Ingyenes próba

A közösségi médiája megőrjíti?

Vegye át az irányítást közösségi csatornáin a közösségi média ügyfélszolgálatunk alternatívájával. Integrált megoldásunk biztosítja, hogy a márka minden üzenetét, megjegyzését vagy megemlítését megkapja, ami pozitív márkafelfogást, magasabb vásárlói elégedettséget, és több eladást eredményez.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
Összesített értékelés
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.3
Zoho Desk
4.5
Groove
4.5
Kayako
4.0
Egyszerű használat
LiveAgent
4.6
Zendesk
4.3
Zoho Desk
4.4
Groove
4.5
Kayako
3.9
Customer support
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.2
Zoho Desk
4.3
Groove
4.6
Kayako
3.9
Value for money
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.1
Zoho Desk
4.5
Groove
4.0
Kayako
3.9
Ár
LiveAgent
€39/hó
Zendesk
€59-€199/hó
Zoho Desk
€18-€45/hó
Groove
€25-€40/hó
Kayako
€15-€60/hó
Instagram
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Facebook
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Messenger
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Twitter
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Whatsapp
LiveAgent
Hamarosan
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Viber
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Interaction tracking
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Többcsatornás kommunikáció
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Automatizált továbbítás
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Korlátozott
Groove
Kayako
Korlátozott
Teljesítmény adatok
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Csoport menedzsment
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Közösségi média megemlítése
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Automatizált közzététel
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Márkakövetés
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Együttműködés
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Korlátozott
Groove
Kayako
Korlátozott
Több fiók kezelése
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Korlátozott
Groove
Kayako
Korlátozott
Bejegyzés ütemezése
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Jelentéskészítés/elemzés
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Korlátozott
Groove
Kayako
Korlátozott
Jellemzők
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Összesített értékelés
4.7
4.3
4.5
4.5
4.0
Egyszerű használat
4.6
4.3
4.4
4.5
3.9
Ügyfélszolgálat
4.7
4.2
4.3
4.6
3.9
Ár-érték arány
4.7
4.1
4.5
4.0
3.9
Ár
€39/hó
€59-€199/hó
€18-€45/hó
€25-€40/hó
€15-€60/hó
Instagram
Facebook
Messenger
Twitter
Whatsapp
Hamarosan
Viber
Interakció követés
Többcsatornás kommunikáció
Automatizált továbbítás
Korlátozott
Korlátozott
Teljesítmény adatok
Csoport menedzsment
Közösségi média megemlítése
Automatizált közzététel
Márkakövetés
Együttműködés
Korlátozott
Korlátozott
Több fiók kezelése
Korlátozott
Korlátozott
Bejegyzés ütemezése
Jelentéskészítés/elemzés
Korlátozott
Korlátozott

30 000+ vállalat és 150 millió végfelhasználó bízik bennünk

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Javítson hírnevén a közösségi médiában

Legyen az a márka, amelyről mindenki beszél! Növelje a mások általi ajánlásait és növelje értékesítését azáltal, hogy kiváló ügyfélszolgálatot nyújt a közösségi médiában.

Kezdje el bemutatni erős online jelenlétét a közösségi média ügyfélszolgálatunk alternatívájával még ma!

Válaszoljon minden megjegyzésre, üzenetre és megemlítésre

A közösségi média ügyfélszolgálati alternatívái előnyt jelentenek a szervezésben és az átláthatóságban a különböző közösségi hálózatokon keresztül. Minden üzenetet, megjegyzést és említést egyszerűsítsen egyetlen egységes irányítópultba, hogy minden üzenetre válaszoljon. Zavartalan szolgáltatás várja majd!

Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Közösségi integrációink közé tartozik

templates e comerce

Növelje az eladásokat az egyedi ügyfélszegmensek közvetítésével

Közvetítsen értékesítési üzeneteket egyedi ügyfélszegmenseknek a Viberen, és növelje az eladásokat! Könnyedén értesítheti ügyfeleit a leértékelésekről, akciókról vagy különleges ajánlatokról, az általuk naponta ellenőrzött üzenetküldő csatornákon keresztül.

Figyelje versenytársait

Használja ki közösségi lehallgatási eszközeink előnyeit, amelyek lehetővé teszik az egyedi kulcsszavak megfigyelését. Kíváncsi arra, hogy mit mondanak a versenytársairól? Könnyedén figyelemmel kísérheti őket a Twitteren, köszönhetően a közösségi média ügyfélszolgálati alternatívánknak.

twitter
Live chat templates

Tűzoltás, mielőtt túl késő lenne

Egy ideges ügyfél háborgatja? Gyorsan cselekedjen, mielőtt túl késő lenne! Figyelje vállalkozásának/márkájának minden megemlítését a Twitteren (még akkor is, ha nincs kifejezetten megjelölve), és csatlakozzon a beszélgetéshez. Tegye a rosszat jóvá még ma!

Élvezze a csúcsminőségű biztonságot

A bejelentkezési adatok megosztása a múlté! Hatalmazza fel támogató ügynökeit egy megosztott ügynökasztal segítségével, amely lehetővé teszi számukra, hogy együttműködjenek és megválaszolják a közösségi média kérdéseit anélkül, hogy be kellene jelentkezniük az egyes platformokra.

Security lock and badge
Performance-report-1

Szüntesse meg a rendetlenséget és javítsa a termelékenységet

Növelje csapatának termelékenységét több, mint 35% -kal a közösségi média ügyfélszolgálati alternatíváival. Távolítsa el a zavaró tényezőket, amelyek az Instagram, a Twitter és a Facebook hírcsatornák okoznak, azáltal, hogy az összes üzenetet és értesítést az ügynök asztaláról válaszolnak meg. Búcsúzzon el a mémektől és a végtelen görgetéstől!

Tanuljon a kontextusban gazdag jegyszálakból

Hiányzik az összkép? A közösségi média ügyfélszolgálati alternatívái biztosítják, hogy mindig napra kész legyen! Kövesse az egyes ügyfelek problémamegoldási útját az élő csevegésben, a közösségi médiában, az e-mailben vagy telefonon egyetlen jegyben. Ez ennyire egyszerű!

tour 02
crm integrations

Adjon gyors és személyre szabott válaszokat

Használja ki a közösségi média ügyfélszolgálati alternatívái által kínált speciális funkciók előnyeit, mint például a beépített CRM vagy a sablon üzenetek. Spóroljon meg akár 15 órát minden héten azáltal, hogy kéznél van az összes ügyfél-információ és készen állnak az előre definiált válaszok.

Nyújtson kiváló szolgáltatást útközben

A modern idők modern megoldásokat igényelnek. A Google Play és az App Store áruházban elérhető mobilalkalmazásunk segítségével útközben válaszolhat a közösségi média kérdéseire.

LiveAgent Mobile App
Customer service templates

Felejtse el az unalmas feladatokat

A közösségi média ügyfélszolgálati alternatívái gazdag automatizálási lehetőségeket kínálnak. Automatizálja a hétköznapi, ismétlődő feladatokat, például nyomon követést, feladatok vagy címkék hozzárendelését és még sok mást. A lehetőségek végtelenek.

Tanuljon, fejlődjön, kerekedjen felül

Javítsa szolgáltatását (valamint az Ön által nyújtott ügyfélélményeket) robusztus elemzési és jelentési funkcióinkkal. Tanuljon a valós idejű adatokból, és ennek megfelelően állítsa be a szolgáltatási stratégiát.

Reports-Liveagent-feature
Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations

Elakadt?

Nem hagyjuk cserben! A hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésére állunk és több nyelven kínálunk támogatást. Bármikor kapcsolatba léphet velünk élő chaten, e-mailben vagy telefonon.

Miért a LiveAgent a legjobb közösségi média ügyfélszolgálati alternatíva?

Ügyfeleink mondják a legjobban

Roman Bosch

Roman Bosch

Partly

Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

christine preusler

Christine Preusler

HostingAdvice

A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

Karl Dieterich

Karl Dieterich

Covomo

A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

Hendrik Henze

Hendrik Henze

HEWO Internetmarketing

Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

Razvan Sava

Razvan Sava

Webmaster Deals

Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

Taras Baca

Taras Baca

XperienceHR

Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

user testimonials

Andrej Ftomin

TAZAR Group

Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

Matt Janaway

Matt Janaway

The Workplace Depot

A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

Viviane Carter

Viviane Carter

CSI Products

Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

Christian Lange

Christian Lange

Lucky-Bike

A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

Jens Malmqvist

Jens Malmqvist

Projure

Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

user testimonials

Catana Alexandru

Websignal

Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

JanWienk

Jan Wienk

All British Casino

A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

Allan Bjerkan

Allan Bjerkan

Norske Automaten

A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

Sissy Böttcher

Sissy Böttcher

Study Portals

Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

Peter Koning

Peter Koning

TypoAssassin

Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

user testimonials

Aranzazu F

Factorchic

Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

Rick Nuske

Rick Nuske

MyFutureBusiness

A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

Vojtech Kelecsenyi

Vojtech Kelecsenyi

123-Nakup

A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

Rafael Kobalyan

Rafael Kobalyan

Betconstruct

Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

Martin Drugaj

Martin Drugaj

Atomer

2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

Ivan Golubović

Ivan Golubović

AVMarket

Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

user testimonials

Rustem Gimaev

Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

Randy Bryan

Randy Bryan

tekRESCUE

A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

Timothy G. Keys

Timothy G. Keys

Marietta Corporation

Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

user testimonials

Mihaela Teodorescu

eFortuna

Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

Hilda Andrejkovičová

Hilda Andrejkovičová

TrustPay

Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

user testimonials

Alexandra Danišová

Nay

Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

user testimonials

Samuel Smahel

m:zone

A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

David Chandler

David Chandler

Volterman

Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

INGYENES próba indítása Nincs szükség bankkártyára

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..