Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ügyfélszolgálati konzultáló

Ki az Ügyfélszolgálati konzultáló?

Egy pár cégnél az ügyfélszolgálati konzultálók hasonlóak a menedzsment konzultálókhoz és tanácsokat készítenek az ügyfélszolgálat hatékonyságának fejlesztésére. Az ügyfélszolgálati konzultálók hasonlóak lehetnek az ügyfélszolgálati képviselőkhöz is. A fő feladatuk az, hogy válaszoljanak a telefonhívásokra, és hogy beszéljenek a vásárlókkal. Felismerik a lehetőséget is, hogy információt ajánljanak és kezeljék, megoldják a panaszokat. Frissítik az információt, dokumentálják a vásárlói interakciókat és változtatásokat végeznek a vásárlói fiókokban.

Az ügyfélszolgálati konzultálóknak erős kommunikációs képességre, személyek közötti képességre és számítógépes szoftverek ismeretére van szüksége. Szükségük van még értékesítési készségekre, illetve termékajánlati képességre is.

GYIK

Mi az ügyfélszolgálati szaktanácsadó?

Az ügyfélszolgálati szaktanácsadó az a személy, aki felelős az ügyfelekkel való kapcsolatokért és a szolgáltatásaikért, beleértve a panaszokat, a rendelés feldolgozást, az információ biztosítását a társaság termékei és szolgáltatásai iránt. Telefon hívásokat végeznek, emaileznek vagy chatelnek.

Melyek az ügyfélszolgálati szaktanácsadó felelősségei?

Az ügyfélszolgálati szaktanácsadó feladatai közé tartozik az ügyfelek problémáinak meghallgatása, azok megoldása és az információk biztosítása. Másik kötelezettségük a kérelmek elfogadása a kliensektől. Nagyon fontos még, hogy megszerezzék és feljegyezzék az ügyfél információkat. Az egyik legfontosabb elem az ügyfelek elvárásainak és szükségleteinek teljesítése a termékekkel vagy szolgáltatásokkal és ügyfélszolgálattal kapcsolatban.

Hogyan adhat hozzá egy ügyfélszolgálati szaktanácsadót?

Egy ügyfélszolgálati szaktanácsadó hozzáadásához menjen a LiveAgent panelbe és adjon hozzá egy új személyt. Egy másik ügynök hozzáadásakor definiálnia kell a pozícióját a rendszerben. Választhat ügynököt, adminisztrátort és tulajdonosi pozíciókat.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.