Az automatikus visszahívás funkció egy számítógépes telefonos funkció, amely lehetővé teszi a hívó fél számára, hogy visszahívást kérjen, ha a vonal foglalt, ha nincs elérhető képviselő a hívás fogadására, vagy ha azt szeretné, hogy később hívják őt vissza.
LiveAgent felhasználóként beépítheti a visszahívás funkciót az IVR-menübe, ami például így hangozhat:
“Az értékesítési osztályhoz nyomja meg az 1-es gombot
A számlázáshoz nyomja meg a 2 gombot-es
Technikai segítségnyújtáshoz nyomja meg a 3-as gombot
Visszahívás kéréséhez nyomja meg a 4-es gombot”
Ha a hívó fél visszahívást kér, a hívás azonnal befejeződik. A LiveAgent azonban a hívó telefonszámát a várakozólistán tartja. Amikor a szám a sor elejére ér, a LiveAgent automatikusan tárcsázza a hívó telefonszámát, és kapcsolja a kijelölt ügyfélszolgálati képviselőt.
Az automatikus visszahívási funkció beépítése a virtuális call center szoftverbe lehetővé teszi, hogy jobb szolgáltatást nyújtson ügyfeleinek.
A visszahívás funkció IVR-be történő beépítéséhez tegye az alábbiakat:
Annak biztosításához, hogy az IVR-szkript megfelelően működik, kövesse az alábbi lépéseket:
Ha sikeresen megtette ezeket a lépéseket, kijelenthető, hogy a visszahívás funkciója működik, és készen áll arra, hogy ügyfelei használják.
Ahogy arról korábban már volt szó, a visszahívás lehetősége jelentősen növelheti ügyfelei elégedettségét.
Az átlagos vásárló 5 percig hajlandó várakozni híváskor. Ők 5 perc után hajlamosak csalódottan letenni a telefont, és újból megpróbálkozni a hívással. Ez gyakran további vevői elégedetlenséghez vezet, amelyet gyakran megosztanak másokkal a közösségi médiában, például a Twitteren.
A hosszú várakozási idővel kapcsolatos negatív megjegyzések és vélemények nagy mértékben ronthatják ügyfélszolgálata hírnevét. Ezért egy olyan alternatív megoldás, mint a visszahívás biztosítása nagyszerű megoldás. Az ügyfél befejezheti a hívást, folytathatja a napját, és nyugodtan várhatja, hogy visszahívást kap Öntől.
Ebben a szituációban mindenki nyer.
Egyes ügyfeleknek egyszerűen nincs türelmük a nap folyamán többször telefonálni abban reménykedve, hogy hátha a call center végre fogadja a hívását. Ennek eredményeként a legtöbb ügyfél várakozni fog, majd miután elfogyott a türelme, leteszi a telefont, és nem próbálkozik többé az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvétellel.
Miért rossz ez? Mert rengeteg értékesítési lehetőség úszik el. Példaként képzeljük el, hogy a SaaS (Software as a Service – szolgáltatott szoftver) iparágban tevékenykedik. Az egyik hűséges ügyfele szeretne drágább csomagra váltani, de gondjai vannak a fizetési folyamattal. Úgy dönt, hogy felhívja Önt, de a hosszú várakozási idő miatt nem tudja elérni Önt. Nincs visszahívási lehetőség. Még várakozik egy ideig, de végül feladja, és úgy dönt, hogy mégsem vált drágább csomagra.
A visszahívási funkció bevezetése javíthatja az ügyfélkapcsolati központ képviselőinek produktivitását. Ha a visszahívási funkció aktiválva van, a call center képviselőinek nem kell manuálisan tárcsázniuk a visszahívást kérő számokat.
Ehelyett a call center szoftver automatikusan tárcsázza azokat a telefonszámokat, amelyek visszahívást kértek, és összekapcsolja a hívókat az ügyfélkapcsolati központ képviselőivel. Ez hosszú távon sok időt és erőfeszítést takarít meg a call center képviselőinek.
A LiveAgent lehetővé teszi a hívásstatisztikák nyomon követését. A hívásstatisztikák jól jelzik, hogy az ügyfélszolgálat mennyit javult a visszahívás lehetőségének bevezetése óta. Figyelemmel kísérheti a nem fogadott és a megszakított hívások számát, valamint az átlagos várakozási időt.
Ezek a statisztikák segíthetnek a megfelelő üzleti döntések meghozatalában, amelyek javítják az ügyfélszolgálatot, és ezáltal növelik vevői elégedettségét és a hosszú távú vásárlói értékelést.
Olvassa el a tudásbázisról szóló cikkünket (amely bemutatja az egész integrációs folyamatot), és tekintse át a szójegyzékünket és a blogunkat. Alternatív megoldásként vegye fel a kapcsolatot élő chat-ben, vagy küldjön e-mailt a support@liveagent.com címre.
Test our callback function during your free 14-day trial.
Discover all that our web based call center software has to offer. Free of charge. No credit card required.
Free TrialLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..