Vegye át az irányítást közösségi csatornáin a közösségi média ügyfélszolgálatunk alternatívájával. Integrált megoldásunk biztosítja, hogy a márka minden üzenetét, megjegyzését vagy megemlítését megkapja, ami pozitív márkafelfogást, magasabb vásárlói elégedettséget, és több eladást eredményez.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára. | Zendesk
Hasonlítsa össze a Zendesket a LiveAgenttel. | Zoho Desk
Hasonlítsa össze a Zoho Desk-et a LiveAgenttel. | Groove
Hasonlítsa össze a Groove-t a LiveAgenttel. | Help Scout
Hasonlítsa össze a Kayako-t a LiveAgenttel. |
---|---|---|---|---|---|
Összesített értékelés
A Capterra ellenőrzött felhasználói átfogó szoftver értékelése. | 4.7 A LiveAgent összességében 4.7-es értékelést kapott az 5-ből, ellenőrzött felhasználóktól a Capterra-n. | 4.3 A Zendesk az 5-ből 4,3-os összértéket kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által. | 4.5 A Zoho Desk 4.5-ös értékelést kapott az 5-ből az ellenőrzött felhasználók által a Capterra-n. | 4.5 A Groove az 5-ből 4.5-ös összértéket kapott a Capterra ellenőrzött felhasználóitól. | 4.7 A Help Scout összességében 4,7-es értékelést kapott az 5-ből, ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán. |
Használat egyszerűsége
Könnyű használhatósági minősítés ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán. | 4.6 A LiveAgent minősítése 5/4,6 az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól. | 4.3 A Zendesk besorolása 4,3 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól. | 4.4 A Zoho Desk besorolása 4,4 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól. | 4.5 A Groove besorolása 4,5 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól. | 4.7 A Help Scout besorolása 4,7 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól. |
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán. | 4.7 A LiveAgent az 5-ből 4,7-es minősítést kapott az ügyfélszolgálatára, a Capterra ellenőrzött felhasználóitól. | 4.2 A Zendesk az 5-ből 4,2-es besorolást kapott az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által. | 4.3 A Zoho Desk az 5-ből 4,3-as besorolást kapott az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által. | 4.6 A Groove az 5-ből 4,6-os besorolást kapott az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által. | 4.8 A Help Scout az 5-ből 4,8-as besorolást kapott az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által. |
Ár-érték arány
Ár-érték arány a Capterra ellenőrzött felhasználóitól. | 4.7 A LiveAgentet a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,7-re értékelték ár-érték arányban. | 4.1 A Zendesket a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,1-re értékelték ár-érték arányban. | 4.5 A Zoho Desk-et a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,5-re értékelték ár-érték arányban. | 4.0 A Groove-ot a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4-re értékelték ár-érték arányban. | 4.6 A Help Scout-ot a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,6-ra értékelték ár-érték arányban. |
Ár
A szoftver ára USD/ügynök/hónap. |
$39/hó/ügynök
A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával. |
$59-$199/hó/ügynök
A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával. |
$18-$45/hó/ügynök
A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával. |
$25-$40/hó/ügynök
A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával. |
$25-$40/hó/ügynök
A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával. |
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. | A LiveAgent jelentéseket és elemzéseket kínál. | A Zendesk nem kínál Instagram integrációt. | A Zoho Desk nem kínál Instagram integrációt. | A Groove nem kínál Instagram integrációt. | A Help Scout nem kínál Instagram integrációt. |
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és említést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. | A LiveAgent Facebook integrációt kínál. | A Zendesk Facebook integrációt kínál. | A Zoho Desk Facebook integrációt kínál. | A Groove Facebook integrációt kínál. | A Help Scout Facebook integrációt kínál. |
Messenger
Facebook Messenger integráció, amely minden közvetlen üzenetet lekér és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a közösségi média ügyfélszolgálatának közvetlen üzeneteinek megválaszolását is. | A LiveAgent Facebook Messenger integrációt kínál. | A Zendesk Facebook Messenger integrációt kínál. | A Zoho Desk nem kínál Facebook Messenger integrációt. | A Groove Facebook Messenger integrációt kínál. |
Ismeretlen
|
Twitter
Twitter-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. | A LiveAgent Twitter integrációt kínál. | A Zendesk Twitter integrációt kínál. | A Zoho Desk Twitter integrációt kínál. | A Groove Twitter integrációt kínál. | A Help Scout nem kínál Twitter integrációt. |
Whatsapp
A Whatsapp-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. |
Hamarosan
A LiveAgent jelenleg nem kínál WhatsApp integrációt, azonban dolgozunk rajta. Maradjon velünk további információkért! | A Zendesk Whatsapp integrációt kínál. | A Zoho Desk nem kínál Whatsapp-integrációt. | A Groove nem kínál Whatsapp-integrációt. | A Help Scout nem kínál Whatsapp-integrációt. |
Viber
A Viber integrációja, amely előhívja az összes megjegyzést és említést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. | A LiveAgent egy Viber integrációt kínál. | A Zendesk nem kínál Viber integrációt. | A Zoho Desk nem kínál Viber integrációt. | A Groove nem kínál Viber integrációt. | A Help Scout nem kínál Viber integrációt. |
Interaction tracking
Kövesse nyomon webhelye látogatóinak viselkedését. Megtekintheti, hogy meddig böngészik az Ön webhelyét, vagy melyik webhelyen járnak. | A LiveAgent interakciókövetést kínál. | A Zendesk interakciókövetést kínál. | A Zoho Desk interakciókövetést kínál. | A Groove interakciókövetést kínál. | A Help Scout interakciókövetést kínál. |
Többcsatornás kommunikáció
Kövesse nyomon webhelye látogatóinak viselkedését. Megtekintheti, hogy meddig böngészik az Ön webhelyét, vagy melyik webhelyen járnak. | A LiveAgent támogatja a többcsatornás kommunikációt. | A Zendesk támogatja a többcsatornás kommunikációt. | A Zoho Desk támogatja a többcsatornás kommunikációt. | A Groove támogatja a többcsatornás kommunikációt. | A Help Scout támogatja a többcsatornás kommunikációt. |
Automatizált továbbítás
Automatikus jegyirányítás meghatározott osztályokhoz és ügynökökhöz előre meghatározott feltételek alapján. | A LiveAgent automatizált jegyirányítást kínál. | A Zendesk automatizált jegyirányítást kínál. |
Korlátozott
A Zoho Desk korlátozott (legfeljebb 5, 15 vagy 30) automatizálási útválasztási szabályokat kínál a díjcsomagtól függően. | A Groove nem kínál automatizált jegyelosztást. | A Help Scout automatizált jegyátirányítást kínál. |
Teljesítmény adatok
Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy csatornák, részlegek vagy ügynökök szerint készítsenek teljesítményjelentéseket. | A LiveAgent teljesítménymutatókat kínál. | A Zendesk teljesítménymutatókat kínál. | A Zoho Desk teljesítménymutatókat kínál. | A Groove teljesítménymutatókat kínál. | A Help Scout teljesítménymutatókat kínál. |
Csoportmenedzsment
Lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy kapcsolatfelvételi csoportokat hozzanak létre a marketing és az értékesítés szegmentálásához. | A LiveAgent csoportkezelést kínál. | A Zendesk csoportmenedzsmentet kínál. | A Zoho Desk nem kínál csoportkezelést. | A Groove nem kínál csoportkezelést. | A Help Scout nem kínál csoportkezelést. |
Közösségi média címkézése
Lehetővé teszi az ügynökök számára az ügyfelek címkézését, amikor a közösségi média kérdéseire válaszolnak a közösségi média ügyfélszolgálatán keresztül. | A LiveAgent közösségi média címkézést kínál. | A Zendesk közösségi média címkézést kínál. | A Zoho Desk nem kínál közösségi média címkézést. | A Groove közösségi média címkézést kínál. | A Help Scout nem kínál közösségi média címkézést. |
Márkakövetés
Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy nyomon kövessék az egyes kulcsszavakat a Twitteren, minden egyes Tweetet, amely tartalmazza a kulcsszót, jegy formájában egyszerűsítsék a szoftverbe. | A LiveAgent automatizált tartalomkiadást kínál. | A Zendesk nem kínál automatizált tartalom közzétételt. | A Zoho Desk nem kínál automatizált tartalom közzétételt. | A Groove nem kínál automatizált tartalom közzétételt. | A Help Scout nem kínál automatikus tartalom közzétételt. |
Együttműködés
Lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy együttműködjenek a jegyek megoldásának elérése érdekében. | A LiveAgent támogatja az együttműködést. | A Zendesk támogatja az együttműködést. |
Korlátozott
A Zoho Desk együttműködési funkciói csak szakmai és vállalati tervekre korlátozódnak. | A Groove támogatja az együttműködést. | A Help Scout támogatja az együttműködést. |
Több fiók kezelése
Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy több közösségi média fiókot (például két Facebook-fiókot vagy három Twitter-fiókot) csatlakoztassanak a közösségi média ügyfélszolgálatához. | A LiveAgent támogatja a több fiók kezelését. | A Zendesk nem támogatja a több fiók kezelését. |
Limited
Korlátozott számú e-mail fiók, visszajelző modulok, webes űrlapok és közösségi média fiókok kapcsolhatók össze a Zoho Desk szolgáltatással. | A Groove támogatja a több fiók kezelését. | A Help Scout nem támogatja a több fiók kezelését. |
Jelentés/elemzés
Analitikai irányítópult, amely lehetővé teszi teljesítményjelentések készítését. | A LiveAgent jelentéseket/elemzéseket kínál. | A Zendesk jelentéseket/elemzéseket kínál. |
Korlátozott
A Zoho Deskben a jelentési/elemzési irányítópultokhoz való hozzáférés az Enterprise csomag kivételével minden csomagban korlátozott. | A Groove jelentéseket/elemzéseket kínál. | A Help Scout jelentéskészítést/elemzéseket kínál. |
Legyen az a márka, amelyről mindenki beszél! Növelje a mások általi ajánlásait és növelje értékesítését azáltal, hogy kiváló ügyfélszolgálatot nyújt a közösségi médiában.
Kezdje el bemutatni erős online jelenlétét a közösségi média ügyfélszolgálatunk alternatívájával még ma!
A közösségi média ügyfélszolgálati alternatívái előnyt jelentenek a szervezésben és az átláthatóságban a különböző közösségi hálózatokon keresztül. Minden üzenetet, megjegyzést és említést egyszerűsítsen egyetlen egységes irányítópultba, hogy minden üzenetre válaszoljon. Zavartalan szolgáltatás várja majd!
Kommunikáljon az ügyfelekkel a Viberen és növelje az eladásokat! Könnyedén válaszoljon az eladásokkal, akciókkal vagy különleges ajánlatokkal kapcsolatos üzenetekre.
Használja ki közösségi lehallgatási eszközeink előnyeit, amelyek lehetővé teszik az egyedi kulcsszavak megfigyelését. Kíváncsi arra, hogy mit mondanak a versenytársairól? Könnyedén figyelemmel kísérheti őket a Twitteren, köszönhetően a közösségi média ügyfélszolgálati alternatívánknak.
Egy ideges ügyfél háborgatja? Gyorsan cselekedjen, mielőtt túl késő lenne! Figyelje vállalkozásának/márkájának minden megemlítését a Twitteren (még akkor is, ha nincs kifejezetten megjelölve), és csatlakozzon a beszélgetéshez. Tegye a rosszat jóvá még ma!
A bejelentkezési adatok megosztása a múlté! Hatalmazza fel támogató ügynökeit egy megosztott ügynökasztal segítségével, amely lehetővé teszi számukra, hogy együttműködjenek és megválaszolják a közösségi média kérdéseit anélkül, hogy be kellene jelentkezniük az egyes platformokra.
Növelje csapatának termelékenységét több, mint 35% -kal a közösségi média ügyfélszolgálati alternatíváival. Távolítsa el a zavaró tényezőket, amelyek az Instagram, a Twitter és a Facebook hírcsatornák okoznak, azáltal, hogy az összes üzenetet és értesítést az ügynök asztaláról válaszolnak meg. Búcsúzzon el a mémektől és a végtelen görgetéstől!
Hiányzik az összkép? A közösségi média ügyfélszolgálati alternatívái biztosítják, hogy mindig napra kész legyen! Kövesse az egyes ügyfelek problémamegoldási útját az élő csevegésben, a közösségi médiában, az e-mailben vagy telefonon egyetlen jegyben. Ez ennyire egyszerű!
Használja ki a közösségi média ügyfélszolgálati alternatívái által kínált speciális funkciók előnyeit, mint például a beépített CRM vagy a sablon üzenetek. Spóroljon meg akár 15 órát minden héten azáltal, hogy kéznél van az összes ügyfél-információ és készen állnak az előre definiált válaszok.
A modern idők modern megoldásokat igényelnek. A Google Play és az App Store áruházban elérhető mobilalkalmazásunk segítségével útközben válaszolhat a közösségi média kérdéseire.
A közösségi média ügyfélszolgálati alternatívái gazdag automatizálási lehetőségeket kínálnak. Automatizálja a hétköznapi, ismétlődő feladatokat, például nyomon követést, feladatok vagy címkék hozzárendelését és még sok mást. A lehetőségek végtelenek.
Javítsa szolgáltatását (valamint az Ön által nyújtott ügyfélélményeket) robusztus elemzési és jelentési funkcióinkkal. Tanuljon a valós idejű adatokból, és ennek megfelelően állítsa be a szolgáltatási stratégiát.
Nem hagyjuk cserben! A hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésére állunk és több nyelven kínálunk támogatást. Bármikor kapcsolatba léphet velünk élő chaten, e-mailben vagy telefonon.
A LiveAgent és versenytársai számára nyújtott praktikus árösszehasonlítás segítségével megtudhatja, mennyit spórolhat a közösségi média help desk szolgáltatásain.
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Freshcaller alternatívát keres?
A LiveAgent egy könnyen használható és hatékony vállalati szoftver, amely számos ügyfélszolgálati szolgáltatást kínál, beleértve a VoIP telefonrendszert és az e-mail kezelő szoftvert. Az ügyfelekkel való interakciók és az értékesítési folyamat hatékony kezelését biztosítja.
A LiveAgent egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver, amelyet sok vállalat használ. A megfelelő mérés és stratégiák hatékonyan csökkenthetik az ügyfélvesztést. A LiveAgent díjakat és tanúsítványokat kapott, és partnerprogramot kínál. Az érdeklődők bármikor felvehetik a kapcsolatot az értékesítési csapatával demókérés céljából.
Költözés Channelsről a LiveAgentre?
A LiveAgent szolgáltatás egyszerű használatot, jó ár-érték arányt, valós idejű kommunikációt és ügyfélszolgálati képzést kínál üzleti hírnév javítására és elégedett ügyfelek elérésére.
Funkciógazdag ingyenes help desk szoftver.
Az ingyenes LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver segít ügyfeleit gyorsabb válaszokkal és hatékonyabb munkával a különböző kommunikációs csatornákon.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk