Ingyenes próba

Elemzések áttekintése

Az Elemzés nyers adatokat és matematikát használ a jelentős adatminták felfedezéséhez, értelmezéséhez és kommunikációjához. Helyes használat esetén az adatelemzés segíthet megválaszolni az üzleti kérdéseket, megjósolni az eredményeket és hasznos betekintést hozhat létre.

Miért kötelező az adatelemzés minden vállalkozás számára?

Az elemzési áttekintés segítségével pontosan meghatározhatja vállalkozásának azokat a területeit, amelyek fejlesztésre szorulnak. A „lemaradók” és az optimalizálható területek megtalálása mindig nagyszerű, mert lehetőséget kínál a következőkre:

  • Javítsa ügynökei teljesítményét
  • Biztosítson további képzést azoknak, akiknek szükségük van rá
  • Növelje az ügyfelek elégedettségét, tapasztalatait és értékesítését
  • Források átcsoportosítása
  • A támogatási csatornák megerősítése
  • Keressen költséghatékonyabb módszereket a problémák megoldására
Elemzés-áttekintés-LiveAgent

Ezenkívül az elemzési áttekintés bemutathatja vállalkozásának virágzó területeit is. Ez azért fontos, mert:

  • Nem kell átalakítania az egész üzleti/támogatási stratégiát
  • Képes lesz jutalmazni a túlteljesítőket
  • Az alulteljesítők képesek lesznek tanulni a túlteljesítőktől
Makett-ügynökök rangsor

Mit csinál a LiveAgent elemzési áttekintő szolgáltatás?

Az elemzési áttekintés átfogó áttekintést nyújt az ügyfélszolgálatról. Láthatja, hogy ki kommunikál a vállalatával, és figyelheti a kapott szolgáltatást. Ezenkívül áttekintheti a használati statisztikákat csatornánként, értékelheti a teljesítményjelentéseket és tanulhat az ügyfelek elégedettségének értékeléséből. Emellett elemzési áttekintésünk végtelen jelentési képességekkel rendelkezik.

Makett-hívás felvételek - előzmények

Mit láthat az elemzés áttekintő irányítópultján?

Az elemzési irányítópult gyors áttekintést nyújt az összes bejövő és kimenő üzenetről, csevegésről és hívásról.

Elemzések-áttekintés-bejövő-kimenő-hívások-LiveAgent

A bejövő üzenetek a következők:

  • Az összes e-mail, amelyet a LiveAgentbe tölt be
  • Minden offline jegy kapcsolatfelvételi űrlapon vagy offline csevegőgombon keresztül készült
  • Jegyek a Twitteren, az Instagramon, a Viberen és a Facebookon (a Twitter csak mások által említett)
  • Minden egyéb kommunikáció a meglévő jegyekben

A kimenő üzenetek meghatározása a következő:

  • Jegyek válaszai
  • Az alkalmazáson keresztül közzétett összes e-mail, tweet, Instagram és Viber üzenet, valamint Facebook bejegyzés.
  • Új e-mailek az alkalmazásból küldve

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

A csevegések meghatározva, mint a következők:

  • Az ügyfelek és ügynökök által kezdeményezett csevegések
  • A csetre adott válaszok az ügynökök által

A hívások meghatározva, mint:

  • Ügyfél által kezdeményezett hívások (akár hívóeszközökön, akár telefonszámokon keresztül)
  • Az alkalmazásból indított összes hívás akkor is, ha az ügyfél nem válaszol
Makett-jegykezelés

Eredmények szűrése

 Szűrheti elemzési áttekintését eszerint:

  • Idő
  • Részleg
  • Ügynök
  • Címke
  • Csatorna

Minden teljesítményjelentés módosítható további adatok bemutatására, beleértve:

Jegykezelési mutatók

  • Válaszok
  • Megjegyzések
  • Új válasz átlagos ideje (órában)
  • Új válasz átlagos ideje SLA (órában)
  • Első hozzárendelés átlagos idő (órában)
  • Első hozzárendelés átlagos SLA idő (órákban)
  • Első megoldási idő (órákban)
  • Első megoldási idő átlagos SLA (órában)
  • A nyitott válasz átlagos ideje (órában)
  • Nyitott válasz átlagos ideje SLA (órában)

Élő csevegési mutatók

  • Létrehozott jegyek
  • Megoldott jegyek
  • Chat üzenetek
  • Chat-ek
  • Nem fogadott chat-ek
  • Fogadott chat-ek
  • A csevegés fogadásának átlagos ideje (perc)
  • Csevegés átlagos ideje (perc)
  • Nem értékelt
  • Nem értékelt %

Call center metrikák

  • Pozitív értékelések
  • Pozitív értékelések %-ban
  • Negatív értékelések
  • Negatív értékelések %-ban
  • Hívások
  • Kimenő hívások
  • Nem fogadott hívások
  • Hívás percek
  • Kimenő hívás percek
  • Hívásfogadás átlagos ideje (perc)

Az ügyfél-elégedettség mutatói

  • Hívás átlagos ideje (perc)
  • Kimenő hívás átlagos ideje (perc)
  • Belső hívások
  • Belső hívás percek
  • Belső hívás átlagos ideje (perc)
  • Bejövő üzenetek
  • Bejövő csevegések
  • Befejezett csevegések
  • Megválaszolatlan csevegések
  • Bejövő hívások
  • Befejezett hívások
  • Nem fogadott hívások
  • Hangposta
Komornik Peter

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Komornik Peter, vezérigazgató
logo slido black

Minden jelentés különböző időszakok szerint szűrhető, beleértve:

  • Mai
  • Tegnapi
  • Az elmúlt 7 napi
  • Az elmúlt 30 napi
  • Az elmúlt 90 napi
  • Eheti (hétfő-vasárnap)
  • Előző heti (hétfő-vasárnap)
  • Utolsó munkaheti (hétfő-péntek)
  • Ehavi
  • Előző havi
  • Ezévi
  • Tavalyi
  • Egyéni dátum

Az adatok megjelenítésének módja

A LiveAgent az összes fent említett adatot többféle formátumban tudja bemutatni, beleértve a területdiagramokat, vonaldiagramokat, oszlopdiagramokat és kördiagramokat. Ezenkívül minden adat exportálható CSV fájlokba, megkönnyítve ezzel a másokkal való megosztást.

Jelentések-LiveAgent -funkció

Hogyan lehet megtalálni az elemzési irányítópultot a LiveAgentben

Az elemzési irányítópult csak a rendszergazdák számára látható, ezért győződjön meg róla, hogy Ön a LiveAgent-fiók rendszergazdája (az ügynökök a LiveAgentbe történő bejelentkezéskor láthatják személyes statisztikáikat).

Ha rendelkezik rendszergazdai szerepkörrel, az elemzési áttekintést a bal oldali menüben található Jelentések (kör ikon) elemre kattintva találja (jobbra a Hívások és az ügyfelek között).

Elemzések áttekintése

Tudásbázis források

Ha többet szeretne megtudni az elemzési irányítópultunkon elérhető különböző típusú jelentésekről, kérjük, olvassa el tudásbázisainkat:

Készen áll arra, hogy többet megtudjon vállalkozásáról?

Merüljön el mélyen a támogatási erőfeszítéseiben. Kezdje még ma javítani a teljesítményt, az értékesítést és az ügyfelek elégedettségét az ingyenes, 14 napos próbaverzióval. Nincs szükség bankkártyára.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az elemzés?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az elemzés az adatok és a matematika tanulmányozása a jelentős adatminták felfedezése, értelmezése és kommunikálása céljából.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért kötelező adatelemzés minden vállalkozás számára?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az elemzési áttekintés segítségével pontosan meghatározhatja vállalkozásának azokat a területeit, amelyek fejlesztésre szorulnak.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan kerülnek bemutatásra az adatok?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az adatok többféle formátumban is megjeleníthetők, beleértve a területi diagramokat, vonaldiagramokat, oszlopdiagramokat, szóródiagramokat és kördiagramokat.” } }] }

Monitor your agent’s performance

Find out who’s excelling and who needs extra training based on agent performance reports. Check them out today for free. No credit card required.

Start free 14-day trial

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót