Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Twitter

A Twitter egy közösségi média platform, amelyet gyakran mikroblog webhelynek is neveznek. A Twitter felhasználói kapcsolatba léphetnek egymással, és rövid üzeneteket is küldhetnek, más néven Tweetek, amelyek legfeljebb 280 karakter hosszúak.

A Twitter egy nagyszerű platform az információk gyors terjesztésére, az aktuális események lépést tartására, az új közönség elérésére, a visszajelzések keresésére, a vitákban való közreműködésre és az önkifejezésre.

Miért fontos a Twitter ügyfélszolgálata?

A Twitternek naponta több, mint 187 millió aktív felhasználója van világszerte. Ezen felhasználók közül sokan a Twitter segítségével osztják meg véleményüket a termékekről és vállalkozásokról, kérdéseket tesznek fel és visszajelzéseket adnak negatív és pozitív tapasztalatok megosztása révén.

Mivel a Twitter „mindig bekapcsolt” csatornának számít, az ügyfelek (mind a meglévő, mind a potenciális felhasználók) elvárják, hogy a platformon elismerjék, amikor megpróbálnak kapcsolatba lépni egy vállalkozással. Gyakran azok a vállalkozások, amelyek nem tudnak azonnal és az ügyfelek számára kielégítő módon reagálni, lemondhatnak az ügyfelekről.

Twitter

A Twitter jellege miatt ezek a negatív tapasztalatok és a visszhang futótűzként terjedhet, amikor több ezer ember ugrik a posztra. Mint ilyen, rendkívül fontos, hogy jól használja a proaktív ügyfélszolgálatot.

Hogyan tud azonnali ügyfélszolgálatot nyújtani a Twitteren?

Annak biztosítása érdekében, hogy értesítést kapjon minden egyes tweetről, amely érkezik, olyan speciális eszközt kell használnia, mint a LiveAgent.

A Twitter integrációnk segítségével figyelemmel kísérheti márkáját és versenytársait. Időben válaszolhat a cselekvést igénylő tweetekre és megjegyzésekre is, mivel a rendszer értesíti Önt minden egyes Tweetről, amely tartalmazza a nyomon követett kulcsszavakat, megjegyzéseket és megemlítéseket, jegyekké alakítja.

Twitter-funkció-LiveAgent
Twitter jegy

Mit tehet az integrációval?

  • Kövesse nyomon a márkaemlítéseket és kulcsszavakat
    • Állítson be egyszerű keresési kifejezéseket, és figyelje és archiválja ezeket a kifejezéseket tartalmazó tweeteket az adatbázisában
    • Valós időben figyelemmel kísérheti az összes említést márkájáról
    • Valós idejű közösségi média-ellenőrzést végezhet a márkája felett
  • Csatlakoztasson több Twitter-fiókot
  • Válaszoljon egy helyről a tweetekre, megjegyzésekre és megemlítésekre
  • Könnyen kategorizálhatja és megkeresheti a Twitter-kommunikációját és az ügyfelek észrevételeit
  • Automatikusan rögzítse a nyilvános említéseket jegyként

Hogyan néz ki/hogyan működik ez a gyakorlatban?

Tegyük fel, hogy cégének a neve a „Helicompany”, Twitter-profilja pedig „@Helico”. Minden olyan tweet vagy retweet, amely megemlíti a vállalat oldalát (@Helico), automatikusan Jegyekké alakul.

Ezen felül a LiveAgent nyomon követheti az egyéni kulcsszavakat vagy kulcsszó készleteket, és átalakíthatja azokat Jegyekké is. Ebben az esetben minden olyan tweet, amely tartalmazza a „Helicompany” kulcsszót, nyomon követésre kerül, jegyekké alakul, és az ügyfélszolgálat rendszerébe kerül.

Ha arra kíváncsi, hogy az ügyfelek képesek lesznek-e megmondani, hogy külső eszközt használ a tweeteikre és a megjegyzéseik megválaszolására, a válasz nemleges. Nézze meg a működését ebben a részletes videó bemutatóban.

A Twitter integrálása a LiveAgenthez

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe
  2. Keresse meg a Konfigurációt (fogaskerekű ikon a bal oldali menüsorban)
  3. Kattintson a Twitterre
  4. Kattintson a Twitter-fiókokra
  5. Kattintson a Twitter-fiók hozzáadására
Twitter csatlakoztatása
  1. Megjelenik egy előugró ablak. Jelentkezzen be a Twitter felhasználónevével és jelszavával, majd kattintson az Alkalmazás engedélyezése gombra.
Twitter
  1. Miután a LiveAgent-fiókja összekapcsolódott a Twitterrel, kattintson a Szerkesztés gombra a fiók aktiválásához
Twitter
  1. A következő képernyőn jelölje be az “Állapot” jelölőnégyzetet
Twitter
  1. Válassza ki a részleget, ahová a bejövő tweeteket, retweeteket, Twitter-megjegyzéseket és Twitter-megemlítéseket szeretné irányítani
  2. Kattintson az “Új lekérdezés hozzáadása” gombra, hogy meghatározza, kinek a retweetjeit szeretné jegyekké konvertálni. Hozzáadhat konkrét kulcsszavakat a Lekérdezés szakaszhoz annak meghatározásához, hogy mely kulcsszavakat kívánja nyomon követni (és ezt követően ezeket a kulcsszavakat tartalmazó tweeteket jegyekké alakíthatja)
  3. Kattintson a Mentés gombra
Twitter

Hogyan profitálhat vállalkozása az integrációból?

Magasabb ügyfél-elégedettség és jobb márkahűség

Az ügyfelek kiszolgálásában a legfontosabb az ügyfelek elégedettségének fenntartása. Az integrációnk meglétével nem kell többé figyelnie a Twitter-fiókjait és a mobileszközöket. Könnyedén csatlakozhat a folyamatban lévő beszélgetésekhez, még akkor is, ha nincs kifejezetten megemlítve.

Ha részt vesz az ügyfelek által Önről, vagy versenytársairól folytatott beszélgetésekben, versenyelőnyt biztosít, és bemutatja, hogy érdekli és meghallgatja a mondanivalóikat.

Ezenkívül a Twitter archívumában tárolt összes korábbi Twitter-jegy segítségével könnyedén lenyűgözheti ügyfeleit a múltbeli kérdéseikkel, a vásárlás részleteivel és egyebekkel kapcsolatos ismereteivel. Ez pedig növeli a márkahűséget, a vásárló életének értékét és az ügyfelek elégedettségét.

Twitter

Gyorsabb problémamegoldás

Manapság nem csak az számít, hogy nagyszerű a termék vagy az ár. Az ügyfelek személyre szabott, problémamentes támogatási tapasztalatokat és különösen gyors válaszokat szeretnének a kérdéseikre.

Ha ügyfelei elérik a Twitteren, de egy órán belül nem kapnak választ (az ügyfelek többsége azt várja, hogy a közzétételtől számított egy órán belül választ kapnak), akkor valószínűleg csalódottak lesznek és megosztják negatív tapasztalataikat az interneten.

Adja meg ügyfeleinek, amit akarnak és elvárnak a LiveAgent segítségével – személyre szabott, gyors, problémamentes támogatással. A LiveAgent help desk szoftver minden egyes alkalommal értesíti Önt, amikor új Twitter-jegyet kap, így könnyedén megkönnyíti a vásárlói kérdések megválaszolását.

Komornik Peter

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Komornik Peter, vezérigazgató
logo slido black

Jobb munkafolyamat-hatékonyság

A vásárlók kérdéseire a LiveAgent segítségével válaszolva javul az ügynökök hatékonysága. Miért?

  • Ügynökeinek nem kell folyamatosan figyelniük több fiókot és eszközt
  • Ügynökei figyelmét nem fogja elvonni a Twitter hírcsatorna
  • Ügynökei figyelmét nem fogja elvonni az egyre növekvő számú értesítés
  • Ügynökei egyszerre több üzleti fiókot is kezelhetnek

Erősebb márka jelenlét

Ha az ügyfelei végignézik a Twitterjét, akkor nagy valószínűséggel az Ön termékeit/szolgáltatásait kutatják. Miért ne nyerhetné meg őket azzal, hogy bemutatja, hogy minden vevői kérdésre időben és egy kis érzékkel válaszol?

Twitter
Sainsbury ügyfélszolgálata a Twitteren

Jobb biztonság, kevesebb adatsértés

A Twitterre a LiveAgenten keresztül válaszolni biztonságosabb. Miért? A Twitter jegyeket egy megosztott univerzális postaládában tárolják, amelyhez minden támogatási ügynök hozzáférhet. Ez azt jelenti, hogy nem kell aggódnia ezek miatt:

  • A Twitter bejelentkezési adatok megosztása több alkalmazottal
  • Bejelentkezve marad nyilvános eszközökön
  • A Twitter-fiókjába bejelentkezett eszközök elvesztése

Versenyelőny

Annak ellenére, hogy a Twitter támogatása egyre népszerűbb, mégis sok olyan vállalkozás van, amely nem nyújtja azt. Nyerjen versenyelőnyt még ma azzal, hogy egyszerűen összekapcsolja Twitter-fiókját a LiveAgenttel.

Készen áll a Twitter-integráció kipróbálására?

Átvesszük Öntől a nehéz feladatokat, hogy Ön arra összpontosíthasson, hogy zökkenőmentes és megbízható támogatást nyújtson minden ügyfelének. Kezdje meg még ma ingyenes, 14 napos próbaverzióját . Nincs szükség bankkártyára hozzá.

Tudásbázis források a Twitterről

Tudjon meg többet a kulcsszavak követéséről a tudásbázis útmutatónkban, vagy az  integrációk oldalon.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az a Twitter?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A Twitter egy mikroblog közösségi média hálózat, amelynek napi több, mint 187 millió aktív felhasználója van világszerte.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért fontos a Twitter ügyfélszolgálata?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A Twitter ügyfélszolgálata azért fontos, mert a platformot mindig bekapcsolt csatornának tekintik. Az ügyfelek gyors válaszokra számítanak a kérdésük elküldésétől számított egy órán belül, és ha nem kapnak választ, akkor valószínűleg online megosztják negatív tapasztalataikat az Ön vállalkozásáról.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mit csinál a Twitter ügyfélszolgálat integrációja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A Twitter ügyfélszolgálati integrációja egyszerűsíti az összes tweetet, említést, retweetet és megjegyzést, amely megemlíti a fiókját a jegykezelő irányítópulton, és jegyekké alakítja őket. Ez lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy figyeljenek bizonyos kulcsszavakat.” } }] }

Streamline your Instagram support today

Answer Instagram mentions and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Free trial

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót