Ingyenes próba

Tömeg akciók

Mik azok a help desk tömeges akciók?

A tömeges műveletek, vagy tömeges szerkesztések, a help desk szoftver funkciója, amely lehetővé teszi a rendszerműveletek nagyarányú végrehajtását. Tömeges cselekvés, például több jegy egyidejű törlése az egyes jegyek manuális törlése helyett ezt szemlélteti.

Tömeges akciók

A tömeges cselekvések általában minden help desk rendszerben jelen vannak, mivel felgyorsítják az ügynöki munkafolyamatot, és hosszú távon sok időt takaríthatnak meg a vállalatoknak. Ezenkívül megakadályozzák az ügynökök kiégését.

Mit lehet tenni a tömeges akciókkal?

Általában tömeges műveleteket használnak több jegy egyidejű megoldására, átvitelére vagy törlésére. A LiveAgent azonban nem korlátozódik ezekre a műveletekre.

A LiveAgent tömeges akciói

  • Jegy átküldés (vigye át a kiválasztott jegyeket egy adott ügynökhöz és/vagy osztályhoz)
  • Jegy megoldás (A kiválasztott jegyek megoldása)
  • Megjegyzés hozzáadása (Adjon hozzá egy privát megjegyzést a kiválasztott jegyekhez)
  • Jegy törlés (Tegye a kiválasztott jegyeket a kukába*)
  • Jegyprioritás módosítása (A kiválasztott jegyek prioritásának frissítése)
  • SLA szint módosítása (A kiválasztott jegyek SLA szintjének frissítése)
  • Megjelölés spamként (A kijelölt jegyek megjelölése spamként)
  • Megjelölés nem spamként (Jelölés megszüntetése amikor a kijelölt jegyek nem spamek)
  • Jegy tisztázás (Teljesen távolítsa el a kiválasztott jegyeket a rendszerből **)
  • Válasz küldés (Válasz küldése a kiválasztott jegyekre)
  • Jegy tárgyának módosítása (az egyes jegyek tárgyának frissítése)
  • URL hívás (Hívjon visszahívási URL-t vagy API-t)
  • Jegy elhalasztása (A kiválasztott jegyek elhalasztása)
  • Címke hozzáadás (Adjon hozzá speciális címkéket a kiválasztott jegyekhez)
  • Címke eltávolítás (Távolítson el bizonyos címkéket a kiválasztott jegyekből)
  • E-mail küldése címzettnek (E-mail küldése a kiválasztott jegyekhez)

*A törölt jegyek visszaállíthatók

**A törölt jegyeket nem lehet visszaállítani

Tired of repetitive tasks?

Use our mass actions feature to resolve multiple tickets at once, add tags, request follow-ups, and more. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Hogyan lehet tömeges cselekvéseket végrehajtani

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Jegyek-re.
jegykezelő műszerfal

Opcionális: Kattintson az Egyéni szűrőre, és válassza ki a jegy állapotát, forrását, címkéit és minden egyéb további szűrőt, hogy kiválassza azokat a jegyeket, amelyekhez a tömeges műveleteket végrehajtani szeretné. Kattintson az Alkalmaz gombra.

jegyek szűrése
  1. Válassza ki az összes szűrt jegyet az irányítópult bal felső sarkában található jelölőnégyzetre kattintva. Alternatív megoldásként válassza ki egyenként a kívánt jegyeket.
a jegy kiválasztása, amelyre tömeges akciót kell alkalmazni

4. Kattintson a Tömeges akcióra.

tömeges akció funkciói
  1. Válassza ki a kívánt tömeges műveletet a listából. Ebben a példában minden jegyet megválaszoltként jelölünk meg.
  2. Kattintson a Futtatás most gombra.
tömeges akció beállítása

7. Erősítse meg a műveletet a megerősítő párbeszédpanelen az Igen gombra kattintva.

tömeges művelet megerősítő párbeszédablak

Honnan tudhatom, hogy a rendszer sikeresen végrehajtotta-e a tömeges műveletet?

A tömeges művelet végrehajtása után a rendszer automatikusan figyelmeztet egy zöld előugró értesítéssel a képernyő alján. Alternatív megoldásként, ha a tömeges művelet végrehajtásakor hiba lép fel, a rendszer csak piros hibaüzenettel figyelmezteti Önt a LiveAgent műszerfalra.

sikeres tömeges akció
Sikeres tömeges értesítés

Hány jegyre lehet egyszerre alkalmazni tömeges műveleteket?

A LiveAgent egyszerre 50 000 sor tömeges műveletet tud feldolgozni. Ne feledje azonban, hogy ez eltarthat egy ideig. A változások során fokozatosan megjelennek a rácson.

Ha egyszerre több, mint 50 000 jegyet kell feldolgoznia, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben, élő chaten vagy telefonon.

Happy customers are the best customers

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

Badges

Tömeges műveletek használati esetek

Jegyek megjelölése spamként

Tegyük fel, hogy több spam e-mailt kapott. Ahelyett, hogy minden jegyet külön spamként jelölne meg, ezt tömegesen is megteheti.

Címkék hozzáadása

Egy másik kiváló tömeges művelet példa lehet a címkék hozzáadása a jegyekhez. Tegyük fel, hogy nem volt olyan szorgalmas a jegyek forrásainak megcímkézése, de most szeretne visszamenni, és megcímkézni az összes jegyet meghatározott csatornákról, hogy a jövőben jobban szűrhesse őket. A címkék kézi hozzáadása minden jegyhez a súgóban nagyon időigényes lenne. A tömeges műveletek pillanatok alatt (vagy percek alatt, vagy a feldolgozott jegyek mennyiségétől függően) gondoskodhatnak erről.

A jegyek elhalasztása

A jegyek tömeges akciókkal való elhalasztása nagyszerű, ha egy bizonyos idő elteltével fel kell vennie a kapcsolatot bizonyos ügyfelekkel. A jegy elhalasztásának oka az lehet, hogy el kell küldenie egy további e-mailt, vagy emlékeztetnie kell őket egy közelgő eseményre, eladásra, határidőre vagy bármi másra, amire csak gondolhat. Kiváló eszköz lehet mind az ügyfélszolgálati részlegek, mind az értékesítők számára.

Az elhagyott jegyek megoldása

Utolsó példánkban megvitatjuk azon jegyek megoldását, amelyekre az ügyfelek nem reagáltak. Ha az ügyfél egy idő elteltével nem válaszolt az üzeneteire, akkor valószínűleg meg tudja oldani a jegyet. Ez a havi gyors ügyfélszolgálati karbantartás csökkentheti a nyitott jegyek számát és a kérdések számát, amelyekre ügynökeinek folyamatosan gondolniuk kell.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    It’s a pleasure to have a great portal that improves our customer service.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent empowers our agents to provide better, faster, and more accurate support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent helped us to achieve 2 important goals: increase customer satisfaction and sales.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We have been using LiveAgent since August and we are really satisfied with it.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Since we are using LiveAgent our response time increased by 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Our paid customer conversion rate went up 325% the first month we've set up and actively started using LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    I have to say, I have never experienced such a professional customer approach.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We find LiveAgent to be the best live chat solution by far.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We use LiveAgent on all of our ecommerce websites. The tool is easy to use and improves our productivity.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    With LiveAgent we’re able to give our customers support wherever they are.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    I can recommend LiveAgent to anyone interested in making their customer service better and more effective.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    I'm sure we would spend 90% of our day sorting through emails if we didn't have LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    With LiveAgent we are able to keep our players happy by offering more efficient support resulting in higher return rates.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is reliable, reasonably priced, and simply a great choice for any fast-paced online business!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We like it because it is easy to use and offers great functionality, such as useful reporting features.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We love LiveAgent - it makes supporting our customers easy.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We like to offer our customers the best support experience. That’s why we chose LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    From setup to ongoing support and everything else in between, the team at LiveAgent continues to impress.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent saves us hundreds of precious minutes every day by making customer service clear and in order.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Unlimited agents, email, social media, and phone integration. All that for less than we were paying with our previous provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We’ve been using LiveAgent since 2013. We can't imagine working without it.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    It's a cost-effective solution that can help you with a large amount of support requests via different channels.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Answering emails from Outlook was so hard to manage. With LiveAgent we're sure every email is answered in time.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is so awesome. With very little time and effort I had it up and running smoothly in a few...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    I highly recommend the LiveAgent product, not only as a Kayako alternative but a much better solution with added value.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    The support team always responded promptly with quick to implement solutions.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    It helps us categorize the nature of the tickets and statistically track what our clients need most.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We see LiveAgent as a great tool for communicating with customers.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent sped up our communication with our customers and gave us an option to chat with them as well.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simply put - LiveAgent beats everything out there at this, or even higher, price-points.

Hogyan profitálhat a tömeges műveletek szolgáltatásból?

A tömeges műveletek célja, hogy segítsenek Önnek és támogató csapatának. Ez a funkció nagyban segíthet a munkafolyamat javításában. Búcsút mondhat a kézi, ismétlődő, sok időt elfoglaló és sok kattintást igénylő feladatoknak. Ehelyett a tömeges cselekvések automatizálják az egész folyamatot, és felszabadítják az ügynök idejét, hogy fontosabb dolgokra összpontosíthassanak, például az ügyfélkapcsolatok kiépítésére és ápolására. Ennek eredményeként több időt fog fordítani az ügyfelek problémáinak megoldására, és kevesebb időt az adminisztratív feladatokra, ami növeli az ügyfelek elégedettségét, lojalitását és értékét.

Az ügynökök megszabadítása a manuális és ismétlődő feladatoktól megakadályozza a kiégést és a hatékonytalanságot. Senki sem szeret robot lenni és értelmetlen feladatokat végezni. Ehelyett a legtöbb támogató ügynök azt akarja érezni, hogy megváltoztatja valaki életét azáltal, hogy segít a problémák megoldásában. A tömeges műveletek tehát segíthetnek abban, hogy ügynökei boldogak és elkötelezettek legyenek a munkájuk iránt. Ezenkívül ez növeli a vállalkozás jövedelmezőségét. Az IES becslései szerint a szervezetek dolgozónként 2400 dollárral növelhetik a nyereséget, ha csak 10%-kal növelik a munkavállalók elkötelezettségét.

Tudásbázis források

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Felkészült a munkafolyamat felgyorsítására?

Használja tömeges műveleteinket, hogy egyszerre több jegyet oldjon meg, címkéket adjon hozzá, nyomon követést kérjen stb. Próbálja ki még ma. Hitelkártya nem szükséges. Indítsa el az ingyenes 14 napos próbaverziót.

Try LiveAgent Today​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mik azok a help desk tömeges műveletek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A tömeges műveletek, vagy tömeges szerkesztés, egy help desk szolgáltatás, amely lehetővé teszi a rendszerműveletek nagyarányú végrehajtását. Tömeges művelet, például több jegy egyidejű törlése az egyes jegyek manuális törlése helyett ezt szemlélteti.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Minden ügyfélszolgálatnak van tömeges művelete?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A tömeges műveletek általában minden help desk rendszerben jelen vannak, mivel felgyorsítják az ügynöki munkafolyamatot, és hosszú távon sok időt takaríthatnak meg a vállalatoknak. Ezenkívül megakadályozzák az ügynökök kiégését.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mit lehet tenni a tömeges műveletekkel?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Általában tömeges műveleteket használnak több jegy egyidejű megoldására, átvitelére vagy törlésére. A LiveAgent funkció azonban sokkal többet kínál.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo