Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Open-Xchange

Mi az Open-Xchange?

Az e-mailek, dokumentumok, ütemezés és a közösségi média megosztása mellett az Open-Xchange teljesen integrált online kommunikációs, együttműködési és termelékenységi szoftvereket kínál. A platform lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy integrálják a Google Mailből, a Hotmailből, a Facebookból, a Twitterből és a LinkedInből származó üzenetfolyamokat. A szoftvert bárki könnyen használhatja az intuitív felhasználói felületnek és az egyszerű beállításnak köszönhetően.

Hogyan használhatja az Open-Xchange programot?

Az Open-Xchange olyan termelékenységi megoldás, amely mindenki számára alkalmas, aki nem csak e-mailt igényel az irodájában. Kiterjedt alkalmazáskészletet kínál, amely segít a csapatszervezésben, és lehetővé teszi a felhőalapú tárhely kihasználását. Kiváló szoftver a kisebb help desk csapatok számára, és integrálhatja a LiveAgent help desk-be.

Amikor egy ügynök ügyfélkérést kap, a LiveAgent jegyrendszernek köszönhetően ez egy jegy lesz. Hatékonysági jellemzőink, például az automatikus jegyosztás, az osztályok, és az ügynökök keresztmunkájának érzékelése biztosítják, hogy a jegyet a megfelelő személynek küldjék el, aki ezt követően meg tudja oldani. Ez felgyorsítja és racionalizálja az ügyfélszolgálati folyamatot.

Az e-mailek kezelése mellett univerzális postaládánk képes kezelni az élő csevegő üzeneteket, ügyfélhívásokat, az ügyfélportállal rendelkező tudásbázist, valamint a Facebook, Twitter, Instagram, és Viber közösségi média fiókjait is. Jegyrendszerünk egyszerűen biztosítja, hogy a kommunikációs csatornák bekerüljenek, és kérdései szervezettek és szétosztottak maradjanak.

A LiveAgent minden kommunikációs eszköze teljes mértékben támogatja a termelékenységre és hatékonyságra összpontosító funkciókat. Szervezze LiveAgent cégét nyitvatartási idővel, hozzon létre szabályokat és győződjön meg arról, hogy kihasználja a szolgáltatási szintű megállapodásokat. A gamifikáció segítségével az ügyfélszolgálatot szórakoztatóbbá és kihívóbbá teheti az ügynökök számára.

LiveAgent: Ticketing Software Demo

Milyen előnyökkel jár az Open-Xchange használata?

  • Teljes körű e-mail megoldás
  • Felhőalapú együttműködési szoftver
  • Kapcsolatkezelés és szinkronizálás
  • Növekvő elégedettség

Looking to provide efficient email support?

Start with LiveAgent and experience the benefits of a dedicated help desk software today

FREE TRIAL

Hogyan integrálható az Open-Xchange a LiveAgenttel?

Miután elkészítette Open-Xchange fiókját, az IMAP/POP3-nak köszönhetően könnyedén csatlakoztathatja azt a LiveAgent help desk-hez. Az integrációs folyamat befejezése kevés időt vesz igénybe. Tekintse meg az alábbi útmutatót, amely bemutatja az összes szükséges lépést.

Nyílt Xchange kezdőlap előnyökkel
Open-Xchange kezdőlap
  • Ha még nem hozott létre Open-Xchange e-mail fiókot, keresse fel a webhelyét, és állítsa be fiókját. Az Open-Xchange a letöltési hivatkozásoknak, a telepítési útmutatóknak és más forrásoknak köszönhetően végzi el a telepítést. Beállítása után kövesse az alábbi lépéseket.
Nyissa meg az Xchange webhelyet letöltési lehetőségekkel és útmutatókkal
Töltse le az Open-Xchange programot
  • Minden kész és be van állítva? Nagyszerű! Most menjen át LiveAgent-fiókjába. Nyissa meg a Konfiguráció > E -mail> Levelezési fiókok elemet, és kattintson a Létrehozás gombra. A listában válassza az Egyéb lehetőséget, majd válassza az IMAP/POP3 lehetőséget a két lehetőség közül.
LiveAgent IMAP/POP3 opció az Open-Xchange integrációban
Open-Xchange IMAP/POP3 integráció
  • Már csak néhány dolgot kell elvégeznie – írja be e-mail címét, felhasználónevét és jelszavát, valamint válassza ki a fetch, a szerver és a port típusát. A hitelesítési módszer kiválasztása mellett eldöntheti, hogy melyik osztály kezeli az e-mail címről érkező jegyeket. Mentse el munkáját, ha befejezte, és kész.
Open-Xchange
Töltse ki a részleteket

Az Open-Xchange integráció készen áll, és megkezdheti a támogatást a LiveAgent segítségével. Tekintse meg a súgó funkcióival kapcsolatos további információkat, vagy böngésszen a LiveAgent Akadémián, hogy többet megtudjon az ügyfélszolgálatról.

LiveAgent Product Tour

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

GYIK

Mi az Open-Xchange?

Az online kommunikáció, az együttműködés és a termelékenységi szoftver az Open-Xchange része. Intuitív felhasználói felülete és egyszerű beállítása miatt a szoftver bárki számára könnyen használható. 

Hogyan használhatja az Open-Xchange programot?

 Ha nem csak egy alapvető e-mail kliensre van szüksége irodájában, az Open-Xchange a megoldás az Ön számára. Átfogó alkalmazáscsomagot kínál, amely megkönnyíti a csapat együttműködését, és rendelkezésre áll felhőtárolás. A LiveAgent help desk szoftverintegrációval kombinálva kiváló szoftvermegoldást nyújt a help desk csapatok számára.

Milyen előnyökkel jár az Open-Xchange integráció?

  • Teljes körű e-mail megoldás
  • Felhőalapú együttműködési szoftver
  • Kapcsolatkezelés és szinkronizálás
  • Fokozott termelékenység

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót