Twitter

Mi az a Twitter?

A Twitter egy mikroblog és közösségi oldal, amelyet milliók használnak világszerte. A felhasználók a Tweets nevű rövid üzeneteken keresztül lépnek kapcsolatba, ahol szöveget és különféle médiákat oszthatnak meg, hogy kapcsolatba léphessenek követőikkel. A Twittert a vállalatok és vállalkozások is használják termékeik népszerűsítésére, az ügyfelekkel való kommunikációra vagy támogatás biztosítására.

A Twitter kiváló eszköz lehet az ügyfélszolgálati csapat számára. Növelheti az ügyfelek elégedettségét, és ügynökei valós időben tudnak segítséget nyújtani, ahelyett, hogy csak e-maileket vagy telefonhívásokat kezelnének.

Hogyan használhatom?

A Twitter segítségével üzleti fiókot hozhat létre, és megoszthatja termékét vagy szolgáltatását. A Twitter hatékony ügyfélszolgálati csatornaként is használható, megfelelő szoftverrel és tudással. A Twitter és a LiveAgent összekapcsolása újabb módot kínál az ügyfelek elérésére és a vállalat nevének létrehozására.

A Twitter integrálása után a csapat postaládája figyelemmel kíséri a fiókjába érkező üzeneteket és tweeteket.

Most meghatározhatja saját lekérdezési listáját – figyelemmel kísérheti a Twitteren létrehozott tweeteket. Íme néhány példa arra, hogyan lehet konkrét tweeteket keresni és jegyekké alakítani őket:

PéldaTweetek keresése…
twitter keresőamely tartalmazza a “twitter”-t és a “keresés”-t. Ez az alapértelmezett operátor
“happy hour”amely tartalmazza a “happy hour” pontos kifejezést
szeretet VAGY utálatvagy “szeretetet” vagy “gyűlöletet” (vagy mindkettőt) tartalmaz
sör -gyökér“sör”-t tartalmaz, de “gyökér”-t nem
#haikua”haiku” hashtaget tartalmazza
tőle:twitterapiez a felhasználó kűldte @twitterapi
neki:twitterapiennek a felhasználónak kűldte @twitterapi
hely:opentable:2a helyről az OpenTable ID 2 használatával
hely:247f43d441defc03a helyről a Twitteren ID 247f43d441defc03
@twitterapi@twitterapi megemlítése
szuperhős 2011-05-09 óta“szuperhős”-t tartalmaz, és a “2011-05-09” (év-hónap-nap) dátum óta küldte.
twitterapi eddig:2011-05-09“twitterapi”-t tartalmaz, és “2011-05-09” dátum előtt küldte
film-ijesztő 🙂”filmet” tartalmaz, de nem ”félelmetes”, és pozitív hozzáállású.
járat 🙁“járat”-ot tartalmazó és negatív hozzáállású.
forgalom ?“forgalom”-t tartalmaz és kérdést tesz fel.
vidám szűrő:links“vidám” szót és URL-t tartalmaz.
hírforrás: tweet_gomb“hírek”-et tartalmaz, és a Tweet gombra kattintva írta be

Előnyök

  • Kövesse nyomon a tweeteket és az üzeneteket valós időben
  • Mindent a jegyrendszeren keresztül lehet kezelni
  • Egy megoldás, amely olyan funkciókkal rendelkezik, amelyek kezelik a közösségi médiát

A Twitter integrálása a LiveAgentbe

A LiveAgent natív integrációt tartalmaz a Twitter-fiókokhoz. Egyszerűen lépjen be a LiveAgent fiókjába, nyissa meg a Konfigurációt és keresse meg a Twittert a bal oldali panelen vagy a főképernyőn.

Twitter a LiveAgent konfigurációs lehetőségeiben
Hol található a Twitter

A Twittert először engedélyezni kell. Ezt a narancssárga gombra kattintva teheti meg. A LiveAgent ezek után újraindul.

Twitter szakasz a Twitter engedélyezése gombbal
Kattintson a Twitter engedélyezésére

Ezután lépjen a Twitter-fiókokhoz. Ez a szakasz a Twitter alatt a bal panelen található. Itt adhatja hozzá Twitter-fiókjait. Kattintson a narancssárga gombra Twitter-fiók hozzáadása.

Twitter csatlakoztatása
Twitter-fiók hozzáadása

Egy új ablak jelenik meg. Jelentkezzen be Twitter-fiókjába, és adjon engedélyeket a LiveAgentnek az adatok kezeléséhez és hozzáférés biztosításához az ügyfélszolgálat szoftveréhez.

Jelentkezzen be a Twitter-ablakba a Twitter-fiók konfigurációjában
Jelentkezzen be a Twitterbe

A Twitter-fiókját összekapcsoltuk, és elérhetőnek kell látnia a szakaszban. Az utolsó lépés a jobb oldalon található ceruza ikonra kattintás.

Twitter-fiók hozzáadva a LiveAgenthez
A Twitter-fiókja

Az integráció befejezéséhez be kell jelölnie az Állapot jelölőnégyzetet. Ez lehetővé teszi a LiveAgent számára, hogy kezelje az Ön Tweetjeit, és jegyekké alakítsa azokat a Jegyrendszerében.

Jelölje be a státusz négyzetet a LiveAgent Twitter konfigurációjában
Jelölje be a négyzetet

Készen is van. Folytassa, és ellenőrizze a jegykezelő postaládáját. Látnia kell a tweetjeit és a követői válaszait.

Példa a Twitteren található tweetelésre
Tweet
A tweet a LiveAgentbe lett exportálva jegyként
Tweet a LiveAgentben

Most már nem kell váltogatnia az alkalmazások között, és az összes ügyfél-kommunikációt a LiveAgent postaládájából kezelheti. Adjon hozzá nyugodtan további fiókokat.

Hogyan integrálhatjuk a Twittert a LiveAgenttel a Zapieren keresztül

Ha szeretné, a Zapieren keresztül integrálhatja a Twittert a LiveAgenttel. A Zapier egy olyan szolgáltatás, amely segíthet két alkalmazás integrálásában. Az integráció egyszerű és néhány perc alatt elvégezhető.

Először is szüksége lesz egy Zapier-fiókra. Itt létrehozhat egyet. Ha végzett, lépjen a LiveAgent + Twitter integrációk oldalra.

LiveAgent és Twitter integrációs oldal a Zapieren
LiveAgent + Twitter

Görgessen lefelé az oldalon, amíg meg nem jelenik a Twitter + LiveAgent csatlakoztatása percek alatt szakasz. Itt választhat kiváltókat és műveleteket. Az egyik szoftver kiváltója aktiválja a második műveletet. Gondoljon tehát arra, hogy mit szeretne tenni az integrációval, és válasszon ki egy kiváltó tényezőt és cselekvést.

Ennek az útmutatónak a példájaként választottuk a Twitter-indítót, az Új követőt és a LiveAgent műveletet, amely hozzáadta az új ügyfelet. Ezt az integrációt használhatja a havi felhasználói adatok nyomon követésére, új kapcsolattartók beszerzésére a csapat postaládájában, értékesítési vagy marketing célú beszélgetésekhez.

Kattintson a kék gombra a folytatáshoz.

Kiválasztott Twitter-kiváltó és LiveAgent-akció a Zapieren
Twitter-kiváltó és LiveAgent-akció

Itt az ideje konfigurálni a kiváltót. Jelentkezzen be Twitter-fiókjába, és adja meg a Zapier számára az engedélyeket az adatok kezeléséhez.

Twitter-kiváltó beállítása az integrációs folyamatban
Twitter beállítása

Győződjön meg róla, hogy tesztelte-e a kiváltót, hogy működik-e. A Zapier ellenőrzi, hogy vannak-e követői és felhasználói a Twitter-fiókjában, és összegyűjti az adatokat.

Twitter kiváltó teszt a Zapier integrációs beállításaiban
Kiváltó teszt

A kiváltó sikeres tesztelése után folytassa a LiveAgent művelet konfigurálásával.

Itt ki kell töltenie néhány űrlapot. Az E-mail mezőben válassza ki az alábbi képen látható lehetőséget, vagy vegyen figyelembe más, az Ön számára jobban megfelelő lehetőségeket. Bármelyiket is választja, nem kell kitöltenie az e-mail címet az e-mail mezőben.

A LiveAgent művelet beállítása a twitter-integrációra a Zapieren
A LiveAgent művelet beállítása

Ha elkészült, végezzen egy utolsó tesztet az integrációval, és ellenőrizze, hogy működik-e.

A Twitter és a LiveAgent integrációjának sikeres tesztje a Zapieren
Sikeres integrációs teszt

Sikerült? Nagyszerű! Mostantól minden új Twitter-követő kontaktként el lesz mentve a LiveAgent jegyrendszerébe.

Példa egy Twitter-követőre
Twitter követő
Twitter-követő bekerült a LiveAgentbe követőként
Új kapcsolat a LiveAgentben

Nyugodtan térjen vissza a Zapier oldalra, és hozzon létre több integrációt különböző célokra.

Frequently asked questions

Mi a Twitter-integráció a LiveAgenten belül?

A Twitter integráció új jegyet hoz létre, valahányszor tweetben megemlítik. Ennek eredményeként mindig kapcsolatba léphet az ügyfelekkel és folyamatosan képben lehet egy felületről.   

 

 

Hogyan integrálja a Twittert a LiveAgenttel?

1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába

2. Kattintson a Konfigurációkra

3. Keresse meg a Twittert és a Twitter-fiókokat, és adjon hozzá Twitter-fiókot

4. Csatlakozás

5. Kattintson a Szerkesztésre és jelölje be az Állapot jelölőnégyzetet

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót