Mi egy ügynöki felület?
Az ügynöki felület lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy teljes körűen ellenőrizzék az ügynöki munkával kapcsolatos összes tevékenységet a help desk szoftveren belül. A felületeknek különféle szakaszai vannak, például az irányítópult és a jegy részletező panel, amely lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy számos műveletet hajtsanak végre.
Mit lehet csinálni az ügynök felületen?
Az ügynökök rengeteg műveletet hajthatnak végre, például:
- Jegyirányítás felelőssége
- Hozzáadhatnak jegyzetet
- Szerkeszthetik az ügyfél információt
- Fel-és leiratkoztathatnak ügyfeleket a levelező listákról
- Biztosíthatnak visszatérítést
- Belső és külső élő csevegéseket, videó hívásokat és telefonhívásokat folytathat
- Átfogó jelentéseket hozhatnak létre
- Hozzon létre tudásbázist és ügyfélportálokat
Ha teljes körű áttekintést szeretne kapni arról, hogy mit tehet az ügynöki felületen, tekintse meg ezt a linket.
Milyen típusú jelentések készíthetőek az ügynöki felületen?
Az ügynöki felületen belüli jelentési irányítópult betekintést nyújt az egyéni és a csapat (osztály) teljesítményeibe, amikor a jegyek megoldása, az átlagos válaszidők, a jegyátadások, a probléma első szintű megoldása és egyebek vonatkoznak.
Azáltal, hogy jelentéseket generálsz, nem csak meghatározhatod az ügynök szoftver használatát, hanem az alkalmazottak viselkedésében megtalálható bármilyen szokatlan tevékenységet vagy tendenciát is azonosíthatod. Ügynök szoftver.

Frequently Asked Questions
Mi egy ügynök felhasználói felület?
Az ügynök felhasználói felülete lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy irányítsák és munkájuk részeként működjenek a help desk szoftverben. A felület tartalmaz többek között egy irányítópultot, jegypanelt, amelynek köszönhetően az ügynök átadhatja a felelősséget a jegyekért, szerkesztheti az ügyfelek adatait, összehangolhatja a levelezőlistát, telefonhívásokat és csevegéseket folytathat, átfogó jelentéseket készíthet és tudásbázisokat hozhat létre.
Milyen lehetőségekkel rendelkezik a LiveAgent irányítópultja?
A LiveAgent irányítópultján mindent megtalál, ami a jelenlegi munkájához szükséges. Itt találhatja meg az ügynökök munkájának valós idejű nyomon követését. Itt megtalálja a számára kiosztott nyitott jegyek számát, de láthatja kollégái jegyeit is.
Szakértői megjegyzés
Az Ügynöki felület segítségével hatékonyan kezelhető az ügyfelekkel való kapcsolat, növelve ezzel az elégedettséget és a lojalitást.

A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver erősíti az ügyfélkapcsolatokat. A rendszer különböző vállalkozások számára komplex megoldást nyújt, beleértve az inbound értékesítési kampányokat és a gamifikációt. Az ügynökök teljesítménye nyomon követhető, az ügyfelek értékelése alapján rangsorolás is lehetséges. Jelentést készíthet a jutalmazott és megrovott ügynökökről, és az adatok exportálhatók.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver gamifikációval motiválja az ügynököket, segít az ügyfélkapcsolatok szervezésében és növeli az elégedettséget. Az ügyfélszolgálati jelentések és szabványok ellenőrzőlistája segíti az ügyféligények megértését és az ügyfélélmény biztosítását. Az értékelés gyűjtése fontos az üzleti sikerhez, amit az admin körrel rendelkező ügynökök felügyelhetnek a LiveAgent rendszerében. Az ügyfélszolgálati szoftver javasolja a gamifikáció alkalmazását az ügyfélszolgálatban, amely több különböző típusú felhasználót szolgál ki, nyitott kommunikációval és részletes információkkal. Az ügyfélszolgálati ügynökök felügyelhetik és beállíthatják az admin körrel rendelkező rendszert.
The importance of ticket management systems is often overlooked, with many businesses thinking it unnecessary to invest in such software. However, these systems can improve customer service experience, provide a strong foundation for agents, and generate positive word-of-mouth that can improve revenue. Happy customers are more likely to generate positive reviews and referrals, thus improving revenue. LiveAgent offers a comprehensive solution for businesses looking to improve their customer service experience, with features such as VoIP integration, call center software, and email management.