Ügyfélkapcsolati szoftver

Mi az az Ügyfélkapcsolati szofver?

Az ügyfélkapcsolati szoftver egy olyan program, amely növeli a kapcsolattartó központ hatékonyságát. A felhasználók beállíthatnak néhány szabályt az ügyfelek képviselőivel való kapcsolattartás megszervezése érdekében. A Help Desk szoftver lehet webalapú is, webböngészőn keresztül elérhető. Könnyen használható és biztonságos, mert minden adatot a szerveren tárolnak.

Egyes szoftverek lehetővé teszik a felhasználók számára ügyfélportálok létrehozását, amelyek támogatják az ügyfeleket, ha az ügynökök offline állapotban vannak. Az ügyfelek tudásbázis cikkeket, fórumokat olvashatnak, és ott megoldást találhatnak problémáikra.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.