Mi az ügyfélfórum a LiveAgentben?
Az ügyfélfórum egy online hely, ahol az ügyfelek megvitathatják a vállalat termékeit, szolgáltatásait vagy preferenciáit. A LiveAgent egy összetett ügyfélszolgálati rendszer, amely fórum platformot tartalmaz, amely lehetővé teszi nyilvános vagy belső fórumok létrehozását.
Mi a fórum?
A fórum egy online platform vagy közösség, ahol az egyének vitákat folytathatnak, kérdéseket tehetnek fel, véleményt oszthatnak meg, és információkat cserélhetnek különböző érdeklődésre számot tartó témákról. A felhasználók bejegyzéseket vagy szálakat hozhatnak létre, megjegyzésekkel és válaszokkal kapcsolatba léphetnek más tagokkal, és a fórumon belül számos témakörhöz és altémához férhetnek hozzá. Virtuális térként szolgál a hasonló gondolkodású egyének közötti nyitott kommunikációhoz és együttműködéshez.
Milyen fórumokat hozhat létre a LiveAgentben?
A LiveAgent egy fórum szoftvert magában foglaló help desk megoldás, amely 2 fórum létrehozását teszi lehetővé; belső és nyilvános.
- Belső
A belső fórum eléggé magától értetődő. Meghatározható ügynöki fórumként is, amelyet általában munkahelyi gondolatok, információk és ötletek megosztására használnak. Lényegében ez egy gyors és hatékony módja a belső kommunikációnak. Az ügynöki fórumon zajló belső munkamegbeszélések is remek javaslatokat adnak további belső tudásbáziscikkekhez.
- Nyilvános
Másrészt egy nyilvános fórumhoz mindenki hozzáférhet, beleértve az ügyfeleket is. Mint ilyen, gyakran hívják vásárlói fórumnak. A fórum lehetővé teszi számukra, hogy ötleteiket, aggályaikat és információkat osszák meg egymással. Ennek eredményeként meg tudják oldani problémáikat anélkül, hogy kapcsolatba kellene lépniük az ügyfélszolgálati ügynökökkel. Emiatt a fórumok növelhetik az ügyfelek elégedettségét, valamint az ügynökök termelékenységét.
Összefoglalva: a nyilvános és a belső fórum közötti fő különbség az, hogy a nyilvános fórum tartalma mindenki számára elérhető. A fórum használatához azonban a felhasználóknak regisztrálniuk kell egy fiókot.
Hogyan működik a LiveAgent fórum szoftvere?
Függetlenül attól, hogy belső, vagy nyilvános fórumot hoz létre, mindegyik fórumot a vállalaton belül egy másik részleghez lehet hozzárendelni a közösségi fórum szoftverben.
Így amikor egy fórumon új kérdés vagy hozzászólás merül fel, a megfelelő részleg jegyet kap a LiveAgent belsejében, amelyre szükség esetén válaszolhatnak. Az ilyen típusú értesítések fogadásával ügynökei figyelemmel kísérhetik az ügyfélfórum megbeszéléseit, és szükség esetén beleszólhatnak.
Hogyan hozhat létre egy alapfórumot a LiveAgent-ben?
1. lépés – Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába
Az első lépés, hogy jelentkezzen be a LiveAgent-fiókjába. Ha még nincs fiókja, használja nyugodtan 30 napos ingyenes próbaverziónkat.
2. lépés – Keresse meg az ügyfélportált
Mielőtt folytatná a fórum létrehozását, javasoljuk, hogy hozzon létre kategóriákat. A kategóriák lehetővé teszik a fórum tartalmának rendezését.
Új kategória létrehozásához kattintson a Tudásbázis -> Létrehozás gombra. Ezt követően megjelenik egy legördülő menü. Válasszon kategóriát és töltse ki a keresőmotor optimalizálásához a címet, a hozzáférést és a kulcsszavakat.
Például, ha úgy dönt, hogy belső fórumot készít az árképzésről, a kategória nevezhető Árképzési információnak. Így az árképzéssel kapcsolatos fórumbejegyzések rendezetten lesznek szervezve ebben a kategóriában. Vagy másrészt külön kategóriákat hozhat létre minden nyelvhez, ha márkája multinacionálisan működik.
3. lépés – Hozz létre fórumot
Keresse meg a Tudásbázis -> Fórum elemet, és kattintson a Létrehozás gombra. Válassza ki a kívánt kategóriát, és töltse ki az összes részletet.
Ha megvan a fórum, akkor a Szerkesztés gombra kattintva (jobb oldalon a kis ceruza) beállíthatja a “műveleteket”. A “műveletek” lehetőséget ad további információk módosítására/adására. Például megváltoztathatja azt az osztályt, amely a fórum megkereséseinek kezeléséért lesz felelős.
4. lépés – Témák hozzáadása
További specifikációk hozzáadásához keresse meg az Ügyfélportál -> Tudásbázis -> Fórum -> Kategória -> Új témakör létrehozását.
Témák hozzáadásával a fórum tartalma átlátható felépítésű.
Most már könnyedén nyomon követheti a témákat, ajánlásokat adhat és megoldhatja a kérdéseket.
Testreszabhatja a fórum szoftverét
A LiveAgentben egyszerűen testre szabhatja az egész ügyfélportáljának kialakítását, amely fórumot is tartalmaz. Például testre szabhatja a színeket a témákban, hozzáadhat fejlécet, láblécet, logót és címet.
További információkért olvassa el az Ügyfélportál útmutatóját.
Miért kéne a cégének ügyfélfórum?
1. Az ügyfelek segíthetik egymást
A fórum létrehozása lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy kölcsönhatásba lépjenek egymással és tapasztalataik alapján megoldásokat kínáljanak. Ennek köszönhetően képesek lesznek elhárítani problémáikat és megoldani őket az ügynök segítsége nélkül. Ennek eredményeként az ügynököknek több ideje marad más feladatokra koncentrálni. Sőt, ez egy nagyon kényelmes mód az ügyfelek számára, hogy megosszák gondolataikat, tapasztalataikat, tippjeiket és trükköiket a termékkel/szolgáltatással kapcsolatban.
2. Fokozott ügyfélhűség
Sok vásárló szereti megosztani gondolatait az általa használt termékekről/szolgáltatásokról. Ha lehetővé teszi számukra, hogy megosszák tapasztalataikat vagy gondolataikat, akkor úgy érzik, hogy meghallják őket, ami jobb kötődést teremt és erősíti az ügyfelek hűségét.
3. Közösséget hoz létre
Az ügyfélfórumok lehetővé teszik ügyfelei számára, hogy szabadon és névtelenül megosszák ötleteiket, gondolataikat és tippjeiket. Egy ilyen fórum online közösséget hozhat létre a vállalkozása által működtetett iparág körül. Ez egy barátságos hely, ahol nyomás nélkül tehet fel kérdéseket. Ezért erős közösséget hozhat létre vállalkozása körül, ahol még a kezdők is szívesen megoszthatják gondolataikat.
4. Termék/szolgáltatás fejlesztési javaslatok
A LiveAgent fórum szoftvere minden alkalommal új jegyet hoz létre, amikor új tevékenység/módosítás történik az üzenőfalon. Ezért az ügynökök mindig értesítést kapnak, és minden felmerülő sürgető problémát meg tudnak válaszolni. Például a termékfejlesztéssel kapcsolatos megkeresések megválaszolása és az ideiglenes alternatív megoldások nagyszerű módja az ügyfélkapcsolatok erősítésének és a vállalkozás fejlesztésének.
Create a community with LiveAgent!
Want to improve customer engagement or provide a better way to share information internally? Easily create a forum inside LiveAgent and always stay notified.
Nem ismeri a LiveAgentet?
A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely közösségi fórum szoftvereket is biztosít. A közösségi fórum szoftver lehetővé teszi, hogy vállalkozása ügynöki fórumot, valamint ügyfél fórumot hozzon létre az ügyfelek hűségének, az ügyfelek elégedettségének és az ügynökök teljesítményének javítása érdekében.
A LiveAgent azonban sokkal többet kínál, mint a fórum szoftver. A LiveAgent help desk rendszere lehetővé teszi, hogy az összes ügyfélkommunikációt egyetlen platformra kapcsolja, és hatékonyan válaszoljon a kérdésekre egyetlen felületről.
Fedezze fel a további főbb jellemzőket:
- Tudásbázis
- Belső Tudásbázis
- Több tudásbázis
- WYSIWYG cikkszerkesztő
- Mellékletek a cikkekben
- Visszajelzés & Javaslatok
- Keresés widgetek
Don't have LiveAgent yet?
Try out LiveAgent for 30 days without a charge. No credit card information is needed. Test all the features and provide stellar customer service right now!
Tudásbázis-források
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a fórum részletes útmutatóját.
Frequently Asked Questions
Mi az az ügyfélfórum?
Az ügyfélfórum egy online tér, ahol az ügyfelek megvitathatják a vállalat termékeit, szolgáltatásait vagy preferenciáit.
Hogyan javíthatom a fórumomat?
A LiveAgent lehetővé teszi kategóriák és témák létrehozását az ügyfél/ügynök fórum szervezett és világos struktúrájának létrehozásához.
Mi a célja egy fórumnak?
A fórum létrehozásával ügyfelei interakcióba léphetnek egymással, és tapasztalataik alapján megoldásokat kínálhatnak. Ennek köszönhetően az ügynök segítsége nélkül elháríthatják és megoldhatják problémáikat. Ennek eredményeként az ügynököknek több idejük lesz más feladatokra összpontosítani. Sőt, ez egy igazán kényelmes módja az ügyfeleknek, hogy megosszák gondolataikat, tapasztalataikat, tippjeit és trükkjeit a termékkel/szolgáltatással kapcsolatban.