Open-Xchange integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az Open-Xchange?
Az e-mailek, dokumentumok, ütemezés és a közösségi média megosztása mellett az Open-Xchange teljesen integrált online kommunikációs, együttműködési és termelékenységi szoftvereket kínál. A platform lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy integrálják a Google Mailből, a Hotmailből, a Facebookból, a Twitterből és a LinkedInből származó üzenetfolyamokat. A szoftvert bárki könnyen használhatja az intuitív felhasználói felületnek és az egyszerű beállításnak köszönhetően.
Hogyan használhatja az Open-Xchange programot?
Az Open-Xchange olyan termelékenységi megoldás, amely mindenki számára alkalmas, aki nem csak e-mailt igényel az irodájában. Kiterjedt alkalmazáskészletet kínál, amely segít a csapatszervezésben, és lehetővé teszi a felhőalapú tárhely kihasználását. Kiváló szoftver a kisebb help desk csapatok számára, és integrálhatja a LiveAgent help desk-be.
Amikor egy ügynök ügyfélkérést kap, a LiveAgent jegyrendszernek köszönhetően ez egy jegy lesz. Hatékonysági jellemzőink, például az automatikus jegyosztás, az osztályok, és az ügynökök keresztmunkájának érzékelése biztosítják, hogy a jegyet a megfelelő személynek küldjék el, aki ezt követően meg tudja oldani. Ez felgyorsítja és racionalizálja az ügyfélszolgálati folyamatot.
Az e-mailek kezelése mellett univerzális postaládánk képes kezelni az élő csevegő üzeneteket, ügyfélhívásokat, az a ügyfélportállal rendelkező tudásbázist, valamint a Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp és Viber közösségi média fiókjait is. Jegyrendszerünk egyszerűen biztosítja, hogy a kommunikációs csatornák bekerüljenek, és kérdései szervezettek és szétosztottak maradjanak.
A LiveAgent minden kommunikációs eszköze teljes mértékben támogatja a termelékenységre és hatékonyságra összpontosító funkciókat. Szervezze LiveAgent cégét nyitvatartási idővel, hozzon létre szabályokat és győződjön meg arról, hogy kihasználja a szolgáltatási szintű megállapodásokat. A gamifikáció segítségével az ügyfélszolgálatot szórakoztatóbbá és kihívóbbá teheti az ügynökök számára.
Milyen előnyökkel jár az Open-Xchange használata?
- Teljes körű e-mail megoldás
- Felhőalapú együttműködési szoftver
- Kapcsolatkezelés és szinkronizálás
- Növekvő elégedettség
Looking to provide efficient email support?
Start with LiveAgent and experience the benefits of a dedicated help desk software today
Hogyan integrálható az Open-Xchange a LiveAgenttel?
Miután elkészítette Open-Xchange fiókját, az IMAP/POP3-nak köszönhetően könnyedén csatlakoztathatja azt a LiveAgent help desk-hez. Az integrációs folyamat befejezése kevés időt vesz igénybe. Tekintse meg az alábbi útmutatót, amely bemutatja az összes szükséges lépést.
- Ha még nem hozott létre Open-Xchange e-mail fiókot, keresse fel a webhelyét, és állítsa be fiókját. Az Open-Xchange a letöltési hivatkozásoknak, a telepítési útmutatóknak és más forrásoknak köszönhetően végzi el a telepítést. Beállítása után kövesse az alábbi lépéseket.
- Minden kész és be van állítva? Nagyszerű! Most menjen át LiveAgent-fiókjába. Nyissa meg a Konfiguráció > E -mail> Levelezési fiókok elemet, és kattintson a Létrehozás gombra. A listában válassza az Egyéb lehetőséget, majd válassza az IMAP/POP3 lehetőséget a két lehetőség közül.
- Már csak néhány dolgot kell elvégeznie – írja be e-mail címét, felhasználónevét és jelszavát, valamint válassza ki a fetch, a szerver és a port típusát. A hitelesítési módszer kiválasztása mellett eldöntheti, hogy melyik osztály kezeli az e-mail címről érkező jegyeket. Mentse el munkáját, ha befejezte, és kész.
Az Open-Xchange integráció készen áll, és megkezdheti a támogatást a LiveAgent segítségével. Tekintse meg a súgó funkcióival kapcsolatos további információkat, vagy böngésszen a LiveAgent Akadémián, hogy többet megtudjon az ügyfélszolgálatról.
Enhance your collaboration and communication with LiveAgent's Open-Xchange integration
Manage emails, calendars, contacts, and tasks, all within LiveAgent's comprehensive ticketing system.
Frequently Asked Questions
Mi az Open-Xchange?
Hogyan használhatja az Open-Xchange programot?
Ha nem csak egy alapvető e-mail kliensre van szüksége irodájában, az Open-Xchange a megoldás az Ön számára. Átfogó alkalmazáscsomagot kínál, amely megkönnyíti a csapat együttműködését, és rendelkezésre áll felhőtárolás. A LiveAgent help desk szoftverintegrációval kombinálva kiváló szoftvermegoldást nyújt a help desk csapatok számára.
Milyen előnyökkel jár az Open-Xchange integráció?
Teljes körű e-mail megoldás Felhőalapú együttműködési szoftver Kapcsolatkezelés és szinkronizálás Fokozott termelékenység
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.
A cikk összehasonlítja a különböző jegykezelő szoftvereket, és javasolja, hogy a felhasználók válasszák ki a legmegfelelőbb megoldást az igényeiknek megfelelően. A LiveAgent ideális megoldás az ügyfélszolgálatok számára, különösen azoknak, akik Google email fiókjukról futtatják a szolgáltatást. Az invitáló e-mailek vizuálisan vonzónak kell lenniük, és érdemes többször is elküldeni őket a következő héten. A LiveAgent hatékony eszköz az ügyfélszolgálattal való kommunikációhoz, javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát és növeli a vásárlói elégedettséget.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver számos eszközzel és funkcióval rendelkezik, beleértve az együttműködési eszközöket, ügyfélsiker-kezelőket és készség alapú továbbításokat. A vállalat díjakat és tanúsítványokat is nyert, és ingyenes próbaverziót és támogatást kínál. A LiveAgent lehetőséget biztosít arra, hogy az ügyfelek anyanyelvükön kapjanak segítséget, és kínál több mint 40 személyre szabható alkalmazásnyelvet. Az intuitív jegyrendszer segítségével könnyen megtekinthetők az összes ügyfél-interakciók, és több mint 179 help desk funkció és 40 integráció áll rendelkezésre.