Twitter

A Twitter egy közösségi média platform, amelyet gyakran mikroblog webhelynek is neveznek. A Twitter felhasználói kapcsolatba léphetnek egymással, és rövid üzeneteket is küldhetnek, más néven Tweetek, amelyek legfeljebb 280 karakter hosszúak.

A Twitter egy nagyszerű platform az információk gyors terjesztésére, az aktuális események lépést tartására, az új közönség elérésére, a visszajelzések keresésére, a vitákban való közreműködésre és az önkifejezésre.

Miért fontos a Twitter ügyfélszolgálata?

A Twitternek naponta több, mint 187 millió aktív felhasználója van világszerte. Ezen felhasználók közül sokan a Twitter segítségével osztják meg véleményüket a termékekről és vállalkozásokról, kérdéseket tesznek fel és visszajelzéseket adnak negatív és pozitív tapasztalatok megosztása révén.

Mivel a Twitter „mindig bekapcsolt” csatornának számít, az ügyfelek (mind a meglévő, mind a potenciális felhasználók) elvárják, hogy a platformon elismerjék, amikor megpróbálnak kapcsolatba lépni egy vállalkozással. Gyakran azok a vállalkozások, amelyek nem tudnak azonnal és az ügyfelek számára kielégítő módon reagálni, lemondhatnak az ügyfelekről.

Miért fontos a Twitter ügyfélszolgálata?

A Twitter természetéből adódóan ezek a negatív tapasztalatok és visszahatások futótűzként terjedhetnek úgy, hogy emberek ezrei megosztják. Ezért rendkívül fontos, hogy aktív legyen a Twitteren, amellett, hogy jól ismeri a proaktív ügyfélszolgálatot.

Hogyan tud azonnali ügyfélszolgálatot nyújtani a Twitteren?

Annak biztosítása érdekében, hogy értesítést kapjon minden egyes tweetről, amely érkezik, olyan speciális eszközt kell használnia, mint a LiveAgent.

Twitter integrációnk segítségével nyomon követheti márkáját és versenytársait. Azokra a Tweetekre és megjegyzésekre is válaszolhat, amelyek cselekvést igényelnek, mivel a rendszer értesíti Önt, és minden egyes, a nyomon követett kulcsszavakat, megjegyzéseket és említést tartalmazó tweetet jeggyé konvertálja.

Twitter-funkció-LiveAgent
Twitter jegy

Mit tehet az integrációval?

  • Kövesse nyomon a márkaemlítéseket és kulcsszavakat
    • Állítson be egyszerű keresési kifejezéseket, és figyelje és archiválja ezeket a kifejezéseket tartalmazó tweeteket az adatbázisában
    • Valós időben figyelemmel kísérheti az összes említést márkájáról
    • Valós idejű közösségi média-ellenőrzést végezhet a márkája felett
  • Csatlakoztasson több Twitter-fiókot
  • Válaszoljon egy helyről a tweetekre, megjegyzésekre és megemlítésekre
  • Könnyen kategorizálhatja és megkeresheti a Twitter-kommunikációját és az ügyfelek észrevételeit
  • Automatikusan rögzítse a nyilvános említéseket jegyként

Hogyan néz ki/hogyan működik ez a gyakorlatban?

Tegyük fel, hogy cégének a neve a „Helicompany”, Twitter-profilja pedig „@Helico”. Minden olyan tweet vagy retweet, amely megemlíti a vállalat oldalát (@Helico), automatikusan Jegyekké alakul.

Ezen kívül a LiveAgent nyomon követheti az egyéni kulcsszavakat vagy kulcsszókészleteket, és azokat jegyekké is átalakíthatja. Ebben az esetben minden olyan tweetet, amely tartalmazza a „helitársaság” kulcsszót, a rendszer nyomon követi, jeggyé alakítja, és az ügyfélszolgálati rendszerbe kerül.

Ha arra kíváncsi, hogy az ügyfelek képesek lesznek-e megmondani, hogy külső eszközt használ a tweeteikre és a megjegyzéseik megválaszolására, a válasz nemleges. Nézze meg a működését ebben a részletes videó bemutatóban.

A Twitter integrálása a LiveAgenthez

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe
  2. Keresse meg a Konfigurációt (fogaskerekű ikon a bal oldali menüsorban)

  3. Kattintson a Twitterre

  4. Kattintson a Twitter-fiókokra

  5. Kattintson a Twitter-fiók hozzáadására

Twitter csatlakoztatása
  1. Megjelenik egy előugró ablak. Jelentkezzen be a Twitter felhasználónevével és jelszavával, majd kattintson az Alkalmazás engedélyezése gombra.

A Twitter integrálása a LiveAgenthez - App - Uploads - 2021 - 03 - Authorize Twitter.png
  1. Miután a LiveAgent-fiókja összekapcsolódott a Twitterrel, kattintson a Szerkesztés gombra a fiók aktiválásához

A Twitter integrálása a LiveAgenthez
  1. A következő képernyőn jelölje be az “Állapot” jelölőnégyzetet

A Twitter integrálása a LiveAgenthez - App - Uploads - 2021 - 03 - Status Check Twitter.png
  1. Válassza ki a részleget, ahová a bejövő tweeteket, retweeteket, Twitter-megjegyzéseket és Twitter-megemlítéseket szeretné irányítani

  2. Kattintson az “Új lekérdezés hozzáadása” gombra, hogy meghatározza, kinek a retweetjeit szeretné jegyekké konvertálni. Hozzáadhat konkrét kulcsszavakat a Lekérdezés szakaszhoz annak meghatározásához, hogy mely kulcsszavakat kívánja nyomon követni (és ezt követően ezeket a kulcsszavakat tartalmazó tweeteket jegyekké alakíthatja)

  3. Kattintson a Mentés gombra

A Twitter integrálása a LiveAgenthez - App - Uploads - 2021 - 03 - Save Twitter.png

Hogyan profitálhat vállalkozása az integrációból?

Magasabb ügyfél-elégedettség és jobb márkahűség

Az ügyfelek kiszolgálásában a legfontosabb az ügyfelek elégedettségének fenntartása. Az integrációnk meglétével nem kell többé figyelnie a Twitter-fiókjait és a mobileszközöket. Könnyedén csatlakozhat a folyamatban lévő beszélgetésekhez, még akkor is, ha nincs kifejezetten megemlítve.

Ha részt vesz az ügyfelek által Önről, vagy versenytársairól folytatott beszélgetésekben, versenyelőnyt biztosít, és bemutatja, hogy érdekli és meghallgatja a mondanivalóikat.

Ezenkívül a Twitter archívumában tárolt összes korábbi Twitter-jegy segítségével könnyedén lenyűgözheti ügyfeleit a múltbeli kérdéseikkel, a vásárlás részleteivel és egyebekkel kapcsolatos ismereteivel. Ez pedig növeli a márkahűséget, a vásárló életének értékét és az ügyfelek elégedettségét.

Magasabb ügyfél-elégedettség és jobb márkahűség

Gyorsabb problémamegoldás

Manapság nem csak az számít, hogy nagyszerű a termék vagy az ár. Az ügyfelek személyre szabott, problémamentes támogatási tapasztalatokat és különösen gyors válaszokat szeretnének a kérdéseikre.

Ha ügyfelei elérik a Twitteren, de egy órán belül nem kapnak választ (az ügyfelek többsége azt várja, hogy a közzétételtől számított egy órán belül választ kapnak), akkor valószínűleg csalódottak lesznek és megosztják negatív tapasztalataikat az interneten.

Adja meg ügyfeleinek, amit akarnak és elvárnak a LiveAgent segítségével – személyre szabott, gyors, problémamentes támogatással. A LiveAgent help desk szoftver minden egyes alkalommal értesíti Önt, amikor új Twitter-jegyet kap, így könnyedén megkönnyíti a vásárlói kérdések megválaszolását.

Komornik Peter

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Komornik Peter, vezérigazgató
logo slido black

Jobb munkafolyamat-hatékonyság

A vásárlók kérdéseire a LiveAgent segítségével válaszolva javul az ügynökök hatékonysága. Miért?

  • Ügynökeinek nem kell folyamatosan figyelniük több fiókot és eszközt
  • Ügynökei figyelmét nem fogja elvonni a Twitter hírcsatorna
  • Ügynökei figyelmét nem fogja elvonni az egyre növekvő számú értesítés
  • Ügynökei egyszerre több üzleti fiókot is kezelhetnek

Erősebb márka jelenlét

Ha az ügyfelei végignézik a Twitterjét, akkor nagy valószínűséggel az Ön termékeit/szolgáltatásait kutatják. Miért ne nyerhetné meg őket azzal, hogy bemutatja, hogy minden vevői kérdésre időben és egy kis érzékkel válaszol?

Erősebb márka jelenlét - App - Uploads - 2021 - 03 - Companies Social Media Fails Twitter Funny Brand Tweets 30 570b7461addce  700.jpeg
Sainsbury ügyfélszolgálata a Twitteren

Jobb biztonság, kevesebb adatsértés

A Twitterre a LiveAgenten keresztül válaszolni biztonságosabb. Miért? A Twitter jegyeket egy megosztott univerzális postaládában tárolják, amelyhez minden támogatási ügynök hozzáférhet. Ez azt jelenti, hogy nem kell aggódnia ezek miatt:

  • A Twitter bejelentkezési adatok megosztása több alkalmazottal
  • Bejelentkezve marad nyilvános eszközökön
  • A Twitter-fiókjába bejelentkezett eszközök elvesztése

Versenyelőny

Annak ellenére, hogy a Twitter támogatása egyre népszerűbb, mégis sok olyan vállalkozás van, amely nem nyújtja azt. Nyerjen versenyelőnyt még ma azzal, hogy egyszerűen összekapcsolja Twitter-fiókját a LiveAgenttel.

Készen áll a Twitter-integráció kipróbálására?

Átvesszük Öntől a nehéz feladatokat, hogy Ön arra összpontosíthasson, hogy zökkenőmentes és megbízható támogatást nyújtson minden ügyfelének. Kezdje meg még ma ingyenes, 14 napos próbaverzióját . Nincs szükség bankkártyára hozzá.

Streamline your Instagram support today

Answer Instagram mentions and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Tudásbázis források a Twitterről

Tudjon meg többet a kulcsszókövetésről tudásbázisunk útmutatójában vagy integrációs oldalunkon.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Miért fontos a Twitter ügyfélszolgálata?

A Twitter ügyfélszolgálata azért fontos, mert a platformot mindig aktív csatornának tekintik. Az ügyfelek gyors válaszokat várnak a lekérdezésük elküldését követő egy órán belül, és ha nem kapnak választ, valószínűleg megosztják negatív tapasztalataikat az Ön vállalkozásával az interneten.

Mit csinál egy help desk Twitter integráció?

A Help Desk Twitter integrációja leegyszerűsíti az Ön fiókját megemlítő összes tweetet, említést, retweetet és megjegyzést a jegykezelési irányítópultján, és jegyekké alakítja azokat. Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy bizonyos kulcsszavakat figyeljenek.

Mi az a Twitter?

A Twitter egy mikroblog közösségi média hálózat, amelynek naponta több mint 187 millió aktív felhasználója van világszerte.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót