Mi az az Ügyfélkapcsolati szofver?
Az ügyfélkapcsolati szoftver egy olyan program, amely növeli a kapcsolattartó központ hatékonyságát. A felhasználók beállíthatnak néhány szabályt az ügyfelek képviselőivel való kapcsolattartás megszervezése érdekében. A Help Desk szoftver lehet webalapú is, webböngészőn keresztül elérhető. Könnyen használható és biztonságos, mert minden adatot a szerveren tárolnak.
Egyes szoftverek lehetővé teszik a felhasználók számára ügyfélportálok létrehozását, amelyek támogatják az ügyfeleket, ha az ügynökök offline állapotban vannak. Az ügyfelek tudásbázis cikkeket, fórumokat olvashatnak, és ott megoldást találhatnak problémáikra.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.