Mi az a technikai támogatás?
A technikai támogatás segítséget és szolgáltatást nyújt azoknak az embereknek, akiknek technikai problémájuk van, és amelyek elektronikai termékekkel, számítógépekkel, mobiltelefonokkal vagy szoftvertermékekkel kapcsolatosak. Támogatást lehet nyújtani e-mailben, telefonon vagy támogatási szoftveren, például a LiveAgenten keresztül. A technikai támogató csoportnak képzettnek kell lennie és nagy tudással kell rendelkeznie a konkrét kérdések és kérések megválaszolásához.
A vállalatok általában ingyenes technikai támogatást nyújtanak ügyfeleiknek. A jó és értékes technikai támogatás nagy előnyt jelenthet a vállalat számára.
Expert note
A technikai támogatás nélkülözhetetlen az eredményes üzletmenethez. Az ügyfelek megfelelő segítséget és tájékoztatást igényelnek, amelyeket készséggel kell nyújtani a vállalkozás részéről.

Az ügyfélkapcsolat fontos a vállalat és az ügyfelek közötti kölcsönhatás miatt. A kapcsolat javítása előnyös lehet, többek között a versenyelőny, vásárlói hűség és bevételnövekedés terén. Az automatizálás és az ügyfélszolgálati szoftverek használatával lehet jobb ügyfélszolgálatot nyújtani és kapcsolatot teremteni az ügyfelekkel. LiveAgent funkciói segítségével hatékonyan kezelhető az ügyfélkapcsolat.
Online műszaki segítségnyújtás
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket és E-mail kezelő szoftvereket kínál, valamint bejövő call center szoftvert, panaszkezelési rendszert és ügyfélportál szoftvert kínál. Az oldal tartalmaz blogot, szójegyzéket, akadémiát és webináriumokat, valamint partnerprogramot és demóját is kínálja. Az ügyfélkommunikáció magas színvonalának kínál előnyöket az elégedett vásárlók és a márka népszerűsítése szempontjából. Az Élő chat ügyfélszolgálati kommunikációja pedig növeli az elégedettségi arányt a vásárlói elégedettségre összpontosítva.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely több fontos feladatot és felelősséget biztosít a vevők számára. A szoftver számos integrációval és alternatívával rendelkezik, és egy demó segítségével kipróbálható. A LiveAgentnek sok partnere és egy partnerprogramja van, amely lehetőséget ad a partneri együttműködésre. A LiveAgentet évente díjazzák és rendelkezik tanúsítványokkal. A szoftver lehetővé teszi az adatmigrációt és támogatást is nyújt.
A LiveAgent vállalat ügyfélszolgálati szoftvereket kínál. A szoftverek közé tartozik a VoIP telefon- és emailkezelő szoftver, valamint osztott képernyős megoldások. A LiveAgent támogatási portálja és partnerprogramja is rendelkezésre áll. A vállalat számos díjat és tanúsítványt kapott. Demót lehet foglalni és a legfrissebb hírekről is értesülhetünk a hírlevélre feliratkozva.