Mik azok a jegy szűrők?
A jegykezelő szűrők segítségével megkeresheti a jegyeket az ügyfélszolgálati szoftveren belül. A „szűrőket” olyan beállításokként, szabályokként vagy követelményekként határozhatja meg, amelyek egy keresési lekérdezésre alkalmazhatók, így csak a feltételeknek megfelelő jegyek jelennek meg a keresési eredmények között.
A jegy szűrők nagyon hasonlítanak minden más szűrőhöz, amelyet az interneten használ. Összehasonlíthatók például a Google keresési szűrőivel, amelyek segítenek megtalálni a releváns Google keresési eredményeket, vagy a TripAdvisor szűrőkkel, amelyek lehetővé teszik a megfelelő szálloda, étterem vagy tevékenység megtalálását a költségkeret és egyéb feltételek alapján.
Miért hasznosak a jegy szűrők?
A jegyszűrők hasznosak, mert segíthetnek nyomon követni az adott jegyeket. Ha például nagyszámú jegyet tárol az ügyfélszolgálati szoftver postaládájában, akkor nehéz és időigényes lehet visszafelé görgetni és megtalálni egy adott jegyet. A szűrőkkel néhány másodperc alatt megteheti.
Minél pontosabbak a szűrők, annál pontosabbak lesznek az eredmények. Tegyük fel például, hogy egy jegyet keres egy John nevű VIP vevőtől. Évek óta felveszi a kapcsolatot a támogatási osztályával, így egy adott jegy megtalálása tőle kissé nehéz lesz. Emlékszik azonban arra, hogy John élő chaten küldte be a jegyet, amire kiváncsi. Arra is emlékszik, hogy kérdése technikai jellegű volt.
Szűkítheti a keresést, ha élő chatként kiválasztja a jegy forrását. Ezután a szűkítés érdekében válasszon egy címke szűrőt, amely műszaki támogatási címkét tartalmaz.
Ezeknek a szűrőknek a létrehozásával jelentősen szűkítheti a keresést, és sokkal könnyebben megtalálhatja az Ön által keresett jegyet.
Hogyan szűrhetem a jegyeimet a LiveAgentben?
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson a Jegyek gombra.
Kattintson az Egyéni szűrő elemre.
4. Válassza ki a megfelelő szűrési feltételeket, például az állapotot, a forrást és a címkéket. 5. Kattintson az Alkalmaz gombra.
Az egyéni szűrők használata
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson a Jegyek gombra.
Kattintson az Egyéni szűrő elemre.
Válassza ki a megfelelő szűrőértékeket és feltételeket.
Kattintson az Alkalmaz gombra.
Hogyan hozhatok létre egyéni szűrőket?
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson a Jegyek gombra.
Kattintson a Létrehozás gombra.
4. Nevezze el a szűrőt. 5. Válassza ki a megfelelő szűrőértékeket és feltételeket.
A szűrőt a következők alapján hozhatja létre:
- Státus
- Forrás
- Tags
- Által kért
- Hozzárendelve
- Nincs hozzárendelve
- Osztály / Osztály (kizárás)
- Üzenete létrehozva
- Üzenet hozzáadva
- Létrehozott
- Megváltoztatott
- Megoldott
- SLA szint
- Ügyfélcsoport
- Javaslat kategória
- Fórum kategória
6. Ezután válassza ki a további szűrési információkat. Ha például egy osztályt választott, válassza ki, melyik részleget (például marketing, informatika, értékesítés stb.)
7. Kattintson a Létrehozás gombra.
8. A jegyszűrő látható lesz a képernyő bal oldalán.
Milyen típusú szűrési feltételek állnak rendelkezésre a LiveAgentben?
A LiveAgent számtalan szűrési lehetőséget kínál.
A szűrők feltételeinek listája:
Állapotszűrő lehetőségek:
- Megválaszolt
- Hívás
- Chat-el
- Spam
- Törölt
- Új
- Nyitott
- Megoldott
- Elhalasztott
Forrás szűrési lehetőségek:
- Chat gomb
- Kapcsolatfelvételi űrlap
- Facebook üzenet
- Meghívás
- Fórum
- Javaslat
- Hívás
- Hívás widget
- Viber
Címke szűrési lehetőségek:
- Tartalmaz
- Bármelyiket tartalmazza
- Üresek
- Nem üresek
További szűrők:
- Tárgy, mint
- Által kért
- Hozzárendelve
- Nincs hozzárendelve
- Osztály
- Osztály (kizárva)
- Üzenete létrehozva
- Üzenet
- Létrehozott
- Megváltoztatott
- SLA Level
- Javaslat kategória
- Fórum kategória
- Tags
- Tags exclude
- Platform
- Egyéb státusz
- Prioritás
- Státus
- Kategória
- Url
- Irányítószám
- Beosztás
- Cég
- Bármilyen egyéni jegymező, amelyet létrehozott
Szűrhetem a jegyeimet egyszerre több értékkel?
Igen! A LiveAgent help desk szoftver korlátlan számú értékkel szűrheti jegyét.
Search for tickets with ease
Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.
A jegyszűrők valós időben frissülnek?
A mentett jegyszűrők nem frissülnek valós időben. Ezért a szűrő neve mellett megjelenő „Nyitott” és „Új” jegyek száma gyakran nem tükrözi a szűrőben megjelenített jegyek számát. Ha azonban rákattint a szűrőre, a szám frissül.
A szűrők körülbelül 2 másodpercenként-10 percenként frissülnek. Ez az idő minden mentett jegyszűrőnél eltérő, és a szűrő körülményeitől függ. Például a rejtett szűrők csak 5-10 percenként számolnak újra. Másrészt az aktív szűrők, amelyek csak néhány nyitott és új jegyet tartalmaznak, 2 másodpercenként frissülnek. A 99+ jegyet tartalmazó aktív szűrők ritkábban frissülnek. Továbbá, ha olyan összetett keresési szűrőt hozott létre, amely legalább 30 másodpercet vesz igénybe az eredmény betöltéséhez, akkor az nem frissül gyakrabban, mint 32 másodpercenként.
Mik azok a globális jegyszűrők?
Ha Ön a LiveAgent fiók tulajdonosa, lehetősége van globális jegyszűrők létrehozására. A globális jegyszűrők alapértelmezett jegyszűrőket határoznak meg az összes vagy bizonyos ügynökök számára. Ez a beállítás biztosítja, hogy az ügynökei világos áttekintést kapjanak a jegyekről, és ne vonják el figyelmüket a más ügynökökhöz vagy osztályokhoz rendelt jegyek.
Globális jegyszűrők beállítása
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson a Konfiguráció elemre.
Kattintson a Rendszer elemre.
Válassza a Jegyszűrők lehetőséget.
Kattintson a Szűrő hozzáadása gombra.
6. Nevezze el a szűrőt. 7. Törölje a jelölést a „Látható minden ügynök számára” jelölőnégyzetből. 8. Az ügynökök hozzáadásával vagy az Osztályok hozzáadásával válassza ki, hogy ki számára szeretné látni a szűrőt. 9. Válassza ki a jegyszűrő értékeit. 10. Kattintson a Létrehozás gombra.
Egy meglévő jegyszűrő globális jegyszűrővé változtatása
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson a Konfiguráció elemre.
Kattintson a Rendszer elemre.
Válassza a Jegyszűrők lehetőséget.
Válasszon ki egy meglévő jegyszűrőt a Szerkesztés gombra kattintva (ceruza ikon).
- Ha azt szeretné, hogy a jegy szűrő az összes támogató ügynök számára látható legyen, győződjön meg arról, hogy a „Látható minden ügynöknek” jelölőnégyzet be van jelölve. Ha azt szeretné, hogy csak egyes ügynökök láthassák, törölje a jelölést a jelölőnégyzetből, és válassza ki, mely ügynökök vagy osztályok láthatják a jegyszűrőt.
Kattintson a Mentés gombra.
