Automatikus visszahívás ügyfeleinek

Ruházza fel ügyfeleit egy automatikus visszahívási lehetőséggel ha foglalt a vonal, vagy nem érhető el az az ügynök akivel beszélni szeretnének, vagy szimplán azt szeretnék, ha később visszahívnák őket.

A soros visszahívási rendszer elmenti az ügyfelek sorrendjét a vonalban és ha a sor elejére kerülnek, akkor a rendszer automatikusan visszahívja őket.

Növelje vásárlói elégedettségét a call center szoftverének visszahívási lehetőségével még ma.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logó ügyfél lyreco
logó ügyfél usc

Call center szoftver okos visszahívási funkcióval

A LiveAgent call center szoftvere visszahívási funkciót kínál egy IVR (interaktív hang válasz) részeként. Ahelyett, hogy tartanák a vonalat, az ügyfelei mostantól kérhetnek visszahívást egyetlen gomb megnyomásával. 

Nem kell többé tartásban várakozniuk vagy azért aggódniuk, hogy elveszítik helyüket a sorban. A LiveAgent automatikusan fogja őket visszahívni ha a sor elejére kerülnek. 

Az automatikus visszahívás előnyei

Visszahívási Szoftver

A LiveAgent call center soros visszahívásának hála ügynökeinek nem kell manuálisan követnie a kérvényezett visszahívási kérelmeit. A beépített ACD (automatikus hívás irányítás) funkció szinkronban működik az erőteljes IVR rendszerrel, hogy elmentse a hívó számát és helyüket a sorban megtartsa és automatikusan tárcsázza is azokat amikor felszabadul az ügynök, vagy a sor elejére érnek.

Üzletasszony sétál és tartja a telefonját

Adja meg ügyfeleinek a lehetőséget, hogy visszahívást fogadjanak a kapcsolat központ csapatától ahelyett, hogy tartásban várakoznának. Tisztelje idejüket, és csökkentse a híváselhagyási arányokat, így növelve ügyfelei elégedettségét

A jó ügyfélszolgálat definíciója

Az ügyfelek probléma mentes élményre számítanak amikor kapcsolatba lépnek az ügyfélszolgálattal. Azáltal, hogy automatikus visszahívási lehetőséget biztosít számukra láthatatlan szolgáltatási élményt. Csökkentse ügyfelei esetleges problémáit még ma, miközben növeli ügyfelei elégedettségét és hűségét a márkájához. 

Hogyan működik az automatikus visszahívási funkció?

Az automatikus visszahívási szolgáltatás elkezdéséhez egyszerűen hozzon létre egy IVR szkriptet amely tartalmazza a visszahívási lehetőséget.

Jelentkezzen be a LiveAgent fiókjába és kattintson a Konfigurációkra, utána a Hívásra, aztán a Számokra. Kattintson a “Meglévő számok szerkesztése” lehetőségre és válassza az IVR-t. 

callback set up LA connect phone number

Kattintson a “Felvétel hozzáadása” lehetőségre és töltse fel az előre rögzített IVR üzeneteket vagy rögzítse a sajátját. 

callback set up IVR messages

Hozzon létre IVR szkriptet. Kövesse a lépéseket az automatikus visszahívás létrehozásához a tudásbázisban feltüntetett telepítési útmutatót.

callback set up IVR script

Indítson hívást, hogy tesztelje, működik-e a visszahívási funkció. Kövesse az IVR utasításait, és nyomja meg a kért számot a visszahíváshoz.

automated callback

Ügyfélszolgálati ügynök cseveg egy ügyféllel

Költséghatékony visszahívás call center szoftver

A visszahívási call center szoftver egy költséghatékony megoldás minden méretű vállalkozás számára. Az automatikus visszahívással kevesebb call center ügynökre lesz szükség a hívások fogadásához, mivel a hívásmennyiség nem lesz olyan nagy.

Automatikus visszahívások létrehozása a további értékesítése lehetőségekért

Ne hagyja ki a potenciális értékesítési lehetőségeket pusztán azért, mert ügyfelei nem léphetnek kapcsolatba Önnel. Automatikus visszahívás esetén az ügyfelek kevésbé fognak csalódni és elhagyni telefonhívásaikat. Ha lehetőséget ad nekik arra, hogy automatikus visszahívást kérjenek, egyszerre több eladást generálhat és javíthatja az ügyfelek elégedettségét.

automatizált visszahívás az ügyfélszolgálattól
híváslisták

További betekintés a használati statisztikákba

Gyűjtsön további betekintést az Ön által nyújtott szolgáltatásba. Robusztus jelentési funkcióink bemutatják a virtuális call center statisztikáit, beleértve a nem fogadott és fogadott hívásokat, a hívás időtartamát, a hozzárendelt ügynököket és egyebeket.

Visszahívási szoftver lehetőségek

automatizált visszahívás az ügyfélszolgálattól

A LiveAgent automatikus visszahívási funkciója ügyfeleinek megtartja helyüket a sorba. Bonthatják a vonalat azzal a tudattal, hogy számukat megtartják, biztonságos a sorban tartásuk és közvetlen a visszahívásuk.

élő-chat-vállalkozások-számára-LiveAgent

Omnicsatornás képviselői munkaasztal

A kapcsolattartó központ szoftverünk egységes, omnicsatornás ügynökasztalt kínál. A LiveAgent segítségével a kapcsolattartó központ ügynökei hozzáférhetnek az összes lekérdezéshez különböző csatornákon (közösségi média, élő csevegés, e-mail, telefon) egy felületen.

Állítson be automatizálási szabályokat az ügynök termelékenységének és munkafolyamatának javítása érdekében. Az automatizálási szabályok felhasználhatók az e-mailek automatikus küldésére, a jegyekhez (visszahívási) címkék hozzáadására és még sok másra.

A LiveAgent call center visszahívó szoftver ACD funkcióval van felszerelve a zökkenőmentes hívásátadás és a kiváló ügyfélélmény biztosítása érdekében. ACD szolgáltatásunk automatikusan a legmegfelelőbb ügynökhöz / részleghez irányítja a hívókat a rendelkezésre állás, az elsőbbség vagy a véletlenszerű hozzárendelés alapján.

Web alapú telefonos call centerünk egy erős IVR rendszerrel van felszerelve, amely készen áll az összetett IVR fák kivitelezésére. Az IVR rendszert a kezdők számára elég könnyű használni, de elég robusztus ahhoz, hogy kielégítse a professzionális call center igényeket.

Belső- és külső call center szoftver

A LiveAgent automatikus visszahívási rendszere minden nehézséget vállal, biztosítva, hogy az ügynökök megszakítás nélkül folytathassák a hívások fogadását. Amikor az ügyfél visszahívást kér, és a hívási sor elejére kerül, a rendszer automatikusan tárcsázza a számukat, és összekapcsolja őket egy megfelelő kapcsolattartó ügynökkel.

A LiveAgent call center szoftver automatikusan rögzít minden bejövő és kimenő hívást. A rendszer korlátlan számú hívásfelvételt tárolhat, amelyek felhasználhatók minőségbiztosításra, képzésre, zökkenőmentes jegyátadásra vagy jogi célokra.

A LiveAgent hibrid jegy nézete biztosítja, hogy a kapcsolattartó központ ügynökei több csatornán keresztül követhessék az ügyfél problémamegoldási útját, miközben ugyanazon jegy menetben maradnak. A hibrid jegyfolyam segítenek az ügynököknek átlátó és személyre szabott válaszokat adni, amelyek javítják az ügyfelek elégedettségét és hűségét.

Tekintse meg mit tehet Önért az automatikus visszahívási szoftver

Élvezze a LiveAgent 14 napos ingyenes próba verzióját, hogy megtekinthesse a virtuális web alapú call center lehetőséget, hogy mit tehet vállalkozásáért és ügyfélszolgálatért, értékesítésért és az értékesítési csapatért. 

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Sokkal többet kínálunk mint egy automatizált visszahívási szoftver

A teljes kötegű call center szoftver mellett a LiveAgent egyablakos ügyintézés minden ügyfelek számára.

bemutató 01

Csatlakoztassa az összes közösségi média fiókját a kapcsolattartó szoftverünkhöz az ügynökök termelékenységének javítása és ügyfelei adatainak biztonsága érdekében. A LiveAgent help desk szoftver integrálható az Instagram, a Twitter, a Facebook, a Facebook Messenger és a Viber szolgáltatásokkal.

bemutató 03

A LiveAgent helpdesk szoftver a piacon a leggyorsabb élő chat modullal büszkélkedhet. Élvezze a fejlett funkciókat, például a proaktív csevegési meghívókat, az offline űrlapokat, a csevegés előtti űrlapokat, valamint a valós idejű gépelési nézetet, amely lehetővé teszi, hogy megnézhesse, mit ír be az ügyfél a csevegőmezőbe, mielőtt eltalálja a küldést. A LiveAgent kontaktközpontjának élő csevegési képességei egyszerre segítenek javítani az ügyfelek elkötelezettségét, növelni az eladásokat és növelni az ügyfelek elégedettségét.

bemutató 02

Stabilizálja az összes ügyfélkérdést egy központosított, mindencsatornás ügynökasztalra jegykezelő szoftverünkkel. Rendeljen jegyeket különböző részlegekhez és ügynökökhöz, és rendezze az egyes lekérdezéseket a címkék, az elsőbbség vagy a beérkezés dátuma szerint. Tekintse meg az egyes ügyfelek problémamegoldási útját az elejétől a végéig, különböző támogatási csatornákon keresztül, kontextusban gazdag formátumban, hibrid jegyfolyamunkkal.

Mi az a tudásbázis szoftver

Készítse el és stilizálja saját tudásbázisát a WYSIWYG (amit látsz, azt kapod) szerkesztőnk segítségével. Növelje az ügyfelek elégedettségét azáltal, hogy ügyfeleinek olyan önsegítő eszközöket biztosít, mint például cikkek, GYIK vagy közösségi fórumok.

Hozza ki a legtöbbet a soros visszahívási rendszeréből

A LiveAgent webalapú call center szoftver sokkal többet kínál, mint a sor alapú visszahívás.

A LiveAgent helpdesk szoftver több mint 200 hasznos funkcióval rendelkezik, amelyek segítenek az ügynök munkafolyamatának ésszerűsítésében és a találgatások elhárításában. Javítsa ügynöke teljesítményét a LiveAgent segítségével ma.

Kapcsolattartó központunk szoftverét úgy tervezték, hogy jól működjön más alkalmazásokkal. Integrálja kedvenceit call center szoftverünkkel az ügynökök maximális hatékonyságának elérése érdekében, valamint átfogó áttekintést ad minden ügyfél profiljáról, kiegészítve a korábbi vásárlásokkal és az üzleti vállalkozással folytatott interakciókkal.

Fő célunk az Ön sikere. A LiveAgent ügyfélszolgálata az év 365 napján, a hét minden napján, napi 24 órájában elérhető, több kommunikációs csatornán, köztük a Twitteren, a Facebookon, az Instagramon, az e-mailen, az élő chaten, az ügyfélportálon vagy a telefonon. Kiáltson bármikor, amikor szüksége van ránk, örömmel segítünk. Támogatást is kínálunk több nyelven, ha szüksége van rá.

Ügynökök ügyfélszolgálati portált építenek

Végtelen személyre szabhatósági lehetőségek

A LiveAgent visszahívó szoftver a rugalmasság, a skálázhatóság és a csapat együttműködésének szem előtt tartásával készült. Mivel minden vállalkozásnak (méretétől és iparától függetlenül) eltérő igények vannak, a kapcsolattartó központunk teljes mértékben testreszabható.

Szoftverünk alkalmazkodik bármilyen méretű és bármilyen célú műveletre, függetlenül attól, hogy a kapcsolattartó központ bejövő ügyfélszolgálatra, kimenő értékesítésre vagy mindkettőre szakosodott-e. Szakmai tanácsadóink vagy technikai munkatársaink segítséget nyújthatnak az Ön igényeinek leginkább megfelelő, leghatékonyabb és leghatékonyabb szoftveres megoldás létrehozásában.

Akár az egészségügy, a vendéglátás, a SaaS, az autóipar, az e-kereskedelem vagy az oktatási ágazat területén tevékenykedik, a LiveAgent személyre szabható az Ön igényeinek megfelelően.

A LiveAgent fejlett, megfizethető és könnyen használható soros visszahívási rendszer

Biztonsági zár és kitűző

A LiveAgent kapcsolattartó szoftver GDPR-kompatibilis, Google OAuth Jóváhagyott, HTTPS titkosított, és az ügyfelek adatait Tier-III + vagy IV vagy PCI DSS, SSAE-16 vagy ISO 27001 kompatibilis létesítményekben tárolja.

Személy rendszerezi az információkat a jegyekbe

A LiveAgent call center szoftver teljesen felhőalapú. Minden nap könnyedén elérheti a kapcsolattartó központ hatékony automatikus visszahívási funkcióit.

Nő, kezében PlayStation játékvezérlő

Omnicsatornás call center szoftverünk csak 2020-ban több mint 20 díjat nyert el, köszönhetően az omnicsatornás képességeinek, az erőteljes natív CRM-nek és a fejlett CRM-integrációknak. Fedezze fel, hogy a LiveAgent hogyan hoz létre zökkenőmentes átmeneteket egyik csatornáról a másikra még ma.

Ügyfélszolgálati ügynök cseveg egy ügyféllel

A LiveAgent call center szoftvert freemium árképzési modellen kínálják. Kínálunk ingyenes call center szoftvert, valamint egy fejlett fizetett verziót, amely automatikus visszahívásokat tartalmaz. Fizetett call center szoftvercsomagunkat megfizethető áron kínáljuk. Fizessen kevesebbet, és kapjon több értéket a LiveAgent segítségével ma.

Szállítson személyre szabott élményeket

Adjon lehetőséget ügyfeleinek, hogy kapcsolatba lépjenek Önnel az általuk preferált támogatási csatornákon keresztül. Legyen szó élő csevegésről, e-mailről, hangról, videóról, közösségi médiáról vagy webes csevegésről, a LiveAgent készen áll az ügyfelek által elvárt zökkenőmentes mindencsatornás ügyfélélmény nyújtására.

Teljesen személyre szabott, nagy tudású és kontextusban gazdag szolgáltatást nyújtson visszahívási rendszerünkkel, és élvezze a jobb tartós ügyfélkapcsolatokat, a magasabb vevői elégedettséget, a megnövekedett vevői hűséget és több értékesítési lehetőséget.

crm integráció
élő-chat-vállalkozások-számára-LiveAgent

Nyújtson páratlan szolgáltatást a LiveAgent visszahívó szoftverrel

Vegye igénybe díjnyertes omnicsatornás call center visszahívási szoftverünket. Tesztelje nagy teljesítményű IVR és CRM integrációinkat, és fedezze fel, hogyan tud zökkenőmentes ügyfélélményt nyújtani az összes szolgáltatási csatornán. Kérjen bemutatót, vagy hozzon létre egy ingyenes 14 napos próbaverziót, hogy lássa mindazt, amit a LiveAgent call center szoftver kínál.

Mit gondolnak az ügyfeleink?

Roman Bosch

Roman Bosch

Partly

Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

christine preusler

Christine Preusler

HostingAdvice

A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

Karl Dieterich

Karl Dieterich

Covomo

A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

Hendrik Henze

Hendrik Henze

HEWO Internetmarketing

Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

Razvan Sava

Razvan Sava

Webmaster Deals

Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

Taras Baca

Taras Baca

XperienceHR

Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

user testimonials

Andrej Ftomin

TAZAR Group

Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

Matt Janaway

Matt Janaway

The Workplace Depot

A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

Viviane Carter

Viviane Carter

CSI Products

Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

Christian Lange

Christian Lange

Lucky-Bike

A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

Jens Malmqvist

Jens Malmqvist

Projure

Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

user testimonials

Catana Alexandru

Websignal

Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

JanWienk

Jan Wienk

All British Casino

A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

Allan Bjerkan

Allan Bjerkan

Norske Automaten

A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

Sissy Böttcher

Sissy Böttcher

Study Portals

Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

Peter Koning

Peter Koning

TypoAssassin

Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

user testimonials

Aranzazu F

Factorchic

Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

Rick Nuske

Rick Nuske

MyFutureBusiness

A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

Vojtech Kelecsenyi

Vojtech Kelecsenyi

123-Nakup

A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

Rafael Kobalyan

Rafael Kobalyan

Betconstruct

Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

Martin Drugaj

Martin Drugaj

Atomer

2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

Ivan Golubović

Ivan Golubović

AVMarket

Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

user testimonials

Rustem Gimaev

Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

Randy Bryan

Randy Bryan

tekRESCUE

A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

Timothy G. Keys

Timothy G. Keys

Marietta Corporation

Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

user testimonials

Mihaela Teodorescu

eFortuna

Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

Hilda Andrejkovičová

Hilda Andrejkovičová

TrustPay

Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

user testimonials

Alexandra Danišová

Nay

Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

user testimonials

Samuel Smahel

m:zone

A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

David Chandler

David Chandler

Volterman

Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és az oxfordi egyetem között? Jól tippelt.. A LiveAgent! 

Ingyenes Próba Nincs Szükség Bankkártyára

Visszahívási call center szoftver GYIK

A call center szoftver olyan megoldás, amely segít a vállalkozásoknak kezelni ügyfeleik bejövő telefonhívásait. A call center szoftver számos funkcióval rendelkezhet, például a vezetékes vagy webhelyekről érkező telefonhívások központosítása, a hívások átirányítása vagy akár a hívásrögzítés. A call center szoftvernek hozzá kell járulnia ahhoz, hogy a call center ügynökök hozzáférjenek ügyfeleikkel kapcsolatos fontos információkhoz, például a rendelési előzményekhez, az elérhetőségekhez és a korábbi jegyekhez.

A call center szoftver úgy működik, hogy központosítja és átirányítja a hívásokat a vezetékes vagy webhelyekről a szoftverbe. Ha az ügyfél felhívja, a szoftver átvizsgálja az ügyfelek adatbázisát, hogy megtudja, van-e előzetes információja a hívó félről. Ehhez az információhoz az ügynök hozzáfér, majd a hívás felvétele előtt áttekinti. Közben a hívás várakozik. Miután fogadta a hívásokat, képzési és minőségi célból rögzítik.

Az IVR egy interaktív hangválaszoló technológia. Az IVR lehetővé teszi a számítógépek számára, hogy a billentyűzetről érkező hangutasítások vagy hangok használatával kölcsönhatásba lépjenek az emberekkel. Az IVR-t egy call center környezetben használják a megfelelő ügynökök vagy osztályok felé irányuló hívások átirányításához. Az IVR felhasználható fiókadatok lekérésére vagy visszajelzésre is.

A call center fő feladata, hogy lehetővé tegye az ügyfelek számára, hogy bármilyen kérdéssel felhívják a vállalkozásokat a termékekkel, felhasználási feltételekkel, visszatérésekkel, funkcionalitással, hibaelhárítással vagy visszajelzésekkel kapcsolatban.

Az automatikus visszahívási funkció egy számítógépes telefonos funkció, amely lehetővé teszi a hívók számára, hogy visszahívást kérjenek, ha a vonal foglalt, ha nincsenek elérhető ügynökök a hívásuk felvételére, vagy egyszerűen csak később akarnak visszahívást.

Az automatikus visszahívási funkció virtuális call center szoftverbe történő beépítése lehetővé teszi, hogy jobb szolgáltatást nyújtson ügyfeleinek. Ha a visszahívási funkció aktív, az azt jelzi, hogy értékeli az ügyfelek idejét, amelyre vágynak a vásárlók a legjobban.

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..