Mi az Ügyfélszolgálati képzés?
Ha a vállalatok meghaladják az ügyfelek elvárásait, kiváló ügyfélszolgálatot nyújtanak. Az ügyfélszolgálati képzés vagy a CST olyan tevékenység – az ügyfélképviselők megtanítása a pozitív nyelv használatára, az értékes válaszadásra vagy a dühös ügyféllel való kommunikációra.
Megtanulnak néhány új készséget vagy információt a termékekről vagy szolgáltatásokról az ügyfelek elégedettségének és hűségének növelése érdekében. Az ügyfélképviselők profibbá és képzettebbé válnak. Ez segíthet az üzleti életben az eladások, a bevételek növelésében és a költségek csökkentésében is.
Expert note
Az ügyfélszolgálati képzés a kiváló vásárlói élmény és elégedettség biztosításának elengedhetetlen lépése, amellyel az ügyfélképviselők megszerezhetik a szükséges készségeket és ismereteket.

Az ügyfélszolgálat játékosítása
A LiveAgent célja dicsérni, motiválni, szórakoztatni, növelni a hatékonyságot és elősegíteni a csapatmunkát. Alapértelmezett jelvények és szintek állnak rendelkezésre, amelyek az ügynökök teljesítményét mérhetik. A LiveAgent további funkciókat is kínál, például a belső chatet, a belső hívásokat és az automatizálási szabályokat, hogy hatékonyabbá tegye a munkát.
Magyar ügyfélszolgálati szoftver a jobb vásárlói élményért
Az ügyfélszolgálati szoftverrel könnyen kideríthető, hogy mely területeken kell fejlődni. A LiveAgent minden iparágnak és méretnek tökéletes megoldás lehet. Meg kell állapítani a ügyfélszolgálat minőségét, és megfelelő rendszert kell használni hozzá, hogy az üzeneteket közösen lehessen követni.
Ügyfélszolgálati lágy készségek
Az ügyfélszolgálati lágy képességek olyan készségek, amelyek biztosítják az ügyfél-interakció zökkenőmentes lefolyását. Itt a proaktív hallgatás, a türelem és a pozitív hozzáállás kiemelkedően fontos. Az ügyfélszolgálati készségeket kemény és lágy készségek csoportjára osztják, és azokat iskolában, képzésen vagy tanfolyamon lehet megszerezni. Az ügyfélszolgálati képviselők karaktere és érzelmi intelligenciája határozza meg lágy készségeiket.
Az ügyfélszolgálat szerepe az ügyfél élményben
A Quality Unit, LLC weboldala sütiket használ, melyre elfogadólag tekintik téged, és köszönik regisztrációdat a LiveAgent szolgáltatására. Az irányítópult létrehozása folyamatban van, és e-mailben kapod a belépési adataidat, amikor elkészül.