What is customer service satisfaction?
Az ügyfél-elégedettség egy olyan kifejezés, amelyet gyakran használnak a marketingben. A gazdaságban az ügyfél-elégedettség a vevők elégedettségének maximalizálását célzó technikák és stratégiák összessége. Ez annak mércéje, hogy a vállalat által nyújtott termékek és szolgáltatások miként felelnek meg vagy meghaladják az ügyfelek elvárásait. Az ügyfelek elégedettségét az az ügyfelek száma vagy az összes ügyfelek százalékos aránya jelenti, akiknek jelentése a vállalattal, annak termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatos tapasztalataikról (minősítési indexek) meghaladja a megállapított elégedettségi szinteket.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.