Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Élő chat sablonok

Számos kutatás bebizonyította, hogy az élő chat a legnépszerűbb digitális ügyfélkommunikációs csatornává vált és az is marad. Ez egyben az egyik legrugalmasabb eszköz, amelyet webhelyén különféle célokra használhat – az ügyfélszolgálattól kezdve a proaktív értékesítésig és marketingig. Az alábbi bevált példák a használatra kész élő csevegőszkriptekhez (sablon válaszok) a leggyakoribb élő csevegési forgatókönyvekhez segítik az ügynököket:

gyors minőségi ügyfélszolgálat élő chat révén
Élő chat
  • Gyorsabb válaszadás, amikor beszélget a látogatókkal és az ügyfelekkel;
  • Kerülje el ugyanazok az üzenetek újra és újra beírását, és növelje a hatékonyságot;
  • Több látogatóval egyidejűleg léphet kapcsolatba a szolgáltatásnyújtás veszélyeztetése nélkül;
  • A megfelelő hangnem fenntartása és következetes márkaüzenetek biztosítása;
  • Időben kínál ügyfélszolgálatot és javítja az ügyfelek elégedettségét;
  • Növelje a konverziókat azáltal, hogy proaktív módon célozza meg a potenciális felhasználókat egy adott webhely oldalán.

Csevegés megkezdése

Általános üdvözlés

 

Üdvözlet az ismétlődő látogatóknak

Egy ügyfél rossz céghez fordult

Proaktív csevegési meghívók

Visszatérő látogatók

Tétlen látogatók

Árazási/ fizetési oldal

Proaktív értékesítés

További információk kérése

Általános információk kérése

Megértése igazolása

Várakoztatásra tenni

A sorban

Csevegés közepette

Csevegés folytatása

Csevegés átirányítása

Panaszok kezelése

Elnézést kérni egy probléma miatt

Nem sikerült teljesíteni egy kérést

Csevegés összefoglalása

Megköszönni az ügyfélnek

Amikor a látogató nem reagál

Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen előnyökkel járnak az élő chat szkriptek?

Az Élő Chat szkripteknek számos előnyük van. Az élő chat szkriptek lehetővé teszik ügynökeinek gyorsabb reagálását, fenntartják a megfelelő nyelvhangot. Sőt, javítják az ügyfelek elégedettségét és növelik a konverziókat.

Miért érdemes élő chatet használni?

Számos kutatás bebizonyította, hogy az élő chat a legnépszerűbb digitális ügyfélkommunikációs csatornává vált és az is marad. Ez az egyik legrugalmasabb eszköz, amelyet a webhelyén különféle célokra használhat – az ügyfélszolgálattól kezdve a proaktív értékesítésig és marketingig.

Hogyan kell felelősséget vállalni egy hibáért?

A megbocsátás kérése a hibáért való felelősségvállalás egyszerű módja. Ráadásul ez a legjobb módja az ügyfelek bizalmának elnyerésére. Értékelni fogják az őszinteséget, és nagyobb valószínűséggel fognak újra üzletet kötni Önnel.

Ready to try our live chat templates?

LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen előnyökkel járnak az élő chat szkriptek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az Élő Chat szkripteknek számos előnyük van. Az élő chat szkriptek lehetővé teszik ügynökeinek gyorsabb reagálását, fenntartják a megfelelő nyelvhangot. Sőt, javítják az ügyfelek elégedettségét és növelik a konverziókat.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért érdemes élő chatet használni?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Számos kutatás bebizonyította, hogy az élő chat a legnépszerűbb digitális ügyfélkommunikációs csatornává vált és az is marad. Ez az egyik legrugalmasabb eszköz, amelyet a webhelyén különféle célokra használhat – az ügyfélszolgálattól kezdve a proaktív értékesítésig és marketingig.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan kell felelősséget vállalni egy hibáért?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A megbocsátás kérése a hibáért való felelősségvállalás egyszerű módja. Ráadásul ez a legjobb módja az ügyfelek bizalmának elnyerésére. Értékelni fogják az őszinteséget, és nagyobb valószínűséggel fognak újra üzletet kötni Önnel.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.