Viber

Viber Integráció

A LiveAgent rengeteg harmadik féltől származó alkalmazással (40+) integrálódik, mint például a Weebly, a Squarespace vagy a Nicereply. A legújabb alkalmazás, amely csatlakozik az integrációs listához a következő LiveAgent frissítésben, a Viber, egy platformon átívelő IP-alapú és azonnali üzenetküldő szoftver. Soha nem volt még ilyen egyszerű növelni a Viber ügyfélszolgálatával az ügyfelek elégedettségét.

Alap Funkciók

Összeállítottuk az integráció alapvető funkcióinak listáját, hogy képet kapjon arról, hogyan javíthatja a Viber használata az ügyfélszolgálati csapata hatékonyságát és növelheti az ügyfelek elégedettségét. A LiveAgent Viber ügyfélszolgálati szoftverének integrációja képes lesz:

  • Viber szöveges üzenetek fogadása a LiveAgent irányítópultjáról. Nincs szükség az okostelefonok vagy az asztali alkalmazások figyelemmel kísérésére, hogy üzenetet kapott-e. Az összes Viber üzenete egyetlen LiveAgent postaládájába gyűlik össze.
  • Válasz a Viber szöveges üzenetekre a LiveAgent irányítópultján keresztül. Mint fentebb említettük, nincs szükség más eszközökre. Válaszoljon az ügyfelének kérdésére a LiveAgent irányítópultján keresztül, és a választ a Viber alkalmazásukra kapják meg. Ennyire egyszerű!
  • A Viber szöveges üzenetek közvetítése a LiveAgent irányítópultjáról lehetővé teszi, hogy üzenetet küldjön egyszerre több Viber felhasználónak. Azonban ha közvetítést szeretne küldeni a felhasználóinak, akkor előbb fel kell iratkozniuk az Ön fiókjára úgy, hogy megnyomják a feliratkozás gombot, vagy először üzenetet küldenek. A felhasználók maximális száma, akiknek üzenetet küldhet, 300. Tegyük fel, hogy e-kereskedelmi vállalkozást működtet és minden előfizetőjének boldog ünnepeket szeretne kívánni és elküldeni nekik az ünnepi kedvezménykódot. Semmi probléma! Csak küldjön egy Viber közvetítést és közvetlenül a Viber alkalmazásban megkapják az üzenetet és a kedvezménykódot.
  • Archiválja a Viber kommunikációit jegyekbe. A LiveAgent-nek köszönhetően könnyedén archiválhatja a Viber kommunikációját, szöveges üzenetét vagy hívását jegybe. Ezenkívül könnyedén kategorizálhatja és megkeresheti a Viber üzeneteit és hívásait konkrét ügyfélkérésekhez. A LiveAgent megjeleníti az ügyfélre vonatkozó összes információt a beépített CRM-nek köszönhetően. Könnyedén megtekintheti a korábbi jegyeket, beszélgetéseket, értékeléseket, megjegyzéseket és egyebeket. Ezenkívül hozzáadhat jegyzeteket és megtekintheti az integrált bővítmények, például a MailChimp adatait.

Üzleti előnyök

A fent említett Viber alapvető jellemzői nagy előnyökkel járhatnak az üzleti vállalkozások számára, függetlenül attól, hogy mekkora a vállalat vagy milyen iparágban tevékenykedik. Legyen Ön akár ügyfél-siker menedzser, akár ügyfélszolgálati szakember, vagy vezérigazgató, remélve, hogy intelligens szoftveren keresztül javíthat márkáján, értéket fog találni a Viber integrált ügyfélszolgálati szoftverében. Íme néhány kérdés, amelyet lehet hogy feltett magában és itt vannak rá a válaszok:

