Váljon eggyé csapatával az Együttműködési eszközök segítségével. Az együttműködési eszközök eredeti, vagy a különféle alkalmazások és szoftverek integrációján keresztül érkeznek. A LiveAgent olyan eszközökkel van ellátva, mint a jegyek szétválasztása, címkék, jegyzetek, belső jegyek és még sok más. Mindig előrébb léphet és integrálhatja az olyan alkalmazásokat mint a Slack, a munkafolyamat további növelése érdekében. Legyen kreatív, és derítse ki, mire van szüksége Önnek és csapatának a jobb munkavégzés érdekében.
Az együttműködési eszközök elengedhetetlenek a különböző csapatokon belüli vagy azok közötti egységes munkafolyamathoz. Segítenek a kommunikációban, a jegyek megoldásában és még sok minden másban. Különösen hasznosak távoli helyeken vagy különböző országokban dolgozó csapatok számára, de még az együtt dolgozó csapatok is nagy előnyöket élvezhetnek és javíthatják munkafolyamatukat.
Az együttműködési eszközök a Live Agent-hez tartoznak, de különféle alkalmazásokkal egy lépéssel tovább viheti őket. Integrálja a Slacket a LiveAgent-el a jobb kommunikáció érdekében, gondoskodjon az e-mail automatizálásáról az ActiveCampaign-el vagy akár adjon hozzá néhány egyszerű közösségi média támogatást az Instagram-al vagy a Facebook-al. A választás az Öné.
Free data migration? Say no more!
LiveAgent offers free data migration from the most popular help desk solutions out there. Ready to make the switch?
The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára az ügyfélszolgálat és az értékesítés hatékonyabb kezelését. Az alkalmazás számos funkciót és integrációs lehetőséget kínál, valamint biztonságos és gyors működést biztosít. A proaktív chat lehetőségek a stratégiai ügyfélfogalom elérését segítik. Az IVR technológia könnyebb elérhetőséget és költségcsökkentést biztosít az ügyfeleknek és a vállalkozásoknak.
A LiveAgent rendszere inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések az ügyfélszolgálati igényekről és az ügynökök teljesítményéről adnak áttekintést. Integrációs kérelem sablonok segítségével a digitális termékek és szolgáltatások könnyen integrálhatók a LiveAgent rendszerébe. A gamifikáció pedig növeli az ügyfélszolgálatban dolgozók motivációját.