Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Funkciók
  • IVR (Interaktív Automatikus Hangválasz)

IVR (Interaktív Automatikus Hangválasz)

Mi az IVR?

Az IVR az interaktív hangválasz rövidítése. Az interaktív hangválasz egy automatizált telefonrendszer, amely kapcsolatba lép a hívó felekkel. Az IVR rendszer összegyűjti az információkat az interakció során, és megfelelő művelet végrehajtásával válaszol, például továbbítja a hívó felet a megfelelő ügynökhöz/osztályhoz, vagy visszahívást küld.

Hogyan működik az interaktív hangválasz?

Az interaktív hangválasz lehetővé teszi a hívások átirányítását a megfelelő osztályokhoz vagy ügynökökhöz. Amikor az ügyfél kapcsolatba akar lépni az ügyfélszolgálattal, előre rögzített hangutasításokkal találkozik. Csak annyit kell tennie, hogy megad néhány hang- vagy billentyűparancsot, és azonnal átirányítják az ügyfélszolgálat megfelelő részlegéhez.

Például egy tipikus IVR-fa továbbítja az ügyfelet a várt részleghez, például a Számlázási osztályhoz, miután az ügyfél megnyomott egy adott számot a telefonján.

IVR fa - LiveAgent
IVR Interaktív Automatikus Hangválasz

Hogyan működik ez a LiveAgentben?

A LiveAgent tartalmaz egy átfogó IVR online tervező eszközt, ahol bárki megtervezheti IVR fáit, még akkor is, ha nincs technikai tapasztalata. Nézze meg az alábbi videót, hogy további betekintést nyerjen.

https://www.youtube.com/watch?v=Ydbuj55E8PU&t

Napi promóciót tart, vagy gyorsan be kell jelentenie valamit az üdvözlő üzenetbe?

Tippünk: Rögzítsen minden interaktív hangüzenetet a LiveAgent IVR tervező eszközébe. Az eszköz lehetővé teszi az interaktív hangválasz-fa tervezését/megírását a semmiből, beleértve az audiofájlok rögzítését vagy feltöltését a fába.

Milyen funkciói vannak a LiveAgent IVR-nak?

  • Visszahívás funkció
  • Rögzítse saját interaktív hangüzeneteit
  • Töltsön fel előre rögzített üzeneteket
  • Hívás prioritás
  • Továbbítás a megfelelő osztályokhoz/ügynökökhöz

Miért érdemes használni az IVR-t?

Az IVR (Interaktív Automatikus Hangválasz) egy széles körben ismert ügyfélszolgálati funkció, ami csodákat tesz az ügyfélszolgálatával. Ha az ügynökei túl vannak terhelve, és az ügyfelek nem képesek őket elérni telefonon, vagy csak rendszerezettebbé szeretné tenni a dolgait, az IVR ágazatok segítenek ebben. Beállíthatja, személyre szabhatja őket, Önnek csak ki kell találnia, hogy mi válik be Önnek a legjobban.

Milyen előnyei vannak az IVR-nak?

  • Automatikus transzfer + korlátlan választási lehetőség
  • Növeli az első kapcsolatba lépéssel való megoldást
  • Növeli az ügyfelek elégedettségét
  • Pénzt és időt takarít meg az ügynökök számára

Record your own IVR messages

Create a professional remote call center complete with custom IVR menu messages. Record them today for free. No credit card required.

Start free 14-day trial

Interaktív hangválasz példa – Részlegek közötti transzferek

Tekintse meg az alábbi IVR fát két rendelkezésre álló részleg opcióval. Az ügyfelek választhatják az Értékesítési vagy a Műszaki Osztályt.

Üdvözöljük, elérte a [Vállalat neve]-t. Kérjük, válasszon a következő menüpontok közül:

Ha beszélni szeretne egy értékesítési képviselővel, nyomja meg az 1-es gombot.

Technikai támogatáshoz nyomja meg a 2-es gombot.

Ez megtakarítja az ügyfél és a cég képviselőjének idejét. Nincs szükség további transzferekre, ha az ügyfél azonnal eléri a megfelelő osztályt.

Ezenkívül egyedi hangot is felvehet minden automatikus részleg átvitelhez (lejátszáshoz). Adja hozzá a zene lejátszását, mielőtt a képviselő válaszolna a hívásra (online/lejátszás). Ha nincs elérhető ügynök, akkor az ügyfél hangpostára is hagyhat üzenetet (offline/hangposta).

start:
  - choice:
      1:
        name: Sales department
        play: http://www.example.com/sound-sales.mp3
        do:
            - transfer:
              to: salesDep
              if:
                online:
                  - play: http://www.example.com/welcome.mp3
                  - ring
                offline:
                  - play: http://www.example.com/voicemail.mp3
                  - voicemail
      2:
        name: Technical department
        play: http://www.example.com/welcome.mp3
        do:
            - transfer:
              to: techDep
              if:
                online:
                  - ring
                offline:
                  - play: http://www.example.com/voicemail.mp3
                  - voicemail

Professzionális interaktív hangválasz-üzenet létrehozása eleinte ijesztő feladatnak tűnhet. De ne aggódjon; ingyenes, testreszabható IVR szkripteket hoztunk létre, hogy vállalkozása azonnal elindulhasson.

Tudásbázis források

Tanulja meg, hogyan;

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan működik az IVR?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az interaktív hangválasz segítségével a hívásközpont szoftverében továbbíthatja a hívásokat a megfelelő osztályokhoz vagy ügynökökhöz. Más szavakkal, lehetővé teszi a hívó ügyfelek számára, hogy közvetlenül eljussanak a megfelelő ügynökökhöz. Például egy tipikus IVR-fa elvezeti az ügyfelet a várt részleghez, például a Számlázási osztályhoz, miután az ügyfél megnyomott egy adott számot a telefonján.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen funkciói vannak a LiveAgent IVR-nak?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A LiveAgent IVR funkciói magukban foglalják a visszahívási funkciót, a hívás prioritását, az IVR üzenetek rögzítésének lehetőségét, az előre rögzített üzenetek feltöltését és a hívások átirányítását a megfelelő részlegekhez/ügynökökhöz.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen előnyei vannak az IVR-nak?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az IVR előnyei közé tartozik az automatikus átvitel, a korlátlan választási lehetőségek, a megnövekedett első kapcsolatfelvétellel való megoldás, az ügyfelek elégedettsége és a jobb ügynöki munkafolyamat.” } }] }

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót