Professzionális hívásrögzítő szoftver

Élvezze a kristálytiszta hangokat és a korlátlan hívásrögzítést már mától.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Sürgősen szüksége van egy hívásrögzítő szoftverre?

Szeretné ellenőrizni a szolgáltatása minőségét, vagy az ügynökei képességét szeretné fejleszteni?

Használja a magyar hívásrögzítő szoftvert! Ez az eszköz tökéletes lesz, ha hívásait minőségellenőrzési, képzési, jogi célból szeretné használni, vagy épp a cége átláthatóságát szeretné növelni.

Ingyenes próbaidőszakunk keretében most 14 napig ingyen kipróbálhatja a szoftvert, és még a kártyaadatait sem kell megadnia! Próbálja ki a szoftverünket még ma!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Mi az a hívásrögzítő szoftver?

A hívásrögzítő szoftver egy olyan eszköz, amely rögzíti a hívásait és tárolja a digitális fájlokat. A hívásrögzítő szoftver VoIP vagy PSTN vonalon keresztül működik.

A hívások rögzítése mellett ez a haladó technológiájú hívásrögzítő szoftver leköveti és listázza a hívásokat és a hívó feleket.

Miért használnak a vállalatok hívásrögzítő szoftvert?

Munkatársak képzése

A hívásrögzítést a munkatárs képzésére és betanítására is használhatja. Válassza ki a legjobb hívást, mutassa be a munkatársainak és tanítsa meg nekik a vállalata gyakorlatát.

Jogi védelem

A hívásrögzítéssel jogi ügyek esetén megvédheti a vállalatát. Rögzítse a bejövő és kimenő hívásait a LiveAgent végtelen tárhelyével.

Üzleti átláthatóság

Tegye átláthatóvá az ügyfélszolgálatát. Rögzítse a hívásait és könnyítse meg a jegykezelést. Ahol az egyik munkatársa abbahagyta, a másik ott folytathatja. Így minden információ megmarad.

Több mint egy hívásrögzítő szoftver

A LiveAgentben mindent megtalál, amire szüksége lehet a zökkenőmentes ügyfélszolgálat nyújtásához. Ez a kis- és középvállalkozások számára a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver amely jegykezelést, élő csevegést, ügyfél-tájékoztató szolgáltatást kínál.

Okos hívásátirányítás

A LiveAgent a megfelelő részlegekhez irányítja a bejövő hívásokat. Emellett pedig azt is beállíthatja, hogy véletlenszerűen továbbítsa a hívásokat az ügynökökhöz, vagy egy bizonyos prioritási sorrendben.

A hívásokat csak azokhoz az ügynökökhöz továbbítja a rendszer, akik online vannak és készen állnak a hívás fogadására.

Benefits of attended call transfers
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

IVR és visszahívás opciók

A LiveAgent által olyan egyéni IVR rendszert is felépíthet, amely támogatja a visszahívást.

A IVR üzeneteit egyenesen a LiveAgentben rögzítheti, vagy feltölthet előre elkészített IVR üdvözléseket és rendszer üzeneteket is.

Belső hívások a kollégák között

A LiveAgent támogatja az ügynökök közötti ingyenes belső hívásokat (és csevegést is)! Minden hívás böngésző alapú és nem kell letölteni semmilyen külső, harmadik fél által biztosított applikációt.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent
two people video calling

Személyre szabott szolgáltatás videóhívások által

Személyesen szeretne beszélni az ügyfeleivel, de túl messze vannak? Indítson videohívást! A LiveAgent segítségével a böngészőből kezdeményezett hívásokat videohívásokká alakíthatja.

Nyújtson személyes szolgáltatást még ma!

