Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ügynöki felület

Mi egy ügynöki felület?

Az ügynöki felület lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy teljes körűen ellenőrizzék az ügynöki munkával kapcsolatos összes tevékenységet a help desk szoftveren belül. A felületeknek különféle szakaszai vannak, például az irányítópult és a jegy részletező panel, amely lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy számos műveletet hajtsanak végre.

Mit lehet csinálni az ügynök felületen?

Az ügynökök rengeteg műveletet hajthatnak végre, például:

  • Jegyirányítás felelőssége
  • Hozzáadhatnak jegyzetet
  • Szerkeszthetik az ügyfél információt
  • Fel-és leiratkoztathatnak ügyfeleket a levelező listákról
  • Biztosíthatnak visszatérítést
  • Belső és külső élő csevegéseket, videó hívásokat és telefonhívásokat folytathat
  • Átfogó jelentéseket hozhatnak létre
  • Hozzon létre tudásbázist és ügyfélportálokat

Ha teljes körű áttekintést szeretne kapni arról, hogy mit tehet az ügynöki felületen, tekintse meg ezt a linket.

Milyen típusú jelentések készíthetőek az ügynöki felületen?

Az ügynöki felületen belüli jelentési irányítópult betekintést nyújt az egyéni és a csapat (osztály) teljesítményeibe, amikor a jegyek megoldása, az átlagos válaszidők, a jegyátadások, a probléma első szintű megoldása és egyebek vonatkoznak.

Ügynöki felület
<![CDATA[]]>

GYIK

Mi egy ügynök felhasználói felület?

Az ügynök felhasználói felülete lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy irányítsák és munkájuk részeként működjenek a help desk szoftverben. A felület tartalmaz többek között egy irányítópultot, jegypanelt, amelynek köszönhetően az ügynök átadhatja a felelősséget a jegyekért, szerkesztheti az ügyfelek adatait, összehangolhatja a levelezőlistát, telefonhívásokat és csevegéseket folytathat, átfogó jelentéseket készíthet és tudásbázisokat hozhat létre.

Milyen lehetőségekkel rendelkezik a LiveAgent irányítópultja?

A LiveAgent irányítópultján mindent megtalál, ami a jelenlegi munkájához szükséges. Itt találhatja meg az ügynökök munkájának valós idejű nyomon követését. Itt megtalálja a számára kiosztott nyitott jegyek számát, de láthatja kollégái jegyeit is.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.