Mi az a felhasználói hiba?
A felhasználó oldaláról adódó problémákat „felhasználói hibának” nevezzük. Amikor minden tökéletes az Ön oldaláról, és a felhasználó valamilyen hibára panaszkodik, akkor valószínű, hogy a hiba a felhasználó oldalán van.
Expert’s note
A felhasználói hibák általában az ügyfél oldaláról adódnak. Az ügyfélszolgálat célja az információgyűjtés és a megoldási javaslatok megadása.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.