CRM szoftver

Mi az a CRM szoftver?

A CRM szoftver egy speciális szoftver típus, amit üzleti kapcsolatok kezelésére terveztek. Lehetővé teszi a felhasználóknak minden ügyfelekkel kapcsolatos információ tárolását, és rendszerezését. Segít a növekedések, szerződések, ügyféltámogatás nyomon követésében, illetve az eszközök, erőforrások kezelésében is.

A LiveAgentben az ügyfelek adatait a kapcsolati információ ablakban tárolhatja, illetve integrálhatja is a CRM eszközöket a LiveAgentbe.

Ügyfélkapcsolat Menedzsment – vektor illusztráció

Frequently asked questions

Mi az a CRM szoftver?

A CRM szoftver egy olyan platform, amely lehetővé teszi a kapcsolatot a vállalat különböző részlegeivel. Ennek köszönhetően a vállalat minden alkalmazottja könnyen hozzáférhet az adatokhoz, függetlenül attól, hogy az ügyfélszolgálati csapatban, a marketingben vagy az értékesítésben dolgozik.

Melyek a CRM szoftver kötelező tulajdonságai?

Van néhány alapvető CRM szoftver funkció, amely sokkal könnyebbé teszi munkáját. Az első mindenképpen a kapcsolattartás, amelynek köszönhetően szerkeszthetjük a névjegyeket, és hozzáférhetünk hozzájuk. A kapcsolattartás-kezelés mellett a dokumentum- és ajánlatkezelési lehetőségek nagyon jó lehetőségek. Az e-mail integráció rendkívül fontos funkció, amely jobb munkafolyamatot tesz lehetővé.

Milyen bevált módszerek vannak a CRM szoftver használatára?

A CRM szoftver használatának legjobb gyakorlata a megfelelő szoftver kiválasztása. A CRM-nek leginkább a márka igényeinek kell megfelelnie. Egy másik fontos pont az alkalmazottak képzése. Egy adott CRM-rendszer hatékony alkalmazottja hatékonyabb lesz, és magabiztosnak fogja érezni magát. Az is jó, ha cselekvési és együttműködési szabályokat állapítunk meg, hogy minden alkalmazott tisztában legyen. A CRM az automatizálás lehetősége is, ezért fontos, hogy a szükséges pillanatokban jól használják. Ügyeljen arra is, hogy az összes szükséges adat és információ szerepeljen a CRM-ben.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Expert note

A CRM szoftver az üzleti kapcsolatok kezelésére tervezett, fontos eszköz az ügyféltámogatásban, az értékesítésben és a marketingben. A LiveAgentben integrálható és könnyen használható.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Kezelje ügyfélkapcsolatait a megfelelő ügyfélkapcsolat-kezelő szoftverrel, a kedvenc ügyfélszolgálatával kombinálva

Salesforce

A LiveAgent olyan ügyfélszolgálati szoftver, amelynek számos funkciója és integrációja van. A cégről, partnerekről és díjakról is olvashat. Tudjon meg többet a blogból, szójegyzékből és akadémiából. A LiveAgent jelenleg demóban elérhető, és a felhasználási feltételeket, biztonsági politikát és adatvédelmi irányelveket is olvashat. A fiók létrehozása folyamatban van.

A CRM egy vásárlók által vezetett menedzsment, egy biznisz megközelítés, ami az aktív készítés és a hosszú-távú vásárlói kapcsolatok karbantartása által van karakterizálva.

Ügyfélszolgálat menedzsment

A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket és ügyfélportál szoftvereket kínál. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, valamint partnerprogramot kínál. Lehetővé teszi az adatmigrációt és rendelkezik egy támogató portállal. A LiveAgent frissítéseiről és kedvezményeiről is ad híreket a feliratkozóknak.

Tudjon meg többet az előnézeti tárcsázóról. Szakértői magyarázatok segítségével mélyen megértheti.

Előnézeti tárcsázó

A cikkeknek fókuszáltaknak, felhasználó-központúaknak, széleskörűeknek, jól felépítetteknek, jól megírtaknak és vizuálisan vonzóknak kell lenniük, mert a tudásbázisok értékes információkat nyújtanak a vevőknek és a jövőbeli ügyfeleknek. Az automatikus tárcsázó szoftverek segítenek növelni az ügyintézői termelékenységet, csökkenteni az ügynök várakozási idejét és hatékonyabbá tenni az értékesítési folyamatokat. A szcenárió automatizáció lehetővé teszi bizonyos szcenáriók automatizálását a szabályok végrehajtása alapján. Az IT jegykezelési rendszer megkönnyíti a segítségnyújtást a vevőknek és rendszerezettebbé teszi az ügyfélszolgálatosok munkáját.

A chat szoftver nagyszerű példája a LiveAgent. A LiveAgent online ügyfélszolgálatot és sok más olyan funkciót biztosít, amelyek javítják az online segítség kommunikációt.

Chat szoftver

I don't know.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.