What is customer service satisfaction?
Az ügyfél-elégedettség egy olyan kifejezés, amelyet gyakran használnak a marketingben. A gazdaságban az ügyfél-elégedettség a vevők elégedettségének maximalizálását célzó technikák és stratégiák összessége. Ez annak mércéje, hogy a vállalat által nyújtott termékek és szolgáltatások miként felelnek meg vagy meghaladják az ügyfelek elvárásait. Az ügyfelek elégedettségét az az ügyfelek száma vagy az összes ügyfelek százalékos aránya jelenti, akiknek jelentése a vállalattal, annak termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatos tapasztalataikról (minősítési indexek) meghaladja a megállapított elégedettségi szinteket.
Szakértői megjegyzés
Az elégedett ügyfelek hosszú távú, kedvező hatással van a vállalkozás sikerére. A jó ügyfélszolgálat kulcsfontosságú része ennek, melynek alapja a fogékonyság, a hatékonyság, a kompetencia, az udvariasság és a következetesség.

A 20 legfontosabb mérendő ügyfélmutató
Az ügyfél-elkötelezettség, ügyfélmegtartás aránya és ajánlási arány méri a márkával való kapcsolatot. A nyitott esetek és ügyféligények száma mutatja a válaszra váró ügyfeleket. Az átlagos kezelési idő és válaszidő pedig a szolgáltatási szintet jelzi.
Az égi média segítségével javítható a vállalat hírneve és vonzható potenciális ügyfelek. Az ügyfélközpontú marketing stratégiát az ügyfelek elvárásai motiválják, melyet a felső vezetőség létrehoz. Az ügyfélszolgálati rendszer bevezetése javíthatja a pozícionálást, csökkentve az értelmetlen kommenteket a közösségi oldalakon. A LiveAgent az ingyenes próbaverziója segítségével nagyszerű eszköz az ügyfelekkel történő kommunikációban és kiváló ügyfélszolgálatot biztosíthat.
A cikk értékeléseket és az ügyfél képviselet stratégiáját tárgyalja. Az ügyfél elégedettségi felméréseit testre kell szabni a vállalat igényei szerint, és fontos helyet kell szentelni a felhasználói véleményeknek a weboldalon. A LiveAgent platform segít az ügyfélszolgálatban és számos funkciót kínál, mint például telefonrendszerek, önkiszolgáló szoftverek és panaszkezelési rendszerek. A pickwriters vagy hasonló fordítószolgáltatások használata segíti a többnyelvű vásárlói visszajelzések lokalizálását.
A LiveAgent egy komplex megoldást kínál vállalkozások számára, beleértve az inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat is. A megoldás biztonságot nyújt, és segíti az ügyfélszolgálati jelentések készítését és az online látogatók nyomon követését. Kötöttségek nélkül próbálható ki ingyen.