Megtekintheti személyes statisztikáit, például azt, hogy mennyi ideig volt online, hány üzenetre válaszolt és rengeteg egyéb hasznos adatot. Hasonlítsa össze magát másokkal az ügyfélszolgálatán.

Nézze meg, hogy ki milyen mérőszámban jobb Önnél, és ki a legmagasabb rangú ügynök, aki ma bejelentkezett. Jutalmazza meg ügynökeit ezen statisztikák alapján, tűzzön ki belső célokat és nézze meg, ki teljesít ennek megfelelően.
Statisztikák megjelenítése (opciók):
- Ma
- Tegnap
- Ezen a héten (H-V)
- Múlt hét (H-V)
- Az elmúlt 7 napban
- Az elmúlt 30 napban
- Az elmúlt 90 napban
- Ebben a hónapban
- Előző hónapban
- Ebben az évben
- Tavaly
- Bármikor
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Ranglista (opciók):
- Szintek
- Jelvények
- Munkaidő
- Értékesítés
- Válaszok
- Hívások
- Chat üzenetek
- Chat-ek
- Nincs rangsorolva
- Jutalmak
- Negatív értékelések
Ranglista példák
Képviselők keresztmunkájának felismerése
A LiveAgent szoftver csökkenti a beérkező jegyek számát azáltal, hogy az operátorokat a megfelelő részlegekhez rendeli. Az automatizálási megoldások javítják az üzemeltetés hatékonyságát és az egészséges versengés javítja a produktivitást. A LiveAgent különböző ügyfélszolgálati szoftvereket kínál, beleértve a VoIP telefonrendszereket, az önkielégítő szoftvereket és a panaszkezelési rendszereket. Bemutatjuk a szoftvert és véleményeket, valamint elérhetővé tesszük az árust és a támogatást.
Pure Chatről LiveAgentre költözik?
Hasznos eszközök és integrációk, képes több mint 175 funkcióra. Nyelv alapú widgeteket is támogat a LiveAgent, kiemelkedő ügyfélszolgálattal.
AI: A gépi tanulás szerepe az ügyfélélményben
A vállalkozásoknak nagy kihívást jelent az ügyfélszolgálat. A LiveAgent segítséget nyújt több csatornán és funkcióval a vásárlói felismerés és készségek növeléséhez. Hasznos lehet az SLA-k beépítése, dedikált ügyfélszolgálati csoportok kialakítása, és az alkalmazotti kapacitás megerősítése. Az adatközpontú ügyfélszolgálatot elvárják a fogyasztók, még úgy is, hogy a hosszú várakozási idők és a non-stop ügyfélszolgálat kihívást jelenthetnek a vállalkozásoknak.