Élő chat sablonok

Számos kutatás bebizonyította, hogy az élő chat a legnépszerűbb digitális ügyfélkommunikációs csatornává vált és az is marad. Ez egyben az egyik legrugalmasabb eszköz, amelyet webhelyén különféle célokra használhat – az ügyfélszolgálattól kezdve a proaktív értékesítésig és marketingig. Az alábbi bevált példák a használatra kész élő csevegőszkriptekhez (sablon válaszok) a leggyakoribb élő csevegési forgatókönyvekhez segítik az ügynököket:

 

gyors minőségi ügyfélszolgálat élő chat révén
Élő chat
  • Gyorsabb válaszadás, amikor beszélget a látogatókkal és az ügyfelekkel;
  • Kerülje el ugyanazok az üzenetek újra és újra beírását, és növelje a hatékonyságot;
  • Több látogatóval egyidejűleg léphet kapcsolatba a szolgáltatásnyújtás veszélyeztetése nélkül;
  • A megfelelő hangnem fenntartása és következetes márkaüzenetek biztosítása;
  • Időben kínál ügyfélszolgálatot és javítja az ügyfelek elégedettségét;
  • Növelje a konverziókat azáltal, hogy proaktív módon célozza meg a potenciális felhasználókat egy adott webhely oldalán.

Csevegés megkezdése

Általános üdvözlés

 

Üdvözlet az ismétlődő látogatóknak

Egy ügyfél rossz céghez fordult

Proaktív csevegési meghívók

Visszatérő látogatók

Tétlen látogatók

Árazási/ fizetési oldal

Proaktív értékesítés

További információk kérése

Általános információk kérése

Megértése igazolása

Várakoztatásra tenni

 

A sorban

Csevegés közepette

 

Csevegés folytatása

Csevegés átirányítása

Panaszok kezelése

 

Elnézést kérni egy probléma miatt

Nem sikerült teljesíteni egy kérést

Csevegés összefoglalása

Megköszönni az ügyfélnek

Amikor a látogató nem reagál

Ready to try our live chat templates?

LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial

Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..