Az élő chat gomb egy olyan ikon, amely valahol a webhelyén található, és amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy valós időben kommunikáljanak az ügyfélszolgálattal. Ez lehetővé teszi ügynökeinek, hogy gyorsan és hatékonyan oldják meg az ügyfelek kérdéseit. Az élő chat gomb növelheti a vállalat profitját, az ügyfelek elégedettségét, az ügyfelek megtartását, az ügynökök elégedettségét és még sok minden mást.

Ha szeretne megismerni más szolgáltatásokat az ügyfélszolgálat javítása érdekében, tekintse meg a Help desk szoftvert.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi a chat gomb?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az élő chat egy ikon, amely a webhelyén található, és lehetővé teszi a vállalat ügyfeleinek, hogy kapcsolatba lépjenek az ügyfélszolgálattal. Annak a ténynek köszönhetően, hogy az élő chat lehetővé teszi a valós idejű kapcsolatfelvételt, esélyünk van arra, hogy gyorsan reagáljunk ügyfeleinkre.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hol kellene elhelyezni a chat gombot?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Az élő chat gombot a webhely minden oldalán látható helyen kell elhelyezni. Az ügyfélnek nem okozhat problémát a megtalálása. Ennek köszönhetően az ügyfél gyors választ kaphat az őt zavaró kérdésre.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Személyre lehet szabni a LiveAgent chat gombját?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az élő chat segítségével gyorsan válaszolhat az ügyfelek kérdéseire. A chat gombot, amelynek a weboldalán kell lennie, hozzá kell igazítani. A LiveAgentben lehetősége van a gomb testreszabására. Ha a Konfiguráció> Chat> Chat gombok fülre lép, és a Létrehozás gombra kattint, meglátja a gomb létrehozásának lehetőségét. A rendelkezésre álló stílusok közül választhat: beszéd buborék, oldal, sarok vagy beépített. Saját képeket is létrehozhat kép feltöltésével vagy saját kód megírásával. A következő ablakban megváltoztathatja a gombok szövegét, helyzetét és színeit.” } }] }GYIK
Mi a chat gomb?
Az élő chat egy ikon, amely a webhelyén található, és lehetővé teszi a vállalat ügyfeleinek, hogy kapcsolatba lépjenek az ügyfélszolgálattal. Annak a ténynek köszönhetően, hogy az élő chat lehetővé teszi a valós idejű kapcsolatfelvételt, esélyünk van arra, hogy gyorsan reagáljunk ügyfeleinkre.
Hol kellene elhelyezni a chat gombot?
Az élő chat gombot a webhely minden oldalán látható helyen kell elhelyezni. Az ügyfélnek nem okozhat problémát a megtalálása. Ennek köszönhetően az ügyfél gyors választ kaphat az őt zavaró kérdésre.
Személyre lehet szabni a LiveAgent chat gombját?
Az élő chat segítségével gyorsan válaszolhat az ügyfelek kérdéseire. A chat gombot, amelynek a weboldalán kell lennie, hozzá kell igazítani. A LiveAgentben lehetősége van a gomb testreszabására. Ha a Konfiguráció> Chat> Chat gombok fülre lép, és a Létrehozás gombra kattint, meglátja a gomb létrehozásának lehetőségét. A rendelkezésre álló stílusok közül választhat: beszéd buborék, oldal, sarok vagy beépített. Saját képeket is létrehozhat kép feltöltésével vagy saját kód megírásával. A következő ablakban megváltoztathatja a gombok szövegét, helyzetét és színeit.