• Funkciók
  • IVR (Interaktív Automatikus Hangválasz)

IVR (Interaktív Automatikus Hangválasz)

Az IVR (Interaktív Automatikus Hangválasz) egy széles körben ismert ügyfélszolgálati funkció, ami csodákat tesz az ügyfélszolgálatával. Ha az ügynökei túl vannak terhelve, és az ügyfelek nem képesek őket elérni telefonon, vagy csak rendszerezettebbé szeretné tenni a dolgait, az IVR ágazatok segítenek ebben. Beállíthatja, személyre szabhatja őket, önnek csak ki kell találnia, hogy mi válik be Önnek a legjobban.

A LiveAgent széleskörű IVR online dizájner eszköz funkcióval rendelkezik, ahol mindenki megtervezheti a saját IVR ágazatait. (Még akkor is, ha semmilyen előzetes műszaki tapasztalata sincs.) Az interaktív automatikus hangválasz az Ön call center szoftverének megfelelő részlegébe vagy a megfelelő ügynökhöz irányítja a hívásokat. Más szóval egyenesen a megfelelő ügynökökhöz irányítja a hívó feleket.

 

IVR (Interaktív Automatikus Hangválasz)
IVR Interaktív Automatikus Hangválasz

A tipikus IVR ágazat az ügyfelet a kívánt részleghez irányítja, pl; a számlázási osztályra, ha az ügyfél megnyomja a megfelelő gombot a telefonján.

Online IVR Dizájner eszköz

Napi promót használ vagy egy gyors bejelentést szeretne tenni az üdvözlő üzenetében? Rögzítsen minden audió fájlt közvetlenül az Online IVR dizájner eszközben!

Az Online IVR dizájner eszköz lehetővé teszi, hogy megtervezze és megfogalmazza az IVR ágazatait közvetlenül a LiveAgent vázlataiból, pl; hangfelvétel tud készíteni és fel tud tölteni audió fájlokat az ágazatába.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.