Mi az a rögzített csevegőablak?
Ez egyszerűen egy chat gomb, ami az oldalhoz van rögzítve. A chat ablak rögzíthető a webhely bal vagy jobb oldalára.
A látogatók minimalizálhatják a csevegőablakot. Értesítés jelenik meg “Új olvasatlan üzenet” szöveggel, amikor egy képviselő chat-üzenetet küld, és a csevegőablak minimalizálva van.
Hogyan működik a csevegőablak rögzítése?
Üzleti előnyök:
- Jobb ügyfél-élmény
- Zökkenőmentes ügyfélszolgálati munkafolyamat
- Javuló ügyfelél-elégedettség
Csevegőablak – Testreszabható beállítások a LiveAgent szolgáltatásban:
- Üdvözlő üzenet
- Üdvözlő üzenet elrejtése
- A csevegés indítása gomb újbóli elrejtése
- Engedélyezze az offline üzenetek hagyását
- Stílus
- Méret
- Színek
- Cím
- Z-index
- Egyedi CSS
Nem rajong a chat ablakok rögzítéséért?
Nem probléma, a LiveAgent lehetőséget kínál felugró ablak létrehozására is.
Get a chat button for FREE!
LiveAgent is a customer service software that also includes live chat. Try it out and discover all the features, including Chat window docking.
Bónusz tippek:
A chat gomb továbbfejlesztést jelent ügynökei, webhelye és végső soron ügyfelei számára. A rossz elhelyezés azonban kontraproduktív lehet. Köztudott, hogy az ügyfelek nagyra értékelik az élő chat-támogatást, mivel ez az ügyfélszolgálattal való kommunikáció gyors és hatékony módja.
Ha azonban egy bosszantó gomb rossz időben és rossz helyen jelenik meg, az az ügyfelet arra késztetheti, hogy a versenytársához menjen az Ön webhelye helyett. Igen, a felhasználói élmény (UX) eldöntheti, hogy az ügyfél az Ön cégét választja-e a versenytársa helyett. Ennek megelőzésére két fontos tippünk van, amelyek segítenek megelőzni ezt a helyzetet.
Idő
A LiveAgent lehetővé teszi egy adott idő beállítását, amely után egy chat ablak megjelenik a webhelyén. Elengedhetetlen, hogy az ügyfél egy ideig nyugodtan böngészhessen a webhelyen. Az általános szabály 3O másodperc körül mozog.
Elhelyezés
Mint már kifejtettük, az elhelyezés döntő fontosságú. Általában a csevegés gomb a weboldal jobb alsó sarkában található. Az ügyfelek ehhez hozzászoktak, és teljesen természetes, hogy ott keresgélnek, mivel az emberek többsége balról jobbra olvas. Ha még mindig bizonytalan az elhelyezésben, egyszerűen tesztelje le és nézze meg.
Tudásbázis-források:
Ha csevegésgombot szeretne létrehozni, kövesse ezt az útmutatót.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.