Szűrők

Ha nagy számban érkeznek be jegyek, egy idő után nagyon nehéz lesz nyomon követni őket és megtalálni azt, amire pont szüksége lenne. Éppen erre szolgál a szűrő funkciónk, ami segíti szervezettebbé tenni munkáját.

A Jegyek mezőben, létrehozhat szűrőket a jegyek igény szerinti rendezéséhez. Létrehozhat kategóriákatés abba irányíthatja a bejövő jegyeket.

SzűrőkSzűrők

Példa

Létrehozhat egy új kategóriát amit elnevezhet “Választra vár” egy olyan megadott szűrővel, mint pl: Új + Nyított + Későbbre halasztott, így egy helyen, egy külön kategóriában fogja látni mindazokat a jegyeket amik még válaszra várnak.

SzűrőkSzűrő – Válaszra vár

Szűrő feltételek listája:

Státuszok:

  • Megválaszolt
  • Hívni
  • Chat
  • Spam
  • Törölve
  • Új
  • Nyitott
  • Megoldott
  • Elhalasztva

Források:

  • Chat gomb
  • Kapcsolatfelvételi űrlap
  • E-mail
  • Facebook
  • Facebook üzenet
  • Meghívó
  • Fórum
  • Javaslattétel
  • Hívás
  • Hívás widget
  • Twitter
  • Tárgy mint
  • Által kért
  • Hozzárendelve
  • Nincs hozzárendelve
  • Részleg
  • Részleg (kivéve)
  • Üzenet létrehozva…által
  • Üzenet
  • Létrehozta
  • Megváltoztatta
  • SLA szint
  • Javaslat kategória
  • Fórum kategória
  • Tags
  • Tags exlude
  • Platform
  • Megrendelés státusza
  • Priority
  • Státusz
  • Kategória
  • Url
  • Irányítószám
  • Poziciód
  • Cég

Tudásbázis források

Tudjon meg többet

 

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.