Mi egy ügynöki felület?
Az ügynöki felület lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy teljes körűen ellenőrizzék az ügynöki munkával kapcsolatos összes tevékenységet a help desk szoftveren belül. A felületeknek különféle szakaszai vannak, például az irányítópult és a jegy részletező panel, amely lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy számos műveletet hajtsanak végre.
Mit lehet csinálni az ügynök felületen?
Az ügynökök rengeteg műveletet hajthatnak végre, például:
- Jegyirányítás felelőssége
- Hozzáadhatnak jegyzetet
- Szerkeszthetik az ügyfél információt
- Fel-és leiratkoztathatnak ügyfeleket a levelező listákról
- Biztosíthatnak visszatérítést
- Belső és külső élő csevegéseket, videó hívásokat és telefonhívásokat folytathat
- Átfogó jelentéseket hozhatnak létre
- Hozzon létre tudásbázist és ügyfélportálokat
Ha teljes körű áttekintést szeretne kapni arról, hogy mit tehet az ügynöki felületen, tekintse meg ezt a linket.
Milyen típusú jelentések készíthetőek az ügynöki felületen?
Az ügynöki felületen belüli jelentési irányítópult betekintést nyújt az egyéni és a csapat (osztály) teljesítményeibe, amikor a jegyek megoldása, az átlagos válaszidők, a jegyátadások, a probléma első szintű megoldása és egyebek vonatkoznak.

GYIK
Mi egy ügynök felhasználói felület?
Az ügynök felhasználói felülete lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy irányítsák és munkájuk részeként működjenek a help desk szoftverben. A felület tartalmaz többek között egy irányítópultot, jegypanelt, amelynek köszönhetően az ügynök átadhatja a felelősséget a jegyekért, szerkesztheti az ügyfelek adatait, összehangolhatja a levelezőlistát, telefonhívásokat és csevegéseket folytathat, átfogó jelentéseket készíthet és tudásbázisokat hozhat létre.
Milyen lehetőségekkel rendelkezik a LiveAgent irányítópultja?
A LiveAgent irányítópultján mindent megtalál, ami a jelenlegi munkájához szükséges. Itt találhatja meg az ügynökök munkájának valós idejű nyomon követését. Itt megtalálja a számára kiosztott nyitott jegyek számát, de láthatja kollégái jegyeit is.
Expert note
Az Ügynöki felület segítségével hatékonyan kezelhető az ügyfelekkel való kapcsolat, növelve ezzel az elégedettséget és a lojalitást.

Felhő alapú szoftverekkel hatékonyabb ügyfélszolgálatot lehet nyújtani, ami növeli az elégedettséget és a hűséget. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver kínál széles választékot az önkiszolgáló, panaszkezelő és bejövő hívások kezelésére. Az árak és funkciók szintén széles skálán mozognak, azonban a szolgáltatás számos díjjal és tanúsítvánnyal rendelkezik, és partnerekkel dolgozik együtt. A LiveAgent lehetővé teszi a cégprofilok létrehozását, az ügyfél űrlap segítségével pedig könnyen információt lehet gyűjteni az ügyfelekről. Az integrációs kérelem sablonok lehetővé teszik az új integrációk egyszerű kérését.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati támogatás szoftver, amely az ügyfélszolgálati élmény fontosságára helyezi a hangsúlyt. Az ügyfélszolgálati munkatársak segítenek az ügyfél elégedettségének javításában és segíthetnek az ügyfél felmérésében. A LiveAgent átfogó szolgáltatást kínál, mint például VoIP telefonrendszerek, önkiszolgáló szoftver és bejövő híváskezelő szoftver. A cég blogjában pedig hasznos tippeket és információkat találhatunk. Elérhető ingyenes próba.
A cikk számos témát érint, de hangsúlyt fektet az ügyfélélmény és az erőforrások hatékonyabb kihasználása fontosságára. Emellett az email sablonok és a megfelelő kapcsolattartó szoftverek és önkiszolgáló lehetőségek biztosítása is fontos. LiveAgent nevű ügyfélszolgálati szoftver is bemutatásra kerül a cikkben.
Az ügyfélszolgálat hatékonyabbá tehető a közösségi média használatával és logikus folyamatokkal. Az online ügyfélszolgálat költséghatékony és gyorsabb, és az ügyfelekkel való közvetlen kommunikáció mellett valós időben visszajelzéseket és véleményeket kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintést nyújtanak az igényekről és a teljesítményről. Az Értékelés és Javaslat Tábla segítségével a vállalkozások olyan ügyfélközpontú termékeket készíthetnek, amelyek jobban kiszolgálják őket és megoldják problémáikat. A közösségi média ügyfélszolgálat számára nyitási órák és szolgálati idők kérdései válasz sablonok állnak rendelkezésre.