Ingyenes próba

Használja a GYIK szoftvert és optimalizálja az ügyfél önkiszolgáló élményét

Az önkiszolgálás használata gyorsan növekszik a fogyasztók körében, amikor az ügyfélszolgálatról van szó. A kutatások azt mutatják, hogy 3 fogyasztó közül 2 inkább maga keresi a válaszokat, mintsem egy ügyfélszolgálati munkatárssal beszélgetne, így a GYIK lesz a leggyakrabban használt önkiszolgáló lehetőség.

A LiveAgent ügyfélszolgálatával és a GYIK szoftverrel lehetőséget adhat ügyfeleinek arra, hogy gyorsan, hatékonyan és kényelmesen megtalálják a saját maguk által keresett válaszokat.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
kérdések

Mi az a GYIK szoftver?

Mikor több ügyfél keresi meg ügyfélszolgálati csapatát újra és újra ugyanazzal a kérdéssel, az elveszi az időt a többi ügytől és csökkenti produktivitásukat. A GYIK (gyakran ismételt kérdések) szoftver lehetőséget nyújt vállalatának arra, hogy megválaszolja az ügyfelektől termékeikkel vagy szolgáltatásaikkal kapcsolatban rendszeresen felmerülő kérdéseket, és csökkenti az ügyfélszolgálati munkacsoportok munkaterhelését. Általában egy összetettebb ügyféltámogatási platform részeként jön létre.

A GYIK miért egy hatékony eszköz ügyfélszolgálati stratégiájához

A GYIK szoftver több, mint egy módját kínálja a rendszerezésnek, a tárolásnak, a szervezete tudásának megmutatására az ügyfelek számára. Ez mind az ügyfelek, mind az ügynökök számára előnyös. Itt van, miért:

008 kérdés

Kapjon kevesebb ismétlődő kérdést

A GYIK egy hatékony kiegészítője az önkiszolgáló lehetőségnek, mely segít csökkenteni az ismétlődő kérdések számát az ügyfelektől, ezzel biztosítva a több időt támogatási csoportjának, és hogy az igazán fontos esetekre koncentrálhassanak.

értékelés

Növelje az ügyfél-elégedettséget

Több, mint 70%-a a fogyasztóknak előnyben részesíti, ha saját maga kereshet választ kérdéseire a cég weboldalán ahelyett, hogy kapcsolatba kellene lépnie az ügyfélszolgálattal. A GYIK részleg lehetőséget biztosít nekik a válaszok gyors megtalálásában és növeli az elégedettséget.

seo és web

Növelje az ügynökök produktivitását

A GYIK szoftver növelheti ügynöke hatékonyságát és teljesítményét. Építsen fel egy belső tudásbázist támogatási csapatának és tartsa a fontos információkat könnyen elérhetően egy helyen.

Biznisz oldalak

Állítsa be magát szakértőként

Egy átfogó tudásbázis GYIK-ekkel lehetőséget nyújt vállalkozását profi szintre emelni és képes lesz több vásárló bizalmát megnyerni azáltal, hogy egy megbízható forrást biztosít válaszokkal kérdéseikre.

Segítsen ügyfeleinek, hogy segíthessenek saját maguknak a LiveAgent GYIK- és tudásbázis szoftverével

Állítson be egy átfogó tudásbázist GYIK-ekkel 4 egyszerű lépésben, hogy gyorsan ismételt kérdésekre válaszolhasson egyszerűen és biztosítson 24/7 önkiszolgáló támogatást, engedje meg ügyfeleinek, hogy segítsenek saját magukon.

tudásbázis dizájn a liveagenten

Hozzon létre tartalmat a WYSIWYG szerkesztővel

Az egyszerű, de hatékony beépített WYSIWYG szerkesztővel könnyedén készíthet formázott tartalmat, melyek cikkekbe és alkategóriákba sorolhatóak.  Adjon hozzá képeket és más vizuális eszközöket, hogy a tartalmat még lenyűgözőbbé és könnyebben megérthetővé tehesse.

Kiegészítő cikkek mellékletekkel

Tegye tudásbázisa tartalmát még hasznosabbá és értékesebbé letölthető mellékletek hozzáadásával melyet ügyfelei tárolhatnak számítógépeiken és bármikor hozzáférhetnek amikor szükség van rá.

nő folyamatot térképez fel 3 plakáton
kinyit csoportos megbeszlés 5gmq

Különböző tartalom az ügyfelek és ügynökök számára

Mikor kategóriákat hoz létre és cikkeket ad hozzá a tudásbázishoz és a GYIK-hez, ki tudja választani, hogy mely tartalmak érhetőek el a nyilvánosság számára és melyek azok, amelyek a belsőbb részlegre vonatkoznak és csak a támogatási csoportja számára hozzáférhető az ügynöki panelről.

Több tudásbázis és GYIK beállítása

Állítson be bármennyi tudásbázist és GYIK-et a különböző közönségnek egyetlen LiveAgent fiókkal, mindnek lehet saját egyedi kinézete, beállításai és tartalma. Ez nagyon hasznos, pláne amikor több céget, terméket, szolgáltatást vagy márkát kezel.

kinyit jegyzetek1 cf55
megoldást keres

Engedélyezze a keresési modult intelligens javaslatokkal

Engedélyezze ügyfeleinek, hogy megtalálják az információkat amiket keresnek gyorsan és egyszerűen a keresési widget segítségével, mellyel automatikusan generálhat valós idejű ajánlásokat. A widget a bevitt kulcsszavak alapján javasol kapcsolódó tartalmat az Ön tudásbázisából.

Tegye a tudásbázist és a GYIK-et a márka részévé

Győződjön meg arról, hogy az önkiszolgálója egyezik a cége személyiségével. Könnyedén személyre szabhatja tudásbázisát témákkal, amelyek a legjobban megfelelnek a vállalati arculatának, logó, márka színek, fejléc és lábléc, egyedi CSS és még sok más.

kinyit szín hozzáadása 19gv

Mi mást tud még a LiveAgent ajánlani?

A GYIK és a tudásbázis szoftver csak egy része a komplex többcsatornás megoldásunknak, mely össze van csomagolva több, mint 180 lehetőséggel. Növelje átfogó ügyfélszolgálati stratégiáját és fokozza az ügyfél-elégedettségét a magyar LiveAgent által kínált fejlett funkciók segítségével.

liveagent irányítópult monitoron

Hatékony jegykezelő rendszer

Élvezze a jegykezelési funkciók teljes skáláját, beleértve az intelligens jegyirányítást, az automatizálási szabályokat, az SLA-kat, a jegyfelelősség kezelését, a sablon válaszokat, az ügynök együttműködési eszközeit, a robusztus jelentési funkciókat és még sok minden mást. Könnyedén kezelheti az összes többcsatornás ügyfélkommunikációt egyetlen helyről univerzális postaládánk segítségével.

Valós idejű élő chat

A fogyasztók 63%-a nagyobb valószínűséggel tér vissza olyan weboldalra, amely élő csevegést támogat. A LiveAgent élő csevegőeszköze mind a közös, mind a speciális funkciókat kínálja – a többféle csevegés terjesztési lehetőségtől, a proaktív csevegési meghívásoktól és az online látogatófigyeléstől kezdve a csevegési előzményekig, a belső csevegésig és a valós idejű gépelési nézetig.

gyors és minőségi ügyfélszolgálat élő chat útján
két ember videohívást folytat

Hang- és videóhívások

Készítsen virtuális felhőalapú call centert, integrálódjon bármely VoIP szolgáltatóval, és fogadjon hívásokat vezetékes telefonokról vagy közvetlenül a webhelyéről (hang- és videohívásokat egyaránt) percenkénti külön díjak nélkül. Tervezzen bonyolult és személyre szabott IVR fákat, készítsen korlátlan hívásrögzítést és még sok minden mást!

Közösségi média támogatás

A LiveAgent simán integrálható a legtöbb közkedvelt közösségi média csatornához mint a Facebook, Twitter és Instagram. Kövesse nyomon az összes közösségi média üzeneteit, hozzászólásait és márka említéseit, kezelje őket egyetlen irányítópultról anélkül, hogy több fiókot manuálisan kellene figyelnie, vagy meg kellene osztania a bejelentkezési adatokat.

fórum

Önkiszolgáló oldal

A fogyasztók 90%-a elvárja, hogy a márkák online portált kínáljanak önkiszolgálás céljából. A tudásbázis és a GYIK mellett bővítheti önkiszolgáló képességeit egy közösségi fórummal, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy támogatási jegyeket nyújtsanak be és állapotukat figyelemmel kísérhessék közvetlenül az ügyfélportálon.

Válassza ki a megfelelő csomagot és kapja meg a legjobb ár-érték arányt

A LiveAgent 4 különböző csomagot kínál – szerződések nélkül és teljesen átlátható, korrekt árazással. Tudásbázissal és GYIK-kel ellátott önkiszolgáló képességeink minden fizetett csomagba beépülnek. Válassza ki a vállalkozása számára legmegfelelőbbet és emelje az ügyfélszolgálatot a következő szintre.

Díjcsomag Neve

Jegyek

Kisvállalkozások és Professzionális Marketingesek Számára

15 /hó
Díjcsomag Neve

Jegyek+Chat

Kisvállalkozások és Professzionális Marketingesek Számára

29 /hó

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki ingyenesen Nincs Szükség Bankkártyára

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..