Mi az a jegyeltérítés?
A jegyeltérítés olyan kifejezés, amelyet akkor használunk, amikor a vállalat az Ügyfélportált vagy a Tudásbázist használja arra, hogy válaszokat adjon az ügyfeleknek, még akkor is, ha ügynökeik offline állapotban vannak. A tudásbázis tökéletes módja a jegyek mennyiségének csökkentésére – a leggyakoribb kérdésekre a GYIK részben vagy a vállalat által létrehozott bármely más kategóriában lehet választ adni.
A Tudásbázis teljesen testreszabható és a vállalat igényeihez igazítható.
Tudjon meg többet arról, hogy vállalatának milyen előnyei származhatnak az Ügyfélportálok és a Tudásbázis használatából.

Expert note
A jegyeltérítés hatékony módja a válaszadásnak, amikor ügynökeik offline állapotban vannak. A Tudásbázis testreszabható és csökkenti a jegyek mennyiségét, növelve az ügyfélélményt.

Élő chat induló vállalkozások és kisvállalkozások számára
Az élő chat lehetősége hatékony kommunikációt biztosít az ügyfelekkel, ami fontos az induló vagy kisvállalkozásoknak. A widget személyre szabható, és a vállalkozás által preferált nyelven jeleníthető meg. Az ügynökök proak
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver megoldásokat kínál a bejövő hívások és értékesítési képviselők kezelésére. Az ügyfél érdekképviselet és hívásközpont lezáró/szüneteltető kapcsolattartási sablonok szintén rendelkezésre állnak. A Help Desk ügynökök meghatározása és az értékelési gyűjtés a LiveAgent útmutatójában található. A vállalat blogja és akadémiája további információkat nyújtanak. Egy ingyenes próba elérhető a LiveAgent termékhez.
Új márka megemlítés email sablonok
Az új márka megemlítés email sablonok fontosak, hogy tájékoztassuk a klienseket a vállalat említéséről. Az ilyen pozitív hivatkozások növelik a márkafigyelmet és segítenek a bizalom építésében. Az email sablonoknak különböző típusai lehetnek, amelyek közül néhány az említést köszöni meg, mások pedig visszavezető linkeket kérnek a weboldalra. Ha a megemlítésben hibát találunk, akkor kérhetjük a szerzőt, hogy frissítse azt egy megfelelőbb linkkel vagy szöveggel. Javasolt email sablonok között szerepel az említésről szóló tájékoztatás, a visszavezető linkek kérése és a szöveg frissítése vagy javítása.
Vásárlói elégedettség értékelés
A neuromarketing a félelemkeltő marketingre építve arra ösztönzi az embereket, hogy ne maradjanak le semmiről. Az időkorlátos ajánlatok, készletszintek és a kihagyástól való félelem hatékony email marketing stratégiát eredményezhetnek. A vásárlói elégedettség fontos a márkák számára, mert segít a vásárlói lojalitás, növeli az ügyfél bázist és a közösség-bizalmasság építésében. A lojalitás programok hatékony eszközök lehetnek a fogyasztók megtartására, az értékesítések növelésére. Az emailek használata segíthet a lojalitás program tagság gondozásának, az ügyfélkapcsolatok javításának és az értékesítések növelésében. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver a bejövő hívások kezelése, egyéni státusz meghatározása és ügyfél űrlapok szolgáltatása mellett partnerprogramot, demó foglalási lehetőséget, hírlevélre feliratkozást és hasznos tartalmat biztosít az ügyfeleknek.