Több tudásbázis

A több tudásbázis* lehetőséget nyújt korlátlan mennyiségű különálló ügyfélportál létrehozására, ahol mindegyik egyedi tervezéssel, beállításokkal és tartalommal rendelkezhet. Ez nagyon hasznos azoknak a vállalatoknak, amelyek meg akarják különböztetni ügyfélszolgálati portáljaikat, és követik márkaépítési irányelveiket.

Hogyan lehet beállítani a több tudásbázist

Az új, további tudásbázis-portálok létrehozásának első lépéséhez menjen a LiveAgent beállításaiba: Konfiguráció->Rendszer->Bővítmények  és a csúszkára kattintva kapcsolja be a funkciót. Győződjön meg arról, hogy a csúszka zöld – ez azt jelzi, hogy aktív. A második lépés egy további tudásbázis létrehozása. Miután az adminisztrációs panelen az “Ügyfélportál”-ra lép, ott megjelenik egy új gomb – “Létrehozás” néven. Ha rákattint, elindítja a folyamatot. A lehető legjobb áttekintés érdekében kövesse lépésenkénti útmutatónkat.

Minden tudásbázis azonos típusú elérhető tartalmat tartalmaz: cikkek, fórumok, visszajelző táblák, widgetek.

* Minden további tudásbázis early bird áron 19 €.

Tudásbázis-források

További részletek

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..