Ügyfélszolgálati képzés

Mi az Ügyfélszolgálati képzés?

Ha a vállalatok meghaladják az ügyfelek elvárásait, kiváló ügyfélszolgálatot nyújtanak. Az ügyfélszolgálati képzés vagy a CST olyan tevékenység – az ügyfélképviselők megtanítása a pozitív nyelv használatára, az értékes válaszadásra vagy a dühös ügyféllel való kommunikációra.

Megtanulnak néhány új készséget vagy információt a termékekről vagy szolgáltatásokról az ügyfelek elégedettségének és hűségének növelése érdekében. Az ügyfélképviselők profibbá és képzettebbé válnak. Ez segíthet az üzleti életben az eladások, a bevételek növelésében és a költségek csökkentésében is.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Expert note

Az ügyfélszolgálati képzés a kiváló vásárlói élmény és elégedettség biztosításának elengedhetetlen lépése, amellyel az ügyfélképviselők megszerezhetik a szükséges készségeket és ismereteket.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
A játékosítás motiválja az ügyfélszolgálati csapatot, hogy keményebben és jobban dolgozzanak. Engedje meg ügyfélszolgálati csapatának, hogy idővel kitűzőket nyerjenek és szinteket léphessenek.

Az ügyfélszolgálat játékosítása

A LiveAgent célja dicsérni, motiválni, szórakoztatni, növelni a hatékonyságot és elősegíteni a csapatmunkát. Alapértelmezett jelvények és szintek állnak rendelkezésre, amelyek az ügynökök teljesítményét mérhetik. A LiveAgent további funkciókat is kínál, például a belső chatet, a belső hívásokat és az automatizálási szabályokat, hogy hatékonyabbá tegye a munkát.

A LiveAgent egy magyar, teljesen funkcionális ügyfélszolgálati rendszer, ami jegykezelő rendszerrel kombinálja minden ügyfélszolgálati folyamatát.

Magyar ügyfélszolgálati szoftver a jobb vásárlói élményért

Az ügyfélszolgálati szoftverrel könnyen kideríthető, hogy mely területeken kell fejlődni. A LiveAgent minden iparágnak és méretnek tökéletes megoldás lehet. Meg kell állapítani a ügyfélszolgálat minőségét, és megfelelő rendszert kell használni hozzá, hogy az üzeneteket közösen lehessen követni.

Az ügyfélszolgálati munkatársaknak kiváló kemény és lány képességekkel kell rendelkezniük. De mely lágy készségek a legfontosabbak?

Ügyfélszolgálati lágy készségek

Az ügyfélszolgálati lágy képességek olyan készségek, amelyek biztosítják az ügyfél-interakció zökkenőmentes lefolyását. Itt a proaktív hallgatás, a türelem és a pozitív hozzáállás kiemelkedően fontos. Az ügyfélszolgálati készségeket kemény és lágy készségek csoportjára osztják, és azokat iskolában, képzésen vagy tanfolyamon lehet megszerezni. Az ügyfélszolgálati képviselők karaktere és érzelmi intelligenciája határozza meg lágy készségeiket.

Mivel az ügyfélszolgálat egy integrált része az ügyfél élménynek, annak a fejlesztése növeli ügyfelei élményét, visszatartását és a jövedelmét.

Az ügyfélszolgálat szerepe az ügyfél élményben

A Quality Unit, LLC weboldala sütiket használ, melyre elfogadólag tekintik téged, és köszönik regisztrációdat a LiveAgent szolgáltatására. Az irányítópult létrehozása folyamatban van, és e-mailben kapod a belépési adataidat, amikor elkészül.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.