Mi az IVR?
Az IVR az interaktív hangválasz rövidítése. Az interaktív hangválasz egy automatizált telefonrendszer, amely kapcsolatba lép a hívó felekkel. Az IVR rendszer összegyűjti az információkat az interakció során, és megfelelő művelet végrehajtásával válaszol, például továbbítja a hívó felet a megfelelő ügynökhöz/osztályhoz, vagy visszahívást küld.
Hogyan működik az interaktív hangválasz?
Az interaktív hangválasz lehetővé teszi a hívások átirányítását a megfelelő osztályokhoz vagy ügynökökhöz. Amikor az ügyfél kapcsolatba akar lépni az ügyfélszolgálattal, előre rögzített hangutasításokkal találkozik. Csak annyit kell tennie, hogy megad néhány hang- vagy billentyűparancsot, és azonnal átirányítják az ügyfélszolgálat megfelelő részlegéhez.
Például egy tipikus IVR-fa továbbítja az ügyfelet a várt részleghez, például a Számlázási osztályhoz, miután az ügyfél megnyomott egy adott számot a telefonján.
Hogyan működik ez a LiveAgentben?
A LiveAgent tartalmaz egy átfogó IVR online tervező eszközt, ahol bárki megtervezheti IVR fáit, még akkor is, ha nincs technikai tapasztalata. Nézze meg az alábbi videót, hogy további betekintést nyerjen.
Napi promóciót tart, vagy gyorsan be kell jelentenie valamit az üdvözlő üzenetbe?
Tippünk: Rögzítsen minden interaktív hangüzenetet a LiveAgent IVR tervező eszközébe. Az eszköz lehetővé teszi az interaktív hangválasz-fa tervezését/megírását a semmiből, beleértve az audiofájlok rögzítését vagy feltöltését a fába.
Milyen funkciói vannak a LiveAgent IVR-nak?
- Visszahívás funkció
- Rögzítse saját interaktív hangüzeneteit
- Töltsön fel előre rögzített üzeneteket
- Hívás prioritás
- Továbbítás a megfelelő osztályokhoz/ügynökökhöz
Miért érdemes használni az IVR-t?
Az IVR (Interaktív Automatikus Hangválasz) egy széles körben ismert ügyfélszolgálati funkció, ami csodákat tesz az ügyfélszolgálatával. Ha az ügynökei túl vannak terhelve, és az ügyfelek nem képesek őket elérni telefonon, vagy csak rendszerezettebbé szeretné tenni a dolgait, az IVR ágazatok segítenek ebben. Beállíthatja, személyre szabhatja őket, Önnek csak ki kell találnia, hogy mi válik be Önnek a legjobban.
Milyen előnyei vannak az IVR-nak?
- Automatikus transzfer + korlátlan választási lehetőség
- Növeli az első kapcsolatba lépéssel való megoldást
- Növeli az ügyfelek elégedettségét
- Pénzt és időt takarít meg az ügynökök számára
Record your own IVR messages
Create a professional remote call center complete with custom IVR menu messages. Record them today for free. No credit card required.
Interaktív hangválasz példa – Részlegek közötti transzferek
Tekintse meg az alábbi IVR fát két rendelkezésre álló részleg opcióval. Az ügyfelek választhatják az Értékesítési vagy a Műszaki Osztályt.
Üdvözöljük, elérte a [Vállalat neve]-t. Kérjük, válasszon a következő menüpontok közül:
Ha beszélni szeretne egy értékesítési képviselővel, nyomja meg az 1-es gombot.
Technikai támogatáshoz nyomja meg a 2-es gombot.
Ez megtakarítja az ügyfél és a cég képviselőjének idejét. Nincs szükség további transzferekre, ha az ügyfél azonnal eléri a megfelelő osztályt.
Ezenkívül egyedi hangot is felvehet minden automatikus részleg átvitelhez (lejátszáshoz). Adja hozzá a zene lejátszását, mielőtt a képviselő válaszolna a hívásra (online/lejátszás). Ha nincs elérhető ügynök, akkor az ügyfél hangpostára is hagyhat üzenetet (offline/hangposta).
start:
- choice:
1:
name: Sales department
play: http://www.example.com/sound-sales.mp3
do:
- transfer:
to: salesDep
if:
online:
- play: http://www.example.com/welcome.mp3
- ring
offline:
- play: http://www.example.com/voicemail.mp3
- voicemail
2:
name: Technical department
play: http://www.example.com/welcome.mp3
do:
- transfer:
to: techDep
if:
online:
- ring
offline:
- play: http://www.example.com/voicemail.mp3
- voicemail
Professzionális interaktív hangválasz-üzenet létrehozása eleinte ijesztő feladatnak tűnhet. De ne aggódjon; ingyenes, testreszabható IVR szkripteket hoztunk létre, hogy vállalkozása azonnal elindulhasson.
Tudásbázis források
Tanulja meg, hogyan;
- Automatikus visszahívás beállítása
- Az IVR automatikus módosítása
- Hívás továbbítása egy külső telefonszámra interaktív hangválasz segítségével