Osztott jegyek

Gondolkodott már azon, hogyan kezelje az olyan jegyet, ahol az ügyfélnek olyan kérdése van, amihez több társosztály bevonására is szükség van? Az Osztott Jegy funkcióval mindkét problémát gyorsabban és hatékonyabban oldhat meg, mint bármikor elötte.

Hogyan működik ez?

Ha olyan jegyet kap, ahol az ügyfélnek két vagy több különböző problémát kell megoldania, akkor egyszerűen kattintson az Osztás gombra. Ezzel létrehozza az eredeti jegy új referenciaszámú másolatát, és felhasználhatja normál, értékes jegyként, a szokásos módon minden funkcióval. Lássunk egy sémát ennek működéséről:

Példa

Ügyfele Dávid arra kíváncsi, hogyan állíthatja be alapértelmezett e-mail címét az ügyfelekkel folytatott e-mail kommunikációhoz, és hogy van-e lehetőség a csevegés gombjainak testre szabására tervezőink által. Világosan láthatjuk, hogy ez a helyzet két különböző részleg bevonását igényli. Az ügyfélszolgálati munkatárs az Osztott jegy funkciót fogja használni, amivel a jegyet tovább osztja, hozzárendeli egy kompetensebb operátorhoz vagy részleghez.

A megoszt (Split) gomb egyszerűen duplikálja a jegyet egy új hivatkozási számmal, és az operátor  a megfelelő osztályhoz rendelheti hozzá.

Az “A” jegyben folytatott kommunikáció az e-mail cím beállításával kapcsolatban, az eredeti jegyben folytatódik. A tervezési lehetőségekkel kapcsolatos kommunikációt pedig a “B” jegy kezeli, új hivatkozási számmal és hozzárendeléssel.

Tudásbázis erőforrások

További részletek

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..