Ügyfélkommunikáció-kezelő szoftvere első pillantásra.

Kövesse nyomon az összes ügyfél interakciót egy irányítópulton.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
helpdesk software animation

Ügyfélkommunikációs menedzsment szoftver

A kommunikáció alapvető szerepet játszik az üzleti élet minden területén. Ha megfelelően kezelik, az innovatív ügyfélkommunikáció alakítja a márka identitását, és jelentősen hozzájárul az ügyfelekkel való értelmes és tartós kapcsolatok kialakításához.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
analyze - illustration

Mit kell tudnia?

A vállalatoknak sokféle okból kell kommunikálniuk ügyfeleikkel. Ügyfeleik tájékoztatása és elkötelezettsége érdekében a szervezetek sokféle kommunikációs csatornát és módszert használnak, például e-mailt, szöveges üzeneteket, élő chatet, hanghívásokat, a közösségi médiát és sok mást.

Az innovatív kommunikációs megoldások olyan felhőalapú platformok, amelyek szorosan integrált képességeket kínálnak, amelyek pedig lehetővé teszik, hogy Ön erőteljes, következetes és pozitív vásárlói élményt nyújtson. Ezeknek a következetes élményeknek a biztosítása a legtöbb vállalkozás számára kihívást jelent, mivel az ügyfelek egyre jobban értenek a technikához, és egyre kevésbé fogadják el az átlag alatti kommunikáiót.

Miért érdemes ügyfélkommunikációs szoftvert használni?

Manapság az ügyfelek személyre szabott, gyors és hozzáértő szolgáltatást várnak el. Vessünk egy pillantást néhány fontos e-kereskedelmi statisztikára és trendre 2019-ből:

Smiley face icon

Ügyféllemorzsolódás

A fogyasztók 41%-a váltott céget a gyenge személyre szabás miatt.

Nagyobb költekezés

Az ügyfelek 48%-a többet költ, ha az élményeket személyre szabják.

Irreleváns tartalom

Az emberek 74%-a utálja, ha irreleváns tartalmat lát.

feeling proud - illustration

Miért hasznos az ügyfélkommunikációs szoftver?

Összefoglalva, az ügyfélkommunikáció hatékony kezelése magában foglalja az ügyfélspecifikus, releváns kommunikációt az ügyfelek által preferált csatornákon keresztül. Az ilyen személyre szabott, központosított és áramvonalasított élmények biztosításához az ügyfélkommunikációban részt vevő csapatnak korszerű eszközökre van szüksége.

Az ügyfélkommunikációs szoftver egy kommunikációra és együttműködésre szolgáló alkalmazás, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy nagy mennyiségű kimenő és bejövő ügyfélkommunikációt kezeljenek számos csatornán keresztül. Biztosítja, hogy az ügyfél felé irányuló kommunikáció releváns, fogékony és következetes legyen, és a korábbi tapasztalatokból összegyűjtött adatokon alapuljon.

Fejlett ügyfélkommunikációs menedzsment platform

A LiveAgent sokfunkciós ügyfélkommunikációs szoftvere egyesíti a számos kapcsolattartási csatornát, és biztosítja a csatornák közötti konzisztenciát. A LiveAgent mindent magában foglaló ügyfélszolgálati megoldása egyetlen nézetben mutatja az ügyfélinterakcióikat, egyértelmű nyilvántartást vezet az összes releváns adatról, és zökkenőmentesen integrálódik a meglévő vállalati alkalmazásokkal és rendszerekkel a személyre szabott ügyfélélmény biztosítása érdekében.

data analysis - illustration
add color to design - illustration

Ki használ ügyfélkommunikációs szoftvert?

A Gartner nemrégiben készített ügyfélkommunikáció-piaci útmutatója szerint az ügyfélkommunikációs megoldásokat elsősorban olyan iparágakban használják, mint a biztosítás, a bankolás, az egészségügy és a közszolgáltatások, olyan kommunikáció létrehozására, mint a számlázás, a kimutatások, a levelezés vagy az értesítések.

Az ügyfélkommunikációt a szervezetek széles körben használják marketing és számlázási célokra, ezért ökölszabályként elmondható, hogy az ügyfélkommunikációs szoftvert termékmarketinges, értékesítési és ügyfélszolgálati csapatok használják.

A legjobb ügyfélkommunikációs menedzsment szoftver főbb jellemzői

Az ügyfélkommunikációs szoftver kiválasztásakor fontos figyelembe venni a szoftver által kínált legfontosabb funkciókat. A szoftvernek lehetővé kell tennie, hogy Ön személyre szabja vállalata kapcsolatait az ügyfelekkel, és a megfelelő üzenetet a megfelelő csatornán, a megfelelő időben juttassa el.

Keresztirányú és többcsatornás megerősítés

Ha a legjobb ügyfélkommunikációs megoldást keresi, akkor elvárhatja, hogy az minden csatornán tiszta, hibátlan és következetes ügyfélélményt nyújtson (telefonon, élő chatben, e-mailben és a közösségi médián keresztül).

Áttérés a felhőalapú szolgáltatásokra

A modern üzleti tevékenység másik fontos követelménye a folyamatoptimalizálást szem előtt tartó funkcionalitás. A felhőalapú vagy hibrid megoldásokon alapuló platformok eleget tesznek ennek a követelménynek, és csökkentik a készen vásárolt vagy egyedileg fejesztett ügyfélkommunikációs rendszerek magas karbantartási költségeit.

Kétirányú kommunikáció

A modern ügyfélkommunikációs szoftvernek támogatnia kell a bejövő és a kimenő kommunikációt, és az összes ügyfélnyilvántartást egy helyen kell tárolnia. A vállalatok elvárják, hogy az összes ügyféladatot egyetlen, könnyen elérhető és kényelmes helyen láthassák és kezelhessék.

A LiveAgent fejlett ügyfélkommunikációs megoldása

A LiveAgent egy sokfunkciós megoldást kínál az ügyfelek kommunikációjának kezelésére. A LiveAgent használatával csapatának minden rendelkezésére fog állni a kommunikáció generálásához, terjesztéséhez és nyomon követéséhez. A csúcstechnológiájú ügyfélkommunikációs platform rendkívül személyre szabott élményt nyújt, amely zökkenőmentesen kapcsolódik össze a meglévő vállalati alkalmazásokkal és rendszerekkel. Ha a legjobb ügyfélkommunikációs szoftvert keresi a márkaismeret javítása és az ügyfelek megtartásának növelése érdekében, próbálja ki a LiveAgentet. A call center működési hatékonyságának maximalizálására tervezett nagy teljesítményű szolgáltatáscsomagjával a LiveAgent a leggyakrabban említett és legkiválóbb minősítésű ügyfélszolgálati szofver Magyarországon a kis- és középvállalkozások számára 2020-ban.

support illustration

Nézze meg a további főbb funkciókat  

Egy nagyszerű ügyfélkommunikációs szoftvernek a fenti funkciók mellett tartalmaznia kell hatékony tartalomlétrehozó eszközöket és ügyfélelkötelezettség-elemzéseket is. Ismerje meg az alábbi gombra kattintva a további főbb funkciókat, amelyeket egy erős ügyfélkommunikációs szoftvernek tartalmaznia kell.

help desk no clue about team performance - icon

Erőteljes tartalom-létrehozó eszközök

Egyre több vállalkozás választ dedikált ügyfélkommunikációs megoldást beépített funkcionalitással a kulcsfontosságú tartalmi elemek létrehozásához és kezeléséhez kommunikációjukon belül. A legfejlettebb ügyfélkommunikációs megoldások manapság rendkívül hatékony tartalomlétrehozási vagy szerkesztési élményt nyújtanak, és lehetővé teszik a nem műszaki beállítáttságú üzleti felhasználók számára, hogy minőségi és időbeli kompromisszumok nélkül folytassanak kommunikációt.

live chat increases sales

Vevői elkötelezettség elemzése

Az adatelemzés elengedhetetlen funkciója az ügyfélkommunikációs szoftvereknek, mivel lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy adatokat gyűjtsenek a legfontosabb üzleti funkciókról (leginkább fogékony csatornák, jegyek mennyisége, megoldási arány, érintkezésenkénti költség). Ez az információ intelligens, adatközpontú betekintést nyújt a vállalkozásoknak a bevételek és a jövedelmezőség növekedésének támogatása érdekében.

Kapcsolódó cikkek ehhezÜgyfélkommunikációs szoftver
A magyar LiveAgent megosztott vállalati postafiókot kínál, amely lehetővé teszi az alkalmazottak számára, hogy elosszák a nem elérhető ügynökök terhelését. Tudjon meg többet a LiveAgent további előnyeiről.

Jólét megteremtése az ügyfélsiker szoftverrel

Teljes mértékben többnyelvű ügyfélelégedettség szoftver, mely lehetővé teszi a munkatársaknak az anyanyelvük használatát ügyfelekkel való kommunikációban. A LiveAgent számos funkciót és integrációt kínál, valamint ingyenes próbaverziót.

Szojegyzek - Uzleti Szabalyok

Üzleti szabályok

Az üzleti szabályok a LiveAgent eszközeként segítenek, hogy az ügyfélszolgálati képviselők koncentráltak maradjanak. Ez az eszköz bizonyos körülmények között minden unalmas munkát elvégez.

Tanuljon meg tippeket arra vonatkozóan, hogy miként érhet el magas szintű elkötelezettséget a személyre szabással, és hogyan építsen ki tartós kapcsolatokat ügyfeleivel.

5 ügyfélkapcsolati finomítás, hogy több ügyfelet örvendeztessen meg

A személyre szabott ügyfélélmény kialakítása kulcsfontosságú az e-kereskedelemben. A személyre szabott e-mailek és videók segíthetnek csökkenteni a kosár elhagyását és erősíthetik az ügyfélkapcsolatokat. A személyre szabott üzenetek kézbesítése és az ügyfélprofilok létrehozása segíthet a hosszú távú kapcsolatok kiépítésében.

Használja az előre elkészített válasz sablonjainkat a közösségi média kérdésekre a termék/szolgáltatás árazásról. Professzionálisak és teljesen testre szabhatóak!

Termék/szolgáltatás árazás kérdések

Az élet csevegés lehetővé teszi az azonnali kapcsolatot a felhasználókkal, és az ügyfélszolgálati ügynöknek szabályokat kell követnie az elégedettség elérése érdekében. A LiveAgent ingyenes próbaverziót kínál a potenciális felhasználóknak, és számos funkcióval és integrációval rendelkezik az ügyfélszolgáltatás optimalizálásához. A konzervált üzenetek lehetővé teszik a gyors válaszadást az ismételt kérdésekre. Az online ügyfélszolgálat egyre fontosabb szerepet játszik a vállalatok életében, és a közösségi média is egy hatékony csatorna lehet ezen a területen.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x