Megtekintheti személyes statisztikáit, például azt, hogy mennyi ideig volt online, hány üzenetre válaszolt és rengeteg egyéb hasznos adatot. Hasonlítsa össze magát másokkal az ügyfélszolgálatán.
Nézze meg, hogy ki milyen mérőszámban jobb Önnél, és ki a legmagasabb rangú ügynök, aki ma bejelentkezett. Jutalmazza meg ügynökeit ezen statisztikák alapján, tűzzön ki belső célokat és nézze meg, ki teljesít ennek megfelelően.
Statisztikák megjelenítése (opciók):
- Ma
- Tegnap
- Ezen a héten (H-V)
- Múlt hét (H-V)
- Az elmúlt 7 napban
- Az elmúlt 30 napban
- Az elmúlt 90 napban
- Ebben a hónapban
- Előző hónapban
- Ebben az évben
- Tavaly
- Bármikor
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Ranglista (opciók):
- Szintek
- Jelvények
- Munkaidő
- Értékesítés
- Válaszok
- Hívások
- Chat üzenetek
- Chat-ek
- Nincs rangsorolva
- Jutalmak
- Negatív értékelések
Ranglista példák
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
Az e-mail marketing a leghatékonyabb csatorna, de az omnichannel megközelítés elengedhetetlen a digitális marketingben. Az ügyfélszolgálati élmény javításához AI és chatbotok használata ajánlott. Az ügyfelekkel való hatékony kommunikációhoz a WhatsApp és az online tárcsázók használata javasolt. Az ügyfélbeilleszkedési programok és az érzelmi kapcsolatok kiépítése is fontos a sikeres üzletvezetéshez.