Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Fórum

Mi az ügyfélfórum a LiveAgentben?/strong>

Az ügyfélfórum egy online hely, ahol az ügyfelek megvitathatják a vállalat termékeit, szolgáltatásait vagy preferenciáit. A LiveAgent egy összetett ügyfélszolgálati rendszer, amely fórum platformot tartalmaz, amely lehetővé teszi nyilvános vagy belső fórumok létrehozását.

Mi a fórum?

“A fórum egy olyan hely az interneten, ahol az emberek üzeneteket hagyhatnak, vagy egyidejűleg megvitathatnak bizonyos témákat más emberekkel.”

Milyen fórumokat hozhat létre a LiveAgentben?

A LiveAgent egy fórum szoftvert magában foglaló help desk megoldás, amely 2 fórum létrehozását teszi lehetővé; belső és nyilvános.

  • Belső

A belső fórum eléggé magától értetődő. Meghatározható ügynöki fórumként is, amelyet általában a munkahelyi gondolatok, információk és ötletek megosztására használnak. Lényegében ez egy gyors és hatékony módszer a belső kommunikációra. Az ügynöki fórumon folytatott belső munkabeszélgetések nagyszerű javaslatokat kínálnak további belső tudásbázis cikkekre is.

  • Nyilvános

Másrészt egy nyilvános fórumhoz mindenki hozzáférhet, beleértve az ügyfeleket is. Mint ilyen, gyakran ügyfélfórumnak hívják. A fórum lehetővé teszi számukra, hogy ötleteket, aggályokat és információkat osszanak meg egymással. Ennek eredményeként megoldhatják problémáikat anélkül, hogy kapcsolatba kellene lépniük az ügyfélszolgálati munkatársakkal. Emiatt a fórumok növelhetik az ügyfelek elégedettségét, valamint az ügynökök termelékenységét.

Összefoglalva: a nyilvános és a belső fórum közötti fő különbség az, hogy a nyilvános fórum tartalma mindenki számára elérhető. A fórum használatához azonban a felhasználóknak regisztrálniuk kell egy fiókot.

Fórum az ügyfélportálon

Hogyan működik a LiveAgent fórum szoftvere?

Függetlenül attól, hogy belső, vagy nyilvános fórumot hoz létre, mindegyik fórumot a vállalaton belül egy másik részleghez lehet hozzárendelni a közösségi fórum szoftverben.

Így amikor egy fórumon új kérdés vagy hozzászólás merül fel, a megfelelő részleg jegyet kap a LiveAgent belsejében, amelyre szükség esetén válaszolhatnak. Az ilyen típusú értesítések fogadásával ügynökei figyelemmel kísérhetik az ügyfélfórum megbeszéléseit, és szükség esetén beleszólhatnak.

Fórum
Példa nyilvános ügyfélfórumra
Ügyfél fórum jegy a LiveAgentben
Ügyfél fórum jegy a LiveAgentben

Hogyan hozhat létre egy alapfórumot a LiveAgent-ben?

1. lépés – Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába

Az első lépés, hogy jelentkezzen be a LiveAgent-fiókjába. Ha még nincs fiókja, használja nyugodtan  14 napos ingyenes próbaverziónkat.

2. lépés – Keresse meg az ügyfélportált

Mielőtt folytatná a fórum létrehozását, javasoljuk, hogy hozzon létre kategóriákat. A kategóriák lehetővé teszik a fórum tartalmának rendezését.

Új kategória létrehozásához kattintson a Tudásbázis -> Létrehozás gombra. Ezt követően megjelenik egy legördülő menü. Válasszon kategóriát és töltse ki a keresőmotor optimalizálásához a címet, a hozzáférést és a kulcsszavakat.

Például, ha úgy dönt, hogy belső fórumot készít az árképzésről, a kategória nevezhető Árképzési információnak. Így az árképzéssel kapcsolatos fórumbejegyzések rendezetten lesznek szervezve ebben a kategóriában. Vagy másrészt külön kategóriákat hozhat létre minden nyelvhez, ha márkája multinacionálisan működik.

3. lépés – Hozz létre fórumot

Keresse meg a Tudásbázis -> Fórum elemet, és kattintson a Létrehozás gombra. Válassza ki a kívánt kategóriát, és töltse ki az összes részletet.

Miután megvan a fórum, a Szerkesztés gombra kattintva (a jobb oldali kis ceruza) állíthatja be a “műveleteket”. A “műveletek” segítségével további információkat módosíthat/adhat hozzá. Például megváltoztathatja azt a részleget, amely felelős lesz a fórum-kérdések kezeléséért.

4. lépés – Témák hozzáadása

További specifikációk hozzáadásához keresse meg az Ügyfélportál -> Tudásbázis -> Fórum -> Kategória -> Új témakör létrehozását.

Témák hozzáadásával a fórum tartalma átlátható felépítésű.

Most már könnyedén nyomon követheti a témákat, ajánlásokat adhat és megoldhatja a kérdéseket.

Testreszabhatja a fórum szoftverét

A LiveAgentben egyszerűen testre szabhatja az egész ügyfélportáljának kialakítását, amely fórumot is tartalmaz. Például testre szabhatja a színeket a témákban, hozzáadhat fejlécet, láblécet, logót és címet.

További információkért olvassa el az Ügyfélportál útmutatóját.

Miért kéne a cégének ügyfélfórum?

1. Az ügyfelek segíthetik egymást

A fórum létrehozása lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy kölcsönhatásba lépjenek egymással és tapasztalataik alapján megoldásokat kínáljanak. Ennek köszönhetően képesek lesznek elhárítani problémáikat és megoldani őket az ügynök segítsége nélkül. Ennek eredményeként az ügynököknek több ideje marad más feladatokra koncentrálni. Sőt, ez egy nagyon kényelmes mód az ügyfelek számára, hogy megosszák gondolataikat, tapasztalataikat, tippjeiket és trükköiket a termékkel/szolgáltatással kapcsolatban.

2. Fokozott ügyfélhűség

Sok ügyfél szereti megosztani gondolatait az általuk használt termékekkel/szolgáltatásokkal kapcsolatban. Ha lehetővé teszi számukra, hogy megosszák tapasztalataikat vagy gondolataikat, az jobb köteléket teremt és erősíti az ügyfelek hűségét.

3. Közösséget hoz létre

Az ügyfélfórumok lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy szabadon és névtelenül osszák meg ötleteiket, gondolataikat és tippjeiket. Egy ilyen fórum létrehozhat egy online közösséget az iparág körében, amelyen az Ön vállalkozása működik. Ez egy barátságos helyet jelent, ahol nyomás nélkül lehet kérdéseket feltenni. Ezért erős közösséget hozhat létre a vállalkozása körül, ahol még a kezdők is szívesen látják gondolataikat.

4. Termék/szolgáltatás fejlesztési javaslatok

A LiveAgent fórumszoftvere új jegyet hoz létre, valahányszor új tevékenység/változás történik az üzenőfalon. Ezért az ügynökök mindig értesítést kapnak, és válaszolni tudnak az összes felmerülő sürgető kérdésre. Például a termékfejlesztési kérdések megválaszolása és ideiglenes alternatív megoldások biztosítása nagyszerű módja az ügyfélkapcsolatok megerősítésének és az üzleti tevékenység javításának.

Create a community with LiveAgent!

Want to improve customer engagement or provide a better way to share information internally? Easily create a forum inside LiveAgent and always stay notified.

14-day FREE TRIAL

Nem ismeri a LiveAgentet?

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely közösségi fórum szoftvereket is biztosít. A közösségi fórum szoftver lehetővé teszi, hogy vállalkozása ügynöki fórumot, valamint ügyfél fórumot hozzon létre az ügyfelek hűségének, az ügyfelek elégedettségének és az ügynökök teljesítményének javítása érdekében.

A LiveAgent azonban sokkal többet kínál, mint egy fórumszoftver. A LiveAgent ügyfélszolgálati rendszere lehetővé teszi, hogy az összes ügyfélkommunikációt egyetlen platformra csatlakoztassa, és hatékonyan válaszoljon a kérdésekre egyetlen felületről.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Fedezze fel a további főbb jellemzőket:

Don't have LiveAgent yet?

Try out LiveAgent for 14 days without a charge. No credit card information is needed. Test all the features and provide stellar customer service right now!

14-day FREE TRIAL

Tudásbázis-források

Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a fórum részletes útmutatóját.

Szeretne többet megtudni az előnyökről? Nézze meg az ügyfélközösségi fórum 5 fő előnyét.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az ügyfélfórum?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az ügyfélfórum egy online hely, ahol az ügyfelek megvitathatják a vállalat termékeit, szolgáltatásait vagy preferenciáit.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi a fórum célja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A fórum létrehozása lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy kapcsolatba lépjenek egymással és tapasztalataik alapján megoldásokat kínáljanak. Ennek köszönhetően képesek lesznek elhárítani problémáikat és megoldani őket az ügynök segítsége nélkül. Ennek eredményeként az ügynököknek több ideje marad más feladatokra koncentrálni. Sőt, ez egy nagyon kényelmes mód az ügyfelek számára, hogy megosszák gondolataikat, tapasztalataikat, tippjeiket és trükköiket a termékkel/szolgáltatással kapcsolatban.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan javíthatom a fórumomat?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A LiveAgent lehetővé teszi kategóriák és témák létrehozását az ügyfelek/ügynökök fórumának szervezett és világos struktúrájának létrehozásához.” } }] }

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót