Mi az IVR?
Az IVR az interaktív hangválasz rövidítése. Az interaktív hangválasz egy automatizált telefonrendszer, amely kapcsolatba lép a hívó felekkel. Az IVR rendszer összegyűjti az információkat az interakció során, és megfelelő művelet végrehajtásával válaszol, például továbbítja a hívó felet a megfelelő ügynökhöz/osztályhoz, vagy visszahívást küld.
Hogyan működik az interaktív hangválasz?
Az Interactive Voice Response segítségével a hívásokat a megfelelő osztályokhoz vagy ügynökökhöz irányíthatja. Amikor egy ügyfél fel akarja venni a kapcsolatot a támogatási csapattal, előre rögzített hangutasításokat kap. Mindössze néhány hang- vagy billentyűparancsot kell megadniuk, és azonnal átirányítják őket a támogató csapat megfelelő részlegéhez.
Például egy tipikus IVR-fa a várt részlegre viszi az ügyfelet, például a számlázási osztályra, miután az ügyfél megnyomott egy adott számot a telefonján.
Hogyan működik ez a LiveAgentben?
A LiveAgent átfogó IVR online tervezőeszközt tartalmaz, amellyel bárki megtervezheti IVR-fáit, még akkor is, ha nincs technikai tapasztalata. Nézze meg az alábbi videót, hogy további betekintést nyerjen.
Napi promóciót tart, vagy gyorsan be kell jelentenie valamit az üdvözlő üzenetbe?
Tippünk: Rögzítsen minden interaktív hangreakciós hangfájlt közvetlenül a LiveAgent IVR tervezőeszközével. Az eszköz segítségével a semmiből megtervezheti/írhatja az interaktív hangválaszfát, beleértve a hangfájlok rögzítését vagy feltöltését a fába.
Milyen funkciói vannak a LiveAgent IVR-nak?
- Visszahívás funkció
- Rögzítse saját interaktív hangüzeneteit
- Töltsön fel előre rögzített üzeneteket
- Hívás prioritás
- Továbbítás a megfelelő osztályokhoz/ügynökökhöz
Miért érdemes használni az IVR-t?
Az IVR egy jól ismert ügyfélszolgálati szolgáltatás, amely csodákra képes az ügyfélszolgálattal. Ha az ügynökei túlterheltek, az ügyfelek nem tudnak telefonon keresztül csatlakozni, vagy ha egyszerűen csak szervezettebbé szeretné tenni a dolgokat, az IVR fák meg tudják csinálni a trükköt. A LiveAgentben azonnal beállíthatja, testreszabhatja őket, és kitalálhatja, hogy mi a legmegfelelőbb az Ön számára.
Milyen előnyei vannak az IVR-nak?
- Automatikus transzfer + korlátlan választási lehetőség
- Növeli az első kapcsolatba lépéssel való megoldást
- Növeli az ügyfelek elégedettségét
- Pénzt és időt takarít meg az ügynökök számára
Record your own IVR messages
Create a professional remote call center complete with custom IVR menu messages. Record them today for free. No credit card required.
Interaktív hangválasz példa – Részlegek közötti transzferek
Tekintse meg az alábbi IVR fát két rendelkezésre álló részleg opcióval. Az ügyfelek választhatják az Értékesítési vagy a Műszaki Osztályt.
Üdvözöljük, elérte a [Vállalat neve]-t. Kérjük, válasszon a következő menüpontok közül:
Ha beszélni szeretne egy értékesítési képviselővel, nyomja meg az 1-es gombot.
Technikai támogatáshoz nyomja meg a 2-es gombot.
Ez megtakarítja az ügyfél és a cég képviselőjének idejét. Nincs szükség további transzferekre, ha az ügyfél azonnal eléri a megfelelő osztályt.
Ezenkívül minden egyes automatikus részlegátvitelhez (lejátszáshoz) egyéni hangot rögzíthet. Add hozzá a lejátszott zenét, mielőtt egy képviselő válaszolna a hívásra (online/lejátszás). Ha nincs elérhető ügynök, az ügyfél hangpostaüzenetet is hagyhat (offline/hangposta).
start:
- choice:
1:
name: Sales department
play: http://www.example.com/sound-sales.mp3
do:
- transfer:
to: salesDep
if:
online:
- play: http://www.example.com/welcome.mp3
- ring
offline:
- play: http://www.example.com/voicemail.mp3
- voicemail
2:
name: Technical department
play: http://www.example.com/welcome.mp3
do:
- transfer:
to: techDep
if:
online:
- ring
offline:
- play: http://www.example.com/voicemail.mp3
- voicemail
Egy professzionális interaktív hangválasz üzenet létrehozása elsőre ijesztő feladatnak tűnhet. Ne aggódjon; ingyenes, testreszabható IVR szkripteket hoztunk létre, hogy vállalkozása azonnal elinduljon.
Tudásbázis források
Tanulja meg, hogyan;
Frequently Asked Questions
Hogyan működik az IVR?
Az Interactive Voice Response segítségével a call center szoftverében a hívásokat a megfelelő részlegekhez vagy ügynökökhöz irányíthatja. Más szóval, lehetővé teszi a hívó ügyfelei számára, hogy közvetlenül a megfelelő ügynökökhöz jussanak. Például egy tipikus IVR-fa a várt részlegre viszi az ügyfelet, például a számlázási osztályra, miután az ügyfél megnyom egy adott számot a telefonján.
Milyen funkciói vannak a LiveAgent IVR-nek?
A LiveAgent IVR funkciói közé tartozik a visszahívás funkció, a hívások prioritása, az IVR-üzenetek rögzítésének képessége, az előre rögzített üzenetek feltöltése és a hívások megfelelő részlegekhez/ügynökökhöz való irányítása.
Milyen előnyei vannak az IVR-nek?
Az IVR előnyei közé tartozik az automatikus átvitel, a korlátlan választási lehetőség, a megnövelt első kapcsolatfelvételi megoldás, az ügyfelek elégedettsége és a továbbfejlesztett ügynöki munkafolyamat.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.