Ingyenes próba

Osztott jegyek

Gondolkodott már azon, hogyan kezelje az olyan jegyet, ahol az ügyfélnek olyan kérdése van, amihez több társosztály bevonására is szükség van? Az Osztott Jegy funkcióval mindkét problémát gyorsabban és hatékonyabban oldhat meg, mint bármikor elötte.

Hogyan működik ez?

Ha olyan jegyet kap, ahol az ügyfélnek két vagy több különböző problémát kell megoldania, akkor egyszerűen kattintson az Osztás gombra. Ezzel létrehozza az eredeti jegy új referenciaszámú másolatát, és felhasználhatja normál, értékes jegyként, a szokásos módon minden funkcióval. Lássunk egy sémát ennek működéséről:

Példa

Ügyfele Dávid arra kíváncsi, hogyan állíthatja be alapértelmezett e-mail címét az ügyfelekkel folytatott e-mail kommunikációhoz, és hogy van-e lehetőség a csevegés gombjainak testre szabására tervezőink által. Világosan láthatjuk, hogy ez a helyzet két különböző részleg bevonását igényli. Az ügyfélszolgálati munkatárs az Osztott jegy funkciót fogja használni, amivel a jegyet tovább osztja, hozzárendeli egy kompetensebb operátorhoz vagy részleghez.

A megoszt (Split) gomb egyszerűen duplikálja a jegyet egy új hivatkozási számmal, és az operátor  a megfelelő osztályhoz rendelheti hozzá.

Az “A” jegyben folytatott kommunikáció az e-mail cím beállításával kapcsolatban, az eredeti jegyben folytatódik. A tervezési lehetőségekkel kapcsolatos kommunikációt pedig a “B” jegy kezeli, új hivatkozási számmal és hozzárendeléssel.

Solve problems more efficiently

Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Tudásbázis erőforrások

További részletek

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo