A címkék egyszerűen szavak vagy kifejezések, amelyekkel további konnotációt adhat a Jegyekhez. A címkék korlátlan mennyiségű rugalmasságot biztosítanak a támogatási munkafolyamat kezeléséhez és testreszabásához.
Példa
Érdemes minden olyan megkeresést felcímkézni, amely valójában értékesítési célból történt, például ezekkel a címkékkel: „értékesítés” vagy „előértékesítés”.
Íme néhány lehetőség a címkék használatára:
- Címkézze fel a jegyeket, manuálisan vagy automatikusan, és használja ezeket a címkéket egyéni munkafolyamatok létrehozásához.
- Böngésszen a jegyek címkéi szerint.
- Használjon címkéket üzleti szabályaiban (Szabályok, SLA Szabályok, Idő Szabályok) egyéni munkafolyamatok létrehozásához.
- Nézetek és jelentések létrehozása Címkék szerint.
Jegyzet:
Több címkét is hozzáadhat egy Jegyhez.
A lehetséges módosítások listája:
Címke létrehozásakor tetszés szerint módosíthatja.
- Név
- Szöveg szín
- Háttér szín

Címkék hozzáadása a jegyekhez
Érdemes minden olyan megkeresést felcímkézni, amely valójában értékesítési célból történt, például ezekkel a címkékkel: „értékesítés” vagy „előértékesítés”.
Jegyek szűrése címkék szerint
Érdemes az összes olyan jegyet szűrni, amely valójában sürgős, és értékesítés előtti megkeresés, olyan címkével, mint pl. a „sürgős” vagy az „előértékesítés”.
Címkék jelentése
A LiveAgent jelentést ad a hozzáadott címkékről az összes jegyre egy adott időintervallumban. Az egyes bejegyzések időtartomány, Osztály, csatorna és ügynök szerint rendezhetők. A címke jelentések CSV-fájlba exportálhatóak.
A Címke jelentés az alábbi típusú diagramokban jelenítheti meg adatait:
Címke jelentésének megjelenítési lehetőségei (oszlopok):
- Címke
- Válasz
- Új válasz átl. ideje
- Nyitott válasz átl. ideje
- Hívások
- Nem fogadott hívások
- Hívási percek
- Chat üzenetek
- Chatek
- Nem fogadott chatek
- A chat megválaszolásának átl. ideje
- A chat átl. ideje
- Nincs rangsorolva
- Nincs rangsorolva %
- Jutalmak
- Jutalmak %
- Hibák
- Hibák %
- Bejövő üzenetek
- Bejövő hívások
- Befejezett hívások
- Bejövő chatek
- Befejezett chatek
- Megjegyzések
- Létrehozott jegyek
- Megoldott jegyek
Címke jelentéseinek használata az API-val
A LiveAgent REST API segítségével lehívhatja az értékeket a Címke jelentéseiből.
Generate SLA compliance reports for free
Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.
Tudásbázis erőforrások
Hogyan Hozzunk Létre Értékelés & Visszajelzés Táblát
Az ügyfélszolgálatban az ügyfelek visszajelzéseinek és javaslatainak gyűjtése segíthet a vállalkozásoknak jobban kiszolgálni az ügyfeleiket és megtartani a hűségüket. Az e-mailes marketing és a webhelyi visszajelzési űrlapok nem mindig hatékonyak, míg egy intelligens visszajelzési és javaslati doboz kevésbé igényes és bevonó. Ez az egységes bejövő lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy javaslatokat tegyenek, szavazzanak és kölcsönhatásba lépjenek egymással. Ez időt takarít meg a vállalkozások számára és testre szabható a saját márkájukra.
Az Értékelés és Javaslat Tábla lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy ügyfélközpontú termékeket készítsenek a visszajelzések és javaslatok alapján. A gombok testre szabhatóak és időt takarítanak meg. Az ügyfélszolgálati támogatás kulcsfontosságú az ügyfélszolgálati tevékenységben, és célja az ügyfél problémáinak megoldása.
A LiveAgent rendszere lehetővé teszi az inbound értékesítési kampányokhoz hasznos kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínálni, melyet az ingyenes fiók ad lehetőséget kipróbálni. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintést biztosítanak az összes ügyfélszolgálati igényről és a kapcsolódó tevékenységekről, valamint az ügynökök teljesítményét és az SLA megfelelőségét is megjelenítik. A hívásmegoldás szakértői segítséggel mélyebb megértést biztosítanak az ügyfélszolgáltatással kapcsolatos fogalmakról.
Az ügyfélszolgálat játékosítása
A LiveAgent célja dicsérni, motiválni, szórakoztatni, növelni a hatékonyságot és elősegíteni a csapatmunkát. Alapértelmezett jelvények és szintek állnak rendelkezésre, amelyek az ügynökök teljesítményét mérhetik. A LiveAgent további funkciókat is kínál, például a belső chatet, a belső hívásokat és az automatizálási szabályokat, hogy hatékonyabbá tegye a munkát.