Egy értékesítés-utáni segítség, amit a szoftver készítő vagy egy ügynök kezel, aki gondok megoldására van formálva a szoftverrel, aki frissítéseket biztosít és kijavítja a hibákat a szoftverben. Egy munkahely vagy szolgáltatás, ami segíti az intézmény felhasználóit (ügyfeleket, alkalmazottakat). Egy kontakt pont, egy szoftver megoldás, amit a felhasználó használ a probléma megoldására vagy egy hiba jelentéséhez. Gyakran lehetséges ezt a koncepciót elérni az információ rendszerekben és az információ és kommunikáció technológiákban.
Vissza a szójegyzékhezLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..