Ingyenes próba

Twitter

Mi az a Twitter?

A Twitter egy mikroblog és közösségi oldal, amelyet milliók használnak világszerte. A felhasználók a Tweets nevű rövid üzeneteken keresztül lépnek kapcsolatba, ahol szöveget és különféle médiákat oszthatnak meg, hogy kapcsolatba léphessenek követőikkel. A Twittert a vállalatok és vállalkozások is használják termékeik népszerűsítésére, az ügyfelekkel való kommunikációra vagy támogatás biztosítására.

A Twitter kiváló eszköz lehet az ügyfélszolgálati csapat számára. Növelheti az ügyfelek elégedettségét, és ügynökei valós időben tudnak segítséget nyújtani, ahelyett, hogy csak e-maileket vagy telefonhívásokat kezelnének.

Hogyan használhatom?

A Twitter segítségével üzleti fiókot hozhat létre, és megoszthatja termékét vagy szolgáltatását. A Twitter hatékony ügyfélszolgálati csatornaként is használható, megfelelő szoftverrel és tudással. A Twitter és a LiveAgent összekapcsolása újabb módot kínál az ügyfelek elérésére és a vállalat nevének létrehozására.

A Twitter integrálása után a csapat postaládája figyelemmel kíséri a fiókjába érkező üzeneteket és tweeteket.

Most meghatározhatja saját lekérdezési listáját – figyelemmel kísérheti a Twitteren létrehozott tweeteket. Íme néhány példa arra, hogyan lehet konkrét tweeteket keresni és jegyekké alakítani őket:

PéldaTweetek keresése…
twitter keresőamely tartalmazza a “twitter”-t és a “keresés”-t. Ez az alapértelmezett operátor
“happy hour”amely tartalmazza a “happy hour” pontos kifejezést
szeretet VAGY utálatvagy “szeretetet” vagy “gyűlöletet” (vagy mindkettőt) tartalmaz
sör -gyökér“sör”-t tartalmaz, de “gyökér”-t nem
#haikua”haiku” hashtaget tartalmazza
tőle:twitterapiez a felhasználó kűldte @twitterapi
neki:twitterapiennek a felhasználónak kűldte @twitterapi
hely:opentable:2a helyről az OpenTable ID 2 használatával
hely:247f43d441defc03a helyről a Twitteren ID 247f43d441defc03
@twitterapi@twitterapi megemlítése
szuperhős 2011-05-09 óta“szuperhős”-t tartalmaz, és a “2011-05-09” (év-hónap-nap) dátum óta küldte.
twitterapi eddig:2011-05-09“twitterapi”-t tartalmaz, és “2011-05-09” dátum előtt küldte
film-ijesztő 🙂”filmet” tartalmaz, de nem ”félelmetes”, és pozitív hozzáállású.
járat 🙁“járat”-ot tartalmazó és negatív hozzáállású.
forgalom ?“forgalom”-t tartalmaz és kérdést tesz fel.
vidám szűrő:links“vidám” szót és URL-t tartalmaz.
hírforrás: tweet_gomb“hírek”-et tartalmaz, és a Tweet gombra kattintva írta be

Előnyök

  • Kövesse nyomon a tweeteket és az üzeneteket valós időben
  • Mindent a jegyrendszeren keresztül lehet kezelni
  • Egy megoldás, amely olyan funkciókkal rendelkezik, amelyek kezelik a közösségi médiát

A Twitter integrálása a LiveAgentbe

A LiveAgent natív integrációt tartalmaz a Twitter-fiókokhoz. Egyszerűen lépjen be a LiveAgent fiókjába, nyissa meg a Konfigurációt és keresse meg a Twittert a bal oldali panelen vagy a főképernyőn.

Twitter a LiveAgent konfigurációs lehetőségeiben
Hol található a Twitter

A Twittert először engedélyezni kell. Ezt a narancssárga gombra kattintva teheti meg. A LiveAgent ezek után újraindul.

Twitter szakasz a Twitter engedélyezése gombbal
Kattintson a Twitter engedélyezésére

Ezután lépjen a Twitter-fiókokhoz. Ez a szakasz a Twitter alatt a bal panelen található. Itt adhatja hozzá Twitter-fiókjait. Kattintson a narancssárga gombra Twitter-fiók hozzáadása.

Twitter csatlakoztatása
Twitter-fiók hozzáadása

Egy új ablak jelenik meg. Jelentkezzen be Twitter-fiókjába, és adjon engedélyeket a LiveAgentnek az adatok kezeléséhez és hozzáférés biztosításához az ügyfélszolgálat szoftveréhez.

Jelentkezzen be a Twitter-ablakba a Twitter-fiók konfigurációjában
Jelentkezzen be a Twitterbe

A Twitter-fiókját összekapcsoltuk, és elérhetőnek kell látnia a szakaszban. Az utolsó lépés a jobb oldalon található ceruza ikonra kattintás.

