Eleged van a közösségi médiát támogató szoftveredből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb közösségi média támogatási alternatíva a piacon.
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a közösségi média támogató szoftveréből?

Vegye át az irányítást közösségi csatornáin a közösségi média ügyfélszolgálatunk alternatívájával. Integrált megoldásunk biztosítja, hogy a márka minden üzenetét, megjegyzését vagy megemlítését megkapja, ami pozitív márkafelfogást, magasabb vásárlói elégedettséget, és több eladást eredményez.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
Zendesk
Hasonlítsa össze a Zendesket a LiveAgenttel.
Zoho Desk
Hasonlítsa össze a Zoho Desk-et a LiveAgenttel.
Groove
Hasonlítsa össze a Groove-t a LiveAgenttel.
Help Scout
Hasonlítsa össze a Kayako-t a LiveAgenttel.
Összesített értékelés
A Capterra ellenőrzött felhasználói átfogó szoftver értékelése.
4.7
A LiveAgent összességében 4.7-es értékelést kapott az 5-ből, ellenőrzött felhasználóktól a Capterra-n.
4.3
A Zendesk az 5-ből 4,3-os összértéket kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.5
A Zoho Desk 4.5-ös értékelést kapott az 5-ből az ellenőrzött felhasználók által a Capterra-n.
4.5
A Groove az 5-ből 4.5-ös összértéket kapott a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
A Help Scout összességében 4,7-es értékelést kapott az 5-ből, ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
Használat egyszerűsége
Könnyű használhatósági minősítés ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
4.6
A LiveAgent minősítése 5/4,6 az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.3
A Zendesk besorolása 4,3 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.4
A Zoho Desk besorolása 4,4 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.5
A Groove besorolása 4,5 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
A Help Scout besorolása 4,7 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
4.7
A LiveAgent az 5-ből 4,7-es minősítést kapott az ügyfélszolgálatára, a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.2
A Zendesk az 5-ből 4,2-es besorolást kapott az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.3
A Zoho Desk az 5-ből 4,3-as besorolást kapott az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.6
A Groove az 5-ből 4,6-os besorolást kapott az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.8
A Help Scout az 5-ből 4,8-as besorolást kapott az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
Ár-érték arány
Ár-érték arány a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
A LiveAgentet a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,7-re értékelték ár-érték arányban.
4.1
A Zendesket a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,1-re értékelték ár-érték arányban.
4.5
A Zoho Desk-et a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,5-re értékelték ár-érték arányban.
4.0
A Groove-ot a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4-re értékelték ár-érték arányban.
4.6
A Help Scout-ot a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,6-ra értékelték ár-érték arányban.
Ár
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
$39/hó/ügynök A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
$59-$199/hó/ügynök A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
$18-$45/hó/ügynök A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
$25-$40/hó/ügynök A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
$25-$40/hó/ügynök A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent jelentéseket és elemzéseket kínál.
A Zendesk nem kínál Instagram integrációt.
A Zoho Desk nem kínál Instagram integrációt.
A Groove nem kínál Instagram integrációt.
A Help Scout nem kínál Instagram integrációt.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és említést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A Zendesk Facebook integrációt kínál.
A Zoho Desk Facebook integrációt kínál.
A Groove Facebook integrációt kínál.
A Help Scout Facebook integrációt kínál.
Messenger
Facebook Messenger integráció, amely minden közvetlen üzenetet lekér és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a közösségi média ügyfélszolgálatának közvetlen üzeneteinek megválaszolását is.
A LiveAgent Facebook Messenger integrációt kínál.
A Zendesk Facebook Messenger integrációt kínál.
A Zoho Desk nem kínál Facebook Messenger integrációt.
A Groove Facebook Messenger integrációt kínál.
Ismeretlen
Twitter
Twitter-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
A Zendesk Twitter integrációt kínál.
A Zoho Desk Twitter integrációt kínál.
A Groove Twitter integrációt kínál.
A Help Scout nem kínál Twitter integrációt.
Whatsapp
A Whatsapp-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
