Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Sablonok
  • Az ügyfelek visszajelzésére adott válasz sablonok

Az ügyfelek visszajelzésére adott válasz sablonok

Bár egyre több vállalkozás ismeri fel az ügyfelek visszajelzésének következetes összegyűjtésének és elemzésének fontosságát, a legtöbben még mindig küzdenek az értékelések hatékony nyomonkövetési rendszerével, és még kevesebben rendelkeznek világos stratégiával a negatív értékelések kezelésére. Itt megtalálhatja, hogy miért és hogyan kell válaszolnia az ügyfél negatív és pozitív visszajelzéseire, valamint a 10 visszajelzést követő válasz-sablont is, amelyeket kiindulópontként használhat saját válaszainak elkészítésekor.

Miért fontos az ügyfél visszajelzéseire reagálni?

Bár fontos az ügyfelek visszajelzéseinek felmérések és kérdőívek útján történő nyomon követése (mivel ez megmutatja nekik, hogy Ön értékeli a véleményüket, és nyitott a javaslataikra), a nyilvános véleményekre való válaszadás még kritikusabb. Az Invesp által gyűjtött adatok szerint az ügyfelek 90% -a olvassa el az online véleményeket, mielőtt meglátogat egy üzleti weboldalt, és az ügyfelek 88% -a éppúgy megbízik ezekben a véleményekben, mint a személyes ajánlásokban.

A BrightLocal Helyi Fogyasztói Felméréséből az is kiderült, hogy a véleményeket olvasó fogyasztók körében 97% olvassa el a vállalkozások válaszait a véleményekre. Az, ahogyan reagál, megváltoztathatja az ügyfél üzleti megítélését, befolyásolhatja a márka hírnevét és befolyásolhatja a potenciális vásárlók vásárlási döntéseit.

E-mail sablon testre szabás
Mentse el az ügyfél-visszajelzésre adott e-mail sablonjainkat, és küldje el a LiveAgentből

Hogyan reagáljunk az ügyfelek visszajelzéseire

  1. Válaszoljon a lehető leggyorsabban – a ReviewTrackers’ felmérése alapján az ügyfelek 53% -a arra számít, hogy a vállalkozások egy héten belül válaszolnak a negatív véleményekre.

  2. Sablonok használatakor – személyre szabhatja az egyes válaszokat az ügyfél nevének feltüntetésével és az adott problémára való hivatkozással.
  3. Ne vegye személyesen a negatív visszajelzéseket – legyen tiszteletteljes és tartsa meg szakmai hangvételét a válaszadás során.
  4. Mindig köszönje meg az ügyfélnek, hogy időt szakított visszajelzésének elmondására, hogy megbizonyosodjon arról, hogy tudja, hogy értékeli az erőfeszítéseket.
  5. Ne hagyja figyelmen kívül a pozitív visszajelzéseket – írjon egy rövid elismerő üzenetet, és közölje velük, hogy örömmel szolgálja őket újra.

  6. Ha semleges visszajelzésekre válaszol – kérjen további információt az ügyfelektől, hogy megtudja, mit lehetne javítani, hogy jobb legyen a tapasztalatuk.

  7. A negatív visszajelzésekre válaszolva – kérjen elnézést az ügyfél negatív tapasztalatáért, fejezzen ki empátiát, közölje a probléma megoldásának következő lépéseit és ajánljon fel ésszerű kompenzációt (ha van ilyen).

  8. Ha online véleményekről van szó – válaszoljon mind negatív, mind pozitív véleményekre. A Harvard Business Review tanulmányából kiderült, hogy a vásárlói véleményekre adott válasz jobb minősítést eredményez.

  9. Nyilvánosan válaszoljon az online véleményekre, de ha van értelme, tegye offline állapotba a beszélgetést azzal, hogy megkéri az értékelő felet, hogy küldjön e-mailt vagy hívja fel, hogy megbeszéljék, hogyan tudja a helyzetet helyrehozni.
  10. Hamis/spam-felülvizsgálatok esetén – miután megjelölte vagy bejelentette a hamis felülvizsgálatot, küldhet választ, hogy a véleményét böngésző potenciális ügyfelek értesülhessenek arról, hogy látták és kezelik a hamis visszajelzéseket.
Capterra LiveAgent vásárlói visszajelzésre adott válasz
A LiveAgent ügyfél-visszajelzései a Capterra értékelési portálon

10 alapvető ügyfél-visszajelzési válasz sablon

Bármilyen ügyfél-visszajelzéssel is foglalkozik – pozitív, negatív vagy semleges -, ha kész visszajelzésekre adott válasz sablonokkal rendelkezik, az sokkal könnyebbé teheti a válaszadás folyamatát. Az alábbiakban bemutatunk 10 visszajelzésre adott válaszsablont, amelyeket felhasználhat, vagy ihletet kaphat saját megírásához:

Általános ügyfél-visszajelzés

Válasz a semleges visszajelzésekre

Pozitív vélemény megválaszolása

Válasz a csak minősítéssel járó pozitív értékelésre

Negatív vélemény megválaszolása

Válasz a csak minősítéssel járó negatív értékelésre

Válasz egy hamis/ spam értékelésre

Válasz egy pozitív értékelésre, amely megemlíti a csapattagokat

Válasz egy negatív véleményre, amely megemlíti a csapattagokat

Válasz egy visszajelzéses felmérésre

Vásárlói visszajelzések – Gyakran feltett kérdések

Mi a jó ügyfél-visszajelzés?

Jó ügyfél-visszajelzés az, amikor az embereknek időre van szükségük, hogy elgondolkodjanak egy használt termékről. Fontos tudni, hogy az ügyfelek mit gondolnak a termékről, és hogyan lehetne továbbfejleszteni.

Melyek az ügyfél-visszajelzések típusai?

Az ügyfél-visszajelzéseknek két típusa van: megkeresett és kéretlen. A visszajelzés olyan információ, amelyet az ügyfelektől kér. Visszajelzést kérhet felmérések, kilépési interjúk és kérdőívek segítségével. A kéretlen visszajelzés olyan információ, amelyet az ügyfelek anélkül nyújtanak Önnek, hogy Ön kérné. Kéretlen ügyfél-visszajelzéseket is kaphat, ha megfigyeli a termékével vagy szolgáltatásával kapcsolatos vásárlói reakciókat.

Miért érdemes nagyon figyelni az ügyfelek visszajelzéseire?

Ha az ügyfelek elégedettek az ügyfélszolgálattal és az Ön által nyújtott szolgáltatással, akkor nagyobb valószínűséggel ajánlják cégét barátainak. És amikor az ügyfelek elégedettek, akkor valószínűbb, hogy hűségesek és továbbra is támogatják az Ön vállalkozását.

Register for a free 14-day trial today. No credit card required.

Discover all that LiveAgent help desk software has to offer. Save our feedback response email templates, and send them out directly from your agent panel.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi a jó ügyfél-visszajelzés?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Jó ügyfél-visszajelzés az, amikor az embereknek időre van szükségük, hogy elgondolkodjanak egy használt termékről. Fontos tudni, hogy az ügyfelek mit gondolnak a termékről, és hogyan lehetne továbbfejleszteni.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Melyek az ügyfél-visszajelzések típusai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az ügyfél-visszajelzéseknek két típusa van: megkeresett és kéretlen. A visszajelzés olyan információ, amelyet az ügyfelektől kér. Visszajelzést kérhet felmérések, kilépési interjúk és kérdőívek segítségével. A kéretlen visszajelzés olyan információ, amelyet az ügyfelek anélkül nyújtanak Önnek, hogy Ön kérné. Kéretlen ügyfél-visszajelzéseket is kaphat, ha megfigyeli a termékével vagy szolgáltatásával kapcsolatos vásárlói reakciókat.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért érdemes nagyon figyelni az ügyfelek visszajelzéseire?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ha az ügyfelek elégedettek az ügyfélszolgálattal és az Ön által nyújtott szolgáltatással, akkor nagyobb valószínűséggel ajánlják cégét barátainak. És amikor az ügyfelek elégedettek, akkor valószínűbb, hogy hűségesek és továbbra is támogatják az Ön vállalkozását.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.