Híváskövetés, híváslisták, jelentések

Ellenőrizze a bejövő és kimenő hívásait, tud jameg, hogy melyik ügynöke a legproduktívabb, milyen hosszúak a hívásai és ismerje meg azokat a mérőszámokat, amelyek segíthetnek az ügyfélszolgálata fejlesztésében.

percentage graph

Miért a LiveAgent magyar hívásrögzítő szolgáltatása a legjobb választás az Ön számára?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Könnyen használható felhőalapú technológia

A LiveAgent felhőalapú szoftverét könnyű beállítani és használni. Kezdje el az ügyfélszolgálati szoftverünk használatát anélkül, hogy az informatikai csapata segítségét kellene kikérnie!

liveagent tools

Többcsatornás platform

A hívásrögzítés csak egy része az általunk kínált komplex megoldásnak, amely segítségével könnyedén kezelheti a jegyeit, emailjeit, csevegéseit, hívásait és a közösségi média üzeneteit.

mitigate losses

Végtelen tárhely

Rögzítsen és tároljon végtelen számú hívást! Minden egyes LiveAgenten keresztül történő hívás rögzítésre kerül, amelyet egy jegyben rögzítünk, így bármikor elérheti, amikor szüksége van rá.

get inspired

Több mint 21000 vállalkozás megbízottja

A LiveAgent a lehető legjobb szolgáltatást nyújtja az ügyfeleinek már 2004 óta. Csatlakozzon a LiveAgent családhoz és tapasztalja meg Ön is azt a szolgáltatást, amiért a kis- és középvállalkozások számára mi vagyunk a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a piacon.

Mit mondanak rólunk az ügyfeleink?

Már több mint 3000 ügyfelünk értékelt minket olyan oldalakon, mint a CapterraG2Trust PilotGetApp és a Software Advice.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezHívásrögzítő szoftver
A magyar LiveAgent ingyenes élő chat szoftvere lehetőséget nyújt arra, hogy weboldala látogatóit vásárlókká alakítsa. Használja a leggyorsabb chat widgetet.

Szüksége van egy magyar, ingyenes élő chat szoftverre?

A vállalkozásoknak ügyfeleik szemszögéből kell megközelíteniük a dolgokat, mert ez javítja az ügyfélélményt és növeli a vásárlói hűséget.

Ha egy ingyenes magyar tudásbázist keres, a LiveAgentet Önnek találták ki. Tekintse meg az ügyfélszolgálati megoldásainkat és tudjon meg többet.

Ingyenes magyar tudásbázis szoftvert keres?

A könnyen használható LiveAgent vállalati szoftver számos ügyfélszolgálati szolgáltatást kínál, többek között VoIP telefonrendszert és e-mail kezelő szoftvert.

A LiveAgent omnichannel call center szoftver lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy személyre szabott szolgáltatást nyújtsanak ügyfelei számára. Próbálja ki az új ügyfélszolgálati élményt most.

Call center Szoftver

A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver sok pozitív visszajelzést kapott ügyfelektől, akik elégedettek a gyors és segítőkész támogatással és az eszköz könnyű használatával. Az ügyfelek szerint a LiveAgent növeli a hatékonyságot és az elégedettséget.

A LiveAgent ingyenes fiókot nyújthat az ügyfélszolgálata biztosításához. Tudjon meg többet egy ingyenes magyar ügyfélszolgálati szoftver előnyeiről és hátrányairól.

Funkciógazdag ingyenes help desk szoftver.

Az ingyenes LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver segít ügyfeleit gyorsabb válaszokkal és hatékonyabb munkával a különböző kommunikációs csatornákon.

A hívó eszköz ütemezése egy olyan funkció, amely lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy beállítsák hívó eszközeik elérhetőségét egyéni dátumokkal és időpontokkal

Hívó eszköz ütemezése

A call center beépítése a szoftverbe hatékonyabb kommunikációt és ügyfélelégedettség növekedést eredményezhet. A hívó eszköz ütemezés automatikus elérhetőséget biztosít, javítva az ügynökök munkáját és a hívásszervezést.

A LiveAgent egy összcsatornás ügyfélszolgálati szoftver, amely több csatornáról gyűjti az ügyfelek interakcióit, beleértve a legnépszerűbb közösségi média platformokat is.

Stresszmentes közösségi médiát támogató szoftver

A közösségi média ügyfélszolgálat összegyűjti és egy rendszerbe küldi a vállalatról szóló üzeneteket és megemlítéseket, lehetővé téve a közönséggel való kommunikációt. Az univerzális postaládába gyűjtött üzenetek egységes jegyekké alakulnak át a hibrid jegyfolyamban.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót