Ingyenes próba

Sürgősen szüksége van egy hívásrögzítő szoftverre?

Szeretné ellenőrizni a szolgáltatása minőségét, vagy az ügynökei képességét szeretné fejleszteni?

Használja a magyar hívásrögzítő szoftvert! Ez az eszköz tökéletes lesz, ha hívásait minőségellenőrzési, képzési, jogi célból szeretné használni, vagy épp a cége átláthatóságát szeretné növelni.

Ingyenes próbaidőszakunk keretében most 14 napig ingyen kipróbálhatja a szoftvert, és még a kártyaadatait sem kell megadnia! Próbálja ki a szoftverünket még ma!

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Mi az a hívásrögzítő szoftver?

A hívásrögzítő szoftver egy olyan eszköz, amely rögzíti a hívásait és tárolja a digitális fájlokat. A hívásrögzítő szoftver VoIP vagy PSTN vonalon keresztül működik.

A hívások rögzítése mellett ez a haladó technológiájú hívásrögzítő szoftver leköveti és listázza a hívásokat és a hívó feleket.

Miért használnak a vállalatok hívásrögzítő szoftvert?

customer feedback satisfaction rewards

Jobb szolgáltatás

Amikor a munkatársai hívásait rögzítik, akkor sokkal jobb teljesítményt nyújtanak. Ezáltal a szolgáltatás sokkal személyesebb és  professzionálisabb lesz.

Service desk manager

Munkatársak képzése

A hívásrögzítést a munkatárs képzésére és betanítására is használhatja. Válassza ki a legjobb hívást, mutassa be a munkatársainak és tanítsa meg nekik a vállalata gyakorlatát.

Permissions

Jogi védelem

A hívásrögzítéssel jogi ügyek esetén megvédheti a vállalatát. Rögzítse a bejövő és kimenő hívásait a LiveAgent végtelen tárhelyével.

Ticket view

Üzleti átláthatóság

Tegye átláthatóvá az ügyfélszolgálatát. Rögzítse a hívásait és könnyítse meg a jegykezelést. Ahol az egyik munkatársa abbahagyta, a másik ott folytathatja. Így minden információ megmarad.

Több mint egy hívásrögzítő szoftver

A LiveAgentben mindent megtalál, amire szüksége lehet a zökkenőmentes ügyfélszolgálat nyújtásához. Ez a kis- és középvállalkozások számára a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver amely jegykezelést, élő csevegést, ügyfél-tájékoztató szolgáltatást kínál.

Okos hívásátirányítás

A LiveAgent a megfelelő részlegekhez irányítja a bejövő hívásokat. Emellett pedig azt is beállíthatja, hogy véletlenszerűen továbbítsa a hívásokat az ügynökökhöz, vagy egy bizonyos prioritási sorrendben.

A hívásokat csak azokhoz az ügynökökhöz továbbítja a rendszer, akik online vannak és készen állnak a hívás fogadására.

Benefits of attended call transfers

IVR és visszahívás opciók

A LiveAgent által olyan egyéni IVR rendszert is felépíthet, amely támogatja a visszahívást.

A IVR üzeneteit egyenesen a LiveAgentben rögzítheti, vagy feltölthet előre elkészített IVR üdvözléseket és rendszer üzeneteket is.

Belső hívások a kollégák között

A LiveAgent támogatja az ügynökök közötti ingyenes belső hívásokat (és csevegést is)! Minden hívás böngésző alapú és nem kell letölteni semmilyen külső, harmadik fél által biztosított applikációt.

Inbound and Outbound Call Center Software
two people video calling

Személyre szabott szolgáltatás videóhívások által

Személyesen szeretne beszélni az ügyfeleivel, de túl messze vannak? Indítson videohívást! A LiveAgent segítségével a böngészőből kezdeményezett hívásokat videohívásokká alakíthatja.

Nyújtson személyes szolgáltatást még ma!

Híváskövetés, híváslisták, jelentések

Ellenőrizze a bejövő és kimenő hívásait, tud jameg, hogy melyik ügynöke a legproduktívabb, milyen hosszúak a hívásai és ismerje meg azokat a mérőszámokat, amelyek segíthetnek az ügyfélszolgálata fejlesztésében.

tour 06

Miért a LiveAgent magyar hívásrögzítő szolgáltatása a legjobb választás az Ön számára?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Könnyen használható felhőalapú technológia

A LiveAgent felhőalapú szoftverét könnyű beállítani és használni. Kezdje el az ügyfélszolgálati szoftverünk használatát anélkül, hogy az informatikai csapata segítségét kellene kikérnie!

liveagent tools

Többcsatornás platform

A hívásrögzítés csak egy része az általunk kínált komplex megoldásnak, amely segítségével könnyedén kezelheti a jegyeit, emailjeit, csevegéseit, hívásait és a közösségi média üzeneteit.

mitigate losses

Végtelen tárhely

Rögzítsen és tároljon végtelen számú hívást! Minden egyes LiveAgenten keresztül történő hívás rögzítésre kerül, amelyet egy jegyben rögzítünk, így bármikor elérheti, amikor szüksége van rá.

get inspired

Több mint 21000 vállalkozás megbízottja

A LiveAgent a lehető legjobb szolgáltatást nyújtja az ügyfeleinek már 2004 óta. Csatlakozzon a LiveAgent családhoz és tapasztalja meg Ön is azt a szolgáltatást, amiért a kis- és középvállalkozások számára mi vagyunk a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a piacon.

Mit mondanak rólunk az ügyfeleink?

Már több mint 3000 ügyfelünk értékelt minket olyan oldalakon, mint a CapterraG2Trust PilotGetApp és a Software Advice.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyen Bankkártya adatok megadása nélkül

GYIK

Mi az a hívásrögzítő szoftver?

A hívásrögzítő szoftver egy olyan rendszer, amelyet általában az ügyfélszolgálat használ tanulási és védelmi célokra. Ez lehet önálló szoftver vagy egy összetettebb szoftver része, például egy help desk megoldás.

Hogyan állíthatom be a hívásrögzítést a LiveAgentben?

Nincs szükség hívásrögzítés beállítására, mivel az már automatizált, ha a webhelyen hozzáadta a hívás gombot. Ha azonban ki akarja kapcsolni egy adott telefonszámra, akkor ezt a telefonszám beállításaiban teheti meg.

Hogyan működik az automatikus hívásrögzítés a LiveAgentben?

Ha hívást kap a LiveAgenten belül, akkor a jegy belsejében lesz egy hívásfelvétel.

Hány felvételt tárolnak és mennyi ideig tárolnak?

A LiveAgentnél nem kell aggódnia a tárhely miatt, mivel korlátlan számú telefonközpontos tárhelyet biztosítunk ügyfeleink számára. A korlátlan mennyiségű felvétel mellett nincs lejárati idő sem.

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót