Jegyeltérítés

Mi az a jegyeltérítés?

A jegyeltérítés olyan kifejezés, amelyet akkor használunk, amikor a vállalat az Ügyfélportált vagy a Tudásbázist használja arra, hogy válaszokat adjon az ügyfeleknek, még akkor is, ha ügynökeik offline állapotban vannak. A tudásbázis tökéletes módja a jegyek mennyiségének csökkentésére – a leggyakoribb kérdésekre a GYIK részben vagy a vállalat által létrehozott bármely más kategóriában lehet választ adni.

A Tudásbázis teljesen testreszabható és a vállalat igényeihez igazítható.

Tudjon meg többet arról, hogy vállalatának milyen előnyei származhatnak az Ügyfélportálok és a Tudásbázis használatából.

Jegyeltérítés
Vissza a szójegyzékhez

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..