Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Megoldásra váró gomb

Mi az a Megoldásra váró gomb?

A Megoldásra váró gomb egy speciális LiveAgent funkció, amely értesíti az ügynököket a kiemelt jegyekről, amelyeket meg kell oldani. A Megoldásra váró gombra megjelenő jegyekre sokáig nem válaszoltak, vagy SLA-khoz kötik (szolgáltatási szintű megállapodások). Lényegében a Megoldásra váró gomb biztosítja, hogy a jegyeket ne felejtsék el, és ne hagyjanak ki SLA-kat.

Miért előnyös a Megoldásra váró gomb?

A Megoldásra váró gomb egy feladatkezelő szerepet tölt be, amely felhívja a figyelmet a régóta megválaszolatlan jegyekre vagy az SLA-kra. Azok a vállalkozások, amelyek ezt a funkciót használják, ezeket az előnyöket élvezik:

Komornik Peter

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Komornik Peter, vezérigazgató
logo slido black

Hogyan használhatja a Megoldásra váró gombot?

Ha Ön LiveAgent felhasználó (és megfelelő jogosultságokkal rendelkezik), tetszése szerint beállíthatja a Megoldásra váró gombot. Megadhatja például, hogy miről szeretne értesítést kapni, ideértve a következőket:

  • Magas prioritású jegyek „Nyitott” státusszal
  • Magas prioritású jegyek „Új” státusszal
  • Magas prioritású jegyek adott részlegekről
  • Bármely jegy, amelyet kifejezetten Önhöz rendelnek

Ha be van kapcsolva a Megoldásra váró gomb funkció, a gomb (a profilkép mellett található) automatikusan értesíti Önt a megválaszolatlan jegyek számáról, amelyek figyelmet igényelnek.

Ezen felül adminisztrátori szerepkörrel konfigurálhatja a Megoldásra váró gombot, hogy a megválaszolatlan jegyeket fontossági sorrendben jelenítse meg (jegyprioritás, beérkezett idő, SLA).

Megoldásra-váró-gomb-LiveAgent

A gomb használata

Miután rákattint a Megoldásra váró gombra, a rendszer megnyitja a legmagasabb prioritású jegyet. Ha bezárja a jegyet anélkül, hogy megoldotta volna, és újra rákattint a gombra, a rendszer újra kinyitja ugyanazt a jegyet.

Ez a mechanizmus annak biztosítására szolgál, hogy a magas prioritású jegyek megoldását ne késleltessék az ügynökök, akik kihagyják/válogatnak a jegyek között. Ha azonban nem tudja, hogyan válaszoljon a Megoldásra váró jegyre, egyszerűen átruházhatja azt egy másik részleghez vagy ügynökhöz.

Továbbítás-jegy-LiveAgent

Hogyan működik a Megoldásra váró jegyek algoritmusa?

A “Megoldásra váró” algoritmus meghatározza a jegyek sorrendjét a T”Megoldásra váró” sorban. Az algoritmus:

  • A jegyek rangsorolása a várakozási idő szerint (amikor a jegy beérkezett)
  • A jegyeket rangsorolja az SLA megállapodásoknak megfelelően
  • Elsőbbséget élvez az utolsó ügynök (A Megoldásra váró gomb előtérbe helyezi a kiemelt jegyek továbbítását azokhoz az ügynökökhöz, akik utoljára kezelték őket)

Manage SLAs with ease

Stay on top of all messages from your VIP clients with our “To-Solve Button” feature. Try it today. No<br /> credit card required.

Start free 14-day trial

A Megoldásra váró gomb beállítása

A jegyelosztási módszer kiválasztása

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció elemre.
  3. Kattintson a Rendszer elemre.
  4. Kattintson az Általános elemre.
  5. Görgessen le az Algoritmus megoldása szakaszig.
  6. Válassza az Időprioritás vagy a Legutóbbi ügynök prioritása lehetőséget.
Megoldásra váró gomb

Ha az „Idő prioritás” lehetőséget választja, a jegyeket véletlenszerűen osztják szét az ügynökök között. A legrégebbi megválaszolatlan jegy lesz a legfontosabb. Ha beállított néhány SLA szabályt, ezeket is figyelembe vesszük.

Ha a „Legutóbbi ügynök prioritása” lehetőséget választja, akkor a rendszer a jegyeket oda irányítja az ügynökökhöz, akik utoljára kezelték őket. A beállítás bekapcsolása nem változtatja meg a sorrendet a jegyek sorában.

