Twitter integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Twitter?
A Twitter egy mikroblog és közösségi oldal, amelyet milliók használnak világszerte. A felhasználók a Tweets nevű rövid üzeneteken keresztül lépnek kapcsolatba, ahol szöveget és különféle médiákat oszthatnak meg, hogy kapcsolatba léphessenek követőikkel. A Twittert a vállalatok és vállalkozások is használják termékeik népszerűsítésére, az ügyfelekkel való kommunikációra vagy támogatás biztosítására.
A Twitter kiváló eszköz lehet az ügyfélszolgálati csapat számára. Növelheti az ügyfelek elégedettségét, és ügynökei valós időben tudnak segítséget nyújtani, ahelyett, hogy csak e-maileket vagy telefonhívásokat kezelnének.
Hogyan használhatom?
A Twitter segítségével üzleti fiókot hozhat létre, és megoszthatja termékét vagy szolgáltatását. A Twitter hatékony ügyfélszolgálati csatornaként is használható, megfelelő szoftverrel és tudással. A Twitter és a LiveAgent összekapcsolása újabb módot kínál az ügyfelek elérésére és a vállalat nevének létrehozására.
A Twitter integrálása után a csapat postaládája figyelemmel kíséri a fiókjába érkező üzeneteket és tweeteket.
Most meghatározhatja saját lekérdezési listáját – figyelemmel kísérheti a Twitteren létrehozott tweeteket. Íme néhány példa arra, hogyan lehet konkrét tweeteket keresni és jegyekké alakítani őket:
Példa | Tweetek keresése… |
---|---|
twitter kereső | amely tartalmazza a “twitter”-t és a “keresés”-t. Ez az alapértelmezett operátor |
“happy hour” | amely tartalmazza a “happy hour” pontos kifejezést |
szeretet VAGY utálat | vagy “szeretetet” vagy “gyűlöletet” (vagy mindkettőt) tartalmaz |
sör -gyökér | “sör”-t tartalmaz, de “gyökér”-t nem |
#haiku | a”haiku” hashtaget tartalmazza |
tőle:twitterapi | ez a felhasználó kűldte @twitterapi |
neki:twitterapi | ennek a felhasználónak kűldte @twitterapi |
hely:opentable:2 | a helyről az OpenTable ID 2 használatával |
hely:247f43d441defc03 | a helyről a Twitteren ID 247f43d441defc03 |
@twitterapi | @twitterapi megemlítése |
szuperhős 2011-05-09 óta | “szuperhős”-t tartalmaz, és a “2011-05-09” (év-hónap-nap) dátum óta küldte. |
twitterapi eddig:2011-05-09 | “twitterapi”-t tartalmaz, és “2011-05-09” dátum előtt küldte |
film-ijesztő 🙂 | ”filmet” tartalmaz, de nem ”félelmetes”, és pozitív hozzáállású. |
járat 🙁 | “járat”-ot tartalmazó és negatív hozzáállású. |
forgalom ? | “forgalom”-t tartalmaz és kérdést tesz fel. |
vidám szűrő:links | “vidám” szót és URL-t tartalmaz. |
hírforrás: tweet_gomb | “hírek”-et tartalmaz, és a Tweet gombra kattintva írta be |
Előnyök
- Kövesse nyomon a tweeteket és az üzeneteket valós időben
- Mindent a jegyrendszeren keresztül lehet kezelni
- Egy megoldás, amely olyan funkciókkal rendelkezik, amelyek kezelik a közösségi médiát
A Twitter integrálása a LiveAgentbe
A LiveAgent natív integrációt tartalmaz a Twitter-fiókokhoz. Egyszerűen lépjen be a LiveAgent fiókjába, nyissa meg a Konfigurációt és keresse meg a Twittert a bal oldali panelen vagy a főképernyőn.
A Twittert először engedélyezni kell. Ezt a narancssárga gombra kattintva teheti meg. A LiveAgent ezek után újraindul.
Ezután lépjen a Twitter-fiókokhoz. Ez a szakasz a Twitter alatt a bal panelen található. Itt adhatja hozzá Twitter-fiókjait. Kattintson a narancssárga gombra Twitter-fiók hozzáadása.
Egy új ablak jelenik meg. Jelentkezzen be Twitter-fiókjába, és adjon engedélyeket a LiveAgentnek az adatok kezeléséhez és hozzáférés biztosításához az ügyfélszolgálat szoftveréhez.
A Twitter-fiókját összekapcsoltuk, és elérhetőnek kell látnia a szakaszban. Az utolsó lépés a jobb oldalon található ceruza ikonra kattintás.
Az integráció befejezéséhez be kell jelölnie az Állapot jelölőnégyzetet. Ez lehetővé teszi a LiveAgent számára, hogy kezelje az Ön Tweetjeit, és jegyekké alakítsa azokat a Jegyrendszerében.
Készen is van. Folytassa, és ellenőrizze a jegykezelő postaládáját. Látnia kell a tweetjeit és a követői válaszait.
Most már nem kell váltogatnia az alkalmazások között, és az összes ügyfél-kommunikációt a LiveAgent postaládájából kezelheti. Adjon hozzá nyugodtan további fiókokat.
Hogyan integrálhatjuk a Twittert a LiveAgenttel a Zapieren keresztül
Ha szeretné, a Zapieren keresztül integrálhatja a Twittert a LiveAgenttel. A Zapier egy olyan szolgáltatás, amely segíthet két alkalmazás integrálásában. Az integráció egyszerű és néhány perc alatt elvégezhető.
Először is szüksége lesz egy Zapier-fiókra. Itt létrehozhat egyet. Ha végzett, lépjen a LiveAgent + Twitter integrációk oldalra.
Görgessen lefelé az oldalon, amíg meg nem jelenik a Twitter + LiveAgent csatlakoztatása percek alatt szakasz. Itt választhat kiváltókat és műveleteket. Az egyik szoftver kiváltója aktiválja a második műveletet. Gondoljon tehát arra, hogy mit szeretne tenni az integrációval, és válasszon ki egy kiváltó tényezőt és cselekvést.
Ennek az útmutatónak a példájaként választottuk a Twitter-indítót, az Új követőt és a LiveAgent műveletet, amely hozzáadta az új ügyfelet. Ezt az integrációt használhatja a havi felhasználói adatok nyomon követésére, új kapcsolattartók beszerzésére a csapat postaládájában, értékesítési vagy marketing célú beszélgetésekhez.
Kattintson a kék gombra a folytatáshoz.
Itt az ideje konfigurálni a kiváltót. Jelentkezzen be Twitter-fiókjába, és adja meg a Zapier számára az engedélyeket az adatok kezeléséhez.
Győződjön meg róla, hogy tesztelte-e a kiváltót, hogy működik-e. A Zapier ellenőrzi, hogy vannak-e követői és felhasználói a Twitter-fiókjában, és összegyűjti az adatokat.
A kiváltó sikeres tesztelése után folytassa a LiveAgent művelet konfigurálásával.
Itt ki kell töltenie néhány űrlapot. Az E-mail mezőben válassza ki az alábbi képen látható lehetőséget, vagy vegyen figyelembe más, az Ön számára jobban megfelelő lehetőségeket. Bármelyiket is választja, nem kell kitöltenie az e-mail címet az e-mail mezőben.
Ha elkészült, végezzen egy utolsó tesztet az integrációval, és ellenőrizze, hogy működik-e.
Sikerült? Nagyszerű! Mostantól minden új Twitter-követő kontaktként el lesz mentve a LiveAgent jegyrendszerébe.
Nyugodtan térjen vissza a Zapier oldalra, és hozzon létre több integrációt különböző célokra.
Frequently Asked Questions
Mi a Twitter-integráció a LiveAgenten belül?
A Twitter integráció új jegyet hoz létre, valahányszor tweetben megemlítik. Ennek eredményeként mindig kapcsolatba léphet az ügyfelekkel és folyamatosan képben lehet egy felületről.
Hogyan integrálja a Twittert a LiveAgenttel?
1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába 2. Kattintson a Konfigurációkra 3. Keresse meg a Twittert és a Twitter-fiókokat, és adjon hozzá Twitter-fiókot 4. Csatlakozás 5. Kattintson a Szerkesztésre és jelölje be az Állapot jelölőnégyzetet
A Quality Unit LLC oldalán található a LiveAgent, amelynek használatához felhasználási feltételeket, biztonsági politikát és adatvédelmi irányelveket kell elfogadni. A szolgáltatás telepítése folyamatban, és az e-mailben elküldik a belépési adatokat. Az oldalt sütik segítségével működtetik, lehetőség van élő csevegésre és több időpontban is lehet demót és hívást foglalni. A kapcsolatfelvétel előtt el kell fogadni a sütiket.
A cikk összehasonlítja a különböző jegykezelő szoftvereket, és javasolja, hogy a felhasználók válasszák ki a legmegfelelőbb megoldást az igényeiknek megfelelően. A LiveAgent ideális megoldás az ügyfélszolgálatok számára, különösen azoknak, akik Google email fiókjukról futtatják a szolgáltatást. Az invitáló e-mailek vizuálisan vonzónak kell lenniük, és érdemes többször is elküldeni őket a következő héten. A LiveAgent hatékony eszköz az ügyfélszolgálattal való kommunikációhoz, javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát és növeli a vásárlói elégedettséget.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver számos eszközzel és funkcióval rendelkezik, beleértve az együttműködési eszközöket, ügyfélsiker-kezelőket és készség alapú továbbításokat. A vállalat díjakat és tanúsítványokat is nyert, és ingyenes próbaverziót és támogatást kínál. A LiveAgent lehetőséget biztosít arra, hogy az ügyfelek anyanyelvükön kapjanak segítséget, és kínál több mint 40 személyre szabható alkalmazásnyelvet. Az intuitív jegyrendszer segítségével könnyen megtekinthetők az összes ügyfél-interakciók, és több mint 179 help desk funkció és 40 integráció áll rendelkezésre.