Mi az a rögzített csevegőablak?
Ez egyszerűen egy chat gomb, ami az oldalhoz van rögzítve. A chat ablak rögzíthető a webhely bal vagy jobb oldalára.

A látogatók minimalizálhatják a csevegőablakot. Értesítés jelenik meg “Új olvasatlan üzenet” szöveggel, amikor egy képviselő chat-üzenetet küld, és a csevegőablak minimalizálva van.
Hogyan működik a csevegőablak rögzítése?
Üzleti előnyök:
- Jobb ügyfél-élmény
- Zökkenőmentes ügyfélszolgálati munkafolyamat
- Javuló ügyfelél-elégedettség
Csevegőablak – Testreszabható beállítások a LiveAgent szolgáltatásban:
- Üdvözlő üzenet
- Üdvözlő üzenet elrejtése
- A csevegés indítása gomb újbóli elrejtése
- Engedélyezze az offline üzenetek hagyását
- Stílus
- Méret
- Színek
- Cím
- Z-index
- Egyedi CSS


Nem rajong a chat ablakok rögzítéséért?
Nem probléma, a LiveAgent lehetőséget kínál felugró ablak létrehozására is.

Get a chat button for FREE!
LiveAgent is a customer service software that also includes live chat. Try it out and discover all the features, including Chat window docking.
Bónusz tippek:
A chat gomb továbbfejlesztést jelent ügynökei, webhelye és végső soron ügyfelei számára. A rossz elhelyezés azonban kontraproduktív lehet. Köztudott, hogy az ügyfelek nagyra értékelik az élő chat-támogatást, mivel ez az ügyfélszolgálattal való kommunikáció gyors és hatékony módja.
Ha azonban egy bosszantó gomb rossz időben és rossz helyen jelenik meg, az az ügyfelet arra késztetheti, hogy a versenytársához menjen az Ön webhelye helyett. Igen, a felhasználói élmény (UX) eldöntheti, hogy az ügyfél az Ön cégét választja-e a versenytársa helyett. Ennek megelőzésére két fontos tippünk van, amelyek segítenek megelőzni ezt a helyzetet.
Idő
A LiveAgent lehetővé teszi egy adott idő beállítását, amely után egy chat ablak megjelenik a webhelyén. Elengedhetetlen, hogy az ügyfél egy ideig nyugodtan böngészhessen a webhelyen. Az általános szabály 3O másodperc körül mozog.
Elhelyezés
Mint már kifejtettük, az elhelyezés döntő fontosságú. Általában a csevegés gomb a weboldal jobb alsó sarkában található. Az ügyfelek ehhez hozzászoktak, és teljesen természetes, hogy ott keresgélnek, mivel az emberek többsége balról jobbra olvas. Ha még mindig bizonytalan az elhelyezésben, egyszerűen tesztelje le és nézze meg.
Tudásbázis-források:
Ha csevegésgombot szeretne létrehozni, kövesse ezt az útmutatót.
A cikk számos témát érint, de hangsúlyt fektet az ügyfélélmény és az erőforrások hatékonyabb kihasználása fontosságára. Emellett az email sablonok és a megfelelő kapcsolattartó szoftverek és önkiszolgáló lehetőségek biztosítása is fontos. LiveAgent nevű ügyfélszolgálati szoftver is bemutatásra kerül a cikkben.
A LiveAgent egy közösségi média ügyfélszolgálati szoftver, amely segíti a vállalatokat a Facebook-jegyek kezelésében és az online támogatás biztosításában. A szoftvernek számos funkciója van, beleértve a Facebook-lead hirdetéseket és a végfelhasználók és szokások elemzését. A vállalat blogot tart és webináriumokat szervez, és kínál egy költségkalkulátort is. A LiveAgent demóval és ingyenes próbaverzióval rendelkezik, valamint partnerprogramot és támogatási portált is.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver számos hasznos funkcióval rendelkezik, beleértve a cégprofilok, a Help Desk névjegyek és a privát jegyzetek lehetőségét. A cégprofilok létrehozása egyszerű, és a cégspecifikus mezők hozzáadása is megoldott. A Help Desk névjegyek alapinformációkat tárolnak az ügyfelekről, feltüntetve nevüket, e-mail címüket és telefonszámukat. Az egyéni kapcsolattartó mezők lehetővé teszik az egyéb személyes adatok tárolását is. Az alapos ügyfélprofilok segítenek a hatékonyabb és jobb szolgáltatásnyújtásban.
Azonos időben írt szöveg megtekintése
A Quality Unit LLC bemutatja LiveAgent szolgáltatását, amely előnyös lehet vállalkozásoknak. A weboldal sütiket használ, és lehetőség van érdeklődőknek kapcsolatba lépni a vállalattal. A LiveAgent irányítópultját online létre lehet hozni, de az oldal betöltése folyamatban van.