  • Nem elégedett azzal, ahogy az ügyféljegyeket kezelik a cégében? Az ügyfélszolgálati ügynökök és az ügyfelek közötti kommunikáció nem átlátható? Gyakran elveszíti vagy elkeveri a jegyeket, amelyek megoldatlan problémákat és dühös ügyfeleket eredményeznek? Nem a LiveAgent-el! Automatikusan értesítést kap az új Viber-üzenetekről a LiveAgent irányítópultján, amely az egész csapata számára könnyen elérhető. Időt és pénzt takarít meg, mivel lecsökken a szükséges készülékek és eszközök száma. Ezenkívül történelmileg biztonságos és megfelel a GDPR-nek.
  • Túl sokáig tart ügyfele kérdéseinek megválaszolása? Az ügyfélszolgálata kezd stresszes, kevésbé személyre szabott lenni és ez rosszul tükrözi vállalkozását? A LiveAgent segítségével kellemesen lepheti meg ügyfeleit gyors, személyre szabott válaszokkal a Viber vagy bármely más integrált alkalmazáson belül. Ha szeretné, akár automatikus válaszokat is beállíthat az ismétlődő kérdésekre.
  • Küzd azzal, hogy betekintést nyerjen abba, hogy cége mennyire teljesít jól az ügyfélszolgálat terén? Ha szeretné tudni, hogy hány Viber kérdést oldottak meg az első kapcsolatfelvétel során az elmúlt hónapban, egyszerűen készíthet jelentést. A LiveAgent jelentéskészítő funkciójával könnyedén szegmentálhatja adatait az időbeli teljesítmény, ügynök, osztály vagy csatorna szerint. Ezen ismeretek megszerzésével megismerheti az ügyfélszolgálatán belüli fejlesztési területeket és ezáltal javíthatja az ügyfelek elégedettségét.
  • Fél a hosszú és bonyolult kivitelezéstől? A LiveAgent minden nehéz feladatot elvégez Ön helyett és egyszerűen importálja a Viber jegyeit az összes többi mellett az univerzális postafiókjába. A megvalósítás rendkívül gyors — kevesebb, mint két perc és már úton is lehet.

Kivitelezés

Amint a Viber integráció életbe lép a következő frissítésünkben, aktiválhatja az alábbi lépések végrehajtásával:

  1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába
  2. Lépjen be a konfigurációs beállításokba
  3. Keresse meg a rendszert
  4. Lépjen be a beépülő modulokba
  5. A csúszkára kattintva aktiválja a bővítményt, így zöldre vált
  6. Kész!

A legfontosabbra összpontosítva

Minden jó ügynök tudja, hogy az ügyfelet könnyebb (és olcsóbb!) megtartani, mint újat szerezni. Akkor miért nem javítja ügyfélszolgálatát és akadályozza meg a lemorzsolódást a megfelelő ügyfélszolgálati szoftverrel? A megfelelő szoftvernek elég rugalmasnak kell lennie ahhoz, hogy megfeleljen üzleti igényeinek és hasznos szolgáltatásokkal kell rendelkeznie az ügyfélszolgálat javítása érdekében. Itt jön a LiveAgent a képbe. Szinte egyetlen más ügyfélszolgálati megoldás sem kínál 175-nél több hasznos funkciót ilyen alacsony áron. Ezen túlmenően a LiveAgent az egyetlen olyan ügyfélszolgálati szoftver, amely integrálva van a Viberrel. Hasonlítsuk össze a LiveAgent-et és a versenytársait. Látni fogja saját szemével.

Jellemzők összehasonlítása a LiveAgent és a versenytársak között
A LiveAgent vs. a versenytársai

A B2C kommunikáció újragondolása

A LiveAgent egy európai székhelyű, ügyfélközpontú vállalat, amely 2004 óta segíti a vállalkozások növekedését. A vállalat legfőbb motivációja a legjobb ügyfélszolgálati szoftver létrehozása. Próbálja ki még ma a LiveAgent-et. Ingyenes 14 napos próbaverziót biztosítunk, hitelkártya megadása nélkül. Ha beleszeret, mindössze annyit kell tennie, hogy díjcsomagot választ a próbaidő végén. Ettől kezdve fizeti, ahogy használja. Nincsenek szerződések.

Több ezer cég váltott a LiveAgent-re, Ön következik?

“Korábban számos más ügyfélszolgálati rendszert használtam, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com stb. A LiveAgent árazásának, szolgáltatásainak, ügyféltámogatásának és mobil funkcióinak köszönhetően minden szempontból legyőzte őket.” – Harrison, GetApp

“A ZenDeskből költöztünk a LiveAgent-be… és nem mennénk vissza…” -Aaron, G2C

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..