Jegyek összevonása

Mi az a jegyösszevonás?

A jegyek összevonása két vagy több jegy egyesítését jelenti. A jegyegyesítést leggyakrabban akkor használják, ha két ügyfélszolgálati támogatási kérést kap ugyanattól a végfelhasználótól ugyanarról a problémáról. Sok esetben a duplikált jegyek összevonásra kerülnek a félreértések elkerülése és az ügynök hatékonyságának biztosítása érdekében.

Jegyek egyesítése

Mi történik, ha két jegyet egybe egyesít?

Két jegy egyesítésével a teljes tartalmat egyesíti, beleértve az egyes jegyekhez tartozó privát megjegyzéseket és címkéket. Ezenkívül az egyesített jegyek megtartják annak a jegynek a jegyazonosítóját, amelybe egyesítették, míg az eredeti jegy törlődik.

Hogyan egyesíthetem a jegyeket a LiveAgentben?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Jegyekre.

  3. Válasszon ki egy jegyet.
  4. Kattintson a Továbbiak (három pont ikon) elemre a jobb alsó sarokban.

  5. Kattintson az Egyesítés elemre.

jegy egyesítési funkció

6. Kattintson a keresésre, és válassza ki azt a jegyet, amellyel egyesíteni kívánja, vagy írja be az egyesíteni kívánt jegy jegyazonosítóját. 7. Kattintson a Kiválasztás gombra.

Hogyan egyesíthetem a jegyeket a LiveAgentben? - App - Uploads - 2021 - 08 - Select Merge Ticket.png

Opcionális: Jelölje be a címkék és címzettek egyesítése jelölőnégyzetet.

  1. Kattintson az Egyesítés elemre.

két jegy összevonása

Visszavonhatom az egyesítést?

A jegyek egyesítése visszafordíthatatlan, ezért ügyeljen arra, hogy csak szükség esetén egyesítse a jegyeket. Technikailag, ha egy egyesített jegyet ketté kellett osztania, használhatja a jegy felosztása funkciót. Ez azonban nem éri el a kívánt eredményt, mivel nem állítja vissza a jegyeket eredeti állapotukba. Ennek eredményeként a jegyazonosítók megváltoznának, és a jegyek nem osztódnának fel ugyanúgy, mint az összevonás előtt.

Ketté osztott jegyek szolgáltatás a Jegykezelő szoftverben - LiveAgent

Összevonhatok bármely kívánt jegyet?

A LiveAgent help desk szoftver lehetővé teszi a jegyek egyesítését a következő forrásokból:

A tudásbázisból vagy a közösségi médiából származó jegyeket azonban nem vonhatja össze. A jegyösszevonásnak nincs más korlátozása. A különböző végfelhasználók jegyeinek összevonása is lehetséges.

Összevonhatom a nyitott jegyet a lezárt jeggyel?

Igen, egyesítheti a nyitott, megválaszolt, elhalasztott és lezárt jegyeket. Az egyetlen jegyek, amelyeket nem lehet összevonni, azok a törölt jegyek.

Milyen jegytulajdonságokat és jegyértékeket egyesíthetek?

Ha két vagy több jegyet egyesít egybe, akkor a teljes jegytartalom össze lesz kapcsolva. Ez magában foglalja a teljes jegyszálat és jegyzeteket. Kombinálhatja a két jegyhez társított összes jegycímzettet és címkét is. 

Save time with the merge feature

Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.

Hogyan néz ki a jegyek egyesítése a gyakorlatban?

Miután rákattint az „Összevonás” gombra, a LiveAgent jegyrendszer egyesíti a kiválasztott jegyeket. Ezután megnyitja az egyesített jegyszálat. Észre fogja venni, hogy a rendszer létrehoz egy üzenetet, amely jelzi, hogy a jegyek egyesítése sikeresen megtörtént. A rendszer egy kattintható jegyazonosítót is biztosít az eredeti (most már törölt) jegyhez.

egyesített jegyrendszer üzenete

Az eredeti jegyet bármikor megtekintheti az azonosítójára kattintva, annak ellenére, hogy törölték. A jegy azonban minden műveletnél blokkolva van, és nem törölhető a rendszerből (még a „törölt jegyek törlése x nap után” funkcióval sem). Az eredeti jegy csak akkor törlődik, ha törli az újonnan egyesített jegyeket.

Hogyan profitálhatok a jegyek egyesítéséből?

Ha két vagy több, azonos tartalmú jegyet egyesít, az nagyon előnyös lehet az ügyfelek és az ügynökök számára.

Az ismétlődő munka megszüntetése

Tegyük fel, hogy az ügyfél két azonos jegyet küld be, de különböző forrásokból. Például e-mailt küldenek, de nem kapnak gyors választ, ezért élő csevegésbe kezdenek. A két jegy kombinálása biztosítja, hogy egyetlen ügynök sem vesztegeti az idejét az e-mail jegy megoldására az élő csevegés jegyének megoldása után.

Ebben az esetben a jegyek egyesítése megszünteti az ismétlődő feladatokat, csökkenti az ügynök munkaterhelését és időt takarít meg.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Kevesebb zavar és nagyobb átláthatóság

A körülbelül azonos témájú jegyek egyesítése csökkentheti a zavart mind az ügynökök, mind az ügyfelek körében. Például képzelje el, hogy ismét két jegyet kap ugyanarról a problémáról. Tegyük fel, hogy senki sem veszi észre az ismétlődő jegyet, és így nem egyesülnek. Egy jegyre válaszol, és az ügyfél elégedett. Néhány nappal később azonban egy kollégája válaszol a második jegyre, összezavarva az ügyfelet. A helyzetet súlyosbítja, hogy tudatlanul feloldják a munkáját.

Amint látja, ez félreértéseket és az ügyfelek frusztrációját okozhatja.

A boldog ügyfelek a legjobb ügyfelek

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

Jelvények

Gyorsabb megoldási idők

Utolsó példánk a jegyek egyesítésére bemutatja, hogyan csökkentheti a szolgáltatás az ügyfelek várakozási idejét és javíthatja a megoldási időt. Tegyük fel, hogy egyetlen felhasználó három jegyet küld be, amelyek mindegyike egy kérdéshez kapcsolódik. A három jegy egybeolvasztásával minden ügynök könnyebben megoldhatja a problémát. Ahelyett, hogy a különböző jegyeket ki-be kapcsolgatná, az összes releváns információ és tartalom egyetlen jegyszálban lesz elérhető. Ezért a jegyek egyesítése megkönnyíti a jegyek gyorsabb megoldását.

Tudásbázis források

Ha többet szeretne megtudni a jegyek egyesítéséről és más hasonló funkciókról, tekintse meg tudásbázis cikkeinket, releváns blogbejegyzéseket, akadémiai bejegyzéseket, szószedeteket és egyebeket.

Készen áll arra, hogy időt takarítson meg az egyesítési funkcióval?

Egyszerűsítse munkafolyamatait az összevonási jegy funkcióval még ma. Fedezze fel, milyen egyszerű a help desk és az ügyfelek kérései rendszerezése. Próbálja ki a LiveAgentet még ma az ingyenes, all-inclusive 14 napos próbaverzióval. Hitelkártya nem szükséges.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mi az a jegy egyesítés?

A jegyek összevonása két vagy több jegy egyesítését jelenti. A jegy egyesítést leggyakrabban akkor használják, ha két támogatási kérelmet kap ugyanattól a végfelhasználótól ugyanarról a problémáról. A párhuzamos munkavégzés és a félreértés elkerülése érdekében a jegyek egybe vannak vonva.

Mi történik, ha összevon két jegyet?

Két jegy egyesítésével a teljes tartalmat egyesíti, beleértve az egyes jegyekhez rendelt megjegyzéseket és címkéket. Ezenkívül az összevont jegy megtartja annak a jegynek a jegyazonosítóját, amelybe egyesítették, miközben az eredeti jegy törlődik.

Milyen előnyökkel jár a jegyek kombinálásának funkciója?

A jegyek kombinálásának funkciója elsősorban az ügynöki munkát könnyíti meg. Az ügynöknek nem kell többször elvégeznie ugyanazt a feladatot. Munkáját hatékonyabban tudja ellátni.

Visszafordíthatom az összevonást?

A jegyek egyesítése visszafordíthatatlan, ezért ügyeljen arra, hogy csak szükség esetén egyesítse a jegyeket.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót