Gondolkodott már azon, hogyan kezelje az olyan jegyet, ahol az ügyfélnek olyan kérdése van, amihez több társosztály bevonására is szükség van? Az Osztott Jegy funkcióval mindkét problémát gyorsabban és hatékonyabban oldhat meg, mint bármikor elötte.

Hogyan működik ez?
Ha olyan jegyet kap, amelyben az ügyfélnek két vagy több különböző problémát kell megoldania, egyszerűen kattintson a Megosztás gombra. Ezzel létrehozza az eredeti jegy másolatát egy új hivatkozási számmal, és normál, értékes jegyként használhatja, minden funkcióval a szokásos módon. Nézzünk egy sémát, hogyan működik ez:
Példa
Ügyfele, David arra kíváncsi, hogyan állítsa be alapértelmezett e-mail címét az ügyfelekkel folytatott e-mailes kommunikációhoz, és arra is kíváncsi, hogy tervezőink testre szabhatják-e a chat gombokat. Jól látjuk, hogy ez az eset két különböző részleg számára alkalmas, és az Ön ügyfélszolgálati ügynöke mostantól a jegy megosztása funkciót fogja használni a jegy felosztására és más, megfelelőbb ügynökök/részlegekhez való hozzárendelésére.
A Felosztás gomb egyszerűen lemásolja a jegyet egy új hivatkozási számmal, és az ügyintéző hozzárendelheti a megfelelő osztályhoz.
Az “A” jegyben folytatott kommunikáció az e-mail cím beállításával kapcsolatban, az eredeti jegyben folytatódik. A tervezési lehetőségekkel kapcsolatos kommunikációt pedig a “B” jegy kezeli, új hivatkozási számmal és hozzárendeléssel.
Solve problems more efficiently
Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.
Tudásbázis erőforrások
Hybrid ticket flow is one of the best methods to achieve more sales, prevent customer churn, and gain long-term loyal customers. By eliminating confusion, improving agent efficiency, accelerating response times, and providing a holistic overview of each customer's problem-solving journey, this tool can greatly improve the customer experience and ultimately lead to increased sales.
LiveAgent is a customer service software that facilitates communication with customers and allows for live chat. It helps agents provide better and faster support, increases customer satisfaction and sales conversion rates. The software offers various features, such as ticket fields, email notifications, customer portal, and phone ticket management, and provides opportunities for improvement in customer experience. LiveAgent is recommended for e-commerce websites and offers a 14-day free trial period. It also offers customized ticket fields and email templates to save time and improve customer relationship management. The software is among the popular alternatives in the market.
The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.
A LiveAgent vállalat számos önkiszolgáló élményt kínál az ügyfelek és alkalmazottak számára. Az ügyfélportálon lehetőség van tudásbázis cikkek olvasására és fórumozásra. Az önkiszolgálás előnyei közé tartozik a csökkentett ügyfélszolgálati költség, javított ügynöki termelékenység és megnövelt vásárlói elégedettség. A LiveAgent további szolgáltatásai közé tartozik a bejövő hívások kezelése, a panaszkezelő szoftver és a támogatási jegyrendszer. Az ügyfélpanaszok kezelése és az ügyfélbetekintés fontos a vállalati imázs szempontjából. Ajánlott figyelmet fordítani a nyitvatartási időre és az időzónákra. Az önkiszolgáló élmények kialakítása fontos a cégek sikeréhez.