Mi az a Közösségi fórum?
A fórum az a hely, ahol ügyfelei és ügynökei találkozhatnak, hogy segítsenek egymásnak a problémák megoldásában. Minden fórumbejegyzés jeggyé válik. A fórum időt spórol az ügyfél képviselőknek. Az ügyfelek könnyedén segíthetnek egymásnak a kérdések megválaszolásával. A fórumok tele vannak tippekkel, trükkökkel, ötletekkel, megoldott problémákkal, kérdésekkel, és még sok minden mással. Minden ügyfélnek be kell jelentkeznie ahhoz, hogy válaszolhasson, vagy kérdést tehessen fel.
Építsen közösséget az ügyfelekkel a LiveAgentben, és hozza létre saját fórumát.
Az ügyfélszolgálat hatékonysága javítható a proaktív csevegési meghívókkal és a LiveAgent Demó által bemutatott árazási, funkcionális és integrációs lehetőségekkel. Az ingyenes fiók kipróbálásával ügyfelek elégedettsége növelhető, és a PRM rendszer bizalomépítő intézkedéseket kínál az ügyfélhűség növelésére.
Közösségi média támogató szoftver
Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.
Termékekkel/szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések megválaszolása
A LiveAgent ingyenes, használatra kész e-mail sablonokat készített minden vállalat vagy egyén számára, aki megválaszolta a termékkel/szolgáltatással kapcsolatos kérdéseket.
Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel
Testreszabás és gyorsaság növeli a vásárlói kapcsolatot. A LiveAgent-tel több platformon elérhető támogatást nyújthat, és beépített CRM segíti a testreszabott szolgáltatást. A vásárlói hűség és hatékonyság is mérhető.