Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Az első számú ügyfél kommunikációs menedzsment szoftver.

Kövesse nyomon az összes ügyfél interakciót egy irányítópulton.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
helpdesk software animation
Helpdesk software

Ügyfélkommunikációs szoftver

A kommunikáció alapvető szerepet játszik az üzleti élet minden területén. Ha megfelelően kezelik, az innovatív ügyfélkommunikáció alakítja a márka identitását, és jelentősen hozzájárul az ügyfelekkel való értelmes és tartós kapcsolatok kialakításához.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
undraw analyze 17kw

Mit kell tudnia?

A vállalatoknak sokféle okból kell kommunikálniuk ügyfeleikkel. Ügyfeleik tájékoztatása és elkötelezettsége érdekében a szervezetek sokféle kommunikációs csatornát és módszert használnak, például e-mailt, szöveges üzeneteket, élő chatet, hanghívásokat, a közösségi médiát és sok mást.

Az innovatív kommunikációs megoldások olyan felhőalapú platformok, amelyek szorosan integrált képességeket kínálnak, amelyek pedig lehetővé teszik, hogy Ön erőteljes, következetes és pozitív vásárlói élményt nyújtson. Ezeknek a következetes élményeknek a biztosítása a legtöbb vállalkozás számára kihívást jelent, mivel az ügyfelek egyre jobban értenek a technikához, és egyre kevésbé fogadják el az átlag alatti kommunikáiót.

Miért érdemes ügyfélkommunikációs szoftvert használni?

Manapság az ügyfelek személyre szabott, gyors és hozzáértő szolgáltatást várnak el. Vessünk egy pillantást néhány fontos e-kereskedelmi statisztikára és trendre 2019-ből:

Smiley face icon

Ügyféllemorzsolódás

A fogyasztók 41%-a váltott céget a gyenge személyre szabás miatt.

Bag icon

Nagyobb költekezés

Az ügyfelek 48%-a többet költ, ha az élményeket személyre szabják.

Message icon

Irreleváns tartalom

Az emberek 74%-a utálja, ha irreleváns tartalmat lát.

undraw feeling proud qne1

Miért hasznos az ügyfélkommunikációs szoftver?

Összefoglalva, az ügyfélkommunikáció hatékony kezelése magában foglalja az ügyfélspecifikus, releváns kommunikációt az ügyfelek által preferált csatornákon keresztül. Az ilyen személyre szabott, központosított és áramvonalasított élmények biztosításához az ügyfélkommunikációban részt vevő csapatnak korszerű eszközökre van szüksége.

Az ügyfélkommunikációs szoftver egy kommunikációra és együttműködésre szolgáló alkalmazás, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy nagy mennyiségű kimenő és bejövő ügyfélkommunikációt kezeljenek számos csatornán keresztül. Biztosítja, hogy az ügyfél felé irányuló kommunikáció releváns, fogékony és következetes legyen, és a korábbi tapasztalatokból összegyűjtött adatokon alapuljon.

Fejlett ügyfélkommunikáicós szoftver

A LiveAgent sokfunkciós ügyfélkommunikációs szoftvere egyesíti a számos kapcsolattartási csatornát, és biztosítja a csatornák közötti konzisztenciát. A LiveAgent mindent magában foglaló ügyfélszolgálati megoldása egyetlen nézetben mutatja az ügyfélinterakcióikat, egyértelmű nyilvántartást vezet az összes releváns adatról, és zökkenőmentesen integrálódik a meglévő vállalati alkalmazásokkal és rendszerekkel a személyre szabott ügyfélélmény biztosítása érdekében.

undraw all the data h4ki
undraw add color 19gv

Ki használ ügyfélkommunikációs szoftvert?

A Gartner nemrégiben készített ügyfélkommunikáció-piaci útmutatója szerint az ügyfélkommunikációs megoldásokat elsősorban olyan iparágakban használják, mint a biztosítás, a bankolás, az egészségügy és a közszolgáltatások, olyan kommunikáció létrehozására, mint a számlázás, a kimutatások, a levelezés vagy az értesítések.

Az ügyfélkommunikációt a szervezetek széles körben használják marketing és számlázási célokra, ezért ökölszabályként elmondható, hogy az ügyfélkommunikációs szoftvert termékmarketinges, értékesítési és ügyfélszolgálati csapatok használják.

A legjobb ügyfélkommunikációs szoftver főbb funkciói

Az ügyfélkommunikációs szoftver kiválasztásakor fontos figyelembe venni a szoftver által kínált legfontosabb funkciókat. A szoftvernek lehetővé kell tennie, hogy Ön személyre szabja vállalata kapcsolatait az ügyfelekkel, és a megfelelő üzenetet a megfelelő csatornán, a megfelelő időben juttassa el.

Group 370 icon

Keresztirányú és többcsatornás megerősítés

Ha a legjobb ügyfélkommunikációs megoldást keresi, akkor elvárhatja, hogy az minden csatornán tiszta, hibátlan és következetes ügyfélélményt nyújtson (telefonon, élő chatben, e-mailben és a közösségi médián keresztül).

Cloud icon

Áttérés a felhőalapú szolgáltatásokra

A modern üzleti tevékenység másik fontos követelménye a folyamatoptimalizálást szem előtt tartó funkcionalitás. A felhőalapú vagy hibrid megoldásokon alapuló platformok eleget tesznek ennek a követelménynek, és csökkentik a készen vásárolt vagy egyedileg fejesztett ügyfélkommunikációs rendszerek magas karbantartási költségeit.

Phone icon

Kétirányú kommunikáció

A modern ügyfélkommunikációs szoftvernek támogatnia kell a bejövő és a kimenő kommunikációt, és az összes ügyfélnyilvántartást egy helyen kell tárolnia. A vállalatok elvárják, hogy az összes ügyféladatot egyetlen, könnyen elérhető és kényelmes helyen láthassák és kezelhessék.

A LiveAgent fejlett ügyfélkommunikációs megoldása

A LiveAgent egy sokfunkciós megoldást kínál az ügyfelek kommunikációjának kezelésére. A LiveAgent használatával csapatának minden rendelkezésére fog állni a kommunikáció generálásához, terjesztéséhez és nyomon követéséhez. A csúcstechnológiájú ügyfélkommunikációs platform rendkívül személyre szabott élményt nyújt, amely zökkenőmentesen kapcsolódik össze a meglévő vállalati alkalmazásokkal és rendszerekkel. Ha a legjobb ügyfélkommunikációs szoftvert keresi a márkaismeret javítása és az ügyfelek megtartásának növelése érdekében, próbálja ki a LiveAgentet. A call center működési hatékonyságának maximalizálására tervezett nagy teljesítményű szolgáltatáscsomagjával a LiveAgent a leggyakrabban említett és legkiválóbb minősítésű ügyfélszolgálati szofver Magyarországon a kis- és középvállalkozások számára 2020-ban.

support

Nézze meg a további főbb funkciókat  

Egy nagyszerű ügyfélkommunikációs szoftvernek a fenti funkciók mellett tartalmaznia kell hatékony tartalomlétrehozó eszközöket és ügyfélelkötelezettség-elemzéseket is. Ismerje meg az alábbi gombra kattintva a további főbb funkciókat, amelyeket egy erős ügyfélkommunikációs szoftvernek tartalmaznia kell.

help desk no clue about team performance

Erőteljes tartalom-létrehozó eszközök

Egyre több vállalkozás választ dedikált ügyfélkommunikációs megoldást beépített funkcionalitással a kulcsfontosságú tartalmi elemek létrehozásához és kezeléséhez kommunikációjukon belül. A legfejlettebb ügyfélkommunikációs megoldások manapság rendkívül hatékony tartalomlétrehozási vagy szerkesztési élményt nyújtanak, és lehetővé teszik a nem műszaki beállítáttságú üzleti felhasználók számára, hogy minőségi és időbeli kompromisszumok nélkül folytassanak kommunikációt.

live chat increase sales

Vevői elkötelezettség elemzése

Az adatelemzés elengedhetetlen funkciója az ügyfélkommunikációs szoftvereknek, mivel lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy adatokat gyűjtsenek a legfontosabb üzleti funkciókról (leginkább fogékony csatornák, jegyek mennyisége, megoldási arány, érintkezésenkénti költség). Ez az információ intelligens, adatközpontú betekintést nyújt a vállalkozásoknak a bevételek és a jövedelmezőség növekedésének támogatása érdekében.

CCM szoftver GYIK

Mi az ügyfélkommunikációs menedzsment szoftver?

Az ügyfélkommunikációs menedzsment szoftver vagy röviden a ccm szoftver lehetővé teszi az Ön vállalkozásának, hogy hatékonyan kezelje az ügyfelekkel kapcsolatos kérdéseket. Hogyan? Nos, a CCM szoftver az összes kommunikációt egyetlen felületen egyesíti. Például e-mail, élő chat, hívások, fórum, SoMe, tudásbázis lekérdezések stb. Ezenkívül az ügyfélszolgálati funkciók segítik az ügynökeinket a zökkenőmentes ügyfélélmény biztosításában. Ennek eredményeként javulhat az ügyfélkapcsolatok, a bevételek és az általános vásárlói elégedettség.

Hogyan kommunikál az ügyfelekkel?

Manapság az ügyfelek több csatornán keresztül kommunikálnak. Ezért fontos, hogy minden platformon jelen legyen és válaszoljon. Például Élő csevegés, E-mail vagy Hívások. De hogyan tud hatékonyan kommunikálni velük? Amellett, hogy rendelkezik egy ügyfélszolgálati megoldással, amely nagyban elősegíti vállalkozását, mindig üdvözölje az ügyfelet, mutatkozzon be, hagyja, hogy az ügyfél megszakítás nélkül beszéljen/írjon, kérjen bocsánatot, ha szükséges, és kérjük, legyen udvarias.

Miért fontos az ügyfélkommunikáció?

A sikeres ügyfélkommunikáció óriási különbséget jelenthet a vállalkozás számára. Szó szerint kiemelkedhet versenytársaitól. Az ügyfelek meg akarják értetni magukat és azt érezni, hogy értékelve vannak. A hatékony és eredményes kommunikáció hosszú távú kapcsolatokat építhet ki, ami szintén magasabb eladásokat eredményez.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót