Facebook integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Facebook?
A Facebook egy közösségi média platform, amelyet világszerte használnak az emberek. Arra szolgál, hogy kapcsolatba lépjen barátaival, valós időben csevegjen, híreket vagy mémeket kövessen. A vállalkozások arra is használják, hogy kapcsolatba lépjenek ügyfeleikkel, információkat nyújtsanak, termékeket vagy szolgáltatásokat adjanak el, vagy ügyfélszolgálatot nyújtsanak.
Hogyan használhatja?
Személyes életén kívül használhatja a Facebookot vállalkozásának népszerűsítésére is egy egyedi Facebook-oldal segítségével. Osszon meg híreket, frissítéseket posztokon keresztül, hozzon létre történeteket, népszerűsítse termékeit vagy szolgáltatásait, és hozzon létre hirdetési kampányokat. Sok ilyen műveletet elvégezhet a LiveAgent jegykezelő szoftverével, és továbbra is a szoftverre koncentrálhat.
Előnyök
- Népszerű közösségi média, mint támogató csatorna
- Kövesse nyomon fiókjait és oldalait a LiveAgent segítségével
- Bejegyzések, üzenetek és egyebek kezelése
- Kommunikáljon a Facebook Messengeren keresztül a LiveAgentből
Hogyan lehet integrálni a Facebookot a LiveAgenttel?
A LiveAgent natív Facebook integrációval rendelkezik, amely minden ügyfél számára elérhető. Csak csatlakoztatnia kell. Miután összekapcsolta Facebook-fiókját és egy oldalát, képes lesz kommunikálni ügyfeleivel a LiveAgent segítségével.
Lépjen a LiveAgentben a Konfiguráció > Facebook-ra. Amikor ott van, kattintson a FACEBOOK ENGEDÉLYEZÉSE gombra.
Attól függően, hogy volt-e már csatlakoztatva Facebook-fiókja, vagy sem, a rendszer megkéri, hogy jelentkezzen be, és adjon hozzáférést az adataihoz.
Itt az ideje, hogy összekapcsolja oldalát, miután engedélyezte a hozzáférést a Facebookhoz. Lépjen a második szakasz Facebook oldalaira.
Kattintson a narancssárga Csatlakozás gombra a bal felső sarokban. Írja be bejelentkezési adatait és jelszavát. Ezt követően felkérést kap arra, hogy válassza ki azokat a Facebook-oldalakat, amelyeket kapcsolatba szeretne hozni a LiveAgenttel. Válassza ki őket, és folytassa.
Kiválaszthatja, hogy mely oldalműveleteket tudja kezelni a LiveAgent az Ön számára. Testreszabhatja Facebook-integrációs élményét a beállítás ezen szakaszában. Ha elkészült, kattintson a Kész gombra.
Kész is. Sikeresen integrálta Facebook-oldalait a LiveAgentbe.
Most próbáljuk ki, hogyan működik. Küldjünk üzenetet a Facebook tesztoldalunkra. Ezután ellenőrizhetjük, hogy a LiveAgent jegyrendszerünkbe megérkezett-e.
Az üzenet megérkezett a jegykezelő rendszerbe. Az integráció működik.
Hogyan lehet összekapcsolni a LiveAgentet a Facebook oldalakkal a Zapieren keresztül
A Zapier lehetővé teszi, hogy perceken belül két alkalmazást csatlakoztasson kódolási hozzáértés nélkül. Úgy működik, hogy összekapcsol egy eseményindítót egy alkalmazásból, és a kiváltót egy ebből eredő művelettel a második alkalmazásban. Először is szüksége lesz egy Zapier-fiókra. Itt létrehozhat egyet. Ha már rendelkezik fiókkal, egyszerűen jelentkezzen be, és lépjen a LiveAgent + Facebook Oldalak integrálása oldalra.
Görgessen lefelé, amíg meg nem jelenik a LiveAgent + Facebook oldalak csatlakoztatása percek alatt szakasz. Itt ki tud választani egy eseményindítót és egy műveletet. Egy példa bemutatásához a Facebook Oldalak Ön általi új hozzászólását használtuk eseményindítónak és a LiveAgent Beszélgetés Létrehozását műveletnek.
Válassza ki az Önnek megfelelőt és folytassa az alábbi kék gombra kattintva.
Most be kell állítania az eseményindítót. Csatlakozzon Facebook-fiókjához, és engedélyezze a Zapier számára az adatok kezelését. Kattintson a Mentés és Folytatás gombra.
Ezt követően tesztelheti az eseményindítót. Ez a lépés nem szükséges, de erősen javasoljuk, hogy ellenőrizze, az eseményindító megfelelően működik-e.
Sikeres teszt után itt az ideje beállítani a LiveAgent műveletet. Ez a beállítás konkrétabb információkat igényel. Töltse ki a kötelező mezőket. Ha még jobban szeretné specializálni az üzenetet, kitöltheti a nem kötelező mezőket is. Kattintson a folytatásra.
Most az integráció utolsó tesztjére van szükség.
Gratulálunk, sikeresen integrálta a Facebook oldalakat a LiveAgentbe. Ellenőrizzük a LiveAgent jegykezelő rendszert, hogy működik-e. Menjen a jegyekhez, és nézze meg, hogy megkapta-e a jegyet.
Ennyi, kész. Nyugodtan térjen vissza Zapierbe, és hozzon létre további integrációkat.
Frequently Asked Questions
Hogyan lehet kihasználni a Facebook integrációt a LiveAgentben?
A Facebook integrálása a LiveAgentbe segít az ügyfélszolgálatnak hatékonyan kezelni az összes Facebook-kérdést, bejegyzést és megjegyzést egy helyről. Ennek eredményeként naprakész marad és mindig elérhető az ügyfelek számára.
Melyek a Facebook és a LiveAgent integrálásának lépései?
1. Navigáljon a konfigurációkhoz a LiveAgent irányítópultról 2. Keresse meg a Facebook és Facebook oldalakat 3. Csatlakoztatás
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvereket kínál, amelyek segíthetnek az ügyfelek megkereséseinek megválaszolásában, valamint többféle szoftver és szolgáltatás áll rendelkezésre a problémák megoldására. Az ügyfélszolgálatban fontos szerepet játszanak a közösségi média csatornák, és a csapatnak tisztában kell lennie az ideális platformokkal, valamint az ügyféllel való kommunikációval kapcsolatos KPI-vel és irányelvekkel. Az integrációs könyvtár és az ügynök aláírás is hasznos lehet, és az ügyfeleket segíti a problémáik megoldásában. A cégnek partnerprogramja is van, és lehetőség van demó időpont foglalására, valamint hírlevélre feliratkozni.
LiveAgent offers various communication channels and services for inbound sales campaigns. It also provides tools for customer service reports and agent performance overview. Integration templates make it easy to integrate digital products and services into the LiveAgent system. The software motivates agents with gamification, helps organize customer relationships, and gathers important feedback. AWeber is an email marketing tool that can be integrated with LiveAgent to track customer interactions and manage email campaigns. The integration can be activated through the LiveAgent configuration and allows for the management of subscribers and campaigns. The text also mentions the option to integrate AWeber with LiveAgent through Zapier.