A Segédpult incidens sablonok célja, hogy segítsen az ügyfélszolgálati ügynököknek az ügyfelek jelzett problémáinak hatékonyabb megoldásában, és javítsa az ügyfélszolgálat minőségét. További fontos szerepet kapnak a megbízható kommunikációs csatornák, gyors válaszok és a pozitív attitűd.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Az ügyfelek által jelentett problémák megoldása mindennapos munkája sok ügyfélszolgálati ügynöknek.
Annak engedélyezése, hogy ügyfelei jelenthessenek incidenseket és olyan ügynökök birtoklása, akik a megoldásukért felelősek, csak az első lépés a kiemelkedő ügyfélszolgálatbiztosításának. Ami ténylegesen számít az az, hogy ezek az incidensek meg legyenek címezve és oldva.
A megbízható kommunikációs csatornák, gyors válaszok, pozitív attitűdök, egyszerű nyelvezet…a lista folytatódhatna. Az ügyfélszolgálat ezen elemei csak egy pár aspektusa, ami a zökkenőmentes interakciók biztosításához szükséges azon ügyfelek számára, akik segítségre szorulnak.
Ugorjunk mélyebbre a témában és nézzük meg az ügyfélszolgálat hatékony problémamegoldási pillérjeit.
Kövesse ezeket a lépéseket, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az ügyfélszolgálata megfelelően működik és képes elég gyorsan megoldani a kliensek problémáit:
Nyilvánvalónak tűnik, de az igazi probléma itt az, hogy sok ügyfél talán nem is tudja, hogyan jelentsen egy incidenst, vagy senki nem lép kapcsolatba velük a társaságtól, ha megteszik. Ha egy ügyfél azt állítja, hogy a terméke hibás, azonnal kapcsolatba kell velük lépni, miután jelentik az incidenst.
Fontos, hogy beszéljen egy pár percet az ügyféllel telefonon keresztül vagy küldjön egy üzenetet a probléma iránt érdeklődve. Mutassa meg nekik, hogy törődik a véleményükkel és ha beszélnek, meghallgatja őket.
Legtöbbször, a válasz gyorsasága egy incidensre fontosabb magánál a válasznál. Ha az ügyfelek incidenseket jelentenek, az utolsó dolog amit akarnak az, hogy ignorálva legyenek vagy túl sokat várjanak a válaszra.
Nem kellene egy napnál többet várnia bármilyen email, hívás vagy komment válaszolására, amelyekben az ügyfelei egy termékről panaszkodnak. Minden óra válasz nélkül frusztráltabbá teszi az ügyfeleket. Ezáltal a minél gyorsabb válaszolás kulcsfontosságú az ügyféllel való kapcsolat fejlesztéséhez.
Kompenzálnia kellene ügyfeleit a hibáiért. Például ha kifizették a szállítást, de a rendelés nem érkezett meg időben, fair dolog lenne, ha megtérítené ezeket a költségeket. Ha a termék hibás, ki kellene cserélnie és kedvezményt kínálni nekik a következő vásárlásra vagy egy ajándékkártyát ajánlani számukra.
Röviden, nem számít milyen szituáció van, kifizetődő, ha az ügyfél meghallhatottnak és méltányolva érzi magát. Miért? Mert ez meg fogja erősíteni a társasági képet az ügyél számára és lojálisak maradnak.
Fontolja meg a segédpult incidens sablonok kihasználását, hogy könnyebbé tegye az ügyfelek incidens jelentését és az ügyfélszolgálati csapata megbirkózását a jelentett problémákkal. Lent talál pár használatra kész sablont, amelyeket beültethet az incidens jelentési folyamatba. Egyszerűen csak másolhatja és beillesztheti őket vagy megszerkesztheti őket igényeinek megfelelően.
First name:
Last name:
Your email:
Order no.*:
When did you place your order? [Calendar for customer to select a date]
Please describe the incident. The more details you give, the easier it will be for us to help you.
[Long text field]
[Button] Click here to report the incident
*Your order number was sent to you via email.
[Message displayed after customers click on the button]
We have received your incident report. We will start working on your request today.
Name and surname:
Client ID:
Email address:
Phone no.:
Preferred communication channel: [list of channels]
Please describe your issue below:
[Long text field]
…
When did this issue occur?
[Calendar for customer to select a date]
What is the priority of this incident? [Low/Medium/High]
[Button] Report an issue
[Message displayed after the form is submitted]
Thank you for reporting your issue! We have created a ticket no. [ticket number] for it. Click this link to check the status of your ticket.
First name:
Last name:
Which sentence describes your problem best? [list of possible issues that a customer may have experienced]
Describe your issue in more detail below:
[Long text field]
…
[Button] Click here to report the incident
[Message after form submission]
We’ve just received your request, and our agents will start working on it shortly.
Sokféle incidens létezik, amelyeket az ügyfelek jelenthetnek. Az incidens típusa sok különböző faktortól függ, például, az ipartól, amiben a társasága működik, a kínált termékektől vagy szolgáltatásoktól, az ügyfél elvárásoktól és a technikai tudásuktól. Ahhoz, hogy egyszerűbbé tegye az ügyfelei számára az incidens jelentéseket, tartalmazhat egy legördülő listát a benyújtási nyomtatványban, ami tartalmazza a leggyakoribb problémákat.
Egyértelműen minden incidenst meg kell próbálnia megoldania, ami jelentve lett. Bár még a legjobban megközelítő ügynökök is gyakran nem tudják kisegíteni az ügyfeleket minden incidenssel, amit jelentenek. Ennek sok miértje van, de a leggyakoribb az, amikor egy bizonyos szituáció egyszerűen a társasága irányításán felül van és ezáltal az ügyfél problémáját nem lehet megoldani.
A gyakori incidenseket, amelyeket a különböző ügyfelek jelentettek, olyan gyorsan kell megoldani, amennyire csak lehet. Ez azért van, mert az ügynökeinek már tudniuk kell, hogyan címezzék meg a bizonyos szituációkat és nem fog hosszú időbe telni az ismétlődő problémák megoldása. Az normális, ha néhány incidenst több idő megcímezni. Viszont az ügynökeinek mindig informálniuk kell az ügyfelet, ha a jelentett incidens megoldása hosszabb ideig tart, mint általában.
Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.
Képviselők keresztmunkájának felismerése
A LiveAgent szoftver csökkenti a beérkező jegyek számát azáltal, hogy az operátorokat a megfelelő részlegekhez rendeli. Az automatizálási megoldások javítják az üzemeltetés hatékonyságát és az egészséges versengés javítja a produktivitást. A LiveAgent különböző ügyfélszolgálati szoftvereket kínál, beleértve a VoIP telefonrendszereket, az önkielégítő szoftvereket és a panaszkezelési rendszereket. Bemutatjuk a szoftvert és véleményeket, valamint elérhetővé tesszük az árust és a támogatást.
Fontos a helyes kérdések feltevése az ügyfélszolgálatban, mert rosszak lehetnek és jogi problémákat okozhatnak. A LiveAgent webináriumai segítik az ügyfélszolgálat hatékonyságát. Használjon proaktív chat sablonokat ügyfeleinek elérése érdekében. Az ügyfélélmény növelése kulcsfontos a vállalkozások számára.
Helpdesk szoftver az utazási ipar számára
Az utazási irodáknak érdemes rendelkezniük ügyfélszolgálati szoftverrel, amely segít az ügyfelek kezelésében és az automatizált folyamatokban. A LiveAgent egy effektív megoldás, amely több platformot egyesít és kényelmes kommunikációt biztosít. Az alkalmazás számos előnnyel jár, amelyek közé tartozik az elégedettség, a megtartás, a hűség és az alacsonyabb költségek.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.