Szűrők

Mik azok a jegy szűrők?

A jegykezelő szűrők segítségével megkeresheti a jegyeket az ügyfélszolgálati szoftveren belül. A „szűrőket” olyan beállításokként, szabályokként vagy követelményekként határozhatja meg, amelyek egy keresési lekérdezésre alkalmazhatók, így csak a feltételeknek megfelelő jegyek jelennek meg a keresési eredmények között.

A jegy szűrők nagyon hasonlítanak minden más szűrőhöz, amelyet az interneten használ. Összehasonlíthatók például a Google keresési szűrőivel, amelyek segítenek megtalálni a releváns Google keresési eredményeket, vagy a TripAdvisor szűrőkkel, amelyek lehetővé teszik a megfelelő szálloda, étterem vagy tevékenység megtalálását a költségkeret és egyéb feltételek alapján.

Szűrő létrehozása

Miért hasznosak a jegy szűrők?

A jegyszűrők hasznosak, mert segíthetnek nyomon követni az adott jegyeket. Ha például nagyszámú jegyet tárol az ügyfélszolgálati szoftver postaládájában, akkor nehéz és időigényes lehet visszafelé görgetni és megtalálni egy adott jegyet. A szűrőkkel néhány másodperc alatt megteheti.

Minél pontosabbak a szűrők, annál pontosabbak lesznek az eredmények. Tegyük fel például, hogy egy jegyet keres egy John nevű VIP vevőtől. Évek óta felveszi a kapcsolatot a támogatási osztályával, így egy adott jegy megtalálása tőle kissé nehéz lesz. Emlékszik azonban arra, hogy John élő chaten küldte be a jegyet, amire kiváncsi. Arra is emlékszik, hogy kérdése technikai jellegű volt.

LiveAgent szűrt jegyek

Szűkítheti a keresést, ha élő chatként kiválasztja a jegy forrását. Ezután a szűkítés érdekében válasszon egy címke szűrőt, amely műszaki támogatási címkét tartalmaz.

Ezeknek a szűrőknek a létrehozásával jelentősen szűkítheti a keresést, és sokkal könnyebben megtalálhatja az Ön által keresett jegyet.

Hogyan szűrhetem a jegyeimet a LiveAgentben?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Jegyek gombra.

  3. Kattintson az Egyéni szűrő elemre.

LiveAgent Egyedi szűrő

4. Válassza ki a megfelelő szűrési feltételeket, például az állapotot, a forrást és a címkéket. 5. Kattintson az Alkalmaz gombra.

LiveAgent szűrő kiválasztása

Az egyéni szűrők használata

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Jegyek gombra.

  3. Kattintson az Egyéni szűrő elemre.

  4. Válassza ki a megfelelő szűrőértékeket és feltételeket.

LiveAgent Ügyfélszűrő hozzáadása
  1. Kattintson az Alkalmaz gombra.

Hogyan hozhatok létre egyéni szűrőket?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Jegyek gombra.

  3. Kattintson a Létrehozás gombra.

LiveAgent Szűrő létrehozása

4. Nevezze el a szűrőt. 5. Válassza ki a megfelelő szűrőértékeket és feltételeket.

A szűrőt a következők alapján hozhatja létre:

  • Státus
  • Forrás
  • Tags
  • Által kért
  • Hozzárendelve
  • Nincs hozzárendelve
  • Osztály / Osztály (kizárás)
  • Üzenete létrehozva
  • Üzenet hozzáadva
  • Létrehozott
  • Megváltoztatott
  • Megoldott
  • SLA szint
  • Ügyfélcsoport
  • Javaslat kategória
  • Fórum kategória

6. Ezután válassza ki a további szűrési információkat. Ha például egy osztályt választott, válassza ki, melyik részleget (például marketing, informatika, értékesítés stb.)

