Az élő chat a legnépszerűbb digitális ügyfélkommunikációs csatorna, ami rugalmas eszköz a webhelyen a proaktív értékesítéstől az ügyfélszolgálatig. Az élő csevegőszkriptek segítik az ügynököket a leggyakoribb élő csevegési forgatókönyvekben.
Számos kutatás bebizonyította, hogy az élő chat a legnépszerűbb digitális ügyfélkommunikációs csatornává vált és az is marad. Ez egyben az egyik legrugalmasabb eszköz, amelyet webhelyén különféle célokra használhat – az ügyfélszolgálattól kezdve a proaktív értékesítésig és marketingig. Az alábbi bevált példák a használatra kész élő csevegőszkriptekhez (sablon válaszok) a leggyakoribb élő csevegési forgatókönyvekhez segítik az ügynököket:
Csevegés megkezdése
Általános üdvözlés
Üdvözlet az ismétlődő látogatóknak
Egy ügyfél rossz céghez fordult
Proaktív csevegési meghívók
Visszatérő látogatók
Tétlen látogatók
Árazási/ fizetési oldal
Proaktív értékesítés
További információk kérése
Általános információk kérése
Megértése igazolása
Várakoztatásra tenni
A sorban
Csevegés közepette
Csevegés folytatása
Csevegés átirányítása
Panaszok kezelése
Elnézést kérni egy probléma miatt
Nem sikerült teljesíteni egy kérést
Csevegés összefoglalása
Megköszönni az ügyfélnek
Amikor a látogató nem reagál
Ready to try our live chat templates?
LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Élő chat etikett az ügyfélszolgálathoz
Kövesse az udvarias beszélgetés chat protokolljait. Fedezze fel a megfelelő élő chat kommunikációs etikettet, és ismerje meg az ügyfélszolgálat szabályait.
Alapvető tudásbázis kommunikációs sablonok
A tudásbázisok és a GYIK közötti különbségek a felhasználói élmény, az információ architektúrája és a kereshetőség. A LiveAgent hatékony ügyfélszolgálati megoldást kínál, mely növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. A vállalat innovatív megoldásokat kínál az ügyfélportál, panaszkezelési és e-mail kezelő rendszerekben.
A proaktív chat megközelítés hatékonyabb lehet, mint a reaktív megoldások, így egyre több vállalkozás alkalmazza. Az időzített és személyre szabott megközelítés javítja a felhasználói élményt és növeli az elégedettséget. Fontos, hogy stratégiai és személyre szabott proaktív meghívókat küldjünk, melyek az oldal releváns oldalain jelennek meg. Az ügyfelek elégedettségét és a konverziós arányt növelheti, ha különböző szituációkhoz illeszkedő proaktív chat meghívásokat alkalmazunk, mint az első alkalommal, visszatérő vagy hezitáló látogatókhoz.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team