Növelje az elégedettséget visszahívó szoftverrel

Mutassa meg ügyfeleinek, hogy értékelik az idejüket az automatikus visszahívási szoftverrel.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Automatikus visszahívás ügyfeleinek

Ruházza fel ügyfeleit egy automatikus visszahívási lehetőséggel ha foglalt a vonal, vagy nem érhető el az az ügynök akivel beszélni szeretnének, vagy szimplán azt szeretnék, ha később visszahívnák őket.

A soros visszahívási rendszer elmenti az ügyfelek sorrendjét a vonalban és ha a sor elejére kerülnek, akkor a rendszer automatikusan visszahívja őket.

Növelje vásárlói elégedettségét a call center szoftverének visszahívási lehetőségével még ma.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

Call center szoftver okos visszahívási funkcióval

A LiveAgent call center szoftvere visszahívási funkciót kínál egy IVR (interaktív hang válasz) részeként. Ahelyett, hogy tartanák a vonalat, az ügyfelei mostantól kérhetnek visszahívást egyetlen gomb megnyomásával.

Nem kell többé tartásban várakozniuk vagy azért aggódniuk, hogy elveszítik helyüket a sorban. A LiveAgent automatikusan fogja őket visszahívni ha a sor elejére kerülnek.

A visszahívási szoftver előnyei

A LiveAgent call center soros visszahívásának hála ügynökeinek nem kell manuálisan követnie a kérvényezett visszahívási kérelmeit. A beépített ACD (automatikus hívás irányítás) funkció szinkronban működik az erőteljes IVR rendszerrel, így automatikusan megőrzi a hívó telefonszámát és helyét a sorban, emellett automatikusan tárcsázza a hívó fél számát és hozzárendeli a hívást egy megfelelő ügynökhöz.

Business woman walking and holding a mobile phone

Adja meg ügyfeleinek a lehetőséget, hogy visszahívást fogadjanak a kapcsolat központ csapatától ahelyett, hogy tartásban várakoznának. Tisztelje idejüket, és csökkentse a híváselhagyási arányokat, így növelve ügyfelei elégedettségét.

Definition of good customer service

Az ügyfelek problémamentes élményre számítanak amikor kapcsolatba lépnek az ügyfélszolgálattal. Azáltal, hogy automatikus visszahívási lehetőséget biztosít számukra láthatatlan szolgáltatási élményt. Csökkentse ügyfelei esetleges problémáit még ma, miközben növeli ügyfelei elégedettségét és hűségét a márkájához.

Hogyan működik az automatikus visszahívási funkció?

Az automatikus visszahívási szolgáltatás elkezdéséhez egyszerűen hozzon létre egy IVR szkriptet amely tartalmazza a visszahívási lehetőséget.

Customer support agent chatting live with client

Költséghatékony visszahívás call center szoftver

A visszahívási call center szoftver egy költséghatékony megoldás minden méretű vállalkozás számára. Az automatikus visszahívással kevesebb call center ügynökre lesz szükség a hívások fogadásához, mivel a hívásmennyiség nem lesz olyan nagy.

Automatikus visszahívások létrehozása a további értékesítése lehetőségekért

Ne hagyja ki a potenciális értékesítési lehetőségeket pusztán azért, mert ügyfelei nem léphetnek kapcsolatba Önnel. Automatikus visszahívás esetén az ügyfelek kevésbé fognak csalódni és elhagyni telefonhívásaikat. Ha lehetőséget ad nekik arra, hogy automatikus visszahívást kérjenek, egyszerre több eladást generálhat és javíthatja az ügyfelek elégedettségét.

Customer service automated callback by LiveAgent
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

További betekintés a használati statisztikákba

Gyűjtsön további betekintést az Ön által nyújtott szolgáltatásba. Robusztus jelentési funkcióink bemutatják a virtuális call center statisztikáit, beleértve a nem fogadott és fogadott hívásokat, a hívás időtartamát, a hozzárendelt ügynököket és egyebeket.

A LiveAgent contact center szoftverrel végtelen jelentési lehetőségek állnak rendelkezésre. Szegmentálja az adatokat nap, hét, hónap vagy egyéni dátumtartomány szerint, és hozzon létre egy grafikont vagy diagramot, amely megfelel az Ön igényeinek. Minél jobban ismeri az Ön által nyújtott szolgáltatást, annál jobban javíthatja és növelheti az ügyfelek elégedettségét és hűségét.

Visszahívási szoftver lehetőségek

Customer service automated callback by LiveAgent

A LiveAgent automatikus visszahívási funkciója ügyfeleinek megtartja helyét a sorban. Letehetik a telefont azzal a tudattal, hogy számuk meg lett tartva, biztonságos a sorban tartásuk és közvetlen a visszahívásuk.

Live chat for business by LiveAgent

A magyar kapcsolattartó központ szoftverünk egységes, omnicsatornás ügynökasztalt kínál. A LiveAgent segítségével a kapcsolattartó központ ügynökei hozzáférhetnek az összes lekérdezéshez különböző csatornákról (közösségi média, élő csevegés, e-mail, telefon) egy felületen.

LiveAgent Time Rules Overview

Állítson be automatizálási szabályokat az ügynök termelékenységének és munkafolyamatának javítása érdekében. Az automatizálási szabályok felhasználhatók az e-mailek automatikus küldésére, a jegyekhez (visszahívási) címkék hozzáadására és még sok másra.

Call routing in LiveAgent

A LiveAgent call center visszahívó szoftver ACD funkcióval van felszerelve a zökkenőmentes hívásátadás és a kiváló ügyfélélmény biztosítása érdekében. ACD szolgáltatásunk automatikusan a legmegfelelőbb ügynökhöz / részleghez irányítja a hívó feleket a rendelkezésre állás, az elsőbbség vagy a véletlenszerű hozzárendelés alapján.

Web alapú telefonos call centerünk egy erős IVR rendszerrel van felszerelve, amely készen áll az összetett IVR fák kivitelezésére. Az IVR rendszert a kezdők számára elég könnyű használni, de elég robusztus ahhoz, hogy kielégítse a professzionális call center igényeket.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

A LiveAgent automatikus visszahívási rendszere minden nehézséget vállal, biztosítva, hogy az ügynökök megszakítás nélkül folytathassák a hívások fogadását. Amikor az ügyfél visszahívást kér, és a hívási sor elejére kerül, a rendszer automatikusan tárcsázza a számukat, és összekapcsolja őket egy megfelelő kapcsolattartó ügynökkel.

Call recording by LiveAgent

A LiveAgent call center szoftver automatikusan rögzít minden bejövő és kimenő hívást. A rendszer korlátlan számú hívásfelvételt tárolhat, amelyek felhasználhatók minőségbiztosításra, képzésre, zökkenőmentes jegyátadásra vagy jogi célokra.

LiveAgent's Ticket Customer insights - CRM

A LiveAgent hibrid jegy nézete biztosítja, hogy a kapcsolattartó központ ügynökei több csatornán keresztül követhessék az ügyfél problémamegoldási útját, miközben ugyanazon jegy menetben maradnak. A hibrid jegyfolyam segít az ügynököknek átlátható és személyre szabott válaszokat adni, amelyek javítják az ügyfelek elégedettségét és hűségét.

Tekintse meg mit tehet Önért az automatikus visszahívási szoftver

Élvezze a LiveAgent 14 napos ingyenes próba verzióját, hogy megtekinthesse a virtuális web alapú call center lehetőséget, hogy mit tehet vállalkozásáért és ügyfélszolgálatért, értékesítésért és az értékesítési csapatért.

3000 + vélemények Capterra GetApp G2 Crowd

Sokkal többet kínálunk mint egy automatizált visszahívási szoftver

A teljes kötegű call center szoftver mellett a LiveAgent egyablakos ügyintézés minden ügyfelek számára.

LiveAgent helpdesk tour

Csatlakoztassa az összes közösségi média fiókját a kapcsolattartó szoftverünkhöz az ügynökök termelékenységének javítása és ügyfelei adatainak biztonsága érdekében. A LiveAgent help desk szoftver integrálható az Instagram, a Twitter, a Facebook, a Facebook Messenger és a Viber szolgáltatásokkal.

Proactive chat invitation in LiveAgent

A LiveAgent helpdesk szoftver a piacon a leggyorsabb élő chat modullal büszkélkedhet. Élvezze a fejlett funkciókat, például a proaktív csevegési meghívókat, az offline űrlapokat, a csevegés előtti űrlapokat, valamint a valós idejű gépelési nézetet, amely lehetővé teszi, hogy megnézhesse, mit ír be az ügyfél a csevegőmezőbe, mielőtt eltalálja a küldést. A LiveAgent kontaktközpontjának élő csevegési képességei egyszerre segítenek javítani az ügyfelek elkötelezettségét, növelni az eladásokat és növelni az ügyfelek elégedettségét.

LiveAgent helpdesk tour

Stabilizálja az összes ügyfélkérdést egy központosított, mindencsatornás ügynökasztalra jegykezelő szoftverünkkel. Rendeljen jegyeket különböző részlegekhez és ügynökökhöz, és rendezze az egyes lekérdezéseket a címkék, az elsőbbség vagy a beérkezés dátuma szerint. Tekintse meg az egyes ügyfelek problémamegoldási útját az elejétől a végéig, különböző támogatási csatornákon keresztül, kontextusban gazdag formátumban, hibrid jegyfolyamunkkal.

LiveAgent - What is knowledge base software?

Készítse el és stilizálja saját tudásbázisát a WYSIWYG (amit látsz, azt kapod) szerkesztőnk segítségével. Növelje az ügyfelek elégedettségét azáltal, hogy ügyfeleinek olyan önsegítő eszközöket biztosít, mint például cikkek, GYIK vagy közösségi fórumok.

Hozza ki a legtöbbet a soros visszahívási megoldásából

A LiveAgent webalapú call center szoftver sokkal többet kínál, mint a sor alapú visszahívás.

Person drafting the integration flow

A LiveAgent helpdesk szoftver több, mint 200 hasznos funkcióval rendelkezik, amelyek segítenek az ügynök munkafolyamatának ésszerűsítésében és a találgatások elhárításában. Javítsa ügynöke teljesítményét a LiveAgent segítségével ma.

Android and iOS mobile apps of LiveAgent

Kapcsolattartó központunk szoftverét úgy tervezték, hogy jól működjön más alkalmazásokkal. Integrálja kedvenceit call center szoftverünkkel az ügynökök maximális hatékonyságának elérése érdekében, valamint átfogó áttekintést ad minden ügyfél profiljáról, kiegészítve a korábbi vásárlásokkal és az üzleti vállalkozással folytatott interakciókkal.

Person speaking multiple languages

Fő célunk az Ön sikere. A LiveAgent ügyfélszolgálata az év 365 napján, a hét minden napján, napi 24 órájában elérhető, több kommunikációs csatornán, köztük a Twitteren, a Facebookon, az Instagramon, az e-mailen, az élő chaten, az ügyfélportálon vagy a telefonon. Kiáltson bármikor, amikor szüksége van ránk, örömmel segítünk. Támogatást is kínálunk több nyelven, ha szüksége van rá.

Agents building customer support portal

Végtelen személyre szabhatósági lehetőségek

A LiveAgent visszahívó szoftver a rugalmasság, a skálázhatóság és a csapat együttműködésének szem előtt tartásával készült. Mivel minden vállalkozásnak (méretétől és iparától függetlenül) eltérő igények vannak, a kapcsolattartó központunk teljes mértékben testreszabható.

Szoftverünk alkalmazkodik bármilyen méretű és bármilyen célú műveletre, függetlenül attól, hogy a kapcsolattartó központ bejövő ügyfélszolgálatra, kimenő értékesítésre vagy mindkettőre szakosodott-e. Szakmai tanácsadóink vagy technikai munkatársaink segítséget nyújthatnak az Ön igényeinek leginkább megfelelő, leghatékonyabb és leghatékonyabb szoftveres megoldás létrehozásában.

Akár az egészségügy, a vendéglátás, a SaaS, az autóipar, az e-kereskedelem vagy az oktatási ágazat területén tevékenykedik, a LiveAgent személyre szabható az Ön igényeinek megfelelően.

A LiveAgent fejlett, megfizethető és könnyen használható soros visszahívási megoldás

Security lock and badge

A LiveAgent kapcsolattartó szoftver GDPR-kompatibilis, Google OAuth Jóváhagyott, HTTPS titkosított, és az ügyfelek adatait Tier-III + vagy IV vagy PCI DSS, SSAE-16 vagy ISO 27001 kompatibilis létesítményekben tárolja.

Person organizing information into tickets

A LiveAgent call center szoftver teljesen felhőalapú. Minden nap könnyedén elérheti a kapcsolattartó központ hatékony automatikus visszahívási funkcióit.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands

Omnicsatornás call center szoftverünk csak 2020-ban több, mint 20 díjat nyert el, köszönhetően az omnicsatornás képességeinek, az erőteljes natív CRM-nek és a fejlett CRM-integrációknak. Fedezze fel, hogy a LiveAgent hogyan hoz létre zökkenőmentes átmeneteket egyik csatornáról a másikra még ma.

Customer support agent chatting live with client

A magyar LiveAgent call center szoftvert freemium árképzési modellen kínáljuk. Kínálunk ingyenes call center szoftvert, valamint egy fejlett fizetett verziót, amely automatikus visszahívásokat tartalmaz. Fizetett call center szoftvercsomagunkat megfizethető áron kínáljuk. Fizessen kevesebbet, és kapjon több értéket a LiveAgent segítségével ma.

Szállítson személyre szabott élményeket

Adjon lehetőséget ügyfeleinek, hogy kapcsolatba lépjenek Önnel az általuk preferált támogatási csatornákon keresztül. Legyen szó élő csevegésről, e-mailről, hangról, videóról, közösségi médiáról vagy webes csevegésről, a LiveAgent készen áll az ügyfelek által elvárt zökkenőmentes mindencsatornás ügyfélélmény nyújtására.

Teljesen személyre szabott, nagy tudású és kontextusban gazdag szolgáltatást nyújtson visszahívási rendszerünkkel, és élvezze a jobb, tartós ügyfélkapcsolatokat, a magasabb vevői elégedettséget, a megnövekedett vevői hűséget és több értékesítési lehetőséget.

LiveAgent CRM integrations
Live chat for business by LiveAgent

Nyújtson páratlan szolgáltatást a LiveAgent visszahívó szoftverrel

Vegye igénybe díjnyertes omnicsatornás call center visszahívási szoftverünket. Tesztelje nagy teljesítményű IVR és CRM integrációinkat, és fedezze fel, hogyan tud zökkenőmentes ügyfélélményt nyújtani az összes szolgáltatási csatornán. Kérjen bemutatót, vagy hozzon létre egy ingyenes 14 napos próbaverziót, hogy lássa mindazt, amit a LiveAgent call center szoftver kínál.

Mit gondolnak az ügyfeleink?

Kapcsolódó cikkek ehhezVisszahívási szoftver
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média szoftver

A marketing text was provided for summarization, but the actual text content was not provided for summarization in Hungarian.

Email Sablonok - Request Form

Ügyfélszolgálati igénylőlapok sablonjai

A marketing summary of the text in Hungarian would be: "A marketing szövegben bemutatott termék innovatív és vonzó, amely vonzza a vásárlókat az egyedi funkcióival és stílusával."

Növelje a vásárlói kapcsolatot a testre szabott összcsatornás támogatással. Hagyjon vásárlóinak nagyszerű érzést minden alkalommal, amikor a vállalatával lépnek interakcióba.

Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel

Testreszabás és gyorsaság növeli a vásárlói kapcsolatot. A LiveAgent-tel több platformon elérhető támogatást nyújthat, és beépített CRM segíti a testreszabott szolgáltatást. A vásárlói hűség és hatékonyság is mérhető.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Ügyfélportál szoftver

LiveAgent is a software that can help you reach your business goals, such as improving customer satisfaction or increasing sales. The sales manager suggests approaching customers with a focus on problem-solving or achieving goals. LiveAgent can answer questions about pricing, services, integrations, and features. It has been used by companies such as Huawei, BMW, Yamaha, and O2. There is a free trial available without requiring a bank card.

Szeretné átvinni adatait a Helpraceből egy másik megoldásba? Vessen egy pillantást a LiveAgentre, és nézze meg az előnyeit. Kezdje meg az ingyenes próbaverziót még ma.

Migrálna a Helprace-ről?

LiveAgent sok kommunikációs csatornát és funkciót kínál, beleértve a gamifikációt. Segít az ügyfélszolgálat és értékesítési folyamatok optimalizálásában, proaktív chat és online látogatók funkcióval. Ajánlott alternatíva más szoftverek helyett.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x