Vegye át az irányítást közösségi csatornáin a közösségi média ügyfélszolgálatunk alternatívájával. Integrált megoldásunk biztosítja, hogy a márka minden üzenetét, megjegyzését vagy megemlítését megkapja, ami pozitív márkafelfogást, magasabb vásárlói elégedettséget, és több eladást eredményez.
Legyen az a márka, amelyről mindenki beszél! Növelje a mások általi ajánlásait és növelje értékesítését azáltal, hogy kiváló ügyfélszolgálatot nyújt a közösségi médiában.
Kezdje el bemutatni erős online jelenlétét a közösségi média ügyfélszolgálatunk alternatívájával még ma!
A közösségi média ügyfélszolgálati alternatívái előnyt jelentenek a szervezésben és az átláthatóságban a különböző közösségi hálózatokon keresztül. Minden üzenetet, megjegyzést és említést egyszerűsítsen egyetlen egységes irányítópultba, hogy minden üzenetre válaszoljon. Zavartalan szolgáltatás várja majd!
Közvetítsen értékesítési üzeneteket egyedi ügyfélszegmenseknek a Viberen, és növelje az eladásokat! Könnyedén értesítheti ügyfeleit a leértékelésekről, akciókról vagy különleges ajánlatokról, az általuk naponta ellenőrzött üzenetküldő csatornákon keresztül.
Használja ki közösségi lehallgatási eszközeink előnyeit, amelyek lehetővé teszik az egyedi kulcsszavak megfigyelését. Kíváncsi arra, hogy mit mondanak a versenytársairól? Könnyedén figyelemmel kísérheti őket a Twitteren, köszönhetően a közösségi média ügyfélszolgálati alternatívánknak.
Egy ideges ügyfél háborgatja? Gyorsan cselekedjen, mielőtt túl késő lenne! Figyelje vállalkozásának/márkájának minden megemlítését a Twitteren (még akkor is, ha nincs kifejezetten megjelölve), és csatlakozzon a beszélgetéshez. Tegye a rosszat jóvá még ma!
A bejelentkezési adatok megosztása a múlté! Hatalmazza fel támogató ügynökeit egy megosztott ügynökasztal segítségével, amely lehetővé teszi számukra, hogy együttműködjenek és megválaszolják a közösségi média kérdéseit anélkül, hogy be kellene jelentkezniük az egyes platformokra.
Növelje csapatának termelékenységét több, mint 35% -kal a közösségi média ügyfélszolgálati alternatíváival. Távolítsa el a zavaró tényezőket, amelyek az Instagram, a Twitter és a Facebook hírcsatornák okoznak, azáltal, hogy az összes üzenetet és értesítést az ügynök asztaláról válaszolnak meg. Búcsúzzon el a mémektől és a végtelen görgetéstől!
Hiányzik az összkép? A közösségi média ügyfélszolgálati alternatívái biztosítják, hogy mindig napra kész legyen! Kövesse az egyes ügyfelek problémamegoldási útját az élő csevegésben, a közösségi médiában, az e-mailben vagy telefonon egyetlen jegyben. Ez ennyire egyszerű!
Használja ki a közösségi média ügyfélszolgálati alternatívái által kínált speciális funkciók előnyeit, mint például a beépített CRM vagy a sablon üzenetek. Spóroljon meg akár 15 órát minden héten azáltal, hogy kéznél van az összes ügyfél-információ és készen állnak az előre definiált válaszok.
A modern idők modern megoldásokat igényelnek. A Google Play és az App Store áruházban elérhető mobilalkalmazásunk segítségével útközben válaszolhat a közösségi média kérdéseire.
A közösségi média ügyfélszolgálati alternatívái gazdag automatizálási lehetőségeket kínálnak. Automatizálja a hétköznapi, ismétlődő feladatokat, például nyomon követést, feladatok vagy címkék hozzárendelését és még sok mást. A lehetőségek végtelenek.
Javítsa szolgáltatását (valamint az Ön által nyújtott ügyfélélményeket) robusztus elemzési és jelentési funkcióinkkal. Tanuljon a valós idejű adatokból, és ennek megfelelően állítsa be a szolgáltatási stratégiát.
Nem hagyjuk cserben! A hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésére állunk és több nyelven kínálunk támogatást. Bármikor kapcsolatba léphet velünk élő chaten, e-mailben vagy telefonon.
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..