Mik a korlátlan hívásrögzítések?
A korlátlan hívásfelvétel hatékony funkció, amely biztosítja, hogy az összes hívást biztonságosan tárolja a LiveAgent-fiókjában jogi, képzési vagy támogatási célokra. Nem számít, hogy melyik üzleti vagy ipari környezetből származik a vállalat; a hívásfelvételek bizonyítottan az egyik leghatékonyabb eszközök a kérdések megoldására, a biztonságra, és különböző esetekben a megfelelési igények kielégítésére.
A LiveAgent nem korlátozza a fiókjában tárolt hívásfelvételek számát vagy hosszát. Létrehozhatja, tárolhatja és kezelheti őket az egyetlen többcsatornás help desk szoftverből.
Kinek kedvez a korlátlan hívásfelvétel?
Mindenféle méretű és típusú vállalat a szabadúszóktól, jogi szakemberektől vagy egészségügyi asszisztensektől kezdve az FSA nagyvállalatokig élvezheti a korlátlan hívásfelvétel előnyeit és történetüket. Lehetőséget ad nekik arra, hogy a fiókjukban lévő hívásokat keressék meg, hallgassák meg vagy tölthessék le, még a teszt létrehozását is.
Konkrétan a bankszektor, a biztosítótársaságok és a távközlési társaságok profitálnak a legtöbbet a korlátlan hívásrögzítés bevezetéséből, mivel ezt sok országban törvény írja elő.
Melyek a korlátlan hívásfelvétel fő részei?
Korlátlan tárhely
Az összes hívásfelvételt a LiveAgent-fiókjában tárolja a felvételek hosszának és mennyiségének korlátozása nélkül.
Nincs szükség hívásrögzítő szoftverre
A LiveAgenten keresztül kezelt összes hívás automatikusan rögzítésre és tárolásra kerül anélkül, hogy harmadik féltől származó alkalmazásra támaszkodna. Ez javítja adatai biztonságát és bizalmas kezelését.
Könnyen tárolható és kereshető
Minden hívásrögzítést átalakítanak egy saját jegy-azonosítóval rendelkező szokásos jegyre. Ezenkívül a keresés javítása érdekében jegyzeteket fűzhet a jegyekhez.
Bárhonnan elérheti hangpostáját
A korlátlan hívásfelvételek tárolásának lehetősége mellett a LiveAgent az összes hangpostáját is tárolja. Tehát soha nem vesznek el hívások és szavak.
A korlátlan hívásrögzítés 3 előnye
Szerezze vissza a hiányzó részleteket
Néha az apró, de lényeges részletek elveszhetnek a hanghívás során. A LiveAgent segítségével visszatérhet a felvételhez, újra lejátszhatja, és betarthatja ígéretét, hogy kiváló ügyfélszolgálatot fog nyújtani.
Fejlessze a meglévő termékeit
Ossza meg az adott hívásfelvételt az R&D vagy a termékmenedzsment csapatával. Így megtanulhatják, hogy az ügyfelek hogyan lépnek kapcsolatba a termékkel, így javítva a tapasztalataikat.
Hasznos coaching tagjai számára
Az új kollégák tanulhatnak az előző hívásokból az alap- és oktatási rendszer részeként. Ez a fajta visszajelzés lehetőséget ad nekik arra, hogy tanuljanak a korábbi tapasztalatokból.
Melyek a LiveAgent további előnyös telefonos szolgáltatásai?
Interaktív hangválasz (IVR)
Nem kell további, harmadik féltől származó megoldásokra hagyatkoznia, hiszen pillanatok alatt létrehozhatja saját interaktív hangválasz fáját a LiveAgent-fiókjában. Határozza meg az ügyfelek által választható lehetőségeket, töltsön fel egy rövid zenerészletet vagy üdvözlő üzenetet a további lépésekkel együtt. Ezután irányítsa az ügyfeleket a megfelelő részleghez vagy ügynökhöz, és biztosítson kiváló ügyfélszolgálatot.
Intelligens hívásirányítás
Az intelligens hívásirányítás vagy automatizált híváselosztás (ACD) olyan folyamat, amely automatikusan elosztja a hívásokat egy adott részleghez vagy ügynökhöz. Ez a folyamat a kiválasztott preferenciák halmazán alapul, mint például a prioritás hozzárendelés vagy véletlenszerű hozzárendelés.
A vállalkozások úgy szabályozhatják a bejövő hívások folyamatát, hogy beállítják az útválasztási időt, amely után a hívás átirányul egy másik ügynökhöz, vagy a maximális várakozási időt. Az ügyfelek azonban a lehető leghamarabb ügynökökhöz akarnak kapcsolódni. Tehát ajánlott a lehető legkevesebbet tartani a hívást.
Részt vett hívásátirányítás
A hívástovábbítás egy olyan call center funkció, amely átadja a hívást egyik ügynöktől a másikhoz. A LiveAgent jelenleg támogatja a jelenlévő, meleg hívástovábbítást, amely gyors. Ennek eredményeként ügyfelei és kollégái mindig tudni fogják, hogy mikor fogja átadni a hívást más ügynököknek.
Sőt, tájékoztathatja az ügyfelet az ügynökváltásról, visszatarthatja őt, és hagyhatja, hogy munkatársa segítsen neki. Akár azt is megvalósíthatja, hogy az ügyfél a sorban várakozik, hogy elfogadhatóbbá váljon az átadás.
Test automatic call routing for free
Check out how automatic call distribution works in practice with our free 30-day trial. No credit card required.
Frequently Asked Questions
Mik azok a korlátlan hívásfelvételek a LiveAgentben?
A korlátlan hívásrögzítés a LiveAgent call center szoftver funkciója, amely lehetővé teszi, hogy vállalkozása különféle célú hívásokat rögzítsen, például ügynökképzés, termék-/szolgáltatásfejlesztés, vásárlói visszajelzések stb.
Milyen egyéb call center funkciókkal rendelkezik a LiveAgent?
A LiveAgent call center olyan funkciókat tartalmaz, mint a videohívások, IVR, hívástovábbítás, belső hívások, visszahívási funkció, hívásirányítás és még sok más.
Hogyan profitálhat vállalkozása a LiveAgent korlátlan hívásrögzítési funkciójából?
A korlátlan számú hívásrögzítés egy nagyszerű kiegészítő biztonsági okokból, oktatási célokra és az üzleti élet fejlesztésére. Ezért növelheti a vevői elégedettséget, az ügyfelek megtartását és javíthatja a vásárlói élményt.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.