Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

CRM szoftver

Mi az a CRM szoftver?

A CRM szoftver egy speciális szoftver típus, amit üzleti kapcsolatok kezelésére terveztek. Lehetővé teszi a felhasználóknak minden ügyfelekkel kapcsolatos információ tárolását, és rendszerezését. Segít a növekedések, szerződések, ügyféltámogatás nyomon követésében, illetve az eszközök, erőforrások kezelésében is.

A LiveAgentben az ügyfelek adatait a kapcsolati információ ablakban tárolhatja, illetve integrálhatja is a CRM eszközöket a LiveAgentbe.

CRM szoftver
Ügyfélkapcsolat Menedzsment – vektor illusztráció

GYIK

Mi az a CRM szoftver?

A CRM szoftver egy olyan platform, amely lehetővé teszi a kapcsolatot a vállalat különböző részlegeivel. Ennek köszönhetően a vállalat minden alkalmazottja könnyen hozzáférhet az adatokhoz, függetlenül attól, hogy az ügyfélszolgálati csapatban, a marketingben vagy az értékesítésben dolgozik.

Melyek a CRM szoftver kötelező tulajdonságai?

Van néhány alapvető CRM szoftver funkció, amely sokkal könnyebbé teszi munkáját. Az első mindenképpen a kapcsolattartás, amelynek köszönhetően szerkeszthetjük a névjegyeket, és hozzáférhetünk hozzájuk. A kapcsolattartás-kezelés mellett a dokumentum- és ajánlatkezelési lehetőségek nagyon jó lehetőségek. Az e-mail integráció rendkívül fontos funkció, amely jobb munkafolyamatot tesz lehetővé.

Milyen bevált módszerek vannak a CRM szoftver használatára?

A CRM szoftver használatának legjobb gyakorlata a megfelelő szoftver kiválasztása. A CRM-nek leginkább a márka igényeinek kell megfelelnie. Egy másik fontos pont az alkalmazottak képzése. Egy adott CRM-rendszer hatékony alkalmazottja hatékonyabb lesz, és magabiztosnak fogja érezni magát. Az is jó, ha cselekvési és együttműködési szabályokat állapítunk meg, hogy minden alkalmazott tisztában legyen. A CRM az automatizálás lehetősége is, ezért fontos, hogy a szükséges pillanatokban jól használják. Ügyeljen arra is, hogy az összes szükséges adat és információ szerepeljen a CRM-ben.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.