Az élő chat a legnépszerűbb digitális ügyfélkommunikációs csatorna, ami rugalmas eszköz a webhelyen a proaktív értékesítéstől az ügyfélszolgálatig. Az élő csevegőszkriptek segítik az ügynököket a leggyakoribb élő csevegési forgatókönyvekben.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Számos kutatás bebizonyította, hogy az élő chat a legnépszerűbb digitális ügyfélkommunikációs csatornává vált és az is marad. Ez egyben az egyik legrugalmasabb eszköz, amelyet webhelyén különféle célokra használhat – az ügyfélszolgálattól kezdve a proaktív értékesítésig és marketingig. Az alábbi bevált példák a használatra kész élő csevegőszkriptekhez (sablon válaszok) a leggyakoribb élő csevegési forgatókönyvekhez segítik az ügynököket:
Csevegés megkezdése
Általános üdvözlés
Üdvözlet az ismétlődő látogatóknak
Egy ügyfél rossz céghez fordult
Proaktív csevegési meghívók
Visszatérő látogatók
Tétlen látogatók
Árazási/ fizetési oldal
Proaktív értékesítés
További információk kérése
Általános információk kérése
Megértése igazolása
Várakoztatásra tenni
A sorban
Csevegés közepette
Csevegés folytatása
Csevegés átirányítása
Panaszok kezelése
Elnézést kérni egy probléma miatt
Nem sikerült teljesíteni egy kérést
Csevegés összefoglalása
Megköszönni az ügyfélnek
Amikor a látogató nem reagál
Ready to try our live chat templates?
LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
A valós idejű chat megoldások hatékonyabb ügyfélszolgálatot biztosítanak és növelik az elégedettséget és vásárlói hűséget. A LiveAgent szoftver számos funkciót kínál, beleértve az AI-alapú chatbotokat és a valós idejű kommunikációt az ügyfélszolgálati képviselőkkel. Az élő chat továbbá csökkenti a jegyek számát és növeli az elkötelezettséget és az eladásokat. Az ügyfél számára érdemes letölteni a LiveAgent szoftvert és partnerként fellépni a vállalkozással.
Élő chat üzleti vállalkozások számára
Az élő csevegés fontos a vállalkozások számára, amelyek jobb ügyfélszolgálatot szeretnének nyújtani. Az ügynököket fel kell készíteni a csevegésre és figyelniük kell az ügyfelek preferenciáit. Az élő csevegés könnyen integrálható a webhelyekre, biztonsági funkciókkal rendelkezik a védett adatvédelem érdekében.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.