Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Chat gomb

Az élő chat gomb egy olyan ikon, amely valahol a webhelyén található, és amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy valós időben kommunikáljanak az ügyfélszolgálattal. Ez lehetővé teszi ügynökeinek, hogy gyorsan és hatékonyan oldják meg az ügyfelek kérdéseit. Az élő chat gomb növelheti a vállalat profitját, az ügyfelek elégedettségét, az ügyfelek megtartását, az ügynökök elégedettségét és még sok minden mást.

Chat gomb galéria

Ha szeretne megismerni más szolgáltatásokat az ügyfélszolgálat javítása érdekében, tekintse meg a Help desk szoftvert.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi a chat gomb?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az élő chat egy ikon, amely a webhelyén található, és lehetővé teszi a vállalat ügyfeleinek, hogy kapcsolatba lépjenek az ügyfélszolgálattal. Annak a ténynek köszönhetően, hogy az élő chat lehetővé teszi a valós idejű kapcsolatfelvételt, esélyünk van arra, hogy gyorsan reagáljunk ügyfeleinkre.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hol kellene elhelyezni a chat gombot?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Az élő chat gombot a webhely minden oldalán látható helyen kell elhelyezni. Az ügyfélnek nem okozhat problémát a megtalálása. Ennek köszönhetően az ügyfél gyors választ kaphat az őt zavaró kérdésre.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Személyre lehet szabni a LiveAgent chat gombját?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az élő chat segítségével gyorsan válaszolhat az ügyfelek kérdéseire. A chat gombot, amelynek a weboldalán kell lennie, hozzá kell igazítani. A LiveAgentben lehetősége van a gomb testreszabására. Ha a Konfiguráció> Chat> Chat gombok fülre lép, és a Létrehozás gombra kattint, meglátja a gomb létrehozásának lehetőségét. A rendelkezésre álló stílusok közül választhat: beszéd buborék, oldal, sarok vagy beépített. Saját képeket is létrehozhat kép feltöltésével vagy saját kód megírásával. A következő ablakban megváltoztathatja a gombok szövegét, helyzetét és színeit.” } }] }

GYIK

Mi a chat gomb?

Az élő chat egy ikon, amely a webhelyén található, és lehetővé teszi a vállalat ügyfeleinek, hogy kapcsolatba lépjenek az ügyfélszolgálattal. Annak a ténynek köszönhetően, hogy az élő chat lehetővé teszi a valós idejű kapcsolatfelvételt, esélyünk van arra, hogy gyorsan reagáljunk ügyfeleinkre.

Hol kellene elhelyezni a chat gombot?

Az élő chat gombot a webhely minden oldalán látható helyen kell elhelyezni. Az ügyfélnek nem okozhat problémát a megtalálása. Ennek köszönhetően az ügyfél gyors választ kaphat az őt zavaró kérdésre.

Személyre lehet szabni a LiveAgent chat gombját?

Az élő chat segítségével gyorsan válaszolhat az ügyfelek kérdéseire. A chat gombot, amelynek a weboldalán kell lennie, hozzá kell igazítani. A LiveAgentben lehetősége van a gomb testreszabására. Ha a Konfiguráció> Chat> Chat gombok fülre lép, és a Létrehozás gombra kattint, meglátja a gomb létrehozásának lehetőségét. A rendelkezésre álló stílusok közül választhat: beszéd buborék, oldal, sarok vagy beépített. Saját képeket is létrehozhat kép feltöltésével vagy saját kód megírásával. A következő ablakban megváltoztathatja a gombok szövegét, helyzetét és színeit.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.