Ingyenes próba

Jegyek összevonása

Mi az a jegyösszevonás?

A jegyek összevonása azt jelenti, hogy két vagy több jegyet egyesítenek egybe. A jegyösszevonást leggyakrabban akkor használják, ha ugyanazon végfelhasználótól két ügyfélszolgálati támogatási kérelmet kap ugyanazon kérdésről. Sok esetben az ismétlődő jegyeket összevonják a zavarok elkerülése és az ügynöki hatékonyság biztosítása érdekében.

Jegyek egyesítése

Mi történik, ha két jegyet egybe egyesít?

Két jegy egyesítésével egyesíti a teljes tartalmat, beleértve az egyes jegyekhez tartozó privát jegyzeteket és címkéket. Ezenkívül az egyesített jegy megtartja annak a jegynek az azonosítóját, amelybe egyesítette, míg az eredeti jegy törlődik.

Hogyan egyesíthetem a jegyeket a LiveAgentben?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Jegyekre.
  3. Válasszon ki egy jegyet.
  4. Kattintson a Továbbiak (három pont ikon) elemre a jobb alsó sarokban.
  5. Kattintson az Egyesítés elemre.
jegy egyesítési funkció

6. Kattintson a keresésre, és válassza ki azt a jegyet, amellyel egyesíteni kívánja, vagy írja be az egyesíteni kívánt jegy jegyazonosítóját. 7. Kattintson a Kiválasztás gombra.

Jegyek összevonása

Opcionális: Jelölje be a címkék és címzettek egyesítése jelölőnégyzetet.

  1. Kattintson az Egyesítés elemre.
két jegy összevonása

Visszavonhatom az egyesítést?

A jegyek egyesítése visszafordíthatatlan, ezért ügyeljen arra, hogy csak akkor egyesítse a jegyeket, ha szükséges. Technikailag, ha az egyesített jegyet ketté kell osztani, akkor használhatja a jegy szétválasztása funkciót. Ez azonban nem éri el a kívánt eredményt, mivel nem adja vissza a jegyeket eredeti állapotukba. Ennek eredményeképpen a jegyazonosítók megváltoznak, és a jegyeket nem osztják fel ugyanúgy, mint az előzetesen volt.

Ketté osztott jegyek szolgáltatás a Jegykezelő szoftverben - LiveAgent

Összevonhatok bármely kívánt jegyet?

A LiveAgent help desk szoftver lehetővé teszi a jegyek egyesítését a következő forrásokból:

Azonban nem egyesítheti a jegyeket a tudásbázisból vagy a közösségi médiából. A jegyek egyesítésére nincs más korlátozás. Lehetőség van különböző végfelhasználói jegyek egyesítésére is.

Összevonhatom a nyitott jegyet a lezárt jeggyel?

Igen, egyesítheti a nyitott, megválaszolt, elhalasztott és lezárt jegyeket. Az egyetlen jegyek, amelyeket nem lehet összevonni, azok a törölt jegyek.

Milyen jegytulajdonságokat és jegyértékeket egyesíthetek?

Ha két vagy több jegyet egyesít, akkor a teljes jegytartalom összekapcsolódik. Ez magában foglalja a teljes jegyszálat és jegy jegyzeteket. A két jegyhez tartozó összes címzettet és címkét is kombinálhatja.

Save time with the merge feature

Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Hogyan néz ki a jegyek egyesítése a gyakorlatban?

Miután rákattintott az „Egyesítés ide” gombra, a LiveAgent jegyrendszer egyesíti a kiválasztott jegyeket. Ezután megnyitja az egyesített jegyszálat. Észre fogja venni, hogy a rendszer üzenetet hoz létre, amely tudatja, hogy a jegyek összevonása sikeres volt. A rendszer egy kattintható jegyazonosítót is biztosít az eredeti (most törölt) jegyhez.

egyesített jegyrendszer üzenete

Az eredeti jegyet bármikor megtekintheti az azonosítójára kattintva, annak ellenére, hogy törölték. A jegy azonban minden műveletnél blokkolva van, és nem törölhető a rendszerből (még a „törölt jegyek törlése x nap után” funkcióval sem). Az eredeti jegy csak akkor törlődik, ha törli az újonnan egyesített jegyeket.

Hogyan profitálhatok a jegyek egyesítéséből?

Ha két vagy több, azonos tartalmú jegyet egyesít, az nagyon előnyös lehet az ügyfelek és az ügynökök számára.

Az ismétlődő munka megszüntetése

Tegyük fel, hogy az ügyfél két azonos jegyet küld be, de különböző forrásokból. Például e-mailt küldenek, de nem kapnak gyors választ, ezért élő csevegésbe kezdenek. A két jegy kombinálása biztosítja, hogy egyetlen ügynök sem vesztegeti az idejét az e-mail jegy megoldására az élő csevegés jegyének megoldása után.

