Mi az a spam szűrő?
A spam szűrők különböző kritériumok alapján azonosítják a kéretlen és rosszindulatú programokkal fertőzött e-maileket, és megakadályozzák, hogy elérjék a beérkező levelek mappáját. Ha egy e-mail levélszemétként van megjelölve, akkor automatikusan elküldődik a levélszemét mappájába, mielőtt bármikor kapcsolatba lépne vele.

Mi a spam?
Az e-mailek szempontjából a spam „kéretlen, tömeges e-mailt” jelent. A definíció lebontásához nézzük meg mindkét szót. A spam kéretlen, mivel a címzett nem kérte, hogy megkapja az e-mailt, vagy nem adott engedélyt annak fogadására. Ami a tömeget illeti, ez azt jelenti, hogy az e-mailt egyszerre több címzettnek küldik el.
Hogyan működnek a spam szűrők?
A spam szűrők algoritmusok segítségével határozzák meg, hogy az e-mailek spamek-e. Először mindegyik e-mailt (kimenő és bejövő) számszerű pontszámmal rangsorolják, és ha a pontszám magasabb, mint egy bizonyos szám, vagy közel van a határértékű spamszázalékhoz, akkor az adott e-mailt spamként jelölik.
Általában négy különböző típusú spam szűrőt használnak annak megállapítására, hogy az e-maileket spamnek tekintik-e.
Különféle típusú spam szűrők
Tartalom szűrők – A tartalom szűrők az e-mail tartalomban keresik azokat a szavakat vagy kifejezéseket, amelyeket gyakran használnak a spam levelekben.
Fejléc szűrők– A fejléc szűrők beolvassák az e-mail fejléceket spamküldő e-mail címekre.
Tiltólista szűrők – A tiltólista szűrők ellenőrzik az e-mailek feladóinak IP-címét és leállítják a gyanús IP címekről érkező e-maileket.
Szabályalapú szűrők -A szabályalapú szűrők teljesen testreszabhatók, és lehetővé teszik a szervezetek és a vállalkozások számára, hogy szűrjenek bizonyos feladóktól származó e-maileket vagy bizonyos szavakat és kifejezéseket tartalmazó e-maileket.
Automatic SPAM filtering for free
Don’t waste time deleting SPAM manually. LiveAgent will take care of it. Se e for yourself. Try our free 14-day trial. No credit card required.
Miért fontosak a spam szűrők?
A spam szűrők azért fontosak, mert megvédenek minket az adathalász támadásoktól, vírusoktól, csalásoktól és rosszindulatú programoktól. Spam szűrők nélkül könnyedén letölthetnénk vírussal töltött mellékleteket, rákattinthatnánk a linkekre, amelyek a csalók rendelkezésére bocsátják személyes adatainkat, jelszavainkat vagy hozzáférést biztosítanak számítógépeinkhez.
Számtalan ember esett áldozatul a spam e-maileknek, és becsapták őket a nyeremények reményében, vagy attól tartva, hogy titkaik nyilvánosságra kerülnek. Ezért elengedhetetlen a spam szűrőket használó szoftverek és e-mailek használata.
A spam szűrők amellett, hogy megvédenek minket és a magánéletünket, megakadályozzák, hogy postafiókjaink túlterheltek legyenek szükségtelen e -mailekkel.
Milyen típusú spam szűrő megoldások léteznek?
Sok spam szűrő megoldás létezik. Tárolhatók a felhőben, számítógépes kiszolgálókon, vagy integrálhatók az e-mail szoftverekbe, például a Gmailbe, a Mailbe vagy az Outlookba. Vannak dedikált szoftvermegoldások is, például a SpamAssassin.


Hogyan szűri a LiveAgent a spam e-maileket?
A LiveAgent levelező szerverekkel együttműködve megjelöli az e-maileket spamként. Kezdetben a levelező szerver azonosítja és címkézi a spam e-maileket úgy, hogy x-spam fejlécet helyez el az e-mailben. Ezután a LiveAgent értelmezi ezeket a fejléceket.
Ha a bejövő e-mailt spamként jelöli meg a levelezőszerver, a LiveAgent levélszemétre váltja. Ez a mechanizmus működik, így az e-mail később is megtalálható, ha szükséges (például ha bebizonyosodik, hogy nem spam.) Ily módon a LiveAgent lehetővé teszi az állítólagos spam levelek megkeresését, és lehetővé teszi, hogy válaszoljon rájuk, ha nem spam, és válaszra van szükség.

Hol találok spam e-maileket a LiveAgentben?
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson a Jegyek lehetőségre.
Kattintson az Egyéni szűrő elemre.
Törölje az összes típus kijelölését, majd válassza a Spam lehetőséget.
Kattintson az Alkalmazás gombra.

Mi történik a spamként megjelölt jegyekkel?
Idővel a LiveAgent törölheti a spamként megjelölt jegyeket, így azok nem foglalnak feleslegesen helyet a LiveAgent postafiókjában.
Miért vannak egyes e-mailek spamként megjelölve, még akkor is, ha nem azok?
Egyes e-maileket tévesen spamként jelölhetnek meg, mert nem megfelelő a formázásuk, gyanús IP-címről származnak, vagy olyan kifejezéseket és szavakat használnak, amelyeket a spamküldők és csalók gyakran használnak.
Ha ügyfelei folyamatosan azt mondják, hogy a levélszemét postaládájukban megtalálják az Ön e-mailjeit, akkor a Mail tesztelő segítségével határozza meg, hogy miért jelölték meg spamként. Ezekből a tanulságokból tanulva javíthatja e-mail marketingjét és értékesítési erőfeszítéseit. A javasolt módosítások végrehajtása után javulnia kell az átkattintási és a megnyitási arányoknak. Ezenkívül a jövedelmezőség, valamint a vevői elégedettség és lojalitás növekedését is látni kell.
Szükség van-e a spam szűrőkre?
A spam szűrő megvédheti Önt és ügyfeleit a rosszindulatú támadásoktól. Ezért elengedhetetlen, hogy olyan help desk szoftvert válasszunk, amely levélszemétszűrő képességgel rendelkezik, vagy olyan szoftvert, amely együttműködik a levelezőszerverekkel a spam e-mailek azonosítására, így mind saját, mind ügyfele adatai biztonságban vannak.
Ha veszélyezteti ügyfelei adatait a spam szűrők hiánya miatt, cége hírneve, jövedelmezősége és arculata nagymértékben károsodhat. Az ügyfelek nem akarnak kényelmetlen helyzetbe kerülni hanyagság miatt.
Tudásbázis források
Készen áll a biztonságos ügyfélszolgálat használatára?
Fedezze fel mindazt, amit a LiveAgent kínál az ingyenes, mindent magában foglaló 14 napos próbaverziónkkal. Az induláshoz nincs szükség hitelkártyára. Fedezze fel gazdag automatizálási, jegykezelési és jelentési funkcióinkat, valamint robusztus élő chat- és telefonközpontunkat. Kezdje el vevői elégedettségének javítását még ma.
Az email sablon lehetővé teszi a tartalmi email kampányok egyszerűbb és gyorsabb készítését, valamint segíti a személyre szabást és a következetességet. A tartalmi emailnek tartalmaznia kell egy személyre szabott üdvözletet, valamint egy emlékeztetőt a termékről vagy szolgáltatásról és egy erős CTA-t. A köszönet e-mailek hatékonyabbak lehetnek, ha személyre szabott, barátságos és professzionális hangvételt alkalmaznak. Az ügyfélportál e-mail sablonokat kínál, amelyek időt takaríthatnak meg és megkönnyíthetik az ügyfélkapcsolatok kezelését. A SendPulse több, mint 130 ingyenes sablont kínál, amelyek használatra készek.
A LiveAgent segít letiltani a bosszantó látogatókat IP-címükkel, így azok nem zavarhatják a képviselőket. A tiltás érinti a csevegést, kapcsolatfelvételi űrlapokat, hívásokat, javaslatokat és fórumbejegyzéseket. A letiltott látogatók offline üzenetet hagyhatnak, ami automatikusan spamnek lesz megjelölve. A szolgáltatás biztonságos és gondtalan kommunikációra ad lehetőséget, 14 napos ingyenes próbát kínálva. A LiveAgent az ügyfélszolgálatot támogató szoftver, melynek alkalmazása javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát és növeli az elégedettséget. A szoftver széleskörű funkciókat, bővítményeket és automatizációt tartalmaz. A kapcsolatfelvételi űrlap használata nagyobb számú levelet generálhat és lehetőséget biztosít az ügyfélszolgálatok számára. A regisztrációhoz nem szükséges bankkártya.