Példák jegyszűrő használati esetekre
Egy adott ügynökhöz rendelt jegyek megjelenítése
Tegyük fel, hogy az egyik kollégája nyaralni megy, és az Ön feladata, hogy fedezze őket, amíg távol vannak. Az egyik módja annak biztosítására, hogy válaszoljon a hozzájuk rendelt összes jegyre, ha létrehoz egy szűrőt, amely tartalmazza az összes jegyüket.
A ma létrehozott jegyek megjelenítése
Második példánkban tegyük fel, hogy szeretné megjeleníteni az összes ma létrehozott jegyet, mert egy konkrét kérdést keres. Ismét a jegyszűrők lehetővé teszik, hogy ezt könnyedén megtegye.
Tudásbázis források
Készen áll a könnyű jegykeresésre?
Szűrje le a jegyeket csatorna, ügyfél vagy bármilyen más egyéni szűrő szerint, hogy megkönnyítse a keresést. Próbálja ki még ma ingyen. Hitelkártya nem szükséges. Kezdje el az ingyenes, all-inclusive 14 napos próbaidőszakot még ma.
Frequently Asked Questions
Mik azok a jegyszűrők?
A jegykezelő szűrők segítségével megkeresheti a jegyeket az ügyfélszolgálati szoftveren belül. A „szűrőket” olyan beállításokként, szabályokként vagy követelményekként határozhatja meg, amelyek egy keresési lekérdezésre alkalmazhatók, így csak a feltételeknek megfelelő jegyek jelennek meg a keresési eredmények között.
Miért hasznosak a jegyszűrők?
Hol talál szűrőket a LiveAgentben?
A LiveAgentben a Jegyek részben talál szűrőket. Itt létrehozhat szűrőket, amelyek az Ön által beállított feltételek szerint rendezik a jegyeket. Szabadon hozhat létre kategóriákat mind az adott jegy szolgáltatási foka, mind annak forrása (pl. Facebook, weboldal, telefonhívás) tekintetében.
Ki szerkesztheti a szűrőket a LiveAgentben?
Szűrőket bármely ügyintéző belátása szerint hozzáadhat. Elsősorban a jegyekkel kapcsolatos munka és működés javítására szolgálnak. A megfelelő felosztásnak köszönhetően gyorsan megtalálhatja a jegyeket egy adott kategóriából. Például szűrheti az üzeneteket egy adott jegyhez tartozó tevékenységek szakasza szerint, vagy kiválaszthatja a szűrést a lekérdezés forrása szerint.
Szűrhetem a jegyeimet egyszerre több értékkel?
Igen! A LiveAgent help desk szoftver korlátlan számú értékkel képes szűrni a jegyeket.
LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz vállalkozások számára, amely segíti az ügyfélkapcsolatok kezelését, beleértve az e-mail kampányokat, jegykezelést, VoIP telefonrendszereket és panaszkezelést. A szöveg kiemeli a testreszabható jegy mezők fontosságát és a LiveAgent népszerűségét ügyfélszolgálati megoldásként. A szöveg arra ösztönzi az olvasókat, hogy foglaljanak LiveAgent bemutatót vagy iratkozzanak fel a hírlevélre.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver nagy skálázási képességekkel rendelkezik, amely segíti a magasabb bevétel elérését. Könnyen integrálható a Facebook üzenetekkel, és a jegyátvitel és a belső megjegyzések is jól működnek. Az ügyfélkapcsolatok erősítése érdekében az ügyfélszolgálati szoftvereket használják. A LiveAgent ügynökeinek teljesítménye jelentések alapján nyomon követhető, és alternatívaként is szolgál más hasonló szoftverekhez.
A tudásbázis-cikkekhez könnyen csatolhatók fájlok. Lehetővé teszi az online közösségteremtést, hogy az ügyfelek segíthessenek egymásnak. A LiveAgent számos ügyfélszolgálati megoldást kínál, mint például a Help Desk, a Jegykezelő rendszer és az Élő Chat. Ingyenes csevegőszobát kínál weboldalak számára is.