Ebben az esetben a jegyek egyesítése megszünteti az ismétlődő feladatokat, csökkenti az ügynök munkaterhelését és időt takarít meg.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    It’s a pleasure to have a great portal that improves our customer service.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent empowers our agents to provide better, faster, and more accurate support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent helped us to achieve 2 important goals: increase customer satisfaction and sales.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We have been using LiveAgent since August and we are really satisfied with it.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Since we are using LiveAgent our response time increased by 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Our paid customer conversion rate went up 325% the first month we've set up and actively started using LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    I have to say, I have never experienced such a professional customer approach.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We find LiveAgent to be the best live chat solution by far.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We use LiveAgent on all of our ecommerce websites. The tool is easy to use and improves our productivity.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    With LiveAgent we’re able to give our customers support wherever they are.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    I can recommend LiveAgent to anyone interested in making their customer service better and more effective.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    I'm sure we would spend 90% of our day sorting through emails if we didn't have LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    With LiveAgent we are able to keep our players happy by offering more efficient support resulting in higher return rates.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is reliable, reasonably priced, and simply a great choice for any fast-paced online business!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We like it because it is easy to use and offers great functionality, such as useful reporting features.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We love LiveAgent - it makes supporting our customers easy.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We like to offer our customers the best support experience. That’s why we chose LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    From setup to ongoing support and everything else in between, the team at LiveAgent continues to impress.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent saves us hundreds of precious minutes every day by making customer service clear and in order.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Unlimited agents, email, social media, and phone integration. All that for less than we were paying with our previous provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We’ve been using LiveAgent since 2013. We can't imagine working without it.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    It's a cost-effective solution that can help you with a large amount of support requests via different channels.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Answering emails from Outlook was so hard to manage. With LiveAgent we're sure every email is answered in time.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is so awesome. With very little time and effort I had it up and running smoothly in a few...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    I highly recommend the LiveAgent product, not only as a Kayako alternative but a much better solution with added value.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    The support team always responded promptly with quick to implement solutions.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    It helps us categorize the nature of the tickets and statistically track what our clients need most.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We see LiveAgent as a great tool for communicating with customers.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent sped up our communication with our customers and gave us an option to chat with them as well.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simply put - LiveAgent beats everything out there at this, or even higher, price-points.

Kevesebb zavar és nagyobb átláthatóság

A körülbelül azonos témájú jegyek egyesítése csökkentheti a zavart mind az ügynökök, mind az ügyfelek körében. Például képzelje el, hogy ismét két jegyet kap ugyanarról a problémáról. Tegyük fel, hogy senki sem veszi észre az ismétlődő jegyet, és így nem egyesülnek. Egy jegyre válaszol, és az ügyfél elégedett. Néhány nappal később azonban egy kollégája válaszol a második jegyre, összezavarva az ügyfelet. A helyzetet súlyosbítja, hogy tudatlanul feloldják a munkáját.

Amint látja, ez félreértéseket és az ügyfelek frusztrációját okozhatja.

Happy customers are the best customers

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

Badges

Gyorsabb megoldási idők

Utolsó példánk a jegyek egyesítésére bemutatja, hogyan csökkentheti a szolgáltatás az ügyfelek várakozási idejét és javíthatja a megoldási időt. Tegyük fel, hogy egyetlen felhasználó három jegyet küld be, amelyek mindegyike egy kérdéshez kapcsolódik. A három jegy egybeolvasztásával minden ügynök könnyebben megoldhatja a problémát. Ahelyett, hogy a különböző jegyeket ki-be kapcsolgatná, az összes releváns információ és tartalom egyetlen jegyszálban lesz elérhető. Ezért a jegyek egyesítése megkönnyíti a jegyek gyorsabb megoldását.

Tudásbázis források

Ha többet szeretne megtudni a jegyek egyesítéséről és más hasonló funkciókról, tekintse meg tudásbázis cikkeinket, releváns blogbejegyzéseket, akadémiai bejegyzéseket, szószedeteket és egyebeket.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Készen áll arra, hogy időt takarítson meg az egyesítési funkcióval?

Egyszerűsítse munkafolyamatát a jegyek egyesítési funkcióval még ma. Fedezze fel, milyen egyszerű rendszerezni a helpdesk és az ügyfelek kéréseit. Próbálja ki a LiveAgentet még ma, egy ingyenes, all inclusive 14 napos próbaverzióval. Bankkártya megadása nem szükséges.

Try LiveAgent Today​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az a jegyösszevonás?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A jegyek összevonása azt jelenti, hogy két vagy több jegyet egyesítenek egybe. A jegy összevonást leggyakrabban akkor használják, ha ugyanazon végfelhasználótól két támogatási kérelmet kap ugyanazon problémáról. Az ismétlődő munka és a zűrzavar elkerülése érdekében a jegyeket egyesítheti.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi történik, ha összevon két jegyet?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Két jegy egyesítésével egyesíti a teljes tartalmat, beleértve az egyes jegyekhez rendelt jegyzeteket és címkéket. Ezenkívül az egyesített jegy megtartja annak a jegynek az azonosítóját, amelybe egyesítették, míg az eredeti jegy törlődik.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Visszavonhatom az egyesítést?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A jegyek egyesítése visszafordíthatatlan, ezért ügyeljen arra, hogy csak akkor egyesítse a jegyeket, ha szükséges.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo