A több tudásbázis* lehetőséget nyújt korlátlan mennyiségű különálló ügyfélportál létrehozására, ahol mindegyik egyedi tervezéssel, beállításokkal és tartalommal rendelkezhet. Ez nagyon hasznos azoknak a vállalatoknak, amelyek meg akarják különböztetni ügyfélszolgálati portáljaikat, és követik márkaépítési irányelveiket.
Hogyan lehet beállítani a több tudásbázist
Az új, további tudásbázis-portálok létrehozásának első lépéséhez menjen a LiveAgent beállításaiba: Konfiguráció->Rendszer->Bővítmények és a csúszkára kattintva kapcsolja be a funkciót. Győződjön meg arról, hogy a csúszka zöld – ez azt jelzi, hogy aktív. A második lépés egy további tudásbázis létrehozása. Miután az adminisztrációs panelen az “Ügyfélportál”-ra lép, ott megjelenik egy új gomb – “Létrehozás” néven. Ha rákattint, elindítja a folyamatot. A lehető legjobb áttekintés érdekében kövesse lépésenkénti útmutatónkat.
Minden tudásbázis azonos típusú elérhető tartalmat tartalmaz: cikkek, fórumok, visszajelző táblák, widgetek.
*Minden további tudásbázis early bird áron 19 €.
Tudásbázis-források
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
A tudásbázis-cikkekhez könnyen csatolhatók fájlok. Lehetővé teszi az online közösségteremtést, hogy az ügyfelek segíthessenek egymásnak. A LiveAgent számos ügyfélszolgálati megoldást kínál, mint például a Help Desk, a Jegykezelő rendszer és az Élő Chat. Ingyenes csevegőszobát kínál weboldalak számára is.
Egy komplex megoldás különböző típusú vállalkozások számára
A LiveAgent a rendszer inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál, beleértve a gamifikációt is. A Quality Unit gondoskodik a biztonságról, és az ügyfélszolgálati jelentések készítését és az online látogatók nyomon követését is segíti. Foglaljon le egy demót a LiveAgent előnyeinek felfedezéséhez.