A megfelelően illeszkedik az ügynökségi tevékenységhez

Teljesen méretezhető, adaptálható és testreszabható az Ön igényeihez.

  • ✓ Nincs beállítási dí
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Hitelkártya nem szükséges
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Used by
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

30%

Több bevételt generál

Hozzon létre emlékezetes vásárlói élményeket, amelyek növelik a bevételt.

97%

Az elégedettség javítása

Örvendeztesse meg ügyfeleit villámgyors válaszokkal.

16×

Növelje az ügyfelek értékét

Több értékesítést érhet el azáltal, hogy ügyfeleit hűségesnek tartja márkájához.

Business background

Ügyfélszolgálati szoftver ügynökségeknek

Fogja le ügyfelei figyelmét azáltal, hogy drasztikusan csökkenti operatív feladatait a LiveAgent segítségével, amely a legtöbbet értékelt #1 besorolású ügyfélszolgálat a KKV-ok számára 2019-ben. Maradjon közelebb az üzleti ügyfeleivel és segítsen fejlődésükben a LiveAgent-tel.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
Woman looking at her watch

Fejlődés problémák nélkül

Marketing, HR vagy webfejlesztő ügynökségek általában azok, akik a legelterjedtebbek az interneten. Ezért nagyon egyszerű kiszámítani a megtérülést az egyszerűsített ügyfélszolgálati szoftver megoldással. A LiveAgent-et az ügynökségek gyakran használják saját üzleti fejlesztésükre, így nagyon egyszerű és gyors válaszolni a pályázati kérelmekre. Ügyfeleik számára is használják, és tapasztalataink alapján elégedettek azzal, hogy a LiveAgent milyen gyorsan építhető be.

Tudjon meg többet

Használja ki az élő csevegést

Az élő csevegést gyakran csak a nagy megkereséssel rendelkező nagyvállalatok számára tekintették szükségesnek. Többé már nem. Azt a korszakot éljük, amikor mindenki azonnal válaszokat követel, és az élő chat szoftver bevezetése így teheti sikeressé cégét.

Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Egyesítse a kapcsolattartási pontokat

Emelje fel a kezét, aki szereti a Gmail-t. Húha, minden kéz fenn? Nos, csináljunk egy kis helyet az univerzális postafióknak a LiveAgent-től és fedezze fel az összpontosított hub erejét a kommunikációhoz. Minden fontossági sorrend alapján kerül besorolásra saját azonosítójuk segítségével és esetleges ügyfél adatokkal. Szóval, ki szereti az univerzális postafiókokat?

Tudjon meg többet

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Portás migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldások közül.

Hogyan fog az ügynöksége előnyben részesülni a LiveAgent-re váltásból?

Jobban organizált és mindig informált

Keep your universal inbox organized by automatically routing customer queries to appropriate departments and agents.

Megtakarított erőforrások

Save time and money by minimizing the number of tools you use to provide excellent customer service.

Megnövekedett ügyfél elégedettség

Ensure your customers are happy with your service by analyzing agent performance ratings on a regular basis.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Tartsa szemét több ügyfelen

A LiveAgent gyakran használt ügynökség vállalkozások által, hogy kezelni tudják ügyfeleiket a beépített osztályozó által és szeretik ezt a megoldást használni ügyfeleik számára is szintén. A többcsatornás megoldás megvalósítása segíti az ügyfeleket az interneten való szétszóródás csökkentését, ezáltal szem előtt tartva az ügyfelekkel és a potenciális ügyfelekkel folytatott összes kérést és beszélgetést.

Tudjon meg többet az osztályokról

Időt takaríthat meg ismétlődő feladatok elvégzésével

Nincs többé manuális munka és különálló kommunikációs csatornák melyek megnehezítik a csúcson maradást a kérésekkel és a napi adminisztrációkkal kapcsolatban. Akár a LiveAgent-et szeretné használni az ügyfelekkel való saját kommunikációhoz, akár az ügyfelek számára történő megvalósításhoz, megszabadul a szokásos operatív feladatok által okozott operatív túlterhelés problémájától. Oldja meg ezeket a problémákat az élő csevegéssel, ügyfélportálon, fórumokon vagy fejlett jegysorozatokkal ellátott komplex ügyfélszolgálati megoldás használatával.

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Növelje elérhetőségét

Képzelje el, hogy nagyobb elérhetőséget kínál kevesebb időráfordítással. Ez most lehetséges a LiveAgent bevezetésével az ügyfelek kezelésének folyamataiba. Optimalizálja a munkafolyamatot az univerzális postafiók erejének kihasználásával, több kommunikációs csatorna kombinálásával és fejlett automatizálások telepítésével. Az igazi többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver átlagosan 15 órával több időt spórol Önnek hetente, amelyet felhasználhat arra, hogy az új ügyfelekre és igényeikre összpontosítson.

The most affordable help desk solution

LiveAgent’s free plan offers free knowledge base amongst other features. With paid plan, you can get even more still for a reasonable price.

30 napos próbaverzió
Hitelkártya nem szükséges
és még sok más
9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

Save more with LiveAgent

Discover how to save more finances with our price calculator and choose the right help desk system for your customer support team.

Kapcsolódó cikkek ehhezÜgynökség
Email Sablonok - Break Up

Szétváló email sablonok

A marketing summary of the text in Hungarian.

A vásárlónak szánt köszönő e-maileket testreszabhatja és elmentheti egyenesen a LiveAgentben. A vevőket méltató e-mailek küldése soha nem volt még ilyen egyszerű!

Ügyfelet méltató, köszönő e-mail sablonok

Az ügyfélszolgáltatás kulcsfontosságú az ügyfélhűség és a vállalkozások sikeréhez. A közösségi médiaon keresztül történő ügyfélszolgálat fontos, mivel az ügyfelek várják a gyors választ és pozitív tapasztalatokkal rendelkeznek. A lojalitás programok hatékonyak lehetnek az ügyfelek megtartására és a fogyasztói költések növelésére. Ügyfélszolgálati mutatók mérése és fejlesztése, az ügynökképzés és az új technológiák bevezetése mind hozzájárulhatnak a vállalkozás sikeréhez.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

Válaszoljon szakszerűen és kedvesen a funkciókéréses e-mailekre, függetlenül attól, hogy milyen (jó vagy rossz) híreket küld el ügyfeleinek.

Funkciókérés válasz e-mail sablonok

A LiveAgent kínál hatékony megoldásokat az ügyfélszolgálat és a panaszkezelés területén. Többféle szoftvert, VoIP telefonrendszert, bejövő call center és e-mail kezelő szoftvert kínál. Az érdeklődők árajánlatot kérhetnek, részt vehetnek a partnerprogramban, a LiveAgent blogját, akadémiáját és webináriumait is böngészhetik. A cég lehetőséget kínál a demók igénylésére, részletes adatmigrációs és rendszerállapot jelentéseket is biztosít. Az ügyfelek a LiveAgent támogatási portálján keresztül megoldást találhatnak problémáikra. A LiveAgent számos díjat kapott ügyfélszolgálati kiválóságáért.

A Liveagent 2019 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. A nagyvállalkozások gyakran növelik a beruházások megtérülését a Liveagent általi valós idejű gépelési nézet funkcióval.

Ügyfélszolgálati szoftver nagyvállalatoknak

Engedélyezze a támogatási ügynökök számára proaktív csevegési meghívásokkal az ügyfelek elérését több eszközön. Üzleti ügyletek globálisan, kívánt nyelven. Támogatás szoftverek összehasonlítása, extra funkciók, és az azonnali üzenetküldő szolgáltatás. Hogyan profitál nagyvállalat a LiveAgent bevezetéséből? Vijjon el a LiveAgent Demóra!

Kérjen visszajelzést az ügyfelektől, mint pl. a pro, -a mi visszajelző e-mail sablonunk által. A mi 9 egyedi sablonunk a szolgálatára áll.

Visszajelző e-mail sablonok

A visszajelzések fontosak a helyes üzleti döntések meghozatalához és megmutatják, hogy mit gondolnak a vevők a termékekről/szolgáltatásokról. A visszajelző e-mailek segítenek a vevők elégedettségének és a funkcionalitás javításának biztosításában. Az ügyfelek ösztönzése és kuponok ajánlása segít a visszajelzések elérésében. Többféle visszajelzési e-mail sablon is használható a részvételhez ösztönzés érdekében.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x