Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Automatikus visszahívás ügyfeleinek

Ruházza fel ügyfeleit egy automatikus visszahívási lehetőséggel ha foglalt a vonal, vagy nem érhető el az az ügynök akivel beszélni szeretnének, vagy szimplán azt szeretnék, ha később visszahívnák őket.

A soros visszahívási rendszer elmenti az ügyfelek sorrendjét a vonalban és ha a sor elejére kerülnek, akkor a rendszer automatikusan visszahívja őket.

Növelje vásárlói elégedettségét a call center szoftverének visszahívási lehetőségével még ma.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Call center szoftver okos visszahívási funkcióval

A LiveAgent call center szoftvere visszahívási funkciót kínál egy IVR (interaktív hang válasz) részeként. Ahelyett, hogy tartanák a vonalat, az ügyfelei mostantól kérhetnek visszahívást egyetlen gomb megnyomásával.

Nem kell többé tartásban várakozniuk vagy azért aggódniuk, hogy elveszítik helyüket a sorban. A LiveAgent automatikusan fogja őket visszahívni ha a sor elejére kerülnek.

Az automatikus visszahívás előnyei

Visszahívási szoftver

A LiveAgent call center soros visszahívásának hála ügynökeinek nem kell manuálisan követnie a kérvényezett visszahívási kérelmeit. A beépített ACD (automatikus hívás irányítás) funkció szinkronban működik az erőteljes IVR rendszerrel, hogy elmentse a hívó számát és helyüket a sorban megtartsa és automatikusan tárcsázza is azokat amikor felszabadul az ügynök, vagy a sor elejére érnek.

Business woman walking and holding a mobile phone

Adja meg ügyfeleinek a lehetőséget, hogy visszahívást fogadjanak a kapcsolat központ csapatától ahelyett, hogy tartásban várakoznának. Tisztelje idejüket, és csökkentse a híváselhagyási arányokat, így növelve ügyfelei elégedettségét.

Definition of good customer service

Az ügyfelek problémamentes élményre számítanak amikor kapcsolatba lépnek az ügyfélszolgálattal. Azáltal, hogy automatikus visszahívási lehetőséget biztosít számukra láthatatlan szolgáltatási élményt. Csökkentse ügyfelei esetleges problémáit még ma, miközben növeli ügyfelei elégedettségét és hűségét a márkájához.

Hogyan működik az automatikus visszahívási funkció?

Az automatikus visszahívási szolgáltatás elkezdéséhez egyszerűen hozzon létre egy IVR szkriptet amely tartalmazza a visszahívási lehetőséget.

Customer support agent chatting live with client

Költséghatékony visszahívás call center szoftver

A visszahívási call center szoftver egy költséghatékony megoldás minden méretű vállalkozás számára. Az automatikus visszahívással kevesebb call center ügynökre lesz szükség a hívások fogadásához, mivel a hívásmennyiség nem lesz olyan nagy.

Automatikus visszahívások létrehozása a további értékesítése lehetőségekért

Ne hagyja ki a potenciális értékesítési lehetőségeket pusztán azért, mert ügyfelei nem léphetnek kapcsolatba Önnel. Automatikus visszahívás esetén az ügyfelek kevésbé fognak csalódni és elhagyni telefonhívásaikat. Ha lehetőséget ad nekik arra, hogy automatikus visszahívást kérjenek, egyszerre több eladást generálhat és javíthatja az ügyfelek elégedettségét.

customer service automated callback
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

További betekintés a használati statisztikákba

Gyűjtsön további betekintést az Ön által nyújtott szolgáltatásba. Robusztus jelentési funkcióink bemutatják a virtuális call center statisztikáit, beleértve a nem fogadott és fogadott hívásokat, a hívás időtartamát, a hozzárendelt ügynököket és egyebeket.

A LiveAgent contact center szoftverrel végtelen jelentési lehetőségek állnak rendelkezésre. Szegmentálja az adatokat nap, hét, hónap vagy egyéni dátumtartomány szerint, és hozzon létre egy grafikont vagy diagramot, amely megfelel az Ön igényeinek. Minél jobban ismeri az Ön által nyújtott szolgáltatást, annál jobban javíthatja és növelheti az ügyfelek elégedettségét és hűségét.

Visszahívási szoftver lehetőségek

customer service automated callback

A LiveAgent automatikus visszahívási funkciója ügyfeleinek megtartja helyét a sorban. Letehetik a telefont azzal a tudattal, hogy számuk meg lett tartva, biztonságos a sorban tartásuk és közvetlen a visszahívásuk.

Live-chat-for-business-LiveAgent

Omnicsatornás képviselői munkaasztal

A magyar kapcsolattartó központ szoftverünk egységes, omnicsatornás ügynökasztalt kínál. A LiveAgent segítségével a kapcsolattartó központ ügynökei hozzáférhetnek az összes lekérdezéshez különböző csatornákról (közösségi média, élő csevegés, e-mail, telefon) egy felületen.

Állítson be automatizálási szabályokat az ügynök termelékenységének és munkafolyamatának javítása érdekében. Az automatizálási szabályok felhasználhatók az e-mailek automatikus küldésére, a jegyekhez (visszahívási) címkék hozzáadására és még sok másra.

A LiveAgent call center visszahívó szoftver ACD funkcióval van felszerelve a zökkenőmentes hívásátadás és a kiváló ügyfélélmény biztosítása érdekében. ACD szolgáltatásunk automatikusan a legmegfelelőbb ügynökhöz / részleghez irányítja a hívó feleket a rendelkezésre állás, az elsőbbség vagy a véletlenszerű hozzárendelés alapján.

Web alapú telefonos call centerünk egy erős IVR rendszerrel van felszerelve, amely készen áll az összetett IVR fák kivitelezésére. Az IVR rendszert a kezdők számára elég könnyű használni, de elég robusztus ahhoz, hogy kielégítse a professzionális call center igényeket.

Inbound and Outbound Call Center Software

A LiveAgent automatikus visszahívási rendszere minden nehézséget vállal, biztosítva, hogy az ügynökök megszakítás nélkül folytathassák a hívások fogadását. Amikor az ügyfél visszahívást kér, és a hívási sor elejére kerül, a rendszer automatikusan tárcsázza a számukat, és összekapcsolja őket egy megfelelő kapcsolattartó ügynökkel.

A LiveAgent call center szoftver automatikusan rögzít minden bejövő és kimenő hívást. A rendszer korlátlan számú hívásfelvételt tárolhat, amelyek felhasználhatók minőségbiztosításra, képzésre, zökkenőmentes jegyátadásra vagy jogi célokra.

A LiveAgent hibrid jegy nézete biztosítja, hogy a kapcsolattartó központ ügynökei több csatornán keresztül követhessék az ügyfél problémamegoldási útját, miközben ugyanazon jegy menetben maradnak. A hibrid jegyfolyam segít az ügynököknek átlátható és személyre szabott válaszokat adni, amelyek javítják az ügyfelek elégedettségét és hűségét.

Tekintse meg mit tehet Önért az automatikus visszahívási szoftver

Élvezze a LiveAgent 14 napos ingyenes próba verzióját, hogy megtekinthesse a virtuális web alapú call center lehetőséget, hogy mit tehet vállalkozásáért és ügyfélszolgálatért, értékesítésért és az értékesítési csapatért.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Sokkal többet kínálunk mint egy automatizált visszahívási szoftver

A teljes kötegű call center szoftver mellett a LiveAgent egyablakos ügyintézés minden ügyfelek számára.

tour 01

Csatlakoztassa az összes közösségi média fiókját a kapcsolattartó szoftverünkhöz az ügynökök termelékenységének javítása és ügyfelei adatainak biztonsága érdekében. A LiveAgent help desk szoftver integrálható az Instagram, a Twitter, a Facebook, a Facebook Messenger és a Viber szolgáltatásokkal.

tour 03

A LiveAgent helpdesk szoftver a piacon a leggyorsabb élő chat modullal büszkélkedhet. Élvezze a fejlett funkciókat, például a proaktív csevegési meghívókat, az offline űrlapokat, a csevegés előtti űrlapokat, valamint a valós idejű gépelési nézetet, amely lehetővé teszi, hogy megnézhesse, mit ír be az ügyfél a csevegőmezőbe, mielőtt eltalálja a küldést. A LiveAgent kontaktközpontjának élő csevegési képességei egyszerre segítenek javítani az ügyfelek elkötelezettségét, növelni az eladásokat és növelni az ügyfelek elégedettségét.

tour 02

Stabilizálja az összes ügyfélkérdést egy központosított, mindencsatornás ügynökasztalra jegykezelő szoftverünkkel. Rendeljen jegyeket különböző részlegekhez és ügynökökhöz, és rendezze az egyes lekérdezéseket a címkék, az elsőbbség vagy a beérkezés dátuma szerint. Tekintse meg az egyes ügyfelek problémamegoldási útját az elejétől a végéig, különböző támogatási csatornákon keresztül, kontextusban gazdag formátumban, hibrid jegyfolyamunkkal.

What is knowledge base software

Készítse el és stilizálja saját tudásbázisát a WYSIWYG (amit látsz, azt kapod) szerkesztőnk segítségével. Növelje az ügyfelek elégedettségét azáltal, hogy ügyfeleinek olyan önsegítő eszközöket biztosít, mint például cikkek, GYIK vagy közösségi fórumok.

Hozza ki a legtöbbet a soros visszahívási rendszeréből

A LiveAgent webalapú call center szoftver sokkal többet kínál, mint a sor alapú visszahívás.

A LiveAgent helpdesk szoftver több, mint 200 hasznos funkcióval rendelkezik, amelyek segítenek az ügynök munkafolyamatának ésszerűsítésében és a találgatások elhárításában. Javítsa ügynöke teljesítményét a LiveAgent segítségével ma.

Kapcsolattartó központunk szoftverét úgy tervezték, hogy jól működjön más alkalmazásokkal. Integrálja kedvenceit call center szoftverünkkel az ügynökök maximális hatékonyságának elérése érdekében, valamint átfogó áttekintést ad minden ügyfél profiljáról, kiegészítve a korábbi vásárlásokkal és az üzleti vállalkozással folytatott interakciókkal.

Fő célunk az Ön sikere. A LiveAgent ügyfélszolgálata az év 365 napján, a hét minden napján, napi 24 órájában elérhető, több kommunikációs csatornán, köztük a Twitteren, a Facebookon, az Instagramon, az e-mailen, az élő chaten, az ügyfélportálon vagy a telefonon. Kiáltson bármikor, amikor szüksége van ránk, örömmel segítünk. Támogatást is kínálunk több nyelven, ha szüksége van rá.

Agents building customer support portal

Végtelen személyre szabhatósági lehetőségek

A LiveAgent visszahívó szoftver a rugalmasság, a skálázhatóság és a csapat együttműködésének szem előtt tartásával készült. Mivel minden vállalkozásnak (méretétől és iparától függetlenül) eltérő igények vannak, a kapcsolattartó központunk teljes mértékben testreszabható.

Szoftverünk alkalmazkodik bármilyen méretű és bármilyen célú műveletre, függetlenül attól, hogy a kapcsolattartó központ bejövő ügyfélszolgálatra, kimenő értékesítésre vagy mindkettőre szakosodott-e. Szakmai tanácsadóink vagy technikai munkatársaink segítséget nyújthatnak az Ön igényeinek leginkább megfelelő, leghatékonyabb és leghatékonyabb szoftveres megoldás létrehozásában.

Akár az egészségügy, a vendéglátás, a SaaS, az autóipar, az e-kereskedelem vagy az oktatási ágazat területén tevékenykedik, a LiveAgent személyre szabható az Ön igényeinek megfelelően.

A LiveAgent fejlett, megfizethető és könnyen használható soros visszahívási rendszer

Security lock and badge

A LiveAgent kapcsolattartó szoftver GDPR-kompatibilis, Google OAuth Jóváhagyott, HTTPS titkosított, és az ügyfelek adatait Tier-III + vagy IV vagy PCI DSS, SSAE-16 vagy ISO 27001 kompatibilis létesítményekben tárolja.

Person organizing information into tickets

A LiveAgent call center szoftver teljesen felhőalapú. Minden nap könnyedén elérheti a kapcsolattartó központ hatékony automatikus visszahívási funkcióit.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands

Omnicsatornás call center szoftverünk csak 2020-ban több, mint 20 díjat nyert el, köszönhetően az omnicsatornás képességeinek, az erőteljes natív CRM-nek és a fejlett CRM-integrációknak. Fedezze fel, hogy a LiveAgent hogyan hoz létre zökkenőmentes átmeneteket egyik csatornáról a másikra még ma.

Customer support agent chatting live with client

A magyar LiveAgent call center szoftvert freemium árképzési modellen kínáljuk. Kínálunk ingyenes call center szoftvert, valamint egy fejlett fizetett verziót, amely automatikus visszahívásokat tartalmaz. Fizetett call center szoftvercsomagunkat megfizethető áron kínáljuk. Fizessen kevesebbet, és kapjon több értéket a LiveAgent segítségével ma.

Szállítson személyre szabott élményeket

Adjon lehetőséget ügyfeleinek, hogy kapcsolatba lépjenek Önnel az általuk preferált támogatási csatornákon keresztül. Legyen szó élő csevegésről, e-mailről, hangról, videóról, közösségi médiáról vagy webes csevegésről, a LiveAgent készen áll az ügyfelek által elvárt zökkenőmentes mindencsatornás ügyfélélmény nyújtására.

Teljesen személyre szabott, nagy tudású és kontextusban gazdag szolgáltatást nyújtson visszahívási rendszerünkkel, és élvezze a jobb, tartós ügyfélkapcsolatokat, a magasabb vevői elégedettséget, a megnövekedett vevői hűséget és több értékesítési lehetőséget.

crm integrations
Live-chat-for-business-LiveAgent

Nyújtson páratlan szolgáltatást a LiveAgent visszahívó szoftverrel

Vegye igénybe díjnyertes omnicsatornás call center visszahívási szoftverünket. Tesztelje nagy teljesítményű IVR és CRM integrációinkat, és fedezze fel, hogyan tud zökkenőmentes ügyfélélményt nyújtani az összes szolgáltatási csatornán. Kérjen bemutatót, vagy hozzon létre egy ingyenes 14 napos próbaverziót, hogy lássa mindazt, amit a LiveAgent call center szoftver kínál.

Mit gondolnak az ügyfeleink?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mi a call center funkciója?

A call center fő funkciója az, hogy az ügyfelek felhívhassák a vállalkozásokat bármilyen kérdésükkel, amelyek a termékekkel, házirendekkel, visszatérítésekkel, funkcionalitással, hibaelhárítással vagy visszajelzésekkel kapcsolatban merülhetnek fel.

Mi az automatikus visszahívás?

Az automatikus visszahívási funkció egy számítógépes telefonos funkció, amely lehetővé teszi a hívók számára, hogy visszahívást kérjenek, ha a vonal foglalt, ha nincsenek elérhető ügynökök a hívásuk felvételére, vagy egyszerűen csak később akarják a visszahívást.

Fontos funkció az automatikus visszahívás?

Az automatikus visszahívási funkció virtuális call center szoftverbe történő beépítése lehetővé teszi, hogy jobb szolgáltatást nyújtson ügyfeleinek. Ha a visszahívási funkció aktív, az azt jelzi, hogy értékeli az ügyfelek idejét, és erre vágynak a vásárlók a legjobban.

Mennyibe kerül a visszahívó szoftver?

A visszahívó szoftver költsége változó. A visszahívási funkció azonban általában az all-in-one rendszer része. Például telefonos központ vagy ügyfélszolgálat. A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati szoftver, amely több, mint 180 funkcióval rendelkezik, beleértve a visszahívási funkciót is. A teljes ügyfélszolgálat ára havonta 39 euro minden ügynök esetében.

Miért érdemes visszahívási funkciót használni?

A visszahívási funkciót főleg azokban a vállalatokban alkalmazzák, amelyekben nagy mennyiségű ügyfél érdeklődik. Mivel az ügyfelek azonnal választ akarnak kapni, vállalkozásának alkalmazkodnia kell. Ha visszahívási funkcióval rendelkezik a telefonközpontjában, megakadályozhatja a rossz ügyfélélményt. A visszahívási funkciót tartalmazó, funkciókban gazdag call center szoftver kiválasztása javíthatja az ügyfél-reprezentatív munkafolyamatot és az ügyfelek elégedettségét.

Hogyan aktiválhatom az automatikus visszahívást a LiveAgentben?

A visszahívási funkció aktiválásához navigáljon a Konfigurációk -> Hívás -> Számok -> Szám szerkesztése -> IVR -> Egy kívánt visszahívási funkció beszúrása -> Mentés.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót