Ügyfélszolgálati Konzultáló

Ki az Ügyfélszolgálati konzultáló?

Egy pár cégnél az ügyfélszolgálati konzultálók hasonlóak a menedzsment konzultálókhoz és tanácsokat készítenek az ügyfélszolgálat hatékonyságának fejlesztésére. Az ügyfélszolgálati konzultálók hasonlóak lehetnek az ügyfélszolgálati képviselőkhöz is. A fő feladatuk az, hogy válaszoljanak a telefonhívásokra, és hogy beszéljenek a vásárlókkal. Felismerik a lehetőséget is, hogy információt ajánljanak és kezeljék, megoldják a panaszokat. Frissítik az információt, dokumentálják a vásárlói interakciókat és változtatásokat végeznek a vásárlói fiókokban.

Az ügyfélszolgálati konzultálóknak erős kommunikációs képességre, személyek közötti képességre és számítógépes szoftverek ismeretére van szüksége. Szükségük van még értékesítési készségekre, illetve termékajánlati képességre is.

Vissza a szójegyzékhez

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.