• Funkciók
  • IVR (Interaktív Automatikus Hangválasz)

IVR (Interaktív Automatikus Hangválasz)

Mi az IVR?

Az IVR az interaktív hangválasz rövidítése. Az interaktív hangválasz egy automatizált telefonrendszer, amely kapcsolatba lép a hívó felekkel. Az IVR rendszer összegyűjti az információkat az interakció során, és megfelelő művelet végrehajtásával válaszol, például továbbítja a hívó felet a megfelelő ügynökhöz/osztályhoz, vagy visszahívást küld.

Hogyan működik az interaktív hangválasz?

Az Interactive Voice Response segítségével a hívásokat a megfelelő osztályokhoz vagy ügynökökhöz irányíthatja. Amikor egy ügyfél fel akarja venni a kapcsolatot a támogatási csapattal, előre rögzített hangutasításokat kap. Mindössze néhány hang- vagy billentyűparancsot kell megadniuk, és azonnal átirányítják őket a támogató csapat megfelelő részlegéhez.

Például egy tipikus IVR-fa a várt részlegre viszi az ügyfelet, például a számlázási osztályra, miután az ügyfél megnyomott egy adott számot a telefonján.

IVR fa - LiveAgent
IVR Interaktív Automatikus Hangválasz

Hogyan működik ez a LiveAgentben?

A LiveAgent átfogó IVR online tervezőeszközt tartalmaz, amellyel bárki megtervezheti IVR-fáit, még akkor is, ha nincs technikai tapasztalata. Nézze meg az alábbi videót, hogy további betekintést nyerjen.

Napi promóciót tart, vagy gyorsan be kell jelentenie valamit az üdvözlő üzenetbe?

Tippünk: Rögzítsen minden interaktív hangreakciós hangfájlt közvetlenül a LiveAgent IVR tervezőeszközével. Az eszköz segítségével a semmiből megtervezheti/írhatja az interaktív hangválaszfát, beleértve a hangfájlok rögzítését vagy feltöltését a fába.

Milyen funkciói vannak a LiveAgent IVR-nak?

  • Visszahívás funkció
  • Rögzítse saját interaktív hangüzeneteit
  • Töltsön fel előre rögzített üzeneteket
  • Hívás prioritás
  • Továbbítás a megfelelő osztályokhoz/ügynökökhöz
Interaktív hangválasz beállításai a LiveAgentben

Miért érdemes használni az IVR-t?

Az IVR egy jól ismert ügyfélszolgálati szolgáltatás, amely csodákra képes az ügyfélszolgálattal. Ha az ügynökei túlterheltek, az ügyfelek nem tudnak telefonon keresztül csatlakozni, vagy ha egyszerűen csak szervezettebbé szeretné tenni a dolgokat, az IVR fák meg tudják csinálni a trükköt. A LiveAgentben azonnal beállíthatja, testreszabhatja őket, és kitalálhatja, hogy mi a legmegfelelőbb az Ön számára.

Milyen előnyei vannak az IVR-nak?

  • Automatikus transzfer + korlátlan választási lehetőség
  • Növeli az első kapcsolatba lépéssel való megoldást
  • Növeli az ügyfelek elégedettségét
  • Pénzt és időt takarít meg az ügynökök számára

Record your own IVR messages

Create a professional remote call center complete with custom IVR menu messages. Record them today for free. No credit card required.

Interaktív hangválasz példa – Részlegek közötti transzferek

Tekintse meg az alábbi IVR fát két rendelkezésre álló részleg opcióval. Az ügyfelek választhatják az Értékesítési vagy a Műszaki Osztályt.

Üdvözöljük, elérte a [Vállalat neve]-t. Kérjük, válasszon a következő menüpontok közül:

Ha beszélni szeretne egy értékesítési képviselővel, nyomja meg az 1-es gombot.

Technikai támogatáshoz nyomja meg a 2-es gombot.

Ez megtakarítja az ügyfél és a cég képviselőjének idejét. Nincs szükség további transzferekre, ha az ügyfél azonnal eléri a megfelelő osztályt.

Ezenkívül minden egyes automatikus részlegátvitelhez (lejátszáshoz) egyéni hangot rögzíthet. Add hozzá a lejátszott zenét, mielőtt egy képviselő válaszolna a hívásra (online/lejátszás). Ha nincs elérhető ügynök, az ügyfél hangpostaüzenetet is hagyhat (offline/hangposta).

start:
  - choice:
      1:
        name: Sales department
        play: http://www.example.com/sound-sales.mp3
        do:
            - transfer:
              to: salesDep
              if:
                online:
                  - play: http://www.example.com/welcome.mp3
                  - ring
                offline:
                  - play: http://www.example.com/voicemail.mp3
                  - voicemail
      2:
        name: Technical department
        play: http://www.example.com/welcome.mp3
        do:
            - transfer:
              to: techDep
              if:
                online:
                  - ring
                offline:
                  - play: http://www.example.com/voicemail.mp3
                  - voicemail

Egy professzionális interaktív hangválasz üzenet létrehozása elsőre ijesztő feladatnak tűnhet. Ne aggódjon; ingyenes, testreszabható IVR szkripteket hoztunk létre, hogy vállalkozása azonnal elinduljon.

Tudásbázis források

Tanulja meg, hogyan;

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Tudásbázis források
USC logo

Frequently asked questions

Hogyan működik az IVR?

Az Interactive Voice Response segítségével a call center szoftverében a hívásokat a megfelelő részlegekhez vagy ügynökökhöz irányíthatja. Más szóval, lehetővé teszi a hívó ügyfelei számára, hogy közvetlenül a megfelelő ügynökökhöz jussanak. Például egy tipikus IVR-fa a várt részlegre viszi az ügyfelet, például a számlázási osztályra, miután az ügyfél megnyom egy adott számot a telefonján.

Milyen funkciói vannak a LiveAgent IVR-nek?

A LiveAgent IVR funkciói közé tartozik a visszahívás funkció, a hívások prioritása, az IVR-üzenetek rögzítésének képessége, az előre rögzített üzenetek feltöltése és a hívások megfelelő részlegekhez/ügynökökhöz való irányítása.

Milyen előnyei vannak az IVR-nek?

Az IVR előnyei közé tartozik az automatikus átvitel, a korlátlan választási lehetőség, a megnövelt első kapcsolatfelvételi megoldás, az ügyfelek elégedettsége és a továbbfejlesztett ügynöki munkafolyamat.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót