Tömeg akciók

Mik azok a help desk tömeges akciók?

A tömeges műveletek, vagy tömeges szerkesztés, a help desk szoftver funkciója, amely lehetővé teszi a rendszerműveletek nagyarányú végrehajtását. Egy tömeges akció, például több jegy egyidejű törlése az egyes jegyek kézi törlése helyett, jól illusztrálná ezt a koncepciót.

Tömeges akciók

A tömeges cselekvések általában minden help desk rendszerben jelen vannak, mivel felgyorsítják az ügynöki munkafolyamatot, és hosszú távon sok időt takaríthatnak meg a vállalatoknak. Ezenkívül megakadályozzák az ügynökök kiégését.

Mit lehet tenni a tömeges akciókkal?

Általában tömeges műveleteket használnak több jegy egyidejű megoldására, átvitelére vagy törlésére. A LiveAgent azonban nem korlátozódik ezekre a műveletekre.

A LiveAgent tömeges akciói

  • Jegy átküldés (vigye át a kiválasztott jegyeket egy adott ügynökhöz és/vagy osztályhoz)
  • Jegy megoldás (A kiválasztott jegyek megoldása)
  • Megjegyzés hozzáadása (Adjon hozzá egy privát megjegyzést a kiválasztott jegyekhez)
  • Jegy törlés (Tegye a kiválasztott jegyeket a kukába*)
  • Jegyprioritás módosítása (A kiválasztott jegyek prioritásának frissítése)
  • SLA szint módosítása (A kiválasztott jegyek SLA szintjének frissítése)
  • Megjelölés spamként (A kijelölt jegyek megjelölése spamként)
  • Megjelölés nem spamként (Jelölés megszüntetése amikor a kijelölt jegyek nem spamek)
  • Jegy tisztázás (Teljesen távolítsa el a kiválasztott jegyeket a rendszerből **)
  • Válasz küldés (Válasz küldése a kiválasztott jegyekre)
  • Jegy tárgyának módosítása (az egyes jegyek tárgyának frissítése)
  • URL hívás (Hívjon visszahívási URL-t vagy API-t)
  • Jegy elhalasztása (A kiválasztott jegyek elhalasztása)
  • Címke hozzáadás (Adjon hozzá speciális címkéket a kiválasztott jegyekhez)
  • Címke eltávolítás (Távolítson el bizonyos címkéket a kiválasztott jegyekből)
  • E-mail küldése címzettnek (E-mail küldése a kiválasztott jegyekhez)

*A törölt jegyek visszaállíthatók

**A törölt jegyeket nem lehet visszaállítani

Tired of repetitive tasks?

Use our mass actions feature to resolve multiple tickets at once, add tags, request follow-ups, and more. Try it today. No credit card required.

Hogyan lehet tömeges cselekvéseket végrehajtani

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Jegyek-re.

Hogyan lehet tömeges cselekvéseket végrehajtani - App - Uploads - 2019 - 09 - Tickets.png

Opcionális: Kattintson az Egyéni szűrőre, és válassza ki a jegy állapotát, forrását, címkéit és minden egyéb további szűrőt, hogy kiválassza azokat a jegyeket, amelyekhez a tömeges műveleteket végrehajtani szeretné. Kattintson az Alkalmaz gombra.

Hogyan lehet tömeges cselekvéseket végrehajtani - App - Uploads - 2019 - 09 - Custom Filter 1.png
  1. Válassza ki az összes szűrt jegyet az irányítópult bal felső sarkában található jelölőnégyzetre kattintva. Alternatív megoldásként válassza ki egyenként a kívánt jegyeket.

Hogyan lehet tömeges cselekvéseket végrehajtani - App - Uploads - 2019 - 09 - Select Mass Tickets.png

4. Kattintson a Tömeges akcióra.

Hogyan lehet tömeges cselekvéseket végrehajtani - App - Uploads - 2019 - 09 - Mass Action.png
  1. Válassza ki a kívánt tömeges műveletet a listából. Ebben a példában minden jegyet megválaszoltként jelölünk meg.

  2. Kattintson a Futtatás most gombra.

Hogyan lehet tömeges cselekvéseket végrehajtani - App - Uploads - 2019 - 09 - Select Mass Action.png

7. Erősítse meg a műveletet a megerősítő párbeszédpanelen az Igen gombra kattintva.

Hogyan lehet tömeges cselekvéseket végrehajtani - App - Uploads - 2019 - 09 - Mass Action Confirmation Dialog.png

Honnan tudhatom, hogy a rendszer sikeresen végrehajtotta-e a tömeges műveletet?

A tömeges művelet végrehajtása után a rendszer automatikusan figyelmeztet egy zöld előugró értesítéssel a képernyő alján. Alternatív megoldásként, ha a tömeges művelet végrehajtásakor hiba lép fel, a rendszer csak piros hibaüzenettel figyelmezteti Önt a LiveAgent műszerfalra.

Honnan tudhatom, hogy a rendszer sikeresen végrehajtotta-e a tömeges műveletet? - App - Uploads - 2019 - 09 - Successful Mass Action.png
Sikeres tömeges értesítés

Hány jegyre lehet egyszerre alkalmazni tömeges műveleteket?

