Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ügyfélszolgálati call center

A modern fogyasztók időszerű eredményeket, minőségi interakciókat és azonnali válaszokat követelnek a mai ügyfélközpontú világban. Az egyik legnagyobb kihívás, amellyel a vállalkozások szembesülnek, az, hogy lépést tartsanak az ügyfelek igényeivel, és felülmúlják az ügyfelek elvárásait.

Bár a vállalkozások sokféleképpen tudják boldoggá tenni ügyfeleiket, a hozzáértő ügyfélszolgálati call center a leghatékonyabb módja az ügyfelek elégedettségének és a kifogástalan felhasználói élmény biztosításának. A legtöbb vállalat, különösen az induló vállalkozások, nehezen tudják ellátni call center szolgáltatási feladataikat az alacsony költségvetés és az elégtelen létszám miatt.

Mivel az ügyfelekkel való kapcsolattartás és az üzleti tevékenység egyidejű kezelése gyorsan kihívást jelenthet, az olyan eszközök, mint az ügyfélszolgálati hívóközpontok, kiváló megoldást jelentenek az ügyféljegyek kezelésére. Itt találja, amit tudnia kell, mielőtt elkezdi a call center működtetését.

Mik azok a call center telefonrendszerek?

Az üzleti telefonrendszer olyan megoldás, amely segít kezelni a bejövő és kimenő telefonműveleteket, és lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy hatékonyan kezeljék az ügyfelekkel folytatott kommunikációt. Ez egy felhőalapú call center szoftvermegoldás, amely képes végrehajtani minden létfontosságú funkciót, beleértve a bejövő és a kimenő hívásokat, a továbbítást, az ügynöki teljesítmény statisztikák figyelését és a jelentéstételt. A felügyelők és az üzleti vezetők nyomon követhetik a legfontosabb üzleti telefonhívások mutatóit, és fokozhatják ügyfélszolgálati csapatuk képviseletét a telefonközpont megoldással.

Képzett és tapasztalt call center képviselők kezelik az egyes ügyfélhívásokat, és nyomon követik az összes tranzakciót, beszélgetést és nyitott ügyet. A call center képviselője gondoskodik az ügyfelekkel kapcsolatos kérdésekről és kérésekről, szolgáltatásokat nyújt, válaszol a kérdésekre, információkat és segítséget nyújt, és így tovább.

A legjobb módja annak, hogy a teljes call center környezetet, csapatot és működést egy fedél alatt szervezze, ha a call center szoftvert használja. Kétféle call center létezik:

  • A bejövő hívásközpont – más néven reaktív hívásközpont – hagyományos támogatást kínál a bejövő hívások megválaszolásával. A bejövő hívásközpontok képzett szakembereket igényelnek a problémamegoldásban, kommunikációban és technikai támogatásban a jobb felhasználói élmény érdekében.
  • A kimenő hívásközpont —  más néven proaktív hívásközpont lehetővé teszi, hogy szolgáltatási ajánlatokkal érje el célközönségét. A kimenő hívásközpontok segítenek a vállalkozásoknak pozitív ügyfélkapcsolatok kiépítésében, jobb felhasználói élményt nyújtanak és növelik a márkahűséget.
Call Center Software Demo | LiveAgent

Hogyan válasszon ügyfélszolgálati telefonközpontot vállalkozása számára?

Mivel nagyon sokféle minőségi ügyfélszolgálati szoftveres megoldás létezik, a legjobb módja annak, hogy bizniszének a legjobb megoldást kapja, ha fejlett felhőalapú call center szoftverrel dolgozik. Az ilyen szoftvereknek a következő szolgáltatásokat kell tartalmazniuk:

  • Bejövő hívás
  • Kimenő hívás
  • Belső hívások
  • IVR (Interactive Voice Response) technológia
  • Hívásvárakoztatás
  • Automatikus visszahívások
  • Részt vett transzferek
  • Automatikus hívásirányítás
  • Automatikus híváselosztás
  • Videó hívások
  • Korlátlan hívásrögzítés
  • Több támogatott hívóeszköz

Start your free trial today

Discover all of the features that LiveAgent has to offer and improve your customer service call center.

Free trial

Emellett adhatunk néhány értékes tippet, amelyek segítenek kiválasztani a vállalkozásának legjobb call center megoldást.

Határozza meg a támogatás típusát

Mielőtt bármit tenne, gondolja át, milyen támogatásra van szüksége. Egyes megoldások jobban megfelelnek a találkozók foglalásának és az online csevegéseknek, míg mások inkább az e-mail beszélgetésekhez és a 24 órás szolgáltatáshoz.

Call center kapcsolat

CRM integráció

Válasszon egy lehetőséget, amely lehetővé teszi a CRM megoldás integrálását a kapcsolattartó központ adataival. Az ügyféladatbázis kezelésének képessége az üzleti siker egyik meghatározó tényezője. Ezáltal jobban megértheti célközönségét, problémáit és konkrét preferenciáit.

Jegy_Ügyfél-betekintés-CRM

Mik azok az ügyfélszolgálati call center munkák?

Az ügyfélszolgálati call center feladatok megértéséhez meg kell néznünk a call center ügyfélszolgálati képviselő munkaköri leírását. Az ügyfélszolgálati munkának vonzania kell egy call center ügynököt, aki kitartó problémamegoldó, teljes mértékben elkötelezett az ügyfelek márkával kapcsolatos tapasztalatainak javítása iránt.

Az ügyfélszolgálati ügynöknek képesnek kell lennie arra, hogy megfelelő megoldást adjon bizonyos problémákra. Kommunikatívnak kell lenniük, barátságosnak és eléggé tapasztaltnak ahhoz, hogy tisztességes és egyéni megközelítést alkalmazzanak minden ügyféllel.

Ügynökök a help desk szoftverben - LiveAgent

Ez jó adag rugalmasságot és technológiai tudást foglal magában a különböző feladatok kezeléséhez, a váratlan problémák kezelésétől a rugalmasságig.

Mik az ügyfélszolgálati call center feladatai?

Tekintsünk át néhány alapvető ügyfélszolgálati call center feladatot.

Segítsen az ügyfeleknek a különböző kommunikációs csatornákon

A modern ügyfelek sokféle kommunikációs és ügyfélszolgálati platformot használnak, beleértve a közösségi médiát, az élő csevegést, az e-mailt stb. Az ilyen nagy forgalom kezelésének és az ügyfelek elégedettségének növelésének legjobb módja az, ha többcsatornás ügyfélszolgálati élményt nyújtanak.

LiveAgent | Call center software in your helpdesk

Személyre szabott megoldásokat kínál az ügyfelek problémáira

Az ügyfélszolgálati munkatársaknak kezelniük kell az ügyfelek bejövő hívásait, és személyre szabott segítséget kell nyújtaniuk valós problémáik megoldásához. A call center ügynöki képzés magában foglalja az ügyfélhívások fogadását, a műszaki szolgáltatás nyújtását és a problémák megoldásának megtalálását.

Egy ügynöknek képesnek kell lennie válaszolni a kérdésekre (lehetőleg több nyelven), mivel a modern vállalkozások inkább kétnyelvű call center képviselőket alkalmaznak az ügyfélkapcsolatok kezelésére világszerte.

Kivételes vásárlói élmény nyújtása

Ha le akarja győzni a versenytársait, kivételes ügyfélszolgálati szinteket kell biztosítania az ügyfélélmény javítása érdekében. Ha 2021-ben csak egy telefonvonal a kommunikációs csatornája, akkor ez nem fog sikerülni. Megfelelő módon kell megközelítenie ügyfeleit, és személyre szabott megoldásokat kell adnia a problémáikra, hogy hűséges fogyasztókká váljanak.

A felhasználói élmény személyre szabása a célközönség számára

Minden ügyfél egyedi, meghatározott célokkal és igényekkel. Rendkívül fontos, hogy az ügyfélszolgálati call center képviselői felismerjék ezeket a különbségeket, és hangvételüket és viselkedésüket az adott helyzethez igazítsák.

Melyek az ügyfélszolgálati képviselő alapvető tulajdonságai?

Annak érdekében, hogy kiemelkedő ügyfélszolgálatot és figyelmet biztosítson az ügyfélnek, a call center ügynökeinek a következő tulajdonságokkal kell rendelkezniük:

  • Kiváló minőségű szolgáltatás nyújtásának képessége
  • Ügyfélszolgálati készség és tudás
  • Kommunikációs képesség
  • Adminisztratív készség
  • Az ügyfélszolgálati csapatnak rugalmasnak kell lennie, és agilis problémamegoldókból kell állnia
  • Használjon pozitív nyelveket az ügyfelek interakciójának ösztönzésére
  • Aktív hallgatás és az emberek készségei
  • Termékek és szolgáltatások műszaki ismerete
  • Az ügyfélszolgálati munkatársaknak számos nyelvet kell tudniuk
  • Tudásmegőrzés
  • Rugalmasság
  • Figyelem a részletekre
  • Kreativitás
  • Kiváló szervezőkészség

Try LiveAgent Today

Provide and omnichannel customer experience with LiveAgent's call center software.

Free trial

GYIK

Mi az ügyfélszolgálati call center?

A call center egy iroda vagy osztály, ahol a call center ügynökökből álló csapat kezeli a meglévő ügyfelektől érkező és kimenő telefonhívásokat.

Hogyan válasszon ügyfélszolgálati telefonközpontot vállalkozása számára?

A legjobb módja annak, hogy az üzleti igényeinek megfelelő ügyfélszolgálati hívóközpontot válasszon, ha meghatározza a call center szolgáltatás megfelelő típusát. Keressen olyan megoldást, amely CRM és közösségi média integrációkat és funkciókat biztosít, amelyek segíthetnek a modern fogyasztók személyre szabott megközelítésében.

Melyek az ügyfélszolgálati call center munkakörök?

Az ügyfélszolgálati call center feladatok magukban foglalják az ügyfelek segítségét a problémáikban. A call center ügynökök számos csatornát használnak, beleértve a közösségi médiát, az e-mailt, a csevegést és a telefont, hogy kezeljék az ügyfelek interakcióit, információkat és segítséget nyújtsanak az ügyfelek esetleges problémáiban.

Melyek az ügyfélszolgálati call center feladatai?

The customer service call center duties involve the following tasks:

  • Többcsatornás kommunikáció és ügyfélszolgálat biztosítása

  • Finding personalized solutions to specific customers’ issues

  • Providing technical assistance and information regarding products/services

  • Doing everything to create a positive user experience for each customer

  • Be flexible and reliable with problem-solving

  • Speak an array of languages to provide customer support all over the world

Melyek az ügyfélszolgálati képviselő legfontosabb tulajdonságai?

The essential qualities of a customer service representative involve:

  • Kiváló hallgatási és problémamegoldó készség

  • Csapatmunka

  • Kreativitás, rugalmasság, megbízhatóság

  • Erős interperszonális készségek

  • Adminisztratív és kommunikációs készség

  • Tudásmegőrzés

  • Figyelem a részletekre

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.