A több tudásbázis* lehetőséget nyújt korlátlan mennyiségű különálló ügyfélportál létrehozására, ahol mindegyik egyedi tervezéssel, beállításokkal és tartalommal rendelkezhet. Ez nagyon hasznos azoknak a vállalatoknak, amelyek meg akarják különböztetni ügyfélszolgálati portáljaikat, és követik márkaépítési irányelveiket.
Hogyan lehet beállítani a több tudásbázist
Győződjön meg arról, hogy a kapcsoló zöld színű – ez azt jelzi, hogy aktív. A második lépés egy további tudásbázis létrehozása. Miután az adminisztrációs panelen az „Ügyfélportálra” lép, megjelenik egy új gomb – „Létrehozás”. A rákattintás elindítja a folyamatot. Kövesse lépésenkénti útmutatónkat a lehető legjobb áttekintés érdekében.
Minden tudásbázis azonos típusú elérhető tartalmat tartalmaz: cikkek, visszajelző táblák, widgetek.
*Minden további tudásbázis early bird áron 19 €.
Tudásbázis-források
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.