Mi az Ügyfélszolgálati képzés?
Ha a vállalatok meghaladják az ügyfelek elvárásait, kiváló ügyfélszolgálatot nyújtanak. Az ügyfélszolgálati képzés vagy a CST olyan tevékenység – az ügyfélképviselők megtanítása a pozitív nyelv használatára, az értékes válaszadásra vagy a dühös ügyféllel való kommunikációra.
Megtanulnak néhány új készséget vagy információt a termékekről vagy szolgáltatásokról az ügyfelek elégedettségének és hűségének növelése érdekében. Az ügyfélképviselők profibbá és képzettebbé válnak. Ez segíthet az üzleti életben az eladások, a bevételek növelésében és a költségek csökkentésében is.
- Mi az a gamifikáció az ügyfélszolgálatban? | LiveAgent
- Kötelező Ügyfélszolgálati Lágy Készségek | LiveAgent
- Az Ügyfélszolgálat Szerepe az Ügyfél Élményben (+Tippek)
- Élő Ügyfélszolgálat | LiveAgent
- Szolgáltatási Pult (Explained)
- Hogyan Birkózzunk Meg a Boldogtalan Ügyfelekkel (Új Útmutató)
- Tudásbázis - Kihívást jelentő kérdések megválaszolása - LiveAgent
- Élő chat üzleti vállalkozások számára