A LiveAgent egyszerre 50 000 sor tömeges műveletet tud feldolgozni. Ne feledje azonban, hogy ez eltarthat egy ideig. A változások során fokozatosan megjelennek a rácson.

Ha egyszerre több, mint 50 000 jegyet kell feldolgoznia, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben, élő chaten vagy telefonon.

A boldog ügyfelek a legjobb ügyfelek

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

Jelvények

Tömeges műveletek használati esetek

Jegyek megjelölése spamként

Tegyük fel, hogy több spam e-mailt kapott. Ahelyett, hogy minden jegyet külön spamként jelölne meg, tömeges akciókkal tömegesen is megteheti.

Címkék hozzáadása

Egy másik kiváló tömeges akció példa lehet címkék hozzáadása a jegyekhez. Tegyük fel, hogy nem volt olyan szorgalmas a jegyek forrásának megcímkézésében, de most szeretne visszamenni, és megcímkézni az összes jegyet bizonyos csatornákról, hogy a jövőben jobban szűrhesse őket. A címkék manuális hozzáadása minden jegyhez az ügyfélszolgálaton nagyon időigényes lenne. A tömegakciók pillanatok alatt (vagy percek alatt, a feldolgozott jegyek mennyiségétől függően) megoldhatják ezt.

A jegyek elhalasztása

A jegyek tömeges akciókkal való elhalasztása nagyszerű, ha egy bizonyos idő elteltével fel kell vennie a kapcsolatot bizonyos ügyfelekkel. A jegy elhalasztásának oka az lehet, hogy el kell küldenie egy további e-mailt, vagy emlékeztetnie kell őket egy közelgő eseményre, eladásra, határidőre vagy bármi másra, amire csak gondolhat. Kiváló eszköz lehet mind az ügyfélszolgálati részlegek, mind az értékesítők számára.

Az elhagyott jegyek megoldása

Utolsó példánkban megvitatjuk azon jegyek megoldását, amelyekre az ügyfelek nem reagáltak. Ha az ügyfél egy idő elteltével nem válaszolt az üzeneteire, akkor valószínűleg meg tudja oldani a jegyet. Ez a havi gyors ügyfélszolgálati karbantartás csökkentheti a nyitott jegyek számát és a kérdések számát, amelyekre ügynökeinek folyamatosan gondolniuk kell.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Hogyan profitálhat a tömeges műveletek szolgáltatásból?

A tömeges akciók célja, hogy segítsenek Önnek és támogató csapatának. A funkció segítségével jelentősen javíthatja munkafolyamatait. Búcsút inthet a kézi, ismétlődő, sok időt igénybe vevő és sok kattintást igénylő feladatoknak. Ehelyett a tömeges akciók automatizálják az egész folyamatot, és felszabadítják az ügynök idejét, így fontosabb dolgokra összpontosíthatnak, például az ügyfélkapcsolatok építésére és ápolására. Ennek eredményeként több időt fordít az ügyfelek problémáinak megoldására, és kevesebb időt fordít az adminisztratív feladatokra, ami az ügyfelek elégedettségének, hűségének és értékének növekedéséhez vezet.

Az ügynökök megszabadítása a manuális és ismétlődő feladatoktól megakadályozza a kiégést és a hatékonytalanságot. Senki sem szeret robot lenni és értelmetlen feladatokat végezni. Ehelyett a legtöbb támogató ügynök azt akarja érezni, hogy megváltoztatja valaki életét azáltal, hogy segít a problémák megoldásában. A tömeges műveletek tehát segíthetnek abban, hogy ügynökei boldogak és elkötelezettek legyenek a munkájuk iránt. Ezenkívül ez növeli a vállalkozás jövedelmezőségét. Az IES becslései szerint a szervezetek dolgozónként 2400 dollárral növelhetik a nyereséget, ha csak 10%-kal növelik a munkavállalók elkötelezettségét.

Tudásbázis források

Felkészült a munkafolyamat felgyorsítására?

Használja tömeges akcióink funkcióját, hogy egyszerre több jegyet oldjon meg, címkéket adjon hozzá, nyomon követést kérjen stb. Próbálja ki még ma. Hitelkártya nem szükséges. Kezdjen el egy 14 napos ingyenes próbaverziót..

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mik azok az ügyfélszolgálati tömeges műveletek?

A tömeges műveletek, vagy tömeges szerkesztés, egy ügyfélszolgálati szolgáltatás, amely lehetővé teszi a rendszerműveletek nagyarányú végrehajtását. Egy tömeges művelet, például több jegy egyidejű törlése az egyes jegyek kézi törlése helyett, jól illusztrálná ezt a koncepciót.

Minden ügyfélszolgálatnak van tömeges művelete?

A tömeges műveletek általában minden help desk rendszerben jelen vannak, mivel felgyorsítják az ügynöki munkafolyamatot, és hosszú távon sok időt takaríthatnak meg a vállalatoknak. Ezenkívül megakadályozzák az ügynök kiégését.

Mit lehet kezdeni tömeges műveletekkel?

Általában tömeges műveleteket használnak több jegy egyidejű megoldására, továbbítására, vagy törlésére. A LiveAgent funkció azonban sokkal többet kínál.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót