Az élő chat gomb egy olyan ikon, amely valahol a webhelyén található, és amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy valós időben kommunikáljanak az ügyfélszolgálattal. Ez lehetővé teszi ügynökeinek, hogy gyorsan és hatékonyan oldják meg az ügyfelek kérdéseit. Az élő chat gomb növelheti a vállalat profitját, az ügyfelek elégedettségét, az ügyfelek megtartását, az ügynökök elégedettségét és még sok minden mást.
Az élő ügyfélszolgálat gombját testreszabhatja, hogy jobban illeszkedjen az oldalához és az általános márkaépítéshez. A LiveAgentben akár beállíthat egy chat gombanimációt, hogy azonnal felkeltse a weboldal látogatójának figyelmét. Az élő chat funkcióját weboldal felhasználói kihasználhatják a chat gomb testreszabásával.

Ha szeretne megismerni más szolgáltatásokat az ügyfélszolgálat javítása érdekében, tekintse meg a Help desk szoftvert.
Frequently Asked Questions
Mi a chat gomb?
Az élő chat egy ikon, amely a webhelyén található, és lehetővé teszi a vállalat ügyfeleinek, hogy kapcsolatba lépjenek az ügyfélszolgálattal. Annak a ténynek köszönhetően, hogy az élő chat lehetővé teszi a valós idejű kapcsolatfelvételt, esélyünk van arra, hogy gyorsan reagáljunk ügyfeleinkre.
Hol kellene elhelyezni a chat gombot?
Az élő chat gombot a webhely minden oldalán látható helyen kell elhelyezni. Az ügyfélnek nem okozhat problémát a megtalálása. Ennek köszönhetően az ügyfél gyors választ kaphat az őt zavaró kérdésre.
Személyre lehet szabni a LiveAgent chat gombját?
Az élő chat segítségével gyorsan válaszolhat az ügyfelek kérdéseire. A chat gombot, amelynek a weboldalán kell lennie, hozzá kell igazítani. A LiveAgentben lehetősége van a gomb testreszabására. Ha a Konfiguráció> Chat> Chat gombok fülre lép, és a Létrehozás gombra kattint, meglátja a gomb létrehozásának lehetőségét. A rendelkezésre álló stílusok közül választhat: beszéd buborék, oldal, sarok vagy beépített. Saját képeket is létrehozhat kép feltöltésével vagy saját kód megírásával. A következő ablakban megváltoztathatja a gombok szövegét, helyzetét és színeit.
Szakértői megjegyzés
Az élő chat gomb lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy valós időben kommunikáljanak az ügyfélszolgálattal, növelve ezzel az elégedettséget és a megtartást. Testreszabható szöveggel és helyzettel.

A valós idejű chat megoldások hatékonyabb ügyfélszolgálatot biztosítanak és növelik az elégedettséget és vásárlói hűséget. A LiveAgent szoftver számos funkciót kínál, beleértve az AI-alapú chatbotokat és a valós idejű kommunikációt az ügyfélszolgálati képviselőkkel. Az élő chat továbbá csökkenti a jegyek számát és növeli az elkötelezettséget és az eladásokat. Az ügyfél számára érdemes letölteni a LiveAgent szoftvert és partnerként fellépni a vállalkozással.
Élő chat üzleti vállalkozások számára
Az élő csevegés fontos a vállalkozások számára, amelyek jobb ügyfélszolgálatot szeretnének nyújtani. Az ügynököket fel kell készíteni a csevegésre és figyelniük kell az ügyfelek preferenciáit. Az élő csevegés könnyen integrálható a webhelyekre, biztonsági funkciókkal rendelkezik a védett adatvédelem érdekében.