Megtekintheti személyes statisztikáit, például azt, hogy mennyi ideig volt online, hány üzenetre válaszolt és rengeteg egyéb hasznos adatot. Hasonlítsa össze magát másokkal az ügyfélszolgálatán.

Nézze meg, hogy ki milyen mérőszámban jobb Önnél, és ki a legmagasabb rangú ügynök, aki ma bejelentkezett. Jutalmazza meg ügynökeit ezen statisztikák alapján, tűzzön ki belső célokat és nézze meg, ki teljesít ennek megfelelően.
Statisztikák megjelenítése (opciók):
- Ma
- Tegnap
- Ezen a héten (H-V)
- Múlt hét (H-V)
- Az elmúlt 7 napban
- Az elmúlt 30 napban
- Az elmúlt 90 napban
- Ebben a hónapban
- Előző hónapban
- Ebben az évben
- Tavaly
- Bármikor
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Ranglista (opciók):
- Szintek
- Jelvények
- Munkaidő
- Értékesítés
- Válaszok
- Hívások
- Chat üzenetek
- Chat-ek
- Nincs rangsorolva
- Jutalmak
- Negatív értékelések
Ranglista példák
E-mail kezelő szoftver áttekintése
A LiveAgent e-mail kezelő szoftverként kiváló szolgáltatásokat nyújt az ügyfelek számára. A csomagok árak 49-69 euróról, akár évente, akár havonta. A legdrágább csomag extra szolgáltatásokat nyújt, beleértve a dedikált kulcsfontosságú ügyfélkezelőt és az egyéni számlázási beállításokat. A LiveAgent kínál automatikus válaszokat és sablonokat is, és könnyen integrálható az e-mail fiókokkal. A próbaverzió ingyenesen elérhető regisztrációval.
E-mail kezelő szoftver áttekintése
A LiveAgent weboldalán lehetőség van az ügyfélszolgálat optimalizálására és irányítására. A felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek mindenre kiterjednek. A LiveAgent irányítópultjának létrehozása folyamatban van, és e-mailben elküldik a belépési adatait. Sütiket használnak, amit elfogadhat vagy elutasíthat, és lehetőség van kapcsolatfelvételre élő csevegésben vagy telefonon keresztül.
A LiveAgent ügyfélportál szoftvere hatékony kommunikációt tesz lehetővé az ügyfelekkel, önkiszolgáló támogatást kínál és lehetővé teszi jegyek nyomon követését. A szoftver jelentéseket kínál az ügynökökről és egyéb adatokról, valamint tréninget nyújt az ügyfélszolgálati alkalmazottaknak, hogy javítsák az empátiájukat és általában a szolgáltatás minőségét. A LiveAgent ingyenes próbát is kínál.