Instagram integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az az Instagram?
Az Instagram egy olyan közösségi média szoftver, amely fotók, képek és videók megosztására összpontosít. Az Instagram az egyik leggyakrabban használt közösségi média, és világszerte sok vállalatnak biztosít értékesítés útján keletkező profitot. Az Instagram egyre népszerűbb ügyfélszolgálati eszközként is.
Hogyan használhatja?
Kövesse nyomon az új Instagram-ügyfeleket és a fiókjában közzétett új tartalmakat az irányítópultról. Kezelje az ügyfeleket és kezdeményezzen velük párbeszédet a LiveAgentben.
Előnyök
- Kövesse nyomon Instagram-fiókját az irányítópultról
- Lépjen kapcsolatba az ügyfelekkel anélkül, hogy platfomot váltana
- Javítsa a munkafolyamatokat
Az Instagram integrálása a LiveAgenttel
A LiveAgent natív Instagram-integrációval rendelkezik. A beállításához kövesse az alábbi útmutatót, és adja hozzá az Instagram szolgáltatást az egyik ügyfélszolgálati eszközéhez.
Nyissa meg a LiveAgentet, és lépjen a Konfiguráció > Rendszer > Pluginok lehetőségre. Keresse meg az Instagramot a bővítmények listájában, és kattintson a jobb oldalon található Aktiválás kapcsolóra. A LiveAgent ezek után újraindul.
Az újraindítás után megtalálhatja a Facebook és az Instagram részt a bal oldali konfigurációs panelen. Kattintson a Facebook és Instagram alatti fiókrészre.
Az Instagram integráció együtt működik a Facebookkal. Ha nem rendelkezik Instagram-fiókkal a Facebook oldalához, akkor ezt megteheti a Facebook oldal beállításain, az alábbi képen látható módon.
Kattintson a tetején található narancssárga plusz gombra az Instagram- és a Facebook-fiók hozzáadásához.
Biztosítsa a szükséges engedélyeket a Facebook és az Instagram számára az adatok kezeléséhez. Ha Instagram oldala csatlakozik Facebook oldalához, akkor hozzáadható a Facebook oldalához.
Ez az, mostantól követheti kommentjeit és válaszolhat rájuk a LiveAgenten keresztül.
Hogyan integrálható az Instagram a LiveAgenthez a Zapieren keresztül
Az Instagram a Zapieren keresztül is integrálható. Ez egy olyan platform, amely különféle típusú integrációkat hoz létre két alkalmazás között. A folyamat nagyon egyszerű, és perceken belül befejezhető kódolási ismeretek nélkül.
Szüksége lesz egy Zapier-fiókra. Ha még nem rendelkezik vele, akkor ezen a linken létrehozhat egyet. Nyissa meg az Instagram + LiveAgent integrációs oldalát a Zapieren.
Görgessen lefelé, amíg meg nem jelenik a LiveAgent + Instagram csatlakoztatása percek alatt rész. Itt választhat eseményindítót és műveletet.
Most állítsa be az Instagram eseményindítót. Válassza ki Instagram-fiókját, és tesztelje az eseményindítót.
Most állítsa be a LiveAgent eseményindítót. Csakúgy, mint korábban, jelentkezzen be fiókjába, és folytassa. Ennek a résznek további mezők kitöltése lehet szükséges, attól függően, hogy milyen LiveAgent műveletet választott.
Végezzen el egy utolsó tesztet az integrációról, hogy ellenőrizze, működik-e.
Ellenőrizze a LiveAgentet. Ha a LiveAgent új bejegyzést talál az Instagram-fiókjában, akkor a jegykezelő rendszerében talál egy erről tájékoztató üzenetet.
Frequently Asked Questions
Mi az Instagram integráció a LiveAgenten belül?
A LiveAgent lehetővé teszi az Instagram és a LiveAgent összekapcsolását, hogy az ügyfélszolgálati csapat hatékonyan válaszoljon minden megemlítésre és megjegyzésre. Ennek eredményeként mindig nyomon követheti a közösségi média jelenlétét, és erős ügyfélkapcsolatokat alakíthat ki.
Milyen előnyei vannak az Instagram integrációjának?
- a továbbfejlesztett ügyfélszolgálati munkafolyamat - az a képesség, hogy kommunikáljon Instagram közönségével/ügyfeleivel egy univerzális postaládából
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver autóipar számára valós idejű válaszokat, személyre szabott támogatást és viselkedésfigyelést kínál. A szolgáltatások ár- és hatékonyság szempontjából kedvezőek, az ügyfelek elégedettek. A Quality Unit LLC weboldala használati feltételeket, biztonsági politikát és adatvédelmi irányelveket tartalmaz. Telefonos demót és támogatást is lehet kérni. A magas színvonalú ügyfélszolgálat előnyei közé tartozik az elégedett vásárlók és a márka népszerűsítése.
A cikk arról szól, hogy hogyan lehet hatékonyan használni a ManyChat nevű csevegőbot szolgáltatást marketing, értékesítés vagy ügyfélszolgálat automatizálására. A LiveAgent demóját, ára és alternatívái is bemutatásra kerülnek. Emellett javasolják az élő chat kényelmes és időtakarékos módját az ügyfelekkel történő kommunikációra. Ebben segíthetnek az AI-alapú chatbotok is. Az integráció zapier-en keresztül könnyen elvégezhető.