Ügyfélkommunikációs szoftver

A kommunikáció alapvető szerepet játszik az üzleti élet minden területén. Ha megfelelően kezelik, az innovatív ügyfélkommunikáció alakítja a márka identitását, és jelentősen hozzájárul az ügyfelekkel való értelmes és tartós kapcsolatok kialakításához.

kinyit elemez 17kw

Mit kell tudnia?

A vállalatoknak sokféle ok miatt kell kommunikálniuk ügyfeleikkel. Ügyfeleik tájékoztatása és elkötelezettsége érdekében a szervezetek sokféle kommunikációs csatornát és módszert használnak, például e-mailt, szöveges üzeneteket, élő chatet, hanghívásokat, a közösségi médiát és sok mást.

Az innovatív kommunikációs megoldások olyan felhőalapú platformok, amelyek szorosan integrált képességeket kínálnak, amelyek pedig lehetővé teszik, hogy Ön erőteljes, következetes és pozitív vásárlói élményt nyújtson. Ezeknek a következetes élményeknek a biztosítása a legtöbb vállalkozás számára kihívást jelent, mivel az ügyfelek egyre jobban értenek a technikához, és egyre kevésbé fogadják el az átlag alatti kommunikáiót.

Miért érdemes ügyfélkommunikációs szoftvert használni?

Manapság az ügyfelek személyre szabott, gyors és hozzáértő szolgáltatást várnak el. Vessünk egy pillantást néhány fontos e-kereskedelmi statisztikára és trendre 2019-ből:

Fogaskerék

Személyre szabott tartalom

A fogyasztók 43%-a előnyben részesíti azokat a vállalatokat, amelyek személyre szabják az élményeket.

visszajelzés

Ügyféllemorzsolódás

A fogyasztók 41%-a váltott céget a gyenge személyre szabás miatt.

üzlet és finanszírozás (1)

Nagyobb költekezés

Az ügyfelek 48%-a többet költ, ha az élményeket személyre szabják.

nincs közösségi média

Irreleváns tartalom

Az emberek 74%-a utálja, ha irreleváns tartalmat lát.

széthúzott érzések büszke qne1

Miért hasznos az ügyfélkommunikációs szoftver?

Összefoglalva, az ügyfélkommunikáció hatékony kezelése magában foglalja az ügyfélspecifikus, releváns kommunikációt az ügyfelek által preferált csatornákon keresztül. Az ilyen személyre szabott, központosított és áramvonalasított élmények biztosításához az ügyfélkommunikációban részt vevő csapatnak korszerű eszközökre van szüksége.

Az ügyfélkommunikációs szoftver egy kommunikációra és együttműködésre szolgáló alkalmazás, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy nagy mennyiségű kimenő és bejövő ügyfélkommunikációt kezeljenek számos csatornán keresztül. Biztosítja, hogy az ügyfél felé irányuló kommunikáció releváns, fogékony és következetes legyen, és a korábbi tapasztalatokból összegyűjtött adatokon alapuljon.

Fejlett ügyfélkommunikáicós szoftver

A LiveAgent sokfunkciós ügyfélkommunikációs szoftvere egyesíti a számos kapcsolattartási csatornát, és biztosítja a csatornák közötti konzisztenciát. A LiveAgent mindent magában foglaló ügyfélszolgálati megoldása egyetlen nézetben mutatja az ügyfélinterakcióikat, egyértelmű nyilvántartást vezet az összes releváns adatról, és zökkenőmentesen integrálódik a meglévő vállalati alkalmazásokkal és rendszerekkel a személyre szabott ügyfélélmény biztosítása érdekében.

kinyit az összes adat h4ki
kinyit szín hozzáadása 19gv

Ki használ ügyfélkommunikációs szoftvert?

A Gartner nemrégiben készített ügyfélkommunikáció-piaci útmutatója szerint az ügyfélkommunikációs megoldásokat elsősorban olyan iparágakban használják, mint a biztosítás, a bankolás, az egészségügy és a közszolgáltatások, olyan kommunikáció létrehozására, mint a számlázás, a kimutatások, a levelezés vagy az értesítések.

Az ügyfélkommunikációt a szervezetek széles körben használják marketing és számlázási célokra, ezért ökölszabályként elmondható, hogy az ügyfélkommunikációs szoftvert termékmarketinges, értékesítési és ügyfélszolgálati csapatok használják. 

A legjobb ügyfélkommunikációs szoftver főbb funkciói

Az ügyfélkommunikációs szoftver kiválasztásakor fontos figyelembe venni a szoftver által kínált legfontosabb funkciókat. A szoftvernek lehetővé kell tennie, hogy Ön személyre szabja vállalata kapcsolatait az ügyfelekkel, és a megfelelő üzenetet a megfelelő csatornán, a megfelelő időben juttassa el.

Csatlakoztassa kedvenc VoIP szolgáltatóját és kapcsolatait

Keresztirányú és többcsatornás megerősítés

Ha a legjobb ügyfélkommunikációs megoldást keresi, akkor elvárhatja, hogy az minden csatornán tiszta, hibátlan és következetes ügyfélélményt nyújtson (telefonon, élő chatben, e-mailben és a közösségi médián keresztül).

Fogaskerék

Automatizálás és személyre szabás

Az intelligens automatizálási szabályok lehetővé teszik, hogy rendkívül ügyfélspecifikus tartalmat szállítson bizonyos feltételek teljesülése esetén. Például ha az ügyfél többször is megvásárolt egy adott terméket, akkor promóciós e-mailt kaphat, amikor a termék újra kapható.

felhő

Áttérés a felhőalapú szolgáltatásokra

A modern üzleti tevékenység másik fontos követelménye a folyamatoptimalizálást szem előtt tartó funkcionalitás. A felhőalapú vagy hibrid megoldásokon alapuló platformok eleget tesznek ennek a követelménynek, és csökkentik a készen vásárolt vagy egyedileg fejesztett ügyfélkommunikációs rendszerek magas karbantartási költségeit.

Nem fogadott hívások kezelése

Kétirányú kommunikáció

A modern ügyfélkommunikációs szoftvernek támogatnia kell a bejövő és a kimenő kommunikációt, és az összes ügyfélnyilvántartást egy helyen kell tárolnia. A vállalatok elvárják, hogy az összes ügyféladatot egyetlen, könnyen elérhető és kényelmes helyen láthassák és kezelhessék.

A LiveAgent fejlett ügyfélkommunikációs megoldása

A LiveAgent egy sokfunkciós megoldást kínál az ügyfelek kommunikációjának kezelésére. A LiveAgent használatával csapatának minden rendelkezésére fog állni a kommunikáció generálásához, terjesztéséhez és nyomon követéséhez. A csúcstechnológiájú ügyfélkommunikációs platform rendkívül személyre szabott élményt nyújt, amely zökkenőmentesen kapcsolódik össze a meglévő vállalati alkalmazásokkal és rendszerekkel. Ha a legjobb ügyfélkommunikációs szoftvert keresi a márkaismeret javítása és az ügyfelek megtartásának növelése érdekében, próbálja ki a LiveAgent-et. A call center működési hatékonyságának maximalizálására tervezett nagy teljesítményű szolgáltatáscsomagjával a LiveAgent a leggyakrabban említett és legkiválóbb minősítésű ügyfélszolgálati szofver a kis- és középvállalkozások számára 2020-ban.

támogatás

Nézze meg a további főbb funkciókat  

Egy nagyszerű ügyfélkommunikációs szoftvernek a fenti funkciók mellett tartalmaznia kell hatékony tartalomlétrehozó eszközöket és ügyfélelkötelezettség-elemzéseket is. Ismerje meg az alábbi gombra kattintva a további főbb funkciókat, amelyeket egy erős ügyfélkommunikációs szoftvernek tartalmaznia kell.

ügyfélszolgálat nincs információ a csapat teljesítményéről

Erőteljes tartalomlétrehozó eszközök

Egyre több vállalkozás választ dedikált ügyfélkommunikációs megoldást beépített funkcionalitással a kulcsfontosságú tartalmi elemek létrehozásához és kezeléséhez kommunikációjukon belül. A legfejlettebb ügyfélkommunikációs megoldások manapság rendkívül hatékony tartalomlétrehozási vagy szerkesztési élményt nyújtanak, és lehetővé teszik a nem műszaki beállítáttságú üzleti felhasználók számára, hogy minőségi és időbeli kompromisszumok nélkül folytassanak kommunikációt.

élő csevegés növekedés eladások

Vevői elkötelezettség elemzése

Az adatelemzés elengedhetetlen funkciója az ügyfélkommunikációs szoftvereknek, mivel lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy adatokat gyűjtsenek a legfontosabb üzleti funkciókról (leginkább fogékony csatornák, jegyek mennyisége, megoldási arány, érintkezésenkénti költség). Ez az információ intelligens, adatközpontú betekintést nyújt a vállalkozásoknak a bevételek és a jövedelmezőség növekedésének támogatása érdekében.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.