Használja a GYIK szoftvert, hogy optimalizálhassa az ügyfél önkiszolgáló élményét

Az önkiszolgálás gyorsan növekvő számú fogyasztók számára válik az első választássá, amikor az ügyfélszolgálatról van szó. A kutatások azt mutatják, hogy 3 fogyasztó közül 2 inkább maga keresi a válaszokat, mintsem egy ügyfélszolgálati munkatárssal beszélgetne, így a GYIK lesz a leggyakrabban használt önkiszolgáló lehetőség.

A LiveAgent ügyfélszolgálatával és a GYIK szoftverrel lehetőséget adhat ügyfeleinek arra, hogy gyorsan, hatékonyan és kényelmesen megtalálják a saját maguk által keresett válaszokat.

kérdések

Mi az a GYIK szoftver?

Mikor több ügyfél keresi meg ügyfélszolgálati csapatát újra és újra ugyan azzal a kérdéssel, az elveszi az időt a többi ügytől és csökkenti produktivitásukat. A GYIK (gyakran ismételt kérdések) szoftver lehetőséget nyújt vállalatának arra, hogy megválaszolja az ügyfelektől termékeikkel vagy szolgáltatásaikkal kapcsolatban rendszeresen felmerülő kérdéseket, és csökkenti az ügyfélszolgálati munkacsoportok munkaterhelését. Általában egy összetettebb ügyféltámogatási platform részeként jön létre.

A GYIK miért egy hatékony eszköz ügyfélszolgálati stratégiájához

A GYIK szoftver több, mint egy módját kínálja a rendszerezésnek, tárolásnak, szervezete tudásának megmutatására az ügyfelek számára.

008 kérdés

Kapjon kevesebb ismétlődő kérdést

A GYIK egy hatékony kiegészítője az önkiszolgáló lehetőségnek mely segít csökkenteni az ismétlődő kérdések számát az ügyfelekről, ezzel biztosítva több időt támogatási csoportjának, és az igazán fontos esetekre koncentrálhassanak. 

értékelés

Növelje az ügyfél elégedettséget

Több mint 70%-a a fogyasztóknak előnyben részesíti ha saját maga kereshet választ kérdéseire a cég weboldalán ahelyett, hogy kapcsolatba kellene lépnie az ügyfélszolgálattal. A GYIK részleg lehetőséget biztosít nekik a válaszok gyors megtalálásában és növeli az elégedettséget. 

seo és web

Növelje az ügynökök produktivitását

A GYIK szoftver növelheti ügynöke hatékonyságát és teljesítményét. Építsen fel egy belső tudásbázist támogatási csapatnak és tartja a fontos információkat könnyen elérhetően egy helyen.

Biznisz oldalak

Állítsa be magát szakértőként

Egy átfogó tudásbázis GYIK-ekkel lehetőséget nyújt vállalkozását profi szintre emelni és képes lesz több vásárló bizalmát megnyerni azáltal, hogy egy megbízható forrást biztosít válaszokkal kérdéseikre.

Segítsen ügyfeleinek, hogy segíthessenek saját maguknak a LiveAgent GYIK- és tudásbázis szoftverével

Állítson be egy átfogó tudásbázist GYIK-ekkel 4 egyszerű lépésben, hogy gyorsan ismételt kérdésekre válaszolhasson egyszerűen és biztosítson 24/7 önkiszolgáló támogatást, engedje meg ügyfeleinek, hogy segítsenek saját maguknak. 

tudásbázis design a liveagenben

Hozzon létre tartalmat a WYSIWYG szerkesztővel

Az egyszerű de hatékony beépített WYSIWYG szerkesztővel könnyedén készíthet formázott tartalmat melyek cikkekbe és alkategóriákba sorolhatóak.  Adjon hozzá képeket és más vizuális eszközöket, hogy a tartalmat még lenyűgözőbbé és könnyebben megérthetővé tehesse.

Kiegészítő cikkek mellékletekkel

Tegye tudásbázisa tartalmát még hasznosabbá és értékesebbé letölthető mellékletek hozzáadásával melyet ügyfelei tárolhatnak számítógépeiken és bármikor hozzáférhetnek amikor szükség van rá. 

nő feltérképezi a fejlődést 3 poszteren
undraw group hangout 5gmq

Különböző tartalom az ügyfelek és ügynökök számára

Mikor kategóriákat hoz létre és cikkeket ad hozzá a tudásbázishoz és a GYIK-hez ki tudja választani, hogy mely tartalmak érhetőek el a nagynyilvánosság számára és melyek azok, melyek a belsőbb részlegre vonatkoznak és csak a támogatási csoportja számára hozzáférhető az ügynöki panelről. 

Több tudásbázis és GYIK beállítása

Állítson be bármennyi tudásbázist és GYIk-et a különböző közönségnek egyetlen LiveAgent fiókkal, mindnek lehet saját egyedi kinézete, beállításai és tartalma. Ez nagyon hasznos, pláne amikor több céget, terméket, szolgáltatást vagy márkát kezel. 

undraw notes1 cf55
megoldást keres

Engedélyezze a keresési modult intelligens javaslatokkal

Engedélyezze ügyfeleinek hogy megtalálják az információkat amiket keresnek gyorsan és egyszerűen a keresési widget segítségével mellyel automatikusan generálhat valós idejű ajánlásokat. A widget a bevitt kulcsszavak alapján javasol kapcsolódó tartalmat az Ön tudásbázisából.

Tegye a tudásbázist és a GYIK-et a márka részévé

Győződjön meg róla, hogy az önkiszolgálója egyezik a cége személyiségével. Könnyedén személyre szabható témákkal melyek a legjobban illeszkednek majd vállalkozásának kinézetével, logó, márka színek, fejléc és lábléc, egyedi CSS és még sok más. 

kinyit szín hozzáadása 19gv

Mi mást tud még a LiveAgent ajánlani?

A GYIK és a tudásbázis szoftver csak egy része a komplex többcsatornás megoldásunknak, mely össze van csomagolva több mint 180 lehetőséggel. Növelje átfogó ügyfélszolgálati stratégiáját és fokozza az ügyfél elégedettségét a LiveAgent által kínált fejlett funkciók segítségével.

liveagent irányítópult a monitoron

Hatékony jegykezelő rendszer

Élvezze a jegykezelési funkciók teljes skáláját, beleértve az intelligens jegyirányítást, az automatizálási szabályokat, az SLA-kat, a jegyfelelősség kezelését, a konzervált válaszokat, az ügynök együttműködési eszközeit, a robusztus jelentési funkciókat és még sok minden mást. Könnyedén kezelheti az összes többcsatornás ügyfélkommunikációt egyetlen helyről univerzális postaládánk segítségével.

Valós idejű élő chat

A fogyasztók 63%-a nagyobb valószínűséggel tér vissza olyan weboldalra, amely élő csevegést támogat. A LiveAgent élő csevegőeszköze mind a közös, mind a speciális funkciókat kínálja – a többféle csevegés terjesztési lehetőségtől, a proaktív csevegési meghívásoktól és az online látogatófigyeléstől kezdve a csevegési előzményekig, a belső csevegésig és a valós idejű gépelési nézetig.

gyors és minőségi ügyfélszolgálat élő chat útján
két személy videótelefonál

Hang- és videóhívások

Készítsen virtuális felhőalapú call centert, integrálódjon bármely VoIP szolgáltatóval, és fogadjon hívásokat vezetékes telefonokról vagy közvetlenül a webhelyéről (hang- és videohívásokat egyaránt) percenkénti külön díjak nélkül. Tervezzen bonyolult és személyre szabott IVR fákat, készítsen korlátlan hívásrögzítést és még sok minden mást!

Közösségi média támogatás

A LiveAgent simán integrálható a legtöbb közkedvelt közösségi média csatornához mint a Facebook, Twitter és Instagram. Kövessen összes közösségi média üzeneteit, hozzászólásait és márka említéseit, kezelje őket egyetlen irányítópultról anélkül, hogy több fiókot manuálisan kellene figyelnie, vagy meg kellene osztania a bejelentkezési adatokat.

forum

Önkiszolgáló oldal

A fogyasztók 90%-a elvárja, hogy a márkák online portált kínáljanak önkiszolgálás céljából. A tudásbázis és a GYIK mellett bővítheti önkiszolgáló képességeit egy közösségi fórummal, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy támogatási jegyeket nyújtsanak be és állapotukat figyelemmel kísérhessék közvetlenül az ügyfélportálon.

Válassza ki a megfelelő tervet és kapja meg a legjobb ár-érték arányt

A LiveAgent 4 különböző tervet kínál – szerződések nélkül és teljesen átlátható, korrekt árazással. Tudásbázissal és GYIK-sel ellátott önkiszolgáló képességeink minden fizetett tervbe beépülnek. Válassza ki a vállalkozása számára legmegfelelőbbet és emelje az ügyfélszolgálatot a következő szintre.

Package Name

Jegyek

Kisvállalkozások és Professzionális Marketingesek Számára

15 /hó
Package Name

Jegyek+Chat

Kisvállalkozások és Professzionális Marketingesek Számára

29 /hó

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei, BMW, Yamaha, O2 and Oxford Egyetem között? Jól tippelt… a LiveAgent!

Próbálja ki ingyenesen Nincs Szükség Bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.