Mi egy ügynöki felület?
Az ügynöki felület lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy teljes körűen ellenőrizzék az ügynöki munkával kapcsolatos összes tevékenységet a help desk szoftveren belül. A felületeknek különféle szakaszai vannak, például az irányítópult és a jegy részletező panel, amely lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy számos műveletet hajtsanak végre.
Mit lehet csinálni az ügynök felületen?
Az ügynökök rengeteg műveletet hajthatnak végre, például:
- Jegyirányítás felelőssége
- Hozzáadhatnak jegyzetet
- Szerkeszthetik az ügyfél információt
- Fel-és leiratkoztathatnak ügyfeleket a levelező listákról
- Biztosíthatnak visszatérítést
- Belső és külső élő csevegéseket, videó hívásokat és telefonhívásokat folytathat
- Átfogó jelentéseket hozhatnak létre
- Hozzon létre tudásbázist és ügyfélportálokat
Ha teljes körű áttekintést szeretne kapni arról, hogy mit tehet az ügynöki felületen, tekintse meg ezt a linket.
Milyen típusú jelentések készíthetőek az ügynöki felületen?
Az ügynöki felületen belüli jelentési irányítópult betekintést nyújt az egyéni és a csapat (osztály) teljesítményeibe, amikor a jegyek megoldása, az átlagos válaszidők, a jegyátadások, a probléma első szintű megoldása és egyebek vonatkoznak.
Azáltal, hogy jelentéseket generálsz, nem csak meghatározhatod az ügynök szoftver használatát, hanem az alkalmazottak viselkedésében megtalálható bármilyen szokatlan tevékenységet vagy tendenciát is azonosíthatod. Ügynök szoftver.
Frequently Asked Questions
Mi egy ügynök felhasználói felület?
Az ügynök felhasználói felülete lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy irányítsák és munkájuk részeként működjenek a help desk szoftverben. A felület tartalmaz többek között egy irányítópultot, jegypanelt, amelynek köszönhetően az ügynök átadhatja a felelősséget a jegyekért, szerkesztheti az ügyfelek adatait, összehangolhatja a levelezőlistát, telefonhívásokat és csevegéseket folytathat, átfogó jelentéseket készíthet és tudásbázisokat hozhat létre.
Milyen lehetőségekkel rendelkezik a LiveAgent irányítópultja?
A LiveAgent irányítópultján mindent megtalál, ami a jelenlegi munkájához szükséges. Itt találhatja meg az ügynökök munkájának valós idejű nyomon követését. Itt megtalálja a számára kiosztott nyitott jegyek számát, de láthatja kollégái jegyeit is.
A kommunikáció kulcsfontosságú minden távoli csapat számára. Az egyszerűsítése létfontosságú a hatékony és gyors kommunikáció érdekében. Hasznosak az olyan eszközök, mint az Asana vagy a Basecamp a team kommunikációban, de csak akkor, ha mindenki következetesen használja őket. Kommunikáció az ügyfelekkel - használjon jegykezelő szoftvert, például a LiveAgentet. Ezzel megkönnyítheti a kommunikációt és magasabb ügyfél-elégedettségi szintet érhet el.
Az ügyfélszolgálati videók hatékony módszerek az ügyfélszolgálati képviselők számára a kommunikációs készségek és technikák javítására, valamint a vásárlói elégedettség és kapcsolatépítés növelésére. Az oktató és inspiráló videók nagyszerű módszer a kommunikációs készségek elsajátítására és fejlesztésére. A LiveAgent lehetőséget nyújt az ügyfélszolgálati támogatásra, beleértve a VoIP telefonrendszereket és az önkiszolgáló szoftvert is. Az ügyfélszolgálati jelentések átfogó áttekintést nyújtanak az összes ügyfélszolgálati igényről és a kapcsolódó tevékenységekről.