Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Jegyek összevonása

Mi az a jegyösszevonás?

A jegyek összevonása azt jelenti, hogy két vagy több jegyet egyesítenek egybe. A jegyösszevonást leggyakrabban akkor használják, ha ugyanazon végfelhasználótól két ügyfélszolgálati támogatási kérelmet kap ugyanazon kérdésről. Sok esetben az ismétlődő jegyeket összevonják a zavarok elkerülése és az ügynöki hatékonyság biztosítása érdekében.

Jegyek egyesítése

Mi történik, ha két jegyet egybe egyesít?

Két jegy egyesítésével egyesíti a teljes tartalmat, beleértve az egyes jegyekhez tartozó privát jegyzeteket és címkéket. Ezenkívül az egyesített jegy megtartja annak a jegynek az azonosítóját, amelybe egyesítette, míg az eredeti jegy törlődik.

Hogyan egyesíthetem a jegyeket a LiveAgentben?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Jegyekre.
  3. Válasszon ki egy jegyet.
  4. Kattintson a Továbbiak (három pont ikon) elemre a jobb alsó sarokban.
  5. Kattintson az Egyesítés elemre.
jegy egyesítési funkció

6. Kattintson a keresésre, és válassza ki azt a jegyet, amellyel egyesíteni kívánja, vagy írja be az egyesíteni kívánt jegy jegyazonosítóját. 7. Kattintson a Kiválasztás gombra.

Jegyek összevonása

Opcionális: Jelölje be a címkék és címzettek egyesítése jelölőnégyzetet.

  1. Kattintson az Egyesítés elemre.
két jegy összevonása

Visszavonhatom az egyesítést?

A jegyek egyesítése visszafordíthatatlan, ezért ügyeljen arra, hogy csak akkor egyesítse a jegyeket, ha szükséges. Technikailag, ha az egyesített jegyet ketté kell osztani, akkor használhatja a jegy szétválasztása funkciót. Ez azonban nem éri el a kívánt eredményt, mivel nem adja vissza a jegyeket eredeti állapotukba. Ennek eredményeképpen a jegyazonosítók megváltoznak, és a jegyeket nem osztják fel ugyanúgy, mint az előzetesen volt.

Ketté osztott jegyek szolgáltatás a Jegykezelő szoftverben - LiveAgent

Összevonhatok bármely kívánt jegyet?

A LiveAgent help desk szoftver lehetővé teszi a jegyek egyesítését a következő forrásokból:

Azonban nem egyesítheti a jegyeket a tudásbázisból vagy a közösségi médiából. A jegyek egyesítésére nincs más korlátozás. Lehetőség van különböző végfelhasználói jegyek egyesítésére is.

Összevonhatom a nyitott jegyet a lezárt jeggyel?

Igen, egyesítheti a nyitott, megválaszolt, elhalasztott és lezárt jegyeket. Az egyetlen jegyek, amelyeket nem lehet összevonni, azok a törölt jegyek.

Milyen jegytulajdonságokat és jegyértékeket egyesíthetek?

Ha két vagy több jegyet egyesít, akkor a teljes jegytartalom összekapcsolódik. Ez magában foglalja a teljes jegyszálat és jegy jegyzeteket. A két jegyhez tartozó összes címzettet és címkét is kombinálhatja.

Save time with the merge feature

Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Hogyan néz ki a jegyek egyesítése a gyakorlatban?

Miután rákattintott az „Egyesítés ide” gombra, a LiveAgent jegyrendszer egyesíti a kiválasztott jegyeket. Ezután megnyitja az egyesített jegyszálat. Észre fogja venni, hogy a rendszer üzenetet hoz létre, amely tudatja, hogy a jegyek összevonása sikeres volt. A rendszer egy kattintható jegyazonosítót is biztosít az eredeti (most törölt) jegyhez.

egyesített jegyrendszer üzenete

Az eredeti jegyet bármikor megtekintheti az azonosítójára kattintva, annak ellenére, hogy törölték. A jegy azonban minden műveletnél blokkolva van, és nem törölhető a rendszerből (még a „törölt jegyek törlése x nap után” funkcióval sem). Az eredeti jegy csak akkor törlődik, ha törli az újonnan egyesített jegyeket.

Hogyan profitálhatok a jegyek egyesítéséből?

Ha két vagy több, azonos tartalmú jegyet egyesít, az nagyon előnyös lehet az ügyfelek és az ügynökök számára.

Az ismétlődő munka megszüntetése

Tegyük fel, hogy az ügyfél két azonos jegyet küld be, de különböző forrásokból. Például e-mailt küldenek, de nem kapnak gyors választ, ezért élő csevegésbe kezdenek. A két jegy kombinálása biztosítja, hogy egyetlen ügynök sem vesztegeti az idejét az e-mail jegy megoldására az élő csevegés jegyének megoldása után.

Ebben az esetben a jegyek egyesítése megszünteti az ismétlődő feladatokat, csökkenti az ügynök munkaterhelését és időt takarít meg.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Kevesebb zavar és nagyobb átláthatóság

A körülbelül azonos témájú jegyek egyesítése csökkentheti a zavart mind az ügynökök, mind az ügyfelek körében. Például képzelje el, hogy ismét két jegyet kap ugyanarról a problémáról. Tegyük fel, hogy senki sem veszi észre az ismétlődő jegyet, és így nem egyesülnek. Egy jegyre válaszol, és az ügyfél elégedett. Néhány nappal később azonban egy kollégája válaszol a második jegyre, összezavarva az ügyfelet. A helyzetet súlyosbítja, hogy tudatlanul feloldják a munkáját.

Amint látja, ez félreértéseket és az ügyfelek frusztrációját okozhatja.

A boldog ügyfelek a legjobb ügyfelek

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

Jelvények

Gyorsabb megoldási idők

Utolsó példánk a jegyek egyesítésére bemutatja, hogyan csökkentheti a szolgáltatás az ügyfelek várakozási idejét és javíthatja a megoldási időt. Tegyük fel, hogy egyetlen felhasználó három jegyet küld be, amelyek mindegyike egy kérdéshez kapcsolódik. A három jegy egybeolvasztásával minden ügynök könnyebben megoldhatja a problémát. Ahelyett, hogy a különböző jegyeket ki-be kapcsolgatná, az összes releváns információ és tartalom egyetlen jegyszálban lesz elérhető. Ezért a jegyek egyesítése megkönnyíti a jegyek gyorsabb megoldását.

Tudásbázis források

Ha többet szeretne megtudni a jegyek egyesítéséről és más hasonló funkciókról, tekintse meg tudásbázis cikkeinket, releváns blogbejegyzéseket, akadémiai bejegyzéseket, szószedeteket és egyebeket.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Készen áll arra, hogy időt takarítson meg az egyesítési funkcióval?

Egyszerűsítse munkafolyamatát a jegyek egyesítési funkcióval még ma. Fedezze fel, milyen egyszerű rendszerezni a helpdesk és az ügyfelek kéréseit. Próbálja ki a LiveAgentet még ma, egy ingyenes, all inclusive 14 napos próbaverzióval. Bankkártya megadása nem szükséges.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az a jegyösszevonás?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A jegyek összevonása azt jelenti, hogy két vagy több jegyet egyesítenek egybe. A jegy összevonást leggyakrabban akkor használják, ha ugyanazon végfelhasználótól két támogatási kérelmet kap ugyanazon problémáról. Az ismétlődő munka és a zűrzavar elkerülése érdekében a jegyeket egyesítheti.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi történik, ha összevon két jegyet?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Két jegy egyesítésével egyesíti a teljes tartalmat, beleértve az egyes jegyekhez rendelt jegyzeteket és címkéket. Ezenkívül az egyesített jegy megtartja annak a jegynek az azonosítóját, amelybe egyesítették, míg az eredeti jegy törlődik.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Visszavonhatom az egyesítést?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A jegyek egyesítése visszafordíthatatlan, ezért ügyeljen arra, hogy csak akkor egyesítse a jegyeket, ha szükséges.” } }] }

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót