Gondolkodott már azon, hogyan kezelje az olyan jegyet, ahol az ügyfélnek olyan kérdése van, amihez több társosztály bevonására is szükség van? Az Osztott Jegy funkcióval mindkét problémát gyorsabban és hatékonyabban oldhat meg, mint bármikor elötte.
Hogyan működik ez?
Ha olyan jegyet kap, amelyben az ügyfélnek két vagy több különböző problémát kell megoldania, egyszerűen kattintson a Megosztás gombra. Ezzel létrehozza az eredeti jegy másolatát egy új hivatkozási számmal, és normál, értékes jegyként használhatja, minden funkcióval a szokásos módon. Nézzünk egy sémát, hogyan működik ez:
Példa
Ügyfele, David arra kíváncsi, hogyan állítsa be alapértelmezett e-mail címét az ügyfelekkel folytatott e-mailes kommunikációhoz, és arra is kíváncsi, hogy tervezőink testre szabhatják-e a chat gombokat. Jól látjuk, hogy ez az eset két különböző részleg számára alkalmas, és az Ön ügyfélszolgálati ügynöke mostantól a jegy megosztása funkciót fogja használni a jegy felosztására és más, megfelelőbb ügynökök/részlegekhez való hozzárendelésére.
A Felosztás gomb egyszerűen lemásolja a jegyet egy új hivatkozási számmal, és az ügyintéző hozzárendelheti a megfelelő osztályhoz.
Az “A” jegyben folytatott kommunikáció az e-mail cím beállításával kapcsolatban, az eredeti jegyben folytatódik. A tervezési lehetőségekkel kapcsolatos kommunikációt pedig a “B” jegy kezeli, új hivatkozási számmal és hozzárendeléssel.
Solve problems more efficiently
Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.