Alternatívát keres a Teamwork Desk helyett?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Teamwork Desk alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

A Teamwork Desk egy nagyszerű szoftver, amely teljes mértékben képes mindenre, amire az ügyfélszolgálati csapatnak szüksége van. Azonban nem minden megoldás felel meg minden vállalkozásnak, és néha érdemes valami mást kipróbálni.

Próbálja ki a LiveAgentet és ismerkedjen meg a többcsatornás jegyrendszerrel, a fejlett funkciókkal, és minden olyan ügyfélszolgálati eszközzel , amelyre szüksége van a nehéz ügyfélkérdések megoldásához.

Olvasson tovább, hogy többet tudjon meg a LiveAgentről, vagy kezdje meg még ma az ingyenes 14 napos próbaverziót és nyújtson többcsatornás támogatást a megfelelő ügyfélkommunikációs szoftverrel.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Spóroljon többet a LiveAgenttel

TeamWork Desk vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
TeamWork Desk
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A TeamWork Desk jegykezelést kínál csomagban 11 dollár/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
A TeamWork Desk nem kínál Élő Chat szolgáltatást.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A TeamWork Desk nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló szolgáltatást kínál Jegy csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A TeamWork Desk önkiszolgáló szolgáltatást kínál csomagban 11 dollár/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A TeamWork Desk nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A TeamWork Desk nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A TeamWork Desk nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A TeamWork Desk nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
A TeamWork Desk csomagban 11 dollár/ügynök/hó áron tudásbázist kínál.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A TeamWork Desk nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A TeamWork Desk automatizálást és szabályokat kínál csomagban 20 dollár/ügynök/hó áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A TeamWork Desk csomagban kínál API-funkciókat 11 dollár/ügynök/hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A TeamWork Desk nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A TeamWork Desk nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A TeamWork Desk korlátlan előzményeket kínál csomagban 11 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
A TeamWork Desk nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A TeamWork Desk nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
A TeamWork Desk nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A TeamWork Desk nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A TeamWork Desk korlátlan, 24/7 támogatást kínál csomagban 11 dollár/ügynök/hó áron.
Add an attachment in tickets - LiveAgent help desk feature

Kezelje a bejövő jegyeket minden kommunikációs csatornáról

A jegyek kezelése a LiveAgentben egyszerű a sokcsatornás kommunikációnknak köszönhetően, amely a különféle kommunikációs csatornákról beérkező jegyeket rendezi.

Az e-mailek csak a kezdet, használja ki a valós idejű csevegés előnyeit, válaszolj a telefonhívásokra és írjon nagyszerű cikkeket a tudásbázisához egy hasznos ügyfélportál létrehozásához. A közösségi média integrációja az üzlet része, a LiveAgent beépített Facebook, Twitter, Instagram, sőt Viber funkciókkal is rendelkezik, hogy időt takarítson meg Önnek.

Minden többcsatornás kommunikáció egy helyen

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Nyújtson nagyszerű ügyfélélményt a leggyorsabb, valós idejű csevegéssel

Szerelje fel ügyfélszolgálati csapatát az egyik legnépszerűbb és leggyorsabb kommunikációs csatornával. A leggyorsabb élő csevegő widgetnek köszönhetően gyorsabban kezelheti az ügyfelek kéréseit, a megjelenített sebesség mindössze 2,5 másodperc.

Élő csevegésünknek valós idejű gépelési nézete, teljes csevegési előzményei, proaktív csevegési meghívói és egyéni gombjai vannak, amelyek segítenek kitűnni. Itt tekintheti meg a szolgáltatások teljes listáját.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

A felhasználói elégedettség gyorsabb kommunikációval jár

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Hozza ki a legtöbbet az ügyfélszolgálati megoldásából

Minden ügyfélszolgálati szoftvernek megfelelő ügyfélszolgálati funkciókra van szüksége a jobb ügyfélkapcsolatok kialakításához. A többcsatornás eszközkészlet mellett a LiveAgent minden eszközt és csatornát fejlett funkciók széles skálájával támogatja, hogy segítsen minden ügyfélkérdés hatékony kezelésében.

A LiveAgent erőteljes integrációkat kínál több, mint 140 népszerű alkalmazással, amelyek lehetővé teszik egyedi munkafolyamatok létrehozását. Minden egy felhasználóbarát megoldásba van csomagolva.

Fejlett eszközök, nagyszerű szolgáltatások és hatékony integrációk

Legyen boldog ügyfél

Megértjük, hogy az ügyfelek boldogságának megteremtése lehetetlen a kiváló ügyfélszolgálat nélkül. Az ügyfelek kéréseit hatékonyan és gyorsan kell kezelni.

Az ügyfél-elégedettség az egyik fő prioritásunk, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek. Ezért nyújtunk professzionális szolgáltatást minden ügyfelünk számára. Bármikor, ha segítségre van szüksége, felveheti velünk a kapcsolatot. Az Ön rendelkezésére állunk a nap 24 órájában.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Készen áll, hogy kipróbálja?

Próbálja ki a LiveAgent jegykezelési képességeit és ingyenesen megismerheti a fejlett funkciókkal és integrációkkal rendelkező eszközkészletünket.

Vessen egy pillantást megfizethető díjcsomagjainkra, vagy kezdje meg még ma az ingyenes, 14 napos próbaverzióját. Nincsenek kötöttségek és nincs szükség bankkártya-információk megadására. Kattintson az alábbi gombra, és azonnal indítsa el a próbaverziót.

Hasonlítson össze minket másokkal

    Kapcsolódó cikkek ehhezTeamwork Desk alternatíva
    A Pathfinder integrálható az Ön jelenlegi szoftverébe ezzel javítva az Ön ügyfélszolgálatát. Az app lehetőséget nyújt követni a végfelhasználók aktivitását.

    Pathfinder

    LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely különböző kommunikációs csatornákat kínál, beleértve a csevegést, hívásokat, videó hívásokat, kapcsolatfelvételi űrlapokat és még sok mást. A Pathfinder segíti az ügyfélszolgálatot azáltal, hogy lehetővé teszi a végfelhasználók aktivitásának követését, javítva ezzel az ügyfélszolgálat hatékonyságát.

    Az engedélyeket a szerepkörökkel együtt osztják ki. Adjon nekik engedélyt csak bizonyos munkájukhoz fontos lehetőséghez, korlátozásokkal.

    Engedélyek

    Egyszerűsítse ügyfélkommunikációs folyamatait a LiveAgent segítségével. Az engedélyek segítségével felügyelheti az ügynökök hozzáférését. Próbálja ki ingyen!

    A gyakorlati kódex egy irányelv, ami szabályokat, gyakorlatokat, parancsokat, vagy etikai elveket tartalmaz vállalata számára.

    Gyakorlati kódex

    A gyakorlati kódex írott irányelv, amely segíti a vállalat etikai elveinek betartását. LiveAgent szoftver hatékony ügyfélszolgálatért. Próbálja ki ingyen!

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x