Ingyenes próba

Ügyfélszolgálati konzultáló

Ki az Ügyfélszolgálati konzultáló?

Egy pár cégnél az ügyfélszolgálati konzultálók hasonlóak a menedzsment konzultálókhoz és tanácsokat készítenek az ügyfélszolgálat hatékonyságának fejlesztésére. Az ügyfélszolgálati konzultálók hasonlóak lehetnek az ügyfélszolgálati képviselőkhöz is. A fő feladatuk az, hogy válaszoljanak a telefonhívásokra, és hogy beszéljenek a vásárlókkal. Felismerik a lehetőséget is, hogy információt ajánljanak és kezeljék, megoldják a panaszokat. Frissítik az információt, dokumentálják a vásárlói interakciókat és változtatásokat végeznek a vásárlói fiókokban.

Az ügyfélszolgálati konzultálóknak erős kommunikációs képességre, személyek közötti képességre és számítógépes szoftverek ismeretére van szüksége. Szükségük van még értékesítési készségekre, illetve termékajánlati képességre is.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..