Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Csevegőablak rögzítése

Mi az a rögzített csevegőablak?

Ez egyszerűen egy chat gomb, ami az oldalhoz van rögzítve. A chat ablak rögzíthető a webhely bal vagy jobb oldalára.

A látogatók minimalizálhatják a csevegőablakot. Értesítés jelenik meg “Új olvasatlan üzenet” szöveggel, amikor egy képviselő chat-üzenetet küld, és a csevegőablak minimalizálva van.

Hogyan működik a csevegőablak rögzítése?

https://youtu.be/qLiXr_P_Dl4

Üzleti előnyök:

  • Jobb ügyfél-élmény
  • Zökkenőmentes ügyfélszolgálati munkafolyamat
  • Javuló ügyfelél-elégedettség

Csevegőablak – Testreszabható beállítások a LiveAgent szolgáltatásban:

  • Üdvözlő üzenet
  • Üdvözlő üzenet elrejtése
  • A csevegés indítása gomb újbóli elrejtése
  • Engedélyezze az offline üzenetek hagyását
  • Stílus
  • Méret
  • Színek
  • Cím
  • Z-index
  • Egyedi CSS

Nem rajong a chat ablakok rögzítéséért?

Nem probléma, a LiveAgent lehetőséget kínál felugró ablak létrehozására is.

Get a chat button for FREE!

LiveAgent is a customer service software that also includes live chat. Try it out and discover all the features, including Chat window docking.

14-day free trial

Bónusz tippek:

A chat gomb segíti az ügynököket, a webhelyet és végső soron az ügyfeleket. De a helytelen elhelyezése kontraproduktív lehet. Ismeretes, hogy az ügyfelek nagyra értékelik az élő csevegéstámogatást, mivel ez gyors és hatékony módja a kommunikációnak az ügyfélszolgálattal.

Ha azonban egy bosszantó gomb rossz időben és rossz helyen jelenik meg, az az ügyfelet arra késztetheti, hogy a versenytársához menjen az Ön webhelye helyett. Igen, a felhasználói élmény (UX) eldöntheti, hogy az ügyfél az Ön cégét választja-e a versenytársa helyett. Ennek megelőzésére két fontos tippünk van, amelyek segítenek megelőzni ezt a helyzetet.

Idő

A LiveAgent lehetővé teszi egy adott idő beállítását, amely után egy chat ablak megjelenik a webhelyén. Elengedhetetlen, hogy az ügyfél egy ideig nyugodtan böngészhessen a webhelyen. Az általános szabály 3O másodperc körül mozog.

Elhelyezés

Mint már kifejtettük, az elhelyezés döntő fontosságú. Általában a csevegés gomb a weboldal jobb alsó sarkában található. Az ügyfelek ehhez hozzászoktak, és teljesen természetes, hogy ott keresgélnek, mivel az emberek többsége balról jobbra olvas. Ha még mindig bizonytalan az elhelyezésben, egyszerűen tesztelje le és nézze meg.

Tudásbázis-források:

Ha csevegésgombot szeretne létrehozni, kövesse ezt az útmutatót.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót