Egy pár cégnél az ügyfélszolgálati konzultálók hasonlóak a menedzsment konzultálókhoz és tanácsokat készítenek az ügyfélszolgálat hatékonyságának fejlesztésére. Az ügyfélszolgálati konzultálók hasonlóak lehetnek az ügyfélszolgálati képviselőkhöz is. A fő feladatuk az, hogy válaszoljanak a telefonhívásokra, és hogy beszéljenek a vásárlókkal. Felismerik a lehetőséget is, hogy információt ajánljanak és kezeljék, megoldják a panaszokat. Frissítik az információt, dokumentálják a vásárlói interakciókat és változtatásokat végeznek a vásárlói fiókokban.
Az ügyfélszolgálati konzultálóknak erős kommunikációs képességre, személyek közötti képességre és számítógépes szoftverek ismeretére van szüksége. Szükségük van még értékesítési készségekre, illetve termékajánlati képességre is.
Vissza a szójegyzékhezLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..