Ügyfélszolgálati szoftver ügynökségeknek

Fogja le ügyfelei figyelmét azáltal, hogy drasztikusan csökkenti operatív feladatait a LiveAgent segítségével, amely a legtöbbet értékelt #1 besorolású ügyfélszolgálat a KKV-ok számára 2019-ben. Maradjon közelebb az üzleti ügyfeleivel és segítsen fejlődésükben a LiveAgent-tel.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
Woman looking at her watch

Fejlődés problémák nélkül

Marketing, HR vagy webfejlesztő ügynökségek általában azok, akik a legelterjedtebbek az interneten. Ezért nagyon egyszerű kiszámítani a megtérülést az egyszerűsített ügyfélszolgálati szoftver megoldással. A LiveAgent-et az ügynökségek gyakran használják saját üzleti fejlesztésükre, így nagyon egyszerű és gyors válaszolni a pályázati kérelmekre. Ügyfeleik számára is használják, és tapasztalataink alapján elégedettek azzal, hogy a LiveAgent milyen gyorsan építhető be.

Használja ki az élő chatet

Az élő csevegést gyakran csak a nagy megkereséssel rendelkező nagyvállalatok számára tekintették szükségesnek. Többé már nem. Azt a korszakot éljük, amikor mindenki azonnal válaszokat követel, és az élő chat szoftver bevezetése így teheti sikeressé cégét.

Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Egyesítse a kapcsolattartási pontokat

Emelje fel a kezét, aki szereti a Gmail-t. Húha, minden kéz fenn? Nos, csináljunk egy kis helyet az univerzális postafióknak a LiveAgent-től és fedezze fel az összpontosított hub erejét a kommunikációhoz. Minden fontossági sorrend alapján kerül besorolásra saját azonosítójuk segítségével és esetleges ügyfél adatokkal. Szóval, ki szereti az univerzális postafiókokat?

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Portás migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldások közül.

Hogyan fog az ügynöksége előnyben részesülni a LiveAgent-re váltásból?

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Jobban organizált és mindig informált

Stopwatch - icon

Megtakarított erőforrások

Increased customer satisfaction and loyalty

Megnövekedett ügyfél elégedettség

Support agent sitting in fron of the notebook

Kezeljen több kérést egyszerre

Woman in front of the desk with several light bulbs

Tartsa szemét több ügyfelen

A LiveAgent gyakran használt ügynökség vállalkozások által, hogy kezelni tudják ügyfeleiket a beépített osztályozó által és szeretik ezt a megoldást használni ügyfeleik számára is szintén. A többcsatornás megoldás megvalósítása segíti az ügyfeleket az interneten való szétszóródás csökkentését, ezáltal szem előtt tartva az ügyfelekkel és a potenciális ügyfelekkel folytatott összes kérést és beszélgetést.

Időt takaríthat meg ismétlődő feladatok elvégzésével

Nincs többé manuális munka és különálló kommunikációs csatornák melyek megnehezítik a csúcson maradást a kérésekkel és a napi adminisztrációkkal kapcsolatban. Akár a LiveAgent-et szeretné használni az ügyfelekkel való saját kommunikációhoz, akár az ügyfelek számára történő megvalósításhoz, megszabadul a szokásos operatív feladatok által okozott operatív túlterhelés problémájától. Oldja meg ezeket a problémákat az élő csevegéssel, ügyfélportálon, fórumokon vagy fejlett jegysorozatokkal ellátott komplex ügyfélszolgálati megoldás használatával.

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Növelje elérhetőségét

Képzelje el, hogy nagyobb elérhetőséget kínál kevesebb időráfordítással. Ez most lehetséges a LiveAgent bevezetésével az ügyfelek kezelésének folyamataiba. Optimalizálja a munkafolyamatot az univerzális postafiók erejének kihasználásával, több kommunikációs csatorna kombinálásával és fejlett automatizálások telepítésével. Az igazi többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver átlagosan 15 órával több időt spórol Önnek hetente, amelyet felhasználhat arra, hogy az új ügyfelekre és igényeikre összpontosítson.

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

A legmegfizethetőbb ügyfélszolgálati megoldás

A LiveAgent ingyenes terve a többi szolgáltatás mellett ingyenes tudásbázist kínál. Fizetős tervvel még többet kaphat elfogadható áron.

Díjcsomag neve

Jegyek

A legalkalmasabb a kisebb ügynökségek és vállalkozók számára

15 /hó
Díjcsomag neve

Jegyek+chat

KKV-k, professzionális marketingszakemberek és nagy ügynökségek számára

29 /hó

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki ingyenesen Nincs Szükség Bankkártyára
Kapcsolódó cikkek ehhezÜgynökség

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót