LiveAgent lehetőséget biztosít arra, hogy párhuzamosan több jegyet is megnyithasson. Könnyen átkattinthat egyik jegyről a másikra és akár egyszerre is megválaszolhatja azokat.

Ha azt szeretné, hogy operátorai egyszerre csak egy jegyen dolgozzanak, akkor ezt a “Megoldásra váró” algoritmus bekapcsolásával teheti meg.
Answering multiple emails at once?
Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.
“Megoldásra váró” gomb
Rákattintva a ”Megoldásra váró” gombra, az operátorok megnyithatják azokat a jegyeket, amik nevükre lettek téve.
Lehetőség van olyan funkció beállítására is, ahol az operátorok csak a “Megoldásra váró” gombra kattintva válaszolhatnak a jegyekre. Ebben az esetben az operátorok nem fogják tudni megválaszolni a nyitott jegyeket a jegylistából. Egyszerre csak egy jegyet nyithatnak meg, így több jegyfül nem lesz engedélyezve, az egyes jegyeket pedig sorrendben kell megoldaniuk.

A szövegben különböző szlovák cégekről és szolgáltatásaikról található információ. A FrëschKëscht kezdetben iskolai projektként indult, de már vállalkozássá nőtte ki magát. A Post Affiliate Pro tagfelvevő szoftver, ami már több mint 30 ezer vállalatnál is működik. A Zľava Dňa szlovák e-bolt, amely akár 90%-os leárazásokkal kínál ajánlatokat. A Websupport a legnagyobb webhost biztosító és domain regisztráló Itt. A SolidTrust Pay pedig egy e-pénztárca és fizetési szolgáltatás, valamint a SATUR utazási iroda a legnagyobb szlovák utazási iroda, akiknek lehetősége van évente több, mint 150 országba utazni.
A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely számos funkcióval rendelkezik, mint például a VoIP telefonrendszerek, az önkiszolgáló szoftver és az e-mail kezelő szoftver. A vállalatról nyerhet további információt a díjak és tanúsítványok, valamint a vásárlói vélemények részlegén. Ha érdekli a partnerprogram, akkor lehetőség van arra, hogy partnerük legyenek. A LiveAgent rendelkezik támogatással, adatmigrációval és változási naplóval is. Az árazási információkért lehetőség van a demóval és ajánlatkéréssel kapcsolatban is.
Helpdesk szoftver az utazási ipar számára
Az azonnali élő chat szoftver lehetővé teszi, hogy valós időben oldják meg az ügyfelek problémáit és boldoggá tegyék őket. A LiveAgent használata könnyebbé teszi az életet és segít boldogabbá tenni az ügyfeleket. A szoftver lehetővé teszi, hogy egyszerre több érdeklődő vagy segítségre szoruló ügyfelet kezeljenek.
A LiveAgent egy hatékony ügyfélszolgálati szoftver, melynek funkciói közé tartozik többek között a VoIP telefonrendszerek, az önkiszolgáló és bejövő call center szoftver, valamint az ügyfélportál és a panaszkezelési rendszer. A LiveAgent demója és árazása elérhető a weboldalukon, további információkat pedig a blogjukon, akadémiájukon és webináriumaikon keresztül is megszerezhetünk. Az ügyfélszolgálati szoftver támogatja az adatmigrációt, a rendszer állapotát és a támogatási portált, valamint lehetőségünk van partnerprogramjukban részt venni.