Ügyfélszolgálati szoftver ügynökségeknek

Fogja le ügyfelei figyelmét azáltal, hogy drasztikusan csökkenti operatív feladatait a LiveAgent segítségével, amely a legtöbbet értékelt #1 besorolású ügyfélszolgálat a KKV-ok számára 2019-ben. Maradjon közelebb az üzleti ügyfeleivel és segítsen fejlődésükben a LiveAgent-tel.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
Woman looking at her watch

Fejlődés problémák nélkül

Marketing, HR vagy webfejlesztő ügynökségek általában azok, akik a legelterjedtebbek az interneten. Ezért nagyon egyszerű kiszámítani a megtérülést az egyszerűsített ügyfélszolgálati szoftver megoldással. A LiveAgent-et az ügynökségek gyakran használják saját üzleti fejlesztésükre, így nagyon egyszerű és gyors válaszolni a pályázati kérelmekre. Ügyfeleik számára is használják, és tapasztalataink alapján elégedettek azzal, hogy a LiveAgent milyen gyorsan építhető be.

Használja ki az élő chatet

Az élő csevegést gyakran csak a nagy megkereséssel rendelkező nagyvállalatok számára tekintették szükségesnek. Többé már nem. Azt a korszakot éljük, amikor mindenki azonnal válaszokat követel, és az élő chat szoftver bevezetése így teheti sikeressé cégét.

Tudjon meg többet
Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Egyesítse a kapcsolattartási pontokat

Emelje fel a kezét, aki szereti a Gmail-t. Húha, minden kéz fenn? Nos, csináljunk egy kis helyet az univerzális postafióknak a LiveAgent-től és fedezze fel az összpontosított hub erejét a kommunikációhoz. Minden fontossági sorrend alapján kerül besorolásra saját azonosítójuk segítségével és esetleges ügyfél adatokkal. Szóval, ki szereti az univerzális postafiókokat?

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Portás migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldások közül.

Hogyan fog az ügynöksége előnyben részesülni a LiveAgent-re váltásból?

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Jobban organizált és mindig informált

Stopwatch - icon

Megtakarított erőforrások

Increased customer satisfaction and loyalty

Megnövekedett ügyfél elégedettség

Support agent sitting in fron of the notebook

Kezeljen több kérést egyszerre

Woman in front of the desk with several light bulbs

Tartsa szemét több ügyfelen

A LiveAgent gyakran használt ügynökség vállalkozások által, hogy kezelni tudják ügyfeleiket a beépített osztályozó által és szeretik ezt a megoldást használni ügyfeleik számára is szintén. A többcsatornás megoldás megvalósítása segíti az ügyfeleket az interneten való szétszóródás csökkentését, ezáltal szem előtt tartva az ügyfelekkel és a potenciális ügyfelekkel folytatott összes kérést és beszélgetést.

Időt takaríthat meg ismétlődő feladatok elvégzésével

Nincs többé manuális munka és különálló kommunikációs csatornák melyek megnehezítik a csúcson maradást a kérésekkel és a napi adminisztrációkkal kapcsolatban. Akár a LiveAgent-et szeretné használni az ügyfelekkel való saját kommunikációhoz, akár az ügyfelek számára történő megvalósításhoz, megszabadul a szokásos operatív feladatok által okozott operatív túlterhelés problémájától. Oldja meg ezeket a problémákat az élő csevegéssel, ügyfélportálon, fórumokon vagy fejlett jegysorozatokkal ellátott komplex ügyfélszolgálati megoldás használatával.

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Növelje elérhetőségét

Képzelje el, hogy nagyobb elérhetőséget kínál kevesebb időráfordítással. Ez most lehetséges a LiveAgent bevezetésével az ügyfelek kezelésének folyamataiba. Optimalizálja a munkafolyamatot az univerzális postafiók erejének kihasználásával, több kommunikációs csatorna kombinálásával és fejlett automatizálások telepítésével. Az igazi többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver átlagosan 15 órával több időt spórol Önnek hetente, amelyet felhasználhat arra, hogy az új ügyfelekre és igényeikre összpontosítson.

A legmegfizethetőbb ügyfélszolgálati megoldás

A LiveAgent ingyenes terve a többi szolgáltatás mellett ingyenes tudásbázist kínál. Fizetős tervvel még többet kaphat elfogadható áron.

Díjcsomag neve

Jegyek

A legalkalmasabb a kisebb ügynökségek és vállalkozók számára

15 /hó
Díjcsomag neve

Jegyek+chat

KKV-k, professzionális marketingszakemberek és nagy ügynökségek számára

29 /hó

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki ingyenesen Nincs Szükség Bankkártyára
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezÜgynökség
Email Sablonok - Break Up

Szétváló email sablonok

A marketing summary of the text in Hungarian.

A vásárlónak szánt köszönő e-maileket testreszabhatja és elmentheti egyenesen a LiveAgentben. A vevőket méltató e-mailek küldése soha nem volt még ilyen egyszerű!

Ügyfelet méltató, köszönő e-mail sablonok

Az ügyfélszolgáltatás kulcsfontosságú az ügyfélhűség és a vállalkozások sikeréhez. A közösségi médiaon keresztül történő ügyfélszolgálat fontos, mivel az ügyfelek várják a gyors választ és pozitív tapasztalatokkal rendelkeznek. A lojalitás programok hatékonyak lehetnek az ügyfelek megtartására és a fogyasztói költések növelésére. Ügyfélszolgálati mutatók mérése és fejlesztése, az ügynökképzés és az új technológiák bevezetése mind hozzájárulhatnak a vállalkozás sikeréhez.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

Válaszoljon szakszerűen és kedvesen a funkciókéréses e-mailekre, függetlenül attól, hogy milyen (jó vagy rossz) híreket küld el ügyfeleinek.

Funkciókérés válasz e-mail sablonok

A LiveAgent kínál hatékony megoldásokat az ügyfélszolgálat és a panaszkezelés területén. Többféle szoftvert, VoIP telefonrendszert, bejövő call center és e-mail kezelő szoftvert kínál. Az érdeklődők árajánlatot kérhetnek, részt vehetnek a partnerprogramban, a LiveAgent blogját, akadémiáját és webináriumait is böngészhetik. A cég lehetőséget kínál a demók igénylésére, részletes adatmigrációs és rendszerállapot jelentéseket is biztosít. Az ügyfelek a LiveAgent támogatási portálján keresztül megoldást találhatnak problémáikra. A LiveAgent számos díjat kapott ügyfélszolgálati kiválóságáért.

A Liveagent 2019 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. A nagyvállalkozások gyakran növelik a beruházások megtérülését a Liveagent általi valós idejű gépelési nézet funkcióval.

Ügyfélszolgálati szoftver nagyvállalatoknak

Engedélyezze a támogatási ügynökök számára proaktív csevegési meghívásokkal az ügyfelek elérését több eszközön. Üzleti ügyletek globálisan, kívánt nyelven. Támogatás szoftverek összehasonlítása, extra funkciók, és az azonnali üzenetküldő szolgáltatás. Hogyan profitál nagyvállalat a LiveAgent bevezetéséből? Vijjon el a LiveAgent Demóra!

Kérjen visszajelzést az ügyfelektől, mint pl. a pro, -a mi visszajelző e-mail sablonunk által. A mi 9 egyedi sablonunk a szolgálatára áll.

Visszajelző e-mail sablonok

A visszajelzések fontosak a helyes üzleti döntések meghozatalához és megmutatják, hogy mit gondolnak a vevők a termékekről/szolgáltatásokról. A visszajelző e-mailek segítenek a vevők elégedettségének és a funkcionalitás javításának biztosításában. Az ügyfelek ösztönzése és kuponok ajánlása segít a visszajelzések elérésében. Többféle visszajelzési e-mail sablon is használható a részvételhez ösztönzés érdekében.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x