Ha hozzáadja a Keresési Widgetet a webhelyéhez, akkor a látogatók közvetlenül az Ön webhelyéről kereshetnek cikkekben, fórumokon, és javaslat táblákon. Miközben ír a Kereső widgetbe, valós időben az megjeleníti a cikkekre vonatkozó javaslatokat.
Amint megjelennek a keresési eredmények, a látogatók rájuk kattinthatnak, és a megfelelő tartalom megjelenik az Ügyfél portálon. Több keresőmodulja is lehet, amelyek csak az Ügyfélportál egyes kategóriáiban keresnek.
Kereső widget-tervezés
Megadhatja:
- Cím szövege
- Keresőmezőre utaló szöveg
- Szegély színe
- Tartalom színe
Még nem találta meg a megfelelő stílust a kereső widgethez? Ne aggódjon, saját HTML-kód megírásával létrehozhat egyedi kódot is.
Reward your hardest-working agents
Turn on gamification and make customer service fun! Reward your best agents with fun badges and rewards. Try it today. No credit card required.
Tudásbázis-források
Megtekintett oldalak munkamenetenként
A GYIK oldalak és az élő csevegés népszerű támogató eszközök az ügyfél elégedettségének növelése és a támogatási ügynökök munkaterhelésének csökkentése érdekében. Az ügyfélportál lehetőséget nyújt az ügyfeleknek, hogy vállalati információkat gyűjtsenek és problémáikat megoldják. Az idővel naprakész tartalom létrehozása egyszerű lépésekkel lehetséges. LiveAgent demó, árazás, funkciók, integrációk, bemutatás és támogatás található a vállalati weboldalon. A népszerű Ügyfélszolgálati szoftverek közé tartoznak a VoIP telefonrendszerek, az önkiszolgáló szoftverek és az e-mail kezelő szoftverek. Vállalati információk, díjak és tanúsítványok, vásárlói vélemények és partneri lehetőségek is megtalálhatók a weboldalon.
A LiveAgent kontextuális súgót kínál, ami automatikusan javasol tudásbázis cikkeket a kulcsszavak alapján, ez javíthatja az ügyfélélményt és csökkentheti az új jegyek mennyiségét. A szoftver az összes ügyfél-interakciót összegyűjti és egy helyre rendezi, egyszerűsítve az ügyfélszolgálatot. A LiveAgent egy nagyszerű megoldás az ügyfelekkel való kommunikációhoz, és lehetőséget ad a tudásmenedzsmentre, jegykezelésre és az ügyfélkapcsolat-kezelésre.
A közösségi fórumok fontossága az ügyfélszolgálatban véleményezhető és megvitatható, és hatékony lehet az ügyfelek bevonásában és a termékfejlesztés ösztönzésében. A fórumok lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy megosszák tapasztalataikat és tippeket adjanak egymásnak, miközben az ügyfélszolgálat képviselői is időt takaríthatnak meg. Emellett a fórumok segítik a vállalkozásokat abban, hogy megtartsák az ügyfeleiket és jobban megértsék igényeiket.