Mi az Ügyfél interakció?
A vállalat és az ügyfél közötti interakció akkor kezdődik, amikor az utóbbi elkészíti a jegyet. Az ügyfél és a vállalat közötti hívás, csevegés, tweetelés vagy e-mail útján rögzített beszélgetések a jegy megoldása előtt megegyeznek a jegyen feltüntetett ügyfél-interakciók számával.
A jegyet lehetőleg az ügyfél és a vállalat közötti első kommunikáció után kell megoldani, hogy a lehető legnagyobb elégedettséget kínálják.
- Jegymegosztás [Elmagyarázva]
- Miért kellene használnia a jegykezelési rendszert? (Főbb előnyök)
- Jegyeltérítés [Elmagyarázva]
- Mik azok a jegy mezők? (+ Ingyenes próbaverzió) | LiveAgent
- Egyéni Státusz | LiveAgent
- Felelős (Elmagyarázott)
- Hívásmegoldás (Elmagyarázva)
- Mik azok a jegy szűrők? (+Ingyenes próbaverzió) | LiveAgent