Jegyek hozzáadása a Megoldásra váró gombhoz

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció elemre.
  3. Kattintson a Rendszer elemre.
  4. Kattintson az Általános elemre.
  5. Görgessen le az “hozzám rendelt” jegyek szakaszig.
  6. Jelölje be a jelölőnégyzetet .
  1. Kattintson a Mentés gombra.
  2. Töltse be újra az alkalmazást .
Megoldásra váró gomb

Az ügynökök korlátozása a jegyek megválaszolásához csak a „Megoldásra váró” gombra kattintva

Felhívjuk figyelmét, hogy ez a beállítás csak ügynökök számára működik, nem rendszergazdák számára.

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció elemre.
  3. Kattintson az Ügynökök elemre
  4. Válasszon ki egy adott ügynököt, majd kattintson a Szerkesztés gombra
  5. Kattintson a Részlegek elemre
  6. Jelölje be a második jelölőnégyzetet, csak a ‘Megoldásra váró’ gombra kattintva nyitott jegyekre válaszolhat.
  7. Kattintson a Mentés gombra
Megoldásra váró gomb

Annak kiválasztása, hogy mely részlegekről szeretne jegyet kapni

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Megoldásra váró gombra
  3. Válassza ki azokat a részlegeket , amelyekről a jegyekre szeretne válaszolni.
  4. Kattintson a Mentés gombra
Megoldásra váró gomb

Hogyan erősítheti vállalkozását a Megoldásra váró gomb?

A teljesített SLA-k növelik az ügyfelek elégedettségét és magasabb élettartam-értéket jelentenek

Ha vannak SLA-k, akkor bizonyos szintű elvárások is vannak. Ügyfelei külön fizetnek a jobb szolgáltatási élményért, és ezért nem számíthatnak cserbenhagyásra. Ha következetesen betartja a szerződést és betartja az SLA határidejét, akkor ügyfelei elégedettek lesznek.

Az ügyfeleket lojálisabbá teszi márkájához, ami éveken át tartó jó kapcsolatokat és magasabb vásárlói életértéket eredményez. Mint ilyen, mindig törekednie kell az SLA-határidők betartására, sőt meg kell haladnia az ügyfelek elvárásait. A lehető leggyorsabban nyújtson szolgáltatást, legyen hozzáértő és személyre szabott, nyújtson felejthetetlen élményt.

A legjobb módszer erre, ha egy olyan feladatkezelő van a helyén, mint a Megoldásra váró gomb. Biztosítani fogja, hogy az összes határidőt betartsák, azon túl, hogy leveszi az ügynökök válláról a stresszt.

A boldog ügyfelek a legjobb ügyfelek

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

Jelvények

Jobb időgazdálkodás és jobb hatékonyság

Mivel a Megoldásra váró gomb előtérbe helyezi a megoldandó jegyeket, ügynökeinek nem kell maguknak elemezniük az egyes jegyek prioritásait. Egyszerűen rákattinthatnak egy gombra, és munkába állhatnak, ami rengeteg időt takarít meg számukra és növeli a termelékenységüket.

Ezen felül a funkció pénzt takaríthat meg. Minél kevesebb időre van szüksége ügynökeinek az adminisztratív munkára, annál több idő áll rendelkezésre a függőben lévő jegyek megoldására.

Tudásbázis erőforrások

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Készen áll a kiemelt fonotsságú jegyek kezelésére?

Maradjon felül a VIP ügyfelek összes üzenetében a Megoldásra váró gomb funkcióval. Próbálja ki még ma. Nincs szükség bankkártyára.Indítsa el az ingyenes 14 napos próbaverziót.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az a Megoldásra váró gomb?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A Megoldásra váró gomb egy speciális LiveAgent funkció, amely értesíti az ügynököket a kiemelt jegyekről, amelyeket meg kell oldani.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan működik a Megoldásra váró gomb?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A Megoldásra váró algoritmus meghatározza a Megoldásra váró sorban a jegyek sorrendjét a sorban eltöltött idő és a meglévő szolgáltatási szintű megállapodások (SLA) szerint.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért előnyös a Megoldásra váró gomb? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A Megoldásra váró gomb egy feladatkezelő szerepet tölt be, amely felhívja a figyelmet a régóta megválaszolatlan jegyekre vagy az SLA-khoz kötött jegyekre. Lényegében a Megoldásra váró gomb biztosítja, hogy a jegyeket ne felejtsék el, és ne hagyjanak ki SLA-kat.” } }] }

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót