Ügyfelet méltató, köszönő e-mail sablonok
Az ügyfélszolgáltatás kulcsfontosságú az ügyfélhűség és a vállalkozások sikeréhez. A közösségi médiaon keresztül történő ügyfélszolgálat fontos, mivel az ügyfelek várják a gyors választ és pozitív tapasztalatokkal rendelkeznek. A lojalitás programok hatékonyak lehetnek az ügyfelek megtartására és a fogyasztói költések növelésére. Ügyfélszolgálati mutatók mérése és fejlesztése, az ügynökképzés és az új technológiák bevezetése mind hozzájárulhatnak a vállalkozás sikeréhez.
Közösségi média támogató szoftver
Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.
Funkciókérés válasz e-mail sablonok
A LiveAgent kínál hatékony megoldásokat az ügyfélszolgálat és a panaszkezelés területén. Többféle szoftvert, VoIP telefonrendszert, bejövő call center és e-mail kezelő szoftvert kínál. Az érdeklődők árajánlatot kérhetnek, részt vehetnek a partnerprogramban, a LiveAgent blogját, akadémiáját és webináriumait is böngészhetik. A cég lehetőséget kínál a demók igénylésére, részletes adatmigrációs és rendszerállapot jelentéseket is biztosít. Az ügyfelek a LiveAgent támogatási portálján keresztül megoldást találhatnak problémáikra. A LiveAgent számos díjat kapott ügyfélszolgálati kiválóságáért.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.