Megoldásra váró gomb

A LiveAgent-ben az Adminok be tudják állítani, hogy az Ügynökök az “Összes jegy” listában lévő, vagy csak a “Megoldásra váró” jegyekre tudjanak válaszolni. A “Megoldásra váró” gomb biztosítja, hogy egy jegy se maradjon ki, és hogy az ügynökök a prioritás, vagy SLA sorrend alapján válaszoljanak a jegyekre.Megoldásra váró gombÜgynök részlegekben

Jegyek kezelése, chatek fogadása, hívások

Az Admin vagy Ügynök (ha engedélyezett) be/ki tudja kapcsolni a kezelést/fogadást:

  • Jegyekre
  • Chatekre
  • Hívásokra
  • Megoldásra váró gombChatek kezelése
  • Megoldásra váró gombJegyek kezelése

Ha a jegy kezelés be van kapcsolva, akkor a “Megoldásra váró” gomb (profil neve és képe mellett) automatikusan láthatóvá válik, azon jegyek számával, melyek válaszra várnak az Ügynöktől. 

Megoldásra váró gomb

Megoldásra váró gomb

Ezen felül, az Admin azt is beállíthatja, hogy a “Megoldásra váró” gomb a legfontosabb jegyeket mutassa, amiket a leggyorsabban kell megoldani. Sorba rendezhetőek jegy prioritások, idő, és SLAk alapján. 

Megoldásra váró algoritmus

Meghatározza a jegyek sorrendjét a “Megoldásra váró” listában

  • Priorizálja a sorban lévő jegyeket idő szerint
  • Priorizálja az utolsó Ügynököt (a “Megoldásra váró” gomb azokhoz az ügynökökhöz rendeli hozzá a jegyeket, akik legutoljára válaszoltak azokra)

Tudástár forrás Tudjon meg többet

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.