LiveAgent VIP jegyszűrő hozzáadása

7. Kattintson a Létrehozás gombra.

LiveAgent VIP jegyszűrő
nem

8. A jegyszűrő látható lesz a képernyő bal oldalán.

Milyen típusú szűrési feltételek állnak rendelkezésre a LiveAgentben?

A LiveAgent számtalan szűrési lehetőséget kínál.

A szűrők feltételeinek listája:

Állapotszűrő lehetőségek:

  • Megválaszolt
  • Hívás
  • Chat-el
  • Spam
  • Törölt
  • Új
  • Nyitott
  • Megoldott
  • Elhalasztott

Forrás szűrési lehetőségek:

  • Chat gomb
  • Kapcsolatfelvételi űrlap
  • E-mail
  • Facebook
  • Facebook üzenet
  • Meghívás
  • Fórum
  • Javaslat
  • Hívás
  • Hívás widget
  • Twitter
  • Instagram
  • Viber

Címke szűrési lehetőségek:

  • Tartalmaz
  • Bármelyiket tartalmazza
  • Üresek
  • Nem üresek

További szűrők:

  • Tárgy, mint
  • Által kért
  • Hozzárendelve
  • Nincs hozzárendelve
  • Osztály
  • Osztály (kizárva)
  • Üzenete létrehozva
  • Üzenet
  • Létrehozott
  • Megváltoztatott
  • SLA Level
  • Javaslat kategória
  • Fórum kategória
  • Tags
  • Tags exclude
  • Platform
  • Egyéb státusz
  • Prioritás
  • Státus
  • Kategória
  • Url
  • Irányítószám
  • Beosztás
  • Cég
  • Bármilyen egyéni jegymező, amelyet létrehozott

Szűrhetem a jegyeimet egyszerre több értékkel?

Igen! A LiveAgent help desk szoftver korlátlan számú értékkel szűrheti jegyét.

Search for tickets with ease

Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.

A jegyszűrők valós időben frissülnek?

A mentett jegyszűrők nem frissülnek valós időben. Ezért a szűrő neve mellett megjelenő „Nyitott” és „Új” jegyek száma gyakran nem tükrözi a szűrőben megjelenített jegyek számát. Ha azonban rákattint a szűrőre, a szám frissül.

A szűrők körülbelül 2 másodpercenként-10 percenként frissülnek. Ez az idő minden mentett jegyszűrőnél eltérő, és a szűrő körülményeitől függ. Például a rejtett szűrők csak 5-10 percenként számolnak újra. Másrészt az aktív szűrők, amelyek csak néhány nyitott és új jegyet tartalmaznak, 2 másodpercenként frissülnek. A 99+ jegyet tartalmazó aktív szűrők ritkábban frissülnek. Továbbá, ha olyan összetett keresési szűrőt hozott létre, amely legalább 30 másodpercet vesz igénybe az eredmény betöltéséhez, akkor az nem frissül gyakrabban, mint 32 másodpercenként.

Mik azok a globális jegyszűrők?

Ha Ön a LiveAgent fiók tulajdonosa, lehetősége van globális jegyszűrők létrehozására. A globális jegyszűrők alapértelmezett jegyszűrőket határoznak meg az összes vagy bizonyos ügynökök számára. Ez a beállítás biztosítja, hogy az ügynökei világos áttekintést kapjanak a jegyekről, és ne vonják el figyelmüket a más ügynökökhöz vagy osztályokhoz rendelt jegyek.

Globális jegyszűrők beállítása

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció elemre.

  3. Kattintson a Rendszer elemre.

  4. Válassza a Jegyszűrők lehetőséget.

  5. Kattintson a Szűrő hozzáadása gombra.

LiveAgent globális szűrő szerkesztése

6. Nevezze el a szűrőt. 7. Törölje a jelölést a „Látható minden ügynök számára” jelölőnégyzetből. 8. Az ügynökök hozzáadásával vagy az Osztályok hozzáadásával válassza ki, hogy ki számára szeretné látni a szűrőt. 9. Válassza ki a jegyszűrő értékeit. 10. Kattintson a Létrehozás gombra.

LiveAgent globális szűrő

Egy meglévő jegyszűrő globális jegyszűrővé változtatása

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció elemre.

  3. Kattintson a Rendszer elemre.

  4. Válassza a Jegyszűrők lehetőséget.

  5. Válasszon ki egy meglévő jegyszűrőt a Szerkesztés gombra kattintva (ceruza ikon).

  6. Ha azt szeretné, hogy a jegy szűrő az összes támogató ügynök számára látható legyen, győződjön meg arról, hogy a „Látható minden ügynöknek” jelölőnégyzet be van jelölve. Ha azt szeretné, hogy csak egyes ügynökök láthassák, törölje a jelölést a jelölőnégyzetből, és válassza ki, mely ügynökök vagy osztályok láthatják a jegyszűrőt.
  7. Kattintson a Mentés gombra.

LiveAgent Globális szűrő szerkesztése

Példák jegyszűrő használati esetekre

Egy adott ügynökhöz rendelt jegyek megjelenítése

Tegyük fel, hogy az egyik kollégája nyaralni megy, és az Ön feladata, hogy fedezze őket, amíg távol vannak. Az egyik módja annak biztosítására, hogy válaszoljon a hozzájuk rendelt összes jegyre, ha létrehoz egy szűrőt, amely tartalmazza az összes jegyüket.

A ma létrehozott jegyek megjelenítése

Második példánkban tegyük fel, hogy szeretné megjeleníteni az összes ma létrehozott jegyet, mert egy konkrét kérdést keres. Ismét a jegyszűrők lehetővé teszik, hogy ezt könnyedén megtegye.

Tudásbázis források

Készen áll a könnyű jegykeresésre?

Szűrje le a jegyeket csatorna, ügyfél vagy bármilyen más egyéni szűrő szerint, hogy megkönnyítse a keresést. Próbálja ki még ma ingyen. Hitelkártya nem szükséges. Kezdje el az ingyenes, all-inclusive 14 napos próbaidőszakot még ma.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mik azok a jegyszűrők?

A jegykezelő szűrők segítségével megkeresheti a jegyeket az ügyfélszolgálati szoftveren belül. A „szűrőket” olyan beállításokként, szabályokként vagy követelményekként határozhatja meg, amelyek egy keresési lekérdezésre alkalmazhatók, így csak a feltételeknek megfelelő jegyek jelennek meg a keresési eredmények között.

Miért hasznosak a jegyszűrők?

A jegyszűrők hasznosak, mert segíthetnek nyomon követni az adott jegyeket. Például, ha nagyszámú jegyet tárol a help desk szoftverében, nehéz és időigényes lehet visszafelé görgetni és megtalálni egy adott jegyet. A szűrőkkel néhány másodperc alatt megteheti.

Hol talál szűrőket a LiveAgentben?

A LiveAgentben a Jegyek részben talál szűrőket. Itt létrehozhat szűrőket, amelyek az Ön által beállított feltételek szerint rendezik a jegyeket. Szabadon hozhat létre kategóriákat mind az adott jegy szolgáltatási foka, mind annak forrása (pl. Facebook, weboldal, telefonhívás) tekintetében.

Ki szerkesztheti a szűrőket a LiveAgentben?

Szűrőket bármely ügyintéző belátása szerint hozzáadhat. Elsősorban a jegyekkel kapcsolatos munka és működés javítására szolgálnak. A megfelelő felosztásnak köszönhetően gyorsan megtalálhatja a jegyeket egy adott kategóriából. Például szűrheti az üzeneteket egy adott jegyhez tartozó tevékenységek szakasza szerint, vagy kiválaszthatja a szűrést a lekérdezés forrása szerint.

Szűrhetem a jegyeimet egyszerre több értékkel?

Igen! A LiveAgent help desk szoftver korlátlan számú értékkel képes szűrni a jegyeket.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót