Call center sablonok

A digitális kommunikációs csatornák gyors növekedése ellenére a telefonos támogatás továbbra is az egyik legelőnyösebb lehetőség a fogyasztók számára, hogy elérjék a márkákat. Valójában a telefonos megkeresések továbbra is az összes támogatási interakció 68%-át teszik ki. Ennek ellenére a nyelvi telefonos ügynökök az ügyfelekkel való kapcsolattartás során nagy hatással vannak az ügyfelek érzelmeire, az interakció átfogó tapasztalatára és a márka vásárlói megítélésére. Az alábbiakban bemutatunk néhány alapvető kérdést a call center illemtanáról, valamint hasznos kifejezéseket, amelyeket a támogatási ügynökök használhatnak a beszélgetés megfelelő indításához, befejezéséhez, várakoztatáshoz, ügyfélhívások átadásához vagy az elégedetlen hívók kezeléséhez.

Alapvető tanácsok a call center etiketthez

  • A hívó fél köszöntésekor feltétlenül mutatkozzon be és ismertesse a vállalatot;
  • Aktív hallgatási technikák alkalmazása a hívó igényeinek jobb megértése és a hatékonyabb kommunikáció biztosítása érdekében;
  • Tartsa fenn a professzionális hangnemet a beszélgetés során, még akkor is, ha nehéz ügyfeleket kezel;
  • Alkalmazkodjon a kommunikációs stílusa a hívó féléhez, hogy jobb kapcsolat és bizalom alakuljon ki benne;
  • Kerülje a negatív megnyilvánulásokat, és tartsa pozitívan a beszélgetést arra összpontosítva, hogy miként oldhatja meg a hívó fél problémáját.
  • Kérdezze meg a hívó felet, hogy várakoztatásra teheti-e őt és köszönje meg, a türelmét;
  • Tájékoztassa a hívó felet arról, hogy átirányítják hívását és magyarázza el neki, miért is ez az ő érdeke;
  • Térjen le a forgatókönyvről, amikor helyénvaló, hogy a beszélgetés természetes érzés maradjon, és ne hangozzon úgy, mintha robottal társalogna a hívó fél.
  • Amikor befejez egy hívást, győződjön meg arról, hogy megköszönte a hívó félnek azt, hogy kapcsolatba lépett vállalkozásával és adjon hozzá egy udvarias hívászáró mondatot.
Call center történet áttekintés
Hívás áttekintés a LiveAgenten belül

Hívásnyitási kifejezések

Több információ kérése

Hívó fél várakoztatásra rakása

Hívásátirányítás

Dühös ügyfelek kezelése

Hívászáró mondatok

Ready to test our call center templates?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial

Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..