Mi az a Közösségi fórum?
A fórum az a hely, ahol ügyfelei és ügynökei találkozhatnak, hogy segítsenek egymásnak a problémák megoldásában. Minden fórumbejegyzés jeggyé válik. A fórum időt spórol az ügyfél képviselőknek. Az ügyfelek könnyedén segíthetnek egymásnak a kérdések megválaszolásával. A fórumok tele vannak tippekkel, trükkökkel, ötletekkel, megoldott problémákkal, kérdésekkel, és még sok minden mással. Minden ügyfélnek be kell jelentkeznie ahhoz, hogy válaszolhasson, vagy kérdést tehessen fel.
Építsen közösséget az ügyfelekkel a LiveAgentben, és hozza létre saját fórumát.
Expert note
A Közösségi fórum remek eszköz ügyfélközösségek kialakításához és az ügyfelek közötti támogatáshoz. A vállalatok növelhetik vevőik elégedettségét és hűségét, valamint kapnak értékes visszajelzéseket.

Az IVR (Interaktív Hangválasz) technológiája hatékonyabb ügyfélszolgálatot tesz lehetővé nagyobb vállalatok, szervezetek és kormányirodák esetében. Az élő videocsevegés személyesebbé teheti az ügyfélszolgálatot, és segíthet javítani az ügyfél-elégedettséget és a teljesítményt. A LiveAgent szoftver sok szolgáltatást kínál, beleértve a jegykezelést és a biztonsági funkciókat, és 14 napos ingyenes próbaverziót is kínál.
A webes csevegés előnyei közé tartozik a költségcsökkentés, a megnövekedett értékesítés és a vásárlói problémák gyors megértése. A LiveAgent kínál élő chat- és ügyfélszolgálati megoldásokat a témában, amelyek előnyt jelenthetnek az üzlet számára a versennyel szemben. A cikk további információkat is tartalmaz a szoftverrel kapcsolatban, beleértve az árazást és a funkciókat.
A cikk a LiveAgent fórum szoftvert ajánlja vállalatok számára, mivel testreszabható és lehetővé teszi a vizuális márkaépítést. Emellett lehetővé teszi a tartalmak nyomon követését, rögzítését és osztását, valamint számos funkcióval és skálázhatósággal rendelkezik. A fórum használatával a vállalatok kihasználhatják a közösségi média lehetőségeit és építhetnek egy önszolgálati platformot az ügyfelek számára.
Ez az ügyfeleknek hasznos lehet, mert tájékozódhatnak a termékekkel kapcsolatos témákról és tapasztalatokat oszthatnak meg másokkal. Anélkül, hogy segítséget kérnének az ügyfélszolgálattól, megoldásokat találhatnak a termékkel kapcsolatos problémákra. Az ügyfélközösségi fórum a vállalkozások számára is nyereséges lehet, mert kínált információk alapján fejleszthetik termékeiket és jobban megérthetik az ügyfelek igényeit. Azonban, lényeges figyelmet fordítani a tudásbázis optimalizálására és az ügyfelek beszélgetéseire is. A közösségi fórum biztosítása az ügyfelek számára lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy nyomon kövessék az ügyfelek véleményét és időben segítséget nyújtsanak, ha szükséges.