Twitter-fiók hozzáadva a LiveAgenthez
A Twitter-fiókja

Az integráció befejezéséhez be kell jelölnie az Állapot jelölőnégyzetet. Ez lehetővé teszi a LiveAgent számára, hogy kezelje az Ön Tweetjeit, és jegyekké alakítsa azokat a Jegyrendszerében.

Jelölje be a státusz négyzetet a LiveAgent Twitter konfigurációjában
Jelölje be a négyzetet

Készen is van. Folytassa, és ellenőrizze a jegykezelő postaládáját. Látnia kell a tweetjeit és a követői válaszait.

Példa a Twitteren található tweetelésre
Tweet
A tweet a LiveAgentbe lett exportálva jegyként
Tweet a LiveAgentben

Most már nem kell váltogatnia az alkalmazások között, és az összes ügyfél-kommunikációt a LiveAgent postaládájából kezelheti. Adjon hozzá nyugodtan további fiókokat.

Hogyan integrálhatjuk a Twittert a LiveAgenttel a Zapieren keresztül

Ha szeretné, a Zapieren keresztül integrálhatja a Twittert a LiveAgenttel. A Zapier egy olyan szolgáltatás, amely segíthet két alkalmazás integrálásában. Az integráció egyszerű és néhány perc alatt elvégezhető.

Először is szüksége lesz egy Zapier-fiókra. Itt létrehozhat egyet. Ha végzett, lépjen a LiveAgent + Twitter integrációk oldalra.

LiveAgent és Twitter integrációs oldal a Zapieren
LiveAgent + Twitter

Görgessen lefelé az oldalon, amíg meg nem jelenik a Twitter + LiveAgent csatlakoztatása percek alatt szakasz. Itt választhat kiváltókat és műveleteket. Az egyik szoftver kiváltója aktiválja a második műveletet. Gondoljon tehát arra, hogy mit szeretne tenni az integrációval, és válasszon ki egy kiváltó tényezőt és cselekvést.

Ennek az útmutatónak a példájaként választottuk a Twitter-indítót, az Új követőt és a LiveAgent műveletet, amely hozzáadta az új ügyfelet. Ezt az integrációt használhatja a havi felhasználói adatok nyomon követésére, új kapcsolattartók beszerzésére a csapat postaládájában, értékesítési vagy marketing célú beszélgetésekhez.

Kattintson a kék gombra a folytatáshoz.

Kiválasztott Twitter-kiváltó és LiveAgent-akció a Zapieren
Twitter-kiváltó és LiveAgent-akció

Itt az ideje konfigurálni a kiváltót. Jelentkezzen be Twitter-fiókjába, és adja meg a Zapier számára az engedélyeket az adatok kezeléséhez.

Twitter-kiváltó beállítása az integrációs folyamatban
Twitter beállítása

Győződjön meg róla, hogy tesztelte-e a kiváltót, hogy működik-e. A Zapier ellenőrzi, hogy vannak-e követői és felhasználói a Twitter-fiókjában, és összegyűjti az adatokat.

Twitter kiváltó teszt a Zapier integrációs beállításaiban
Kiváltó teszt

A kiváltó sikeres tesztelése után folytassa a LiveAgent művelet konfigurálásával.

Itt ki kell töltenie néhány űrlapot. Az E-mail mezőben válassza ki az alábbi képen látható lehetőséget, vagy vegyen figyelembe más, az Ön számára jobban megfelelő lehetőségeket. Bármelyiket is választja, nem kell kitöltenie az e-mail címet az e-mail mezőben.

A LiveAgent művelet beállítása a twitter-integrációra a Zapieren
A LiveAgent művelet beállítása

Ha elkészült, végezzen egy utolsó tesztet az integrációval, és ellenőrizze, hogy működik-e.

A Twitter és a LiveAgent integrációjának sikeres tesztje a Zapieren
Sikeres integrációs teszt

Sikerült? Nagyszerű! Mostantól minden új Twitter-követő kontaktként el lesz mentve a LiveAgent jegyrendszerébe.

Példa egy Twitter-követőre
Twitter követő
Twitter-követő bekerült a LiveAgentbe követőként
Új kapcsolat a LiveAgentben

Nyugodtan térjen vissza a Zapier oldalra, és hozzon létre több integrációt különböző célokra.

FAQ

Mi a Twitter-integráció a LiveAgenten belül?

A Twitter integráció új jegyet hoz létre, valahányszor tweetben megemlítik. Ennek eredményeként mindig kapcsolatba léphet az ügyfelekkel és folyamatosan képben lehet egy felületről.   

 

 

Hogyan integrálja a Twittert a LiveAgenttel?

1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába

2. Kattintson a Konfigurációkra

3. Keresse meg a Twittert és a Twitter-fiókokat, és adjon hozzá Twitter-fiókot

4. Csatlakozás

5. Kattintson a Szerkesztésre és jelölje be az Állapot jelölőnégyzetet

Back to Integrations Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo