Ha új szintre szeretné emelni kapcsolati központját, a LiveAgent helpdesk szoftver a megfelelő megoldás az Ön számára! Több mint 175 alapvető és haladó funkciót kínálunk, így biztos lehet benne, hogy a kapcsolattartó központja az élmezőnyben marad.
Perceken belül átválthat a LiveAgentre, és magával viheti régi jegyeit. Gyors és egyszerű jegymigrációt kínálunk, amely lehetővé teszi, hogy régi helpdesk adatait közvetlenül a LiveAgent-fiókjába migrálja.
Tudja meg, hogyan tűnik ki a LiveAgent a többi alternatíva közül
Függetlenül attól, hogy ügyfelei hogyan lépnek kapcsolatba Önnel, a LiveAgent segítségével biztos lehet benne, hogy a hét minden napján, 24 órában elérhetik Önt.
Tegye elsődleges prioritássá ügyfélszolgálatát, és növelje konverziós arányát a LiveAgent kapcsolati központ megoldásával.
A LiveAgent helpdesk szoftverrel biztos lehet benne, hogy könnyen kezelhető, méretezhető és rugalmas kapcsolattartó központ megoldással rendelkezik vállalkozása számára.
Funkciók | Liveagent Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Hitelkártya nem szükséges. | Collab |
---|---|---|
Jegykezelés Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket. | A LiveAgent jegykezelést kínál. | A Collab nem kínál jegykezelést. |
Élő Chat Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet. | A LiveAgent élő csevegést kínál. | A Collab élő csevegést kínál. |
Call Center Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható. | A LiveAgent call centert kínál. | A Collab call centert kínál. |
Önkiszolgáló Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférhessenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis-tartalmaikhoz. | A LiveAgent önkiszolgáló szolgáltatást kínál. | A Collab nem kínál önkiszolgáló szolgáltatást. |
Facebook Egy Facebook-integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlíti és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és említésre a közösségi média help desk szoftveréből. | A LiveAgent Facebook integrációt kínál. | A Collab Facebook integrációt kínál. |
Twitter Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes említést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre. | A LiveAgent Twitter integrációt kínál. | A Collab Twitter integrációt kínál. |
Instagram Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlíti és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és említésre a közösségi média help desk szoftveréből. | A LiveAgent az Instagram integrációját kínálja. | A Collab nem kínál Instagram-integrációt. |
Viber Egy Viber-integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és sugározzanak Viber üzeneteket. | A LiveAgent Viber integrációt kínál. | A Collab nem kínál Viber-integrációt. |
Tudásbázis Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat. | A LiveAgent tudásbázist kínál. | A Collab nem kínál tudásbázist. |
Ügyfélfórum Egy online vitafórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található. | A LiveAgent ügyfélfórumot kínál. | A Collab nem kínál ügyfélfórumot. |
Automatizálás és szabályok Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében. | A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál. | A Collab nem kínál automatizálást és szabályokat. |
API Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését. | A LiveAgent API-funkciókat kínál. | A Collab API-funkciókat kínál. |
Interaktív hang válasz (IVR) Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének. | A LiveAgent IVR funkciókat kínál. | A Collab IVR funkciókat kínál. |
Videohívások Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime-hívásokhoz. | A LiveAgent videohívásokat kínál. | A Collab videohívásokat kínál. |
Korlátlan előzmények A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket. | A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál. | A Collab korlátlan előzményeket kínál. |
Korlátlan számú webhely A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja. | A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál. | A Collab korlátlan számú webhelyet kínál. |
Korlátlan számú csevegési gomb Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein. | A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál. | A Collab korlátlan számú csevegőgombot kínál. |
Korlátlan számú jegy/levél Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat. | A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál. | A Collab korlátlan számú jegyet/levelet kínál. |
Korlátlan hívásrögzítés Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt. | A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál. | A Collab nem kínál korlátlan hívásrögzítést. |
Korlátlan 24 órás támogatás Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető lekérdezések számának korlátozása nélkül. | A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál. | A Collab korlátlan, 24 órás támogatást kínál. |
Ha a kapcsolattartó központról van szó, ne féljen nagyot gondolni a LiveAgent 175+ funkciójával és több tucat integrációjával.
Ne korlátozza magát csak a hagyományos ügyfélszolgálati lehetőségekre. Növelje ügyfelei élményét, és hozzon létre hűséges ügyfélbázist a közösségi médiával, az élő chattel és az e-mailes támogatással.
Ezzel az all-in-one többcsatornás helpdesk szoftverrel biztos lehet benne, hogy nem marad le egyetlen ügyfélkommunikációról sem.
Akár több bejövő, akár kimenő hívás érkezik, a LiveAgent webalapú telefonközpontja hatékony, mégis könnyen kezelhető. Válasszon a támogatott VoIP szolgáltatók listájából, és készüljön fel arra, hogy ügyfelei elégedettségét növelje, miközben működési költségeit alacsonyan tartja.
Akár hívásrögzítő szoftverre van szüksége ügynökképzéshez, minőségbiztosításhoz vagy üzleti átláthatósághoz, ne keressen tovább! A LiveAgent segítségével digitális fájlként mentheti a felvételt kristálytiszta hanggal, korlátlan tárkapacitás mellett.
A várakozási idő minimalizálása érdekében egyéni IVR-menüt hozhat létre, amellyel ügyfelei könnyebben elérhetik Önt. Az Ön IVR menüje akár automatikus visszahívási lehetőséget is tartalmazhat az ügyfelek kényelme érdekében.
A LiveAgentben konfigurálhatja a hívásirányítás beállításait. A bejövő telefonhívások véletlenszerűen hozzárendelhetők az elérhető ügynökökhöz, kihasználhatja a készségalapú továbbítást, vagy létrehozhat saját előre meghatározott kritériumokat.
A LiveAgent egyablakos ügyintézés, amikor kiemelkedő ügyfélszolgálatról van szó. Lehetővé tesszük, hogy kapcsolatot tartson ügyfeleivel, legyen szó egészségügyről, gyártásról, Saasról vagy e-kereskedelemről. 24 órás ügyfélszolgálatot kínálunk, így bármikor segítséget kaphat, amikor szüksége van rá.
Csodálatos jegykezelő szoftvert kínálunk, amely az ügyfelek összes interakcióját jegyekké alakítja, és egyenesen az univerzális postafiókba küldi. Az ügyfélkommunikáció minden eleme elérhető egy kényelmes irányítópulton keresztül, amely nagyszerű menedzsment eszköz, amely segít a szervezettség megőrzésében.
Legyen szó Facebook, Twitter, vagy Instagramról, követői mindig elérhetik Önt. Nem kell minden fiókba külön bejelentkezni, minden üzenet, említés vagy tweet jegy formájában érkezik a postaládájába.
A piac leggyorsabb élő chat widgetjével könnyű és egyszerű kommunikációt biztosíthat ügynökeinek és ügyfeleinek egyaránt. Hozzáadhatja a LiveAgent élő csevegés gombját webhelyéhez, és elkezdheti megválaszolni ügyfelei sürgető kérdéseit.
Alkalmazható ügyfélportált kínálunk, amely kiterjedt tudásbázist tartalmaz. Azok az ügyfelek, akik értékelik a függetlenséget, és szeretik a problémákat önállóan megoldani, olyan funkciókat élvezhetnek, mint a fórumok, a GYIK és az önkiszolgáló lehetőségek. Ezenkívül így a legjobb ügyfélszolgálatot nyújthatja akkor is, ha ügynökei offline állapotban vannak.
Használja ki a lehető legjobban erőforrásait, és működtessen hatékony kapcsolattartó központot. A LiveAgent segítségével megbizonyosodhat arról, hogy a központ műveletei meg vannak szervezve és zökkenőmentesen működnek, és ügynökei eredményesek maradnak.
A LiveAgent analitikai áttekintése lehetővé teszi, hogy napi szinten nyomon kövesse a kapcsolattartó központ műveleteit. Nyomon követheti az ügynök termelékenységét, a bejövő és kimenő hívásokat, e-maileket és még sok mást. Ismerje meg kapcsolattartó központjának csínját-bínját az ügyfélszolgálati jelentésekkel, hogy megerősítse a leggyakrabban használt csatornákat, azonosítsa a kiugró értékeket az ügynökei között, és fokozza teljesítményét.
A KPI-k, SLA-k és egyéb kapcsolattartói mérőszámok nyomon követése lehetővé teszi, hogy jobban megértse, hol lehet javítani. Használjon fejlett elemzési és jelentési funkciókat, hogy a legjobb ár-érték arányt érje el.
Az intelligens üzlettulajdonosok tudják, hogy a modern kapcsolattartó központoknak kevés segítségre van szükségük a mai technológiából. Azonban nem mindenki tudja, hogyan hasznosítsa az erejét.
A LiveAgent segítségével az automatizálás leveszi az ügynökök válláról a mindennapi aljas feladatok terhét. Több platformon, például közösségi média csatornákon, e-mailben, élő csevegésben, Viberen stb. ismétlődő kérdésekre adott válaszként sablon üzeneteket hozhat létre.
Ezenkívül számtalan automatizálási szabályt is beállíthat a válaszidő javítása és az emberi hibák minimalizálása érdekében, miközben csökkenti a támogatási költségeket.
Látogasson el a Capterrára és hasonlítsa össze a LiveAgent és a Collab ügyfélszolgálati platform értékeléseit az ügyfelek véleménye alapján
Nyugodtan nézze meg, mit mondanak más ügyfelek a LiveAgentről. A LiveAgent több mint 2800 véleményt gyűjtött össze különböző szoftverpiacokon, mint például a Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.
Kíváncsi, hogy miként állunk a többi népszerű help desk megoldáshoz képest? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
Freshcaller alternatívát keres?
Smartsupp és Hesk alternatívákat kínál a vállalkozásoknak, amelyek könnyen elérhetők több nyelven és támogatják a widgeteket. A LiveAgent pedig hatékony ügyfélszolgálati szoftvert nyújt, amely többnyelvű és sok integrációs lehetőséggel rendelkezik.
A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak időt takarít meg az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékony kezelésében. Az integrációk széles választéka mellett rengeteg funkciót kínál, mint az e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszerek. A szöveg arra buzdít, hogy foglaljanak LiveAgent demót vagy iratkozzanak fel hírlevelükre.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team