Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Korlátlan hívásrögzítés

Mik a korlátlan hívásrögzítések?

A korlátlan hívásfelvétel hatékony funkció, amely biztosítja, hogy az összes hívást biztonságosan tárolja a LiveAgent-fiókjában jogi, képzési vagy támogatási célokra. Nem számít, hogy melyik üzleti vagy ipari környezetből származik a vállalat; a hívásfelvételek bizonyítottan az egyik leghatékonyabb eszközök a kérdések megoldására, a biztonságra, és különböző esetekben a megfelelési igények kielégítésére.

A LiveAgent nem korlátozza Önt a fiókjában tárolt hívásfelvételek számában vagy azok hosszában. Létrehozhatja, tárolhatja és kezelheti a többcsatornás help desk szoftver segítségével.

Hívásfelvételek - előzmények

Kinek kedvez a korlátlan hívásfelvétel?

Mindenféle méretű és típusú vállalat a szabadúszóktól, jogi szakemberektől vagy egészségügyi asszisztensektől kezdve az FSA nagyvállalatokig élvezheti a korlátlan hívásfelvétel előnyeit és történetüket. Lehetőséget ad nekik arra, hogy a fiókjukban lévő hívásokat keressék meg, hallgassák meg vagy tölthessék le, még a teszt létrehozását is.

Pontosabban: a banki ágazat, a biztosító társaságok és a telekommunikációs társaságok profitálnak a legjobban a korlátlan hívásrögzítés megvalósításából, mivel ezt számos ország törvényben előírja.

Melyek a korlátlan hívásfelvétel fő részei?

Korlátlan tárhely

Az összes hívásfelvételt a LiveAgent-fiókjában tárolja a felvételek hosszának és mennyiségének korlátozása nélkül.

Nincs szükség hívásrögzítő szoftverre

A LiveAgenten keresztül kezelt összes hívás automatikusan rögzítésre és tárolásra kerül, függetlenül a harmadik fél alkalmazásától. Ez javítja az adatok biztonságát és bizalmas kezelését.

Könnyen tárolható és kereshető

Minden hívásrögzítést átalakítanak egy saját jegy-azonosítóval rendelkező szokásos jegyre. Ezenkívül a keresés javítása érdekében jegyzeteket fűzhet a jegyekhez.

Bárhonnan elérheti hangpostáját

A korlátlan hívásfelvételek tárolásának lehetősége mellett a LiveAgent az összes hangpostáját is tárolja. Tehát soha nem vesznek el hívások és szavak.

A korlátlan hívásrögzítés 3 előnye

Szerezze vissza a hiányzó részleteket

Néha az apró, mégis lényeges részletek elveszhetnek a hanghívás során. A LiveAgent segítségével visszatérhet a felvételhez, újra lejátszhatja és betarthatja azt az ígéretét, hogy kiváló ügyfélszolgálatot nyújt.

Fejlessze a meglévő termékeit

Ossza meg az adott hívásfelvételt az R&D vagy a termékmenedzsment csapatával. Így megtanulhatják, hogy az ügyfelek hogyan lépnek kapcsolatba a termékkel, így javítva a tapasztalataikat.

Hasznos coaching tagjai számára

Az új kollégák tanulhatnak az előző hívásokból az alap- és oktatási rendszer részeként. Ez a fajta visszajelzés lehetőséget ad nekik arra, hogy tanuljanak a korábbi tapasztalatokból.

Hívásfelvétel példa a jegy belsejében

Melyek a LiveAgent további előnyös telefonos szolgáltatásai?

Interaktív hangválasz (IVR)

Nem kell további harmadik féltől származó megoldásokra hagyatkozni, mivel pillanatok alatt létrehozhatja saját interaktív hangválasz fáját a LiveAgent-fiókjában. Határozza meg az ügyfelek által választott lehetőségeket, töltsön fel egy rövid zenei részletet vagy üdvözlő üzenetet, valamint a folytatásra vonatkozó utasításokat. Ezután irányítsa az ügyfeleket a megfelelő részleghez vagy egy adott ügynökhöz, és biztosítsa a csillagos ügyfélszolgálatot.

https://www.youtube.com/watch?v=Ydbuj55E8PU

Intelligens hívásirányítás

Az intelligens hívásirányítás vagy az automatizált híváselosztás (ACD) olyan folyamat, amely automatikusan elosztja a hívásokat egy adott részleghez vagy ügynöknek. Ez a folyamat a választott preferenciák halmazán alapul, például prioritás-hozzárendelés vagy véletlenszerű hozzárendelés.

A vállalkozások úgy szabályozhatják a bejövő hívások folyamatát, hogy beállítják az útválasztási időt, amely után a hívás átirányul egy másik ügynökhöz, vagy a maximális várakozási időt. Az ügyfelek azonban a lehető leghamarabb ügynökökhöz akarnak kapcsolódni. Tehát ajánlott a lehető legkevesebbet tartani a hívást.

Részt vett hívásátirányítás

A hívásátadás egy olyan hívásközpont-szolgáltatás, amely egy ügynökről a másikra továbbítja a hívást. A LiveAgent jelenleg támogatja a résztvevő, meleg hívásátirányításokat, amelyek gyorsak. Ennek eredményeként az ügyfelek és kollégák mindig tudják, mikor adják át a hívást más ügynököknek.

Sőt, tájékoztathatja az ügyfelet az ügynökváltásról, visszatarthatja őt, és hagyhatja, hogy munkatársa segítsen neki. Akár azt is megvalósíthatja, hogy az ügyfél a sorban várakozik, hogy elfogadhatóbbá váljon az átadás.

Test automatic call routing for free

Check out how automatic call distribution works in practice with our free 14-day trial. No credit card required.

Start free 14-day trial
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mik a korlátlan hívásfelvételek a LiveAgentben?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A korlátlan hívásfelvétel egy LiveAgent call center szoftver szolgáltatás, amely lehetővé teszi vállalkozásának, hogy különböző célokra rögzítse a hívásokat, például ügynök képzése, termék-/szolgáltatásfejlesztés, ügyfél-visszajelzés és még sok más.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen más call center szolgáltatásokkal rendelkezik a LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A LiveAgent call center olyan szolgáltatásokat tartalmaz, mint a videohívások, IVR, hívásátvitel, belső hívások, visszahívási funkció, hívásirányítás és egyebek.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan profitálhat vállalkozása a LiveAgent korlátlan hívásrögzítés funkciójából?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A korlátlan hívásfelvétel nagyszerű kiegészítő funkció biztonsági okokból, oktatási célokból és az üzleti fejlesztés érdekében. Ezért növelheti az ügyfelek elégedettségét, az ügyfelek megtartását és javíthatja az ügyfélélményt.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót