Collab alternatívára van szüksége?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Collab alternatíva a piacon

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Hitelkártya nem szükséges
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Készen áll egy csodálatos Collab szoftver alternatívára váltani?

Ha új szintre szeretné emelni kapcsolati központját, a LiveAgent helpdesk szoftver a megfelelő megoldás az Ön számára! Több mint 175 alapvető és haladó funkciót kínálunk, így biztos lehet benne, hogy a kapcsolattartó központja az élmezőnyben marad.

Perceken belül átválthat a LiveAgentre, és magával viheti régi jegyeit. Gyors és egyszerű jegymigrációt kínálunk, amely lehetővé teszi, hogy régi helpdesk adatait közvetlenül a LiveAgent-fiókjába migrálja.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Spóroljon többet a LiveAgenttel

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Tudja meg, hogyan tűnik ki a LiveAgent a többi alternatíva közül

Változatos kapcsolattartó központ

Függetlenül attól, hogy ügyfelei hogyan lépnek kapcsolatba Önnel, a LiveAgent segítségével biztos lehet benne, hogy a hét minden napján, 24 órában elérhetik Önt.

Fokozott ügyfél-elégedettség

Tegye elsődleges prioritássá ügyfélszolgálatát, és növelje konverziós arányát a LiveAgent kapcsolati központ megoldásával.

Könnyen kezelhető

A LiveAgent helpdesk szoftverrel biztos lehet benne, hogy könnyen kezelhető, méretezhető és rugalmas kapcsolattartó központ megoldással rendelkezik vállalkozása számára.

Collab vs LiveAgent egy pillantásra

Funkciók Liveagent Collab
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Collab nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
A LiveAgent élő csevegést kínál.
A Collab élő csevegést kínál.
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
A LiveAgent call centert kínál.
A Collab call centert kínál.
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférhessenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis-tartalmaikhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló szolgáltatást kínál.
A Collab nem kínál önkiszolgáló szolgáltatást.
Facebook
Egy Facebook-integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlíti és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és említésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A Collab Facebook integrációt kínál.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes említést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
A Collab Twitter integrációt kínál.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlíti és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és említésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent az Instagram integrációját kínálja.
A Collab nem kínál Instagram-integrációt.
Viber
Egy Viber-integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és sugározzanak Viber üzeneteket.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Collab nem kínál Viber-integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A Collab nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Egy online vitafórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Collab nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A Collab nem kínál automatizálást és szabályokat.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API-funkciókat kínál.
A Collab API-funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Collab IVR funkciókat kínál.
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime-hívásokhoz.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Collab videohívásokat kínál.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A Collab korlátlan előzményeket kínál.
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
A Collab korlátlan számú webhelyet kínál.
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
A Collab korlátlan számú csevegőgombot kínál.
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
A Collab korlátlan számú jegyet/levelet kínál.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Collab nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető lekérdezések számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
A Collab korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Erőteljes Collab alternatíva

Ha a kapcsolattartó központról van szó, ne féljen nagyot gondolni a LiveAgent 175+ funkciójával és több tucat integrációjával.

Ne korlátozza magát csak a hagyományos ügyfélszolgálati lehetőségekre. Növelje ügyfelei élményét, és hozzon létre hűséges ügyfélbázist a közösségi médiával, az élő chattel és az e-mailes támogatással.

Ezzel az all-in-one többcsatornás helpdesk szoftverrel biztos lehet benne, hogy nem marad le egyetlen ügyfélkommunikációról sem.

Egyszerű, de megbízható call center

Akár több bejövő, akár kimenő hívás érkezik, a LiveAgent webalapú telefonközpontja hatékony, mégis könnyen kezelhető. Válasszon a támogatott VoIP szolgáltatók listájából, és készüljön fel arra, hogy ügyfelei elégedettségét növelje, miközben működési költségeit alacsonyan tartja.

Korlátlan hívásrögzítés

Akár hívásrögzítő szoftverre van szüksége ügynökképzéshez, minőségbiztosításhoz vagy üzleti átláthatósághoz, ne keressen tovább! A LiveAgent segítségével digitális fájlként mentheti a felvételt kristálytiszta hanggal, korlátlan tárkapacitás mellett.

IVR és automatikus visszahívás

A várakozási idő minimalizálása érdekében egyéni IVR-menüt hozhat létre, amellyel ügyfelei könnyebben elérhetik Önt. Az Ön IVR menüje akár automatikus visszahívási lehetőséget is tartalmazhat az ügyfelek kényelme érdekében.

Okos hívásátirányítás

A LiveAgentben konfigurálhatja a hívásirányítás beállításait. A bejövő telefonhívások véletlenszerűen hozzárendelhetők az elérhető ügynökökhöz, kihasználhatja a készségalapú továbbítást, vagy létrehozhat saját előre meghatározott kritériumokat.

Szoftver a kiváló ügyfélszolgálatért

A LiveAgent egyablakos ügyintézés, amikor kiemelkedő ügyfélszolgálatról van szó. Lehetővé tesszük, hogy kapcsolatot tartson ügyfeleivel, legyen szó egészségügyről, gyártásról, Saasról vagy e-kereskedelemről. 24 órás ügyfélszolgálatot kínálunk, így bármikor segítséget kaphat, amikor szüksége van rá.

Fast, smart and convenient support

Jegykezelő szoftver az ügyfelek elégedettségének növelése érdekében

Csodálatos jegykezelő szoftvert kínálunk, amely az ügyfelek összes interakcióját jegyekké alakítja, és egyenesen az univerzális postafiókba küldi. Az ügyfélkommunikáció minden eleme elérhető egy kényelmes irányítópulton keresztül, amely nagyszerű menedzsment eszköz, amely segít a szervezettség megőrzésében.

Priority assignment

Növelje elkötelezettségét a közösségi média támogatásával

Legyen szó Facebook, Twitter, vagy Instagramról, követői mindig elérhetik Önt. Nem kell minden fiókba külön bejelentkezni, minden üzenet, említés vagy tweet jegy formájában érkezik a postaládájába.

Problematic sharing of information

A leggyorsabb chat widget

A piac leggyorsabb élő chat widgetjével könnyű és egyszerű kommunikációt biztosíthat ügynökeinek és ügyfeleinek egyaránt. Hozzáadhatja a LiveAgent élő csevegés gombját webhelyéhez, és elkezdheti megválaszolni ügyfelei sürgető kérdéseit.

Solution lies in shared inbox

Tudásbázis és ügyfélkapu

Alkalmazható ügyfélportált kínálunk, amely kiterjedt tudásbázist tartalmaz. Azok az ügyfelek, akik értékelik a függetlenséget, és szeretik a problémákat önállóan megoldani, olyan funkciókat élvezhetnek, mint a fórumok, a GYIK és az önkiszolgáló lehetőségek. Ezenkívül így a legjobb ügyfélszolgálatot nyújthatja akkor is, ha ügynökei offline állapotban vannak.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Jelentési funkciók

Használja ki a lehető legjobban erőforrásait, és működtessen hatékony kapcsolattartó központot. A LiveAgent segítségével megbizonyosodhat arról, hogy a központ műveletei meg vannak szervezve és zökkenőmentesen működnek, és ügynökei eredményesek maradnak.

Növelje termelékenységét

A LiveAgent analitikai áttekintése lehetővé teszi, hogy napi szinten nyomon kövesse a kapcsolattartó központ műveleteit. Nyomon követheti az ügynök termelékenységét, a bejövő és kimenő hívásokat, e-maileket és még sok mást. Ismerje meg kapcsolattartó központjának csínját-bínját az ügyfélszolgálati jelentésekkel, hogy megerősítse a leggyakrabban használt csatornákat, azonosítsa a kiugró értékeket az ügynökei között, és fokozza teljesítményét.

Kövesse nyomon, elemezze és javítsa

A KPI-k, SLA-k és egyéb kapcsolattartói mérőszámok nyomon követése lehetővé teszi, hogy jobban megértse, hol lehet javítani. Használjon fejlett elemzési és jelentési funkciókat, hogy a legjobb ár-érték arányt érje el.

Automatizálás

Az intelligens üzlettulajdonosok tudják, hogy a modern kapcsolattartó központoknak kevés segítségre van szükségük a mai technológiából. Azonban nem mindenki tudja, hogyan hasznosítsa az erejét.

A LiveAgent segítségével az automatizálás leveszi az ügynökök válláról a mindennapi aljas feladatok terhét. Több platformon, például közösségi média csatornákon, e-mailben, élő csevegésben, Viberen stb. ismétlődő kérdésekre adott válaszként sablon üzeneteket hozhat létre.

Ezenkívül számtalan automatizálási szabályt is beállíthat a válaszidő javítása és az emberi hibák minimalizálása érdekében, miközben csökkenti a támogatási költségeket.

Call distribution settings in Contact center software - LiveAgent

A LiveAgent vs Collab összehasonlítása

Látogasson el a Capterrára és hasonlítsa össze a LiveAgent és a Collab ügyfélszolgálati platform értékeléseit az ügyfelek véleménye alapján

LiveAgent vs Collab comparison on Capterra
2022.05.16.-ai állapot szerint

Az ügyfelek elégedettsége a legfontosabb számunkra

Nyugodtan nézze meg, mit mondanak más ügyfelek a LiveAgentről. A LiveAgent több mint 2800 véleményt gyűjtött össze különböző szoftverpiacokon, mint például a Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.

Hasonlítson össze minket más helpdesk megoldásokkal

Kíváncsi, hogy miként állunk a többi népszerű help desk megoldáshoz képest? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

    Kapcsolódó cikkek ehhezCollab Alternatíva
    Szerezze be a megfelelő szoftvert és biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb támogatást. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban.

    Freshcaller alternatívát keres?

    Smartsupp és Hesk alternatívákat kínál a vállalkozásoknak, amelyek könnyen elérhetők több nyelven és támogatják a widgeteket. A LiveAgent pedig hatékony ügyfélszolgálati szoftvert nyújt, amely többnyelvű és sok integrációs lehetőséggel rendelkezik.

    A LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára. Megbízható jegykezelő rendszer, számos kommunikációs csatorna és még sok minden más.

    Jira alternatívát keres?

    Három jó árú csomag közül választhat, melyek minden szükséges funkciót tartalmaznak. A LiveAgent-et előnyök miatt választották többen a ZenDesk-el szemben, mint az ár és ügyfélszolgálat.

    Groove alternatívát keres? Több, mint 179 alkalmazással és 40 integrációval a LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás.

    Groove alternatívát keres?

    LiveAgent, a highly rated customer service software, offers multilingual support to help overcome language barriers for businesses. It is a cost-effective alternative to Groove, saving you time and money, allowing you to focus on building positive customer relationships.

    A LiveAgent egy olyan help desk megoldást kínáló rendszer, amellyel fejlesztheti ügyfélszolgálatát. E-mail, élő chat, közösségi média (Facebook, Instagram és még sok más).

    Front alternatívát keres?

    A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak időt takarít meg az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékony kezelésében. Az integrációk széles választéka mellett rengeteg funkciót kínál, mint az e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszerek. A szöveg arra buzdít, hogy foglaljanak LiveAgent demót vagy iratkozzanak fel hírlevelükre.

    Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

    Jobb LivePerson alternatívát keres?

    A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz a vállalkozásoknak a Szórakoztatóipar terén. Különféle funkciók és integrációk állnak rendelkezésre, a proaktív chat és IVR technológia pedig javítja az ügyfélmegértést és csökkenti a költségeket. Mellékletek és ingyenes csevegőszoba is rendelkezésre állnak. Az IT támogatásban pedig a LiveAgent többféle szolgáltatást nyújt, mint VoIP telefon, e-mail kezelés és ügyfélportál.

    Szeretné megnövelni az ügyfélszolgálata kapacitását? Kezdje el most az ingyenes próaidőszakot és nézze meg a LiveAgent kulcsfontosságú funkcióit és előnyeit!

    Extend alternatívát keres?

    A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket, ügyfélportál szoftvereket és e-mail kezelő szoftvereket is tartalmaz. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és partneri programot is kínál. A LiveAgent demója és árazása elérhető a weboldalon, valamint a támogatási portál is rendelkezésre áll. A Quality Unit, LLC tulajdonában áll, a felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek részletei érhetők el a weboldalon.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x