Hamarosan A LiveAgent jelenleg nem kínál WhatsApp integrációt, azonban dolgozunk rajta. Maradjon velünk további információkért!
A Zendesk Whatsapp integrációt kínál.
A Zoho Desk nem kínál Whatsapp-integrációt.
A Groove nem kínál Whatsapp-integrációt.
A Help Scout nem kínál Whatsapp-integrációt.
Viber
A Viber integrációja, amely előhívja az összes megjegyzést és említést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent egy Viber integrációt kínál.
A Zendesk nem kínál Viber integrációt.
A Zoho Desk nem kínál Viber integrációt.
A Groove nem kínál Viber integrációt.
A Help Scout nem kínál Viber integrációt.
Interaction tracking
Kövesse nyomon webhelye látogatóinak viselkedését. Megtekintheti, hogy meddig böngészik az Ön webhelyét, vagy melyik webhelyen járnak.
A LiveAgent interakciókövetést kínál.
A Zendesk interakciókövetést kínál.
A Zoho Desk interakciókövetést kínál.
A Groove interakciókövetést kínál.
A Help Scout interakciókövetést kínál.
Többcsatornás kommunikáció
Kövesse nyomon webhelye látogatóinak viselkedését. Megtekintheti, hogy meddig böngészik az Ön webhelyét, vagy melyik webhelyen járnak.
A LiveAgent támogatja a többcsatornás kommunikációt.
A Zendesk támogatja a többcsatornás kommunikációt.
A Zoho Desk támogatja a többcsatornás kommunikációt.
A Groove támogatja a többcsatornás kommunikációt.
A Help Scout támogatja a többcsatornás kommunikációt.
Automatizált továbbítás
Automatikus jegyirányítás meghatározott osztályokhoz és ügynökökhöz előre meghatározott feltételek alapján.
A LiveAgent automatizált jegyirányítást kínál.
A Zendesk automatizált jegyirányítást kínál.
Korlátozott A Zoho Desk korlátozott (legfeljebb 5, 15 vagy 30) automatizálási útválasztási szabályokat kínál a díjcsomagtól függően.
A Groove nem kínál automatizált jegyelosztást.
A Help Scout automatizált jegyátirányítást kínál.
Teljesítmény adatok
Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy csatornák, részlegek vagy ügynökök szerint készítsenek teljesítményjelentéseket.
A LiveAgent teljesítménymutatókat kínál.
A Zendesk teljesítménymutatókat kínál.
A Zoho Desk teljesítménymutatókat kínál.
A Groove teljesítménymutatókat kínál.
A Help Scout teljesítménymutatókat kínál.
Csoportmenedzsment
Lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy kapcsolatfelvételi csoportokat hozzanak létre a marketing és az értékesítés szegmentálásához.
A LiveAgent csoportkezelést kínál.
A Zendesk csoportmenedzsmentet kínál.
A Zoho Desk nem kínál csoportkezelést.
A Groove nem kínál csoportkezelést.
A Help Scout nem kínál csoportkezelést.
Közösségi média címkézése
Lehetővé teszi az ügynökök számára az ügyfelek címkézését, amikor a közösségi média kérdéseire válaszolnak a közösségi média ügyfélszolgálatán keresztül.
A LiveAgent közösségi média címkézést kínál.
A Zendesk közösségi média címkézést kínál.
A Zoho Desk nem kínál közösségi média címkézést.
A Groove közösségi média címkézést kínál.
A Help Scout nem kínál közösségi média címkézést.
Márkakövetés
Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy nyomon kövessék az egyes kulcsszavakat a Twitteren, minden egyes Tweetet, amely tartalmazza a kulcsszót, jegy formájában egyszerűsítsék a szoftverbe.
A LiveAgent automatizált tartalomkiadást kínál.
A Zendesk nem kínál automatizált tartalom közzétételt.
A Zoho Desk nem kínál automatizált tartalom közzétételt.
A Groove nem kínál automatizált tartalom közzétételt.
A Help Scout nem kínál automatikus tartalom közzétételt.
Együttműködés
Lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy együttműködjenek a jegyek megoldásának elérése érdekében.
A LiveAgent támogatja az együttműködést.
A Zendesk támogatja az együttműködést.
Korlátozott A Zoho Desk együttműködési funkciói csak szakmai és vállalati tervekre korlátozódnak.
A Groove támogatja az együttműködést.
A Help Scout támogatja az együttműködést.
Több fiók kezelése
Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy több közösségi média fiókot (például két Facebook-fiókot vagy három Twitter-fiókot) csatlakoztassanak a közösségi média ügyfélszolgálatához.
A LiveAgent támogatja a több fiók kezelését.
A Zendesk nem támogatja a több fiók kezelését.
Limited Korlátozott számú e-mail fiók, visszajelző modulok, webes űrlapok és közösségi média fiókok kapcsolhatók össze a Zoho Desk szolgáltatással.
A Groove támogatja a több fiók kezelését.
A Help Scout nem támogatja a több fiók kezelését.
Jelentés/elemzés
Analitikai irányítópult, amely lehetővé teszi teljesítményjelentések készítését.
A LiveAgent jelentéseket/elemzéseket kínál.
A Zendesk jelentéseket/elemzéseket kínál.
Korlátozott A Zoho Deskben a jelentési/elemzési irányítópultokhoz való hozzáférés az Enterprise csomag kivételével minden csomagban korlátozott.
A Groove jelentéseket/elemzéseket kínál.
A Help Scout jelentéskészítést/elemzéseket kínál.

30 000+ vállalat és 150 millió végfelhasználó bízik bennünk

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Javítson hírnevén a közösségi médiában

Legyen az a márka, amelyről mindenki beszél! Növelje a mások általi ajánlásait és növelje értékesítését azáltal, hogy kiváló ügyfélszolgálatot nyújt a közösségi médiában.

Kezdje el bemutatni erős online jelenlétét a közösségi média ügyfélszolgálatunk alternatívájával még ma!

Válaszoljon minden megjegyzésre, üzenetre és megemlítésre

A közösségi média ügyfélszolgálati alternatívái előnyt jelentenek a szervezésben és az átláthatóságban a különböző közösségi hálózatokon keresztül. Minden üzenetet, megjegyzést és említést egyszerűsítsen egyetlen egységes irányítópultba, hogy minden üzenetre válaszoljon. Zavartalan szolgáltatás várja majd!

Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Közösségi integrációink közé tartozik

Növelje az eladásokat a Viber üzenetekkel

Kommunikáljon az ügyfelekkel a Viberen és növelje az eladásokat! Könnyedén válaszoljon az eladásokkal, akciókkal vagy különleges ajánlatokkal kapcsolatos üzenetekre.

Figyelje versenytársait

Használja ki közösségi lehallgatási eszközeink előnyeit, amelyek lehetővé teszik az egyedi kulcsszavak megfigyelését. Kíváncsi arra, hogy mit mondanak a versenytársairól? Könnyedén figyelemmel kísérheti őket a Twitteren, köszönhetően a közösségi média ügyfélszolgálati alternatívánknak.

Live chat templates

Tűzoltás, mielőtt túl késő lenne

Egy ideges ügyfél háborgatja? Gyorsan cselekedjen, mielőtt túl késő lenne! Figyelje vállalkozásának/márkájának minden megemlítését a Twitteren (még akkor is, ha nincs kifejezetten megjelölve), és csatlakozzon a beszélgetéshez. Tegye a rosszat jóvá még ma!

INGYENES próba indítása

Élvezze a csúcsminőségű biztonságot

A bejelentkezési adatok megosztása a múlté! Hatalmazza fel támogató ügynökeit egy megosztott ügynökasztal segítségével, amely lehetővé teszi számukra, hogy együttműködjenek és megválaszolják a közösségi média kérdéseit anélkül, hogy be kellene jelentkezniük az egyes platformokra.

Tudjon meg többet
Security lock and badge
Performance report by LiveAgent

Szüntesse meg a rendetlenséget és javítsa a termelékenységet

Növelje csapatának termelékenységét több, mint 35% -kal a közösségi média ügyfélszolgálati alternatíváival. Távolítsa el a zavaró tényezőket, amelyek az Instagram, a Twitter és a Facebook hírcsatornák okoznak, azáltal, hogy az összes üzenetet és értesítést az ügynök asztaláról válaszolnak meg. Búcsúzzon el a mémektől és a végtelen görgetéstől!

Tanuljon a kontextusban gazdag jegyszálakból

Hiányzik az összkép? A közösségi média ügyfélszolgálati alternatívái biztosítják, hogy mindig napra kész legyen! Kövesse az egyes ügyfelek problémamegoldási útját az élő csevegésben, a közösségi médiában, az e-mailben vagy telefonon egyetlen jegyben. Ez ennyire egyszerű!

Tudjon meg többet
LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent CRM integrations

Adjon gyors és személyre szabott válaszokat

Használja ki a közösségi média ügyfélszolgálati alternatívái által kínált speciális funkciók előnyeit, mint például a beépített CRM vagy a sablon üzenetek. Spóroljon meg akár 15 órát minden héten azáltal, hogy kéznél van az összes ügyfél-információ és készen állnak az előre definiált válaszok.

Nyújtson kiváló szolgáltatást útközben

A modern idők modern megoldásokat igényelnek. A Google Play és az App Store áruházban elérhető mobilalkalmazásunk segítségével útközben válaszolhat a közösségi média kérdéseire.

LiveAgent Mobile App
Customer service templates

Felejtse el az unalmas feladatokat

A közösségi média ügyfélszolgálati alternatívái gazdag automatizálási lehetőségeket kínálnak. Automatizálja a hétköznapi, ismétlődő feladatokat, például nyomon követést, feladatok vagy címkék hozzárendelését és még sok mást. A lehetőségek végtelenek.

Tudjon meg többet

Tanuljon, fejlődjön, kerekedjen felül

Javítsa szolgáltatását (valamint az Ön által nyújtott ügyfélélményeket) robusztus elemzési és jelentési funkcióinkkal. Tanuljon a valós idejű adatokból, és ennek megfelelően állítsa be a szolgáltatási stratégiát.

Tudjon meg többet
Reports feature by LiveAgent
Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations

Elakadt?

Nem hagyjuk cserben! A hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésére állunk és több nyelven kínálunk támogatást. Bármikor kapcsolatba léphet velünk élő chaten, e-mailben vagy telefonon.

Miért a LiveAgent a legjobb közösségi médiát támogató szoftver alternatíva?

Spóroljon többet a LiveAgenttel

A LiveAgent és versenytársai számára nyújtott praktikus árösszehasonlítás segítségével megtudhatja, mennyit spórolhat a közösségi média help desk szolgáltatásain.

Ügyfeleink mondják a legjobban

Kapcsolódó cikkek ehhezA közösségi média ügyfélszolgálati alternatívái
Szerezze be a megfelelő szoftvert és biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb támogatást. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban.

Freshcaller alternatívát keres?

Smartsupp és Hesk alternatívákat kínál a vállalkozásoknak, amelyek könnyen elérhetők több nyelven és támogatják a widgeteket. A LiveAgent pedig hatékony ügyfélszolgálati szoftvert nyújt, amely többnyelvű és sok integrációs lehetőséggel rendelkezik.

Groove alternatívát keres? Több, mint 179 alkalmazással és 40 integrációval a LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás.

Groove alternatívát keres?

LiveAgent, a highly rated customer service software, offers multilingual support to help overcome language barriers for businesses. It is a cost-effective alternative to Groove, saving you time and money, allowing you to focus on building positive customer relationships.

Ha hatékony Collab alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet. Tudja meg, hogyan teljesít a Collab és a LiveAgent, és melyik a legmegfelelőbb a vállalkozása számára.

Collab alternatívára van szüksége?

Fejlett elemzési és jelentési funkciókat kínál a LiveAgent, hogy hatékonyabbá és eredményesebbé tegye a kapcsolattartó központ működését. A termelékenység nyomon követhető és javítható KPI-k és SLA-k segítségével.

A LiveAgent egy olyan help desk megoldást kínáló rendszer, amellyel fejlesztheti ügyfélszolgálatát. E-mail, élő chat, közösségi média (Facebook, Instagram és még sok más).

Front alternatívát keres?

A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak időt takarít meg az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékony kezelésében. Az integrációk széles választéka mellett rengeteg funkciót kínál, mint az e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszerek. A szöveg arra buzdít, hogy foglaljanak LiveAgent demót vagy iratkozzanak fel hírlevelükre.

Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

Jobb LivePerson alternatívát keres?

A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz a vállalkozásoknak a Szórakoztatóipar terén. Különféle funkciók és integrációk állnak rendelkezésre, a proaktív chat és IVR technológia pedig javítja az ügyfélmegértést és csökkenti a költségeket. Mellékletek és ingyenes csevegőszoba is rendelkezésre állnak. Az IT támogatásban pedig a LiveAgent többféle szolgáltatást nyújt, mint VoIP telefon, e-mail kezelés és ügyfélportál.

Szeretné megnövelni az ügyfélszolgálata kapacitását? Kezdje el most az ingyenes próaidőszakot és nézze meg a LiveAgent kulcsfontosságú funkcióit és előnyeit!

Extend alternatívát keres?

A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket, ügyfélportál szoftvereket és e-mail kezelő szoftvereket is tartalmaz. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és partneri programot is kínál. A LiveAgent demója és árazása elérhető a weboldalon, valamint a támogatási portál is rendelkezésre áll. A Quality Unit, LLC tulajdonában áll, a felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek részletei érhetők el